הורוסקופ שבועי 14.11.14 – 20.11.14

Aries

מזל טלה
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אשר תמשכו את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו מזה יותר מדי עניין , אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Taurusמזל שור
בקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים ולקחת צעד אחורה כדי להכשיר את הקרקע עבור פעילויות עתידיות. יהיה עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק את כל מה שמפריע במימוש המשימות הנוכחיות ולהתמקד במטרות מוגדרות. אתם צריכים לעשות מאמצים, אבל הם יפוצו.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Geminiמזל תאומים
ההלוואות שאתם מתכוונים לקחת מהבנק או סכום כסף אשר אתם רוצים להלוות לחברים עשויים לגרום לכם לקחת סיכון מסוים. על פי תחזית אסטרולוגית זה יכול ליצור יחסים של תלות ביניכם לבין מוסדות מסוימים או אפילו עם חברים. קשר כזה עם חברים זה מעשה שגוי לבנות ידידות. ראו מה אתם תעשו!
אהבה: במערכת היחסים בני זוגכם מאד רוצים ואפילו דורשים שאתם תחזרו עם הרגליים על הקרקע ולעשות סדר במחשבותיכם וגם בחייכם. על פי אסטרולוגיה שבועית המשפחה שלכם לא תראה בעיניים טובות את הביקורת, אבל במציאות הכל זה לטובתכם. נסו להימנע מקרבות אגו במישור הסנטימנטאלי בסוף השבוע, ואל תיתן לעצמכם להרגיש מאוימים מבחינה רגשית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Cancerמזל סרטן
בגלל תקשורת לקויה עם העמיתים יהיו קשיים מסוימים במקום העבודה. יש לוותר על הגאווה שלכם ולבקש עזרה, אחרת יהיו בעיות שיכולות לסכן את הקריירה שלכם. המאמצים שעשתם לאחרונה כדי לפתור בעיות כלכליות, מתחילים לתת תוצאות. לפי הורוסקופ שבועי ייתכן שתקבלו חדשות בלתי צפויות ממקום העבודה אשר ישנו לשנות את הפרספקטיבה לגבי עתידכם.
אהבה: אתם חושבים שהקשר עם בני זוגכם כבר לא חזקה כמו לפני חן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לגלות מה הן הסיבות אשר גרמו לריחוק בניכם. דברו בכנות איתם כדי לראות באיזה שלב אתם נמצאים ומה לעשות.
בריאות: מדובר על שבוע מושלם כדי להקדיש יותר תשומת לב לבריאותכם שעל פי תחזית אסטרולוגית שבועית החלה להידרדר בשל חוסר מנוחה ומתח ממושך. אתם חייבים לשים בצד כל הבעיות האישיות לעסוק בזה באופן רציני.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים פסימיים, לא מרוצים, תקועים במקום ולא מתקדמים לשום מקום. שגרת היומיום לא עושה לכם טוב בכלל ואתם מתחילים לחשוב ברצינות על אלטרנטיבה. העצה שלנו היא להחיל לחפש מקום עבודה חדש, מקום שבו תרגישו שמעריכים אתכם.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים אתם מרגישים צורך לשמור על מרחק, להתרחק, או לסיים את מערכת היחסים, מפני שמספיק עם הוויכוחים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם רוצים רק קצת שלווה, אך לא יהיה מספיק להגיד "די" לקשר הזה. זכרו, לפני שאתם מקבלים החלטה, כמה אי הסכמות היו מבוססת על העובדה שאתם שתקתם בכל פעם שלא הייתם מרוצים ממשהו. לגבי אלה שרווקים, ייתכן שאדם מן העבר חוזר לתוך חייהם ומצליח לעורר הרגשה שחשבו שמזמן נעלמה. תשקלו את הדברים היטב לפני קבלת החלטה מכל סוג שהוא.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם חסרי אנרגיה. אולי כדאי לעשות שינויים קטנים בתזונה ולשנות את הקצב של החיים, לנוח יותר כדי להתמלא באנרגיה חיובית.

Virgoמזל בתולה
השבוע דרך נחישותכם תוכלו לחזק את המוניטין. על פי תחזית אסטרולוגית רק לאלה אשר עוסקים בתחום התקשורת יהיו הסיכויים נמוכים יותר להתקדם.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Libraמזל מאזניים
מקום העבודה הוא היחיד שבו הדברים נראים לעבוד ממש טוב עבורכם. עקב בעיות אחרות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נוטים לברוח אל משימות ויעדים. כל זה יהפוך אתכם לעובדים מוערכים על ידי הממונים. ייתכן שתקבלו העלאה או ליהנות מהטבות מהעבודה.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: אתם עוברים תקופה של אי שקט פנימי וחרדה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם סובלים מבעיות בקיבה ולא מצליחים למצוא את מקומכם. זה אומר שאתם חייבים להוריד את רמות הלחץ באופן טבעי: לשתות תה, לאכול בריא ולשון מספיק. אתם תרגישו טוב יותר.

Scorpioמזל עקרב
במקום עבודתכם, לפי תחזית אסטרולוגית נדרשים לעמוד בתאריך יעד. זה יהיה קשה, כי בהתחלה היה מדובר על תאריך אחר אשר היה משאיר לכם די זמן לפתור כל הבעיות. השבוע אתם תחת לחץ ומתח שיגרמו לכם כאבי ראש לא קטן.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אתם דואגים יותר למצב הפיננסי מאשר לצד הרגשי. יחד עם בני זוגכם תכננתם השקעה כל שהיא, אך מבינים שזה לא כל כך אפשרי כי האמצעים לא מספקים. דבר זה מעלה בעיות מסוימות בזוגיות שלכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע טוען וקשה מאוד מבחינה פיזית. יהי לכם קושי מסוים לנח וחוסר שינה ואורך חיים מאוזן יגרמו לכם לבעיות בריאותיות. לפחות שימו לב לתזונה.

Sagittariusמזל קשת
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי הורוסקופ שבועי אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  תחזית אסטרולוגית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Capricornusמזל גדי
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. אסטרולוגיה שבועית מבשרת שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי תחזית אסטרולוגית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Aquariusמזל דלי
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: אין לכם סבלנות בכלל כלפי בני זוגכם ושום דבר לא מספק אתכם. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם עצבניים כל הזמן ובאים בטענות פחות או יותר מבוססות די הרבה. משנכון, זה שאתם לא הוגנים כלפיהם והופכים את חייהם לעינוי בגלל דברים לא חשובים. יש לידכם מישהו שאוהב אתכם וחבל לקלקל זאת.
בריאות: אתם עוברים תקופה של אי שקט פנימי וחרדה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם סובלים מבעיות בקיבה ולא מצליחים למצוא את מקומכם. זה אומר שאתם חייבים להוריד את רמות הלחץ באופן טבעי: לשתות תה, לאכול בריא ולשון מספיק. אתם תרגישו טוב יותר.

Piscesמזל דגים
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים.
אהבה: הורוסקופ שבועי מגלה היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת אשר מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.