הורוסקופ שבועי 14.10.16 – 20.10.16

Aries

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי, מרקורי מעניק לכם רעיונות מבריקים וזה מאפשר לכם להתקדם בקריירה. הוא יעזור לכם שוב לזהות ההזדמנויות שעולות על הפרק. תתרחקו מהנטייה לחלום יותר מדי.
אהבה: חיי הנישואין, על פי תחזית אסטרולוגית תחת עינו הפקוחה של יופיטר, יהיו קלים ומהנים. למי שלא נשואים, חיי האהבה, תחת עינו של ונוס, יתמלאו בהמון תשוקה. הגיע הזמן לפגישות לא צפויות והרפתקאות מלאות תאווה. אבל, כמו שלאף אחד אין אנרגיה בלתי מוגבלת, הם יהיו חייבים להנמיך את הלהט.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לאמץ משטר של חיים בריאים וכתוצאה אתם לא תוכלו להתלונן על כלום כל מה שקשור לביאות.

Taurusמזל שור
הכוכבים יעודדו אתכם לרצות להצליח ומצד שני אתם לא מחפשים תהילה קצרת ימים. אתם, לפי הורוסקופ שבועי, תשקיעו בעבודה כוח יוצא דופן ולא תבזבזו שום מאמץ כדי להגיע למטרה. אתם מתמקדים במטרתכם בעקשנות ואתם תצליחו!
אהבה: חיי הנישואין שלכם יכולים להיות מגוונים: חלקם קרובים לפרידה ולאחרים יש קשיים ובעיות אחרות.
אולם, על פי אסטרולוגיה שבועית אירועים בלתי צפויים, יכולים לבוא ולתקן את המצב. אלה שלא נשואו לא צריכים להתבלבל בין רצונותיהם לבין המציאות, כי סביר להניח שקשר בתקופה הזאת יביא יותר אכזבות מאשר אושר.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית מאדים משפיע לטובה על בריאותכם: לא יחסר דינאמיות והתלהבות. אבל להיזהר כי אוראנוס, יכול לגרום לעצבנית ולרגישות.

Geminiמזל תאומים
תנועת הכוכבים בשמיים, תעזור לכם להגשים את השאיפות המקצועיים ולהשקיע את כל כוחות בקריירה. אם יש לכם רצון לעשות משהו ובגדול, עכשיו יש את כל הסיכויים להצליח. אתם ניחושים, חרוצים, מאורגנים, אינטואיטיביים, וכל אלה רק תומכים בהזדמנות שיש לכם השבוע, לפי הורוסקופ שבועי. ההשפעה של הכוכבים תהיה החזקה יותר עבור מי שעובד בחינוך ובתקשורת.
אהבה: בתוך חיי המשפחה לפי תחזית אסטרולוגית השלווה שולטת, אבל חייבים לעשות גם מאמץ קטן… למי שלא נשואים, התקופה יכולה להיות מאד מעניינת. למעשה, הם יכולים להתאהב פתאום. האהבה הזאת תהפוך לאהבה מתמשכת ועל זה הם מברכים את עצמם.
בריאות: העייפות עשויה להיות יותר נפשית מאשר פיזית. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להימנע מפעילות יתר ולקחת מדי פעם פסק זמו כדי להירגע.

Cancerמזל סרטן
אסטרולוגיה שבועית צופה שדברים ברמה המקצועית מסתדרים טוב. אפשר שתקבלו העלאה, אפילו אם היא אינה באה מיד, הכרתכם המקצועית רק גדלה. עם זאת, אל תעשו דברים בכפייה, תנו להם לזרום.
אהבה: החיים בתוך המשפחות הם לפי תחזית אסטרולוגית שלווים מאשר כרגיל וכדי לסלק את השעמום, חייבים השקעת במערכת היחסים שלהם. הרווקים רודפים אחרי הרפתקאות. מלאי אופוריה, הם קופצים על כל אחד שפוגשים. בתנאים האלה, זה קל להבין שלילה אחד לא יכול להפוך לאהבה לכל החיים!
בריאות: מרקורי לפי הורוסקופ שבועי מגן על בריאותכם ויופיטר עוזר גם. אתה לא צריכם להיות מודאגים מבחינת הבריאות.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל את הנסיבות החיוביות. אתם יכולים להעמיד על הרגליים פרויקטים. אם אתם תשתמשו יותר בדיפלומטיה, תקבלו תמיכה יעילה יותר. יש באווירה של קידום עבור רבים מכם.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית לחיים בתוך המשפחות יתרונות רבים אודות ההשפעה של הכוכבים ונוס ומארס. מה טוב! הרווקים בדרך כלל לא עושים את הצעד הראשון, אך הפעם ונוס יעזור להשגת החלום הסודי ביותר ואת האומץ: אתם לא תתחרטו על זה!
בריאות: ההשפעה של מאדים מגבירה את האנרגיה שלכם, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מעצבים אשר יכולים מפריע לשינה.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי, נראה שבמישור המקצועי, יהיה שיפור, או יפתחו אופקים חדשים, בתנאי שאתם תסכימו על כמה שינויים במקצוע. הסיכויים המוצעים הם לא זניחים, במיוחד במצב הכלכלי הנוכחי.
אהבה: החיים בתוך המשפחות יהיו מלאי חום ותשוקה. לרווקים לפי אסטרולוגיה שבועית ישנה תועלת מההשפעה של אלת האהבה, ונוס, המבטיחה שהם יפגשו את האידיאל של האהבה השבוע, אהבה חדשה שיכול לשנות את חייהם; יהיה מזל בתולה או מאזניים.
בריאות: מאדים ממלא אתכם באנרגיה, אבל, למרבה הצער, על פי תחזית אסטרולוגית הפזיזות, גורם לתאונות קטנות, אז להתנהג באופן שקול.

Libraמזל מאזניים
אתם פעילים ודינאמיים ואין לכם בעיות מבחינת מקצועית. על פי תחזית אסטרולוגית הבוסים מכירים ומוקירים ביכולותיכם, עם זאת, זה לא הזמן לבקש העלאה במשכורת.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה תקופה מלאה בהרמוניה בחיי הנישואים. הרווקים לא חושבים על משהו אחר חוץ מלהתפרפר, עם זאת לשים לב: תהיה אהבה ענקית שתמשיך ומתחילה עכשיו.
בריאות: בזכות ההשפעות של כוכבי הלכת השונים הבריאות שלכם היא די טובה, אבל לפי הורוסקופ שבועי אתם עלולים לסבול בעיות במערכת העיקול.

Scorpioמזל עקרב
ההשפעות של כוכבי הלכת הם נוחים מאוד עבור המישור המקצועי. יש לכם רעיונות ליוזמות ומטרות מדויקות ועבור זה אתם תעבדו באופן שיטתי, כדי למלא אותן. אם תמשיכו כך, לפי הורוסקופ שבועי אין צורך לפקפק ברצון שלכם להצליח.
אהבה: בתוך מערכת היחסים ישנה הרבה תשוקה ושיתופי פעולה אשר מבטיחים חיים שקטים ונעימים בבית. לרווקים לפי תחזית אסטרולוגית יהיו רומנים סוערים. הם מחפשים הנאה וימצאו אותה ללא קושי. חבל שתמיד יש להם הערות לא נעימות, אשר עלולות לגרום נזק מלא לאהבה ויחסים.
בריאות: באופן כללי לפי אסטרולוגיה שבועית בריאותכם היא טובה. עם זאת, עכשיו ייתכן שאתם תעברו ניתוחים קטנים או טיפולי שיניים.

Sagittariusמזל קשת
כל הציפיות שלכם על מקום העבודה מוצדקות: ניתן יהיה לעבור את כל המכשולים ולרכז את המאמץ הנדרש כדי לעבוד. לפי אסטרולוגיה שבועית כל זה יסייעוה להשיג את ההצלחה הרצויה בקריירה שלכם.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, החיים המשפחתיים הם מהנאים ומלאי תשוקה. הרווקים עוברים תקופה שטופת שמש: הם יחלקו רגעים בלתי נשכחים וטוב לנצל אותם. דבר נוסף: זה טוב גם לנסוע. מקומות אקזוטיים מציעים מפגשים עם תקווה.
בריאות: שבתאי על פי תחזית אסטרולוגית יכול לגרום לעייפות, בעיות עצמות, מערכת חיסונית ירודה, כמו גם סיבולת נמוכה. אך השמש עוזרת: שום דבר לא יהיה רציני.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי אתם מפגינים הרבה ביטחון ונותנים חשיבות יותר על דעותיהם של אחרים. זה ייתן חופש פעולה ניכר וגם יאפשר להגן על האינטרסים שלכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב לכל מני "חברים" אשר לא פועלים לטבעתכם.
אהבה: בני הזוג שנמצאים כבר בתוך מערכת יחסים יגלו את התשוקה מחדש. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית, החיים הרומאנטיים יהיו די מורכבים. יהיו פרידות וקרעים, אבל ההיו סבלניים כי זה יעבור.
בריאות: כוכב הלכת יופיטר לפי הורוסקופ שבועי יספק לכם איזון גופני וגם נפשי. בכל זאת שימו לב לתזונה.

Aquariusמזל דלי
אתם מאוד דינאמיים ומלאים יוזמות, בתחום המקצועי. שום מכשול וקושי לא יעצור אתכם להתקדם קדימה בנחישות, בלי היסס כדי להגיע למטרה. הגישה הזאת של בלתי מנוצח, לפי הורוסקופ שבועי תביא לתוצאות שאתם מצפים להם. אבל יש להיזהר , מסיכונים מיותרים והתלהבות יתרה.
אהבה: בחיי המשפחה, האווירה לפי תחזית אסטרולוגית תהיה קצת מתוחה ומרגיזה. אלה שלא נשואו נלחצים חזק בגלל הבדידות. אבל, הם יפגשו עכשיו את השותפה או השותף האידיאלי, בנסיבות לא צפויות או בהתרחשויות בלתי רגילות.
בריאות: מרקורי ויופיטר, הם ישמרו טוב על הבריאות שלכם.  עם כל היתרונות האלה, אסטרולוגיה שבועית מזהירה בפני תאונות בבית או על הכביש .

Piscesמזל דגים
התקופה הזו לפי תחזית אסטרולוגית תהיה ללא שום קושי במישור המקצועי או בפיתוח המקצועי. כנראה, לא תצטרכו לעשות יותר מדי דברים, אנו ותמשיכו לעשות מטלות שגרתיות בשקט.
אהבה: בחיק המשפחות בני הזוג יצטרכו לעשות מאמצים כדי "לשבור" את השגרה, אחרת יהיה קצת משעמם. הבדידות מקשה על הרווקים והם רוצים למצאו את הנפש התאומה. ובכן, השבוע, לפי הורוסקופ שבועי, זה אפשרי לפגוש אותו!
בריאות: הכל יכול להיות טוב בתחום הבריאות, רק אם אתם מצליחים לנוח מספיק. בנוסף אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להימנע מאכלים ומשקאות חריפים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,081 גולשים