הורוסקופ שבועי 15.08.14 – 21.08.14

Ariesמזל טלה
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. לרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית יש את התחושה שכל חלומותיהם על אהבה התגשמו. השינוי הגדול שצפו, לו יתרחש השבוע.
בריאות: השפעות מנוגדות של כוכבי הלכת, לפי  הורוסקופ שבועי גורמות להפחתת האנרגיה שלכם: סבלנות, זה יעבור. עם זאת, אל תתאמצו יותר מדי.

Taurusמזל שור
הנחישות והעקשנות יעזרו לכם לסיים פרויקט מסוים בעבודה, עם כל הקשיים והלחצים המוטלים על ידי אותו פרויקט. כל המאמצים, לפי אסטרולוגיה שבועית יתוגמלו בקרוב. הפלייר יעזור לכם לגלות סכנה מסוימת בזמן ולא להיות מעורב בה.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Geminiמזל תאומים
מבחינת מקצועית לא יקרה משהו יוצא דופן. תמלאו את חובתכם עם במודעות ובשקט. לפי הורוסקופ שבועי, גם אם שום דבר לא קורה, עכשיו יופיטר מכין לכם תקופה טובה. ייתכן שמדובר על נקודת התחלה חזקה עבור קריירה מבריקה. והזמן הזה יגיע!
אהבה: אנשי המשפחות מתחילים להבין עד כמה הם קשורים לבני זוגם וכמה הם אוהבים אותם והם יודעים להעריך כל רגע ביחד. בחיי האהבה של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית לא יקרה שום דבר ראוי לציון, אך יהיה רומן, אפילו אם זה יהיה לזמן קצר הוא יהיה סוער למדי.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Cancerמזל סרטן
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: מומלץ לפי הורוסקופ שבועי אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות. שימו לב גם למצבי הרוח!

Leoמזל אריה
השבוע דרך נחישותכם תוכלו לחזק את המוניטין. על פי תחזית אסטרולוגית רק לאלה אשר עוסקים בתחום התקשורת יהיו הסיכויים נמוכים יותר להתקדם.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Virgoמזל בתולה
במקום העבודה יש קצת אי נוחות. ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שתהיה איבה של מעמיתיכם לעבודה. אבל הכוכבים תומכים ולעוזרים לכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת.
אהבה: אנשי המשפחה בוגרים יותר מרגישים קצת נוסטלגיה לזמנים עברו ואנשי משפחות צעירות נהנים מהרמוניים וחיים נעימים. הירח מעניק, לפי אסטרולוגיה שבועית, לרווקים היבטים מועילים ומעודד אהבה לוהטת. באוויר מרגישים אהבה ממבט ראשון , ואלה שהם אימפולסיביים יחשבו מיד על נישואין.
בריאות: אתם, לפי הורוסקופ שבועי מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה.

Libraמזל מאזניים
הורוסקופ שבועי מבשר על סביבה שמימית שיכולה להביא שינויים, הבטחות, אבל גם עיכובים בעבודה. הסתגלות למצבים החדשים חייבים להתבצע לפתע, ורוב הזמן, אתם תרגישו זרוקים אל הבלתי נודע, דבר אשר שונאים מאד.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית בין הזוגות הנישואים הכל נראה מושלם ויש תשומת לב רבה אחד עבור השני. עבור הרווקים הכוכבים מייצרים תנאים נוחים, כך שתהיה להם הזדמנות למצוא אדם נאה, רציני ומאוד חושני.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Scorpioמזל עקרב
השבוע דרך נחישותכם תוכלו לחזק את המוניטין. על פי תחזית אסטרולוגית רק לאלה אשר עוסקים בתחום התקשורת יהיו הסיכויים נמוכים יותר להתקדם.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Sagittariusמזל קשת
על פי הורוסקופ שבועי אתם תוכלו  להתחיל את השבוע במצב טוב מאוד עם הרבה אנרגיה אבל צריך לתת תשומת לב למתיחות שבמשפחה.
הימים הראשונים של השבוע יהיו קדחתניים יותר, כי אתם נוטים לתת יותר מדי תשומת לב לפרטים במקום העבודה וטוב שכך כי בתקופה הקרובה מתוכננים שינויים ארגונים ומומלץ להיות ערניים.
מבחינת המצב הפיננסי כדי להימנע מהוצאות כספיות על דברים חסרי תועלת, גם אם אתה רוצה להרשים את הקרובים. תנסו להגביל את עצמכם רק לדברים שהם חיוניים. אתם מאוד אוהבים לבזבז זמן יקר, רק כדי פן אמין לדברים שאתם עוסקים בהם.

Capricornusמזל גדי
אף כוכב לא ישפיע על החיים המקצועיים שלכם. משמעות הדבר היא שאינם אירועים מיוחדים בתחום העבודה. על פי הורוסקופ שבועי, יש לנצל את תקופת הרגיעה כדי לחזק את מעמדכם ולהתקדם לעבר מטרות אחרות.
אהבה: תחת השפעות הכוכבים חיי המשפחות מאזנים. הרווקים חייבים להיות זהירים: הם מודעים לכוח המשיכה שלהם, אבל לא להשתמש בזה לרעה. לחשוב על העובדה שיותר קל לכבוש, אבל הרבה יותר קשה לבנות מערכת יחסים.
בריאות: כוכב הלכת נוגה שולטת בבריאות שלכם, פירוש הדבר שיש איזון ובריאות טובה, המאפשרים חיים טובים.

Aquariusמזל דלי
הקריירה מתנהלת בתקופה הזאת די בקלות. אתם מסתדרים יותר טוב עם הבוסים והעמיתים לעבודה. אם אין לכם עבודה, יש לעשות חיפושים יותר רציניים, כי יהיו הזדמנויות רבות למצוא משהו טוב.
אהבה: יופיטר יסייע למצוא פתרונות אופטימאליים לחילוקי דעות שבתוך המשפחות. לעומת זאת, הורוסקופ שבועי חוזה,  חיי אהבה די כאוטיים עבור הרווקים. אהבה ממבט ראשון זה לא דבר רע, אבל שזה לא יקרה לעתים קרובות מדי… האירועים יכולים להתפתח ויש לנקוט בצעדים בזמן.
בריאות: הכוכבים אומרים שפעילות גופנית באופן סדיר זה דבר טוב. אל תתנו לגוף להתדרדר, אתם תתחרטו על זה.

Piscesמזל דגים
מקצועית, ההשפעות של הכוכבים יביאו את הרצון לפעול, אבל עם טאקט ודיפלומטיה. תנו אמון בעצמכם בכוכב המזל שלכם. כמה מכם ישתתפו בהשתלמות, אחרים ישפרו את השפות הזרות שהם יודעים, בעוד שאחרים רוצים מקצוע משני. זוהי תקופה טובה עבור זמרים, עיתונאים ואינטלקטואלים.
אהבה: אנשי משפחה ייהנו מארוחת ערב רומנטית או לילות חמים עם בני הזוג שלכם. הרווקים רוב יפגשו אהבה ממבט ראשון ואין מצב להיפרד מאותו אדם. הם לרוב "בסיכון" שיתעוררו עם טבעת נישואין על האצבע.
בריאות: חיוניות טובה, אך קיימת בנטייה להגזים: לשים לב לאלכוהול!