הורוסקופ שבועי 16.10.15 – 22.10.15

Aries

מזל טלה
אתם צריכים  להוכיח נחישות ושליטה עצמית בימים הראשונים של השבוע כי לא תוכלו לשלוט במה שיקרה סביבכם. על פי הורוסקופ שבועי חדשות טובות תקבלו בסוף השבוע, במיוחד מהרגע שמרקורי יחדש את מסלולו הישיר. האווירה הכללית תהפוך ליותר ויותר נעימה.
אתם מרגישים כאילו שמערכת היחסים היא לא בדיוק על המסלול הנכון. אתם גם  מאמינים שיש צורך במעורבות גדולה יותר של שני בני הזוג. למרות שיש לכם רגשות חזקים, על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם לא בטוחים שהיחסים יוכלו להמשיך בצורה הזאת. אל תהיו פזיזים ואל תקבלו החלטות לא נכונות.
השבוע הלחץ הפסיכולוגי ישפיע באופן שלילי על מצבכם הנפשי. אתם תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות ותחומי האחריות. לפי אסטרולוגיה שבועית הלחץ יהפוך לאויב האמיתי של בריאותכם וזה במיוחד במחצית השנייה של השבוע.

Taurusמזל שור
אתם תשיגו תוצאות מצוינות בתחום המקצועי. העובדות והמציאות הם המומחיות שלכם . רק נמרצת דעות, הסירוב שלך. לעשות ויתורים זה יכול לגרום לצרות עם עמיתים לעבודה. קצת קלילות יעזור מאד.
אהבה: שום דבר לא רציני, אבל אי הבנות קטנות שעלולות להתעורר בין בני הזוג. השבוע, למי שלא נשואי יש הזדמנות להכיר משהו חשוב עבור עתידם. אבל לא צריכים למהר: הזמן יחליט על העתיד.
בריאות: החיים התוססים יכול להביא לעצבנות, אז קחו את זה בחשבון. ארוחות סדירות, שינה ורגיעה יהיו מאד מועילים.

Geminiמזל תאומים
האקלים שנוצר מסידור כוכבי הלכת יעזור לכם להתבטא עם טאקט ובאופן מקצועי, אך בחוזקה ועם סמכות, אשר יאפשרו לנצל היטב את הנסיבות החיוביות. אתם צריכים להתעלם מאתגרים ולא לתת חשיבות לביקורות.
אהבה: זה הזמן כדי לדון בשלווה, על חלוקי הדעות שבחיי הנושאים. לגבי הרווקים, הם חיים במתערבל של תשוקה. יחיה סיפור אהבה נפלא, בנסיבות יוצאות דופן ובלתי צפויה. אבל כל זה יכול להפוך למשהו לא נעים אם אתם חיים באשליות עקרות, ולא עם הרגליים על הקרקע.
בריאות: נפטון בהיבט הרמוני לבריאות שלכם, אז יהיה רק טוב.

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועית אתם תצליחו לפתור דבר מסובך נורא, אשר יגרום לכם לפופולאריות בין העמיתים לעבודה. לעומת זאת, בכל הקשור לארגון, דאגות היומיום, ההיבטים של הכוכבים גורמים רק לטוב.
אהבה: החיים של בני הזוג הם בתוך המשפחה הם הרפתקה. אחת מהנה. למי שלא נשואים, יש סימני של התקופה יציבה וטובה של חיי האהבה, גם עבור הרווקים וגם עבור הרווקות. עכשיו יש אפשרות לזוגיות יציבה ולתווך ארוך.
בריאות: חיוניות טובה, התלהבות, המון שמחת חיים. להיפטר מהעצבנות שנצברה בתקופה האחרונה.

Leoמזל אריה
החיים המקצועיים, חגים בשלווה, בלי שום אירועים מיוחדים. כעת, ניתן יהיה לעשות תוכניות לעתיד באופן מפורט, כדי למצוא את האמצעים להשלימן בהצלחה. מרקורי מקדם את השאיפות שלכם ולממש אותן היטב.
אהבה: ונוס, אלת האהבה, מבטיח תקופה של הרמוניה. למי שלא נשואים, יש לסמן תחילתה של אהבה גדולה. קשר יכול להפוך לאהבה מתמשכת, עד ש יחשבו על נישואים. מרגישים חתונה באוויר…
בריאות: כל שיטות הרפיה טובות עכשיו, כדי לסלק את התוקפנות המצטברת תחת השפעתו של מאדים. יוגה ואומנויות לחימה יכולות למנוע נדודי שינה או כאב.

Virgoמזל בתולה
על פי הורוסקופ שבועי, השמש מאפשרת להפיק תועלת והקלות בחיים המקצועיים. אבל כוכב שבתאי לא כל כך נדיב: יש מספיק עבודה, אבל פחות מתגמלת.
אהבה: חיי הנישואין הם נהדרים, תחת חסות של הכוכבים. אלה שלא נשואו מנצלים כל ההזדמנות שבדרך ולא רוצים להסתבך בנישואין בכל מחיר, כי הם נשבעו להיות חופשים. אבל, אבוי, הם יכירו משהוא השבוע ולא ירגישו את השינוי בגישה שלהם.
בריאות: הגוף שלכם מגן על עצמו קשה יותר: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אבל המורל הוא טוב ומי שהיה חולה מתושש מהר יותר.

Libraמזל מאזניים
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה, והבריאות טובה מאד. בכל זאת לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Scorpioמזל עקרב
כל הציפיות שלכם על מקום העבודהמוצדקות: ניתן יהיה לעבור את כל המכשולים ולרכז את המאמץ הנדרש כדי לעבוד. כל זה יסייעוה להשיג את ההצלחה הרצויה בקריירה שלכם.
באהבה: על פי הורוסקופ שבועי, החיים המשפחתיים הם מהנאים ומלאי תשוקה. הרווקים עוברים תקופה שטופת שמש: הם יחלקו רגעים בלתי נשכחים וטוב לנצל אותם. דבר נוסף: זה טוב גם לנסוע. מקומות אקזוטיים מציעים מפגשים עם תקווה.
בריאות: שבתאי יכול לגרום לעייפות, בעיות עצמות, מערכת חיסונית ירודה, כמו גם סיבולת נמוכה. אך השמש עוזרת: שום דבר לא יהיה רציני.

Sagittariusמזל קשת
התקופה הזו תהיה ללא שום קושי במישור המקצועי או בפיתוח המקצועי. כנראה, לא תצטרכו לעשות יותר מדי דברים, אנו ותמשיכו לעשות מטלות שגרתיות בשקט.
אהבה: בחיק המשפחות צריך לעשות מאמץ כדי "לשבור" את השגרה כי זה קצת משעמם. הבדידות מקשה על הרווקים, והם רוצים למצאו את הנפש התאומה. . ובכן, השבוע, לפי הורוסקופ שבועי, זה אפשרי לפגוש אותו!
בריאות:. הכל יכול להיות טוב, אם אתם מצליחים לנוח מספיק. להימנע מאכלים ומשקאות חריפים.

Capricornusמזל גדי
ההשפעות החיוביות של הכוכבים יעניקו הזדמנויות במסגרת עבודתכם. תהיו יותר בטוחים בעצמכם ותוכלו למצוא עבודה מפתה יותר.
אהבה: הערות ציניות לגבי בני הזוג, מעולם לא היו האמצעים הטובים ביותר של הבנה: אם תמשיכו כך במשפחה יהיו הפתעות לא טובות. הרווקים חייבים לעשות שימוש בשיקול דעת באהבה, כי מדובר על קשר עם משהו נשואי או הרבה יותר מבוגר.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, אודות מארס הבריאות טובה ובנוסף היעלמו כמה בעיות שסבלתם בגללן בעבר. זה טוב!

Aquariusמזל דלי
זה אפשרי שברמה המקצועית אתם תנקטו כמה צעדים שישפרו באופן משמעותי את מצבכם. לא להזניח את עצתי של אדם מוסמך, כי זה יכול להיות דבר מאד יעל.
אהבה: מאדים מביא הרמוניה ביו בני הזוג, אבל גם את הנטייה לכיוון בגידה. האווירה הכללית עבור אלה שלא נשואים מצביעה על הכיוון "אהבה ממבט ראשון". יש טעם חדש ברומנים שלכם, אבל צריך להיות זהירים ולא לוותר בקלות!
בריאות: מאדים מביא מצב כללי מדהים. אבל זה גם יכול לגרום פעילות יתרה: טוב לדעת את הגבולות שלכם!

Piscesמזל דגים
הנסיבות במישור המקצועי הן טובות: לכמה מכם חיבורים עם חו"ל, לאחרים קידום או הלקוחות פוטנציאליים. אתם אחראים ולהוטים לעבוד ובסופו של דבר ההתלהבות והמסירות יתוגמלו.
אהבה: במשגרת המשפחות יהיו מומנטים של התנגשויות קצרות וסצנות קנאה. הלא נשואים מרגישים את הלחץ של הבדידות ורוצים בית משלהם. אבל צריכים להיות סבלניים, מכיוון ששבתאי מתנגד לזה עכשיו. בעוד מספר שבועות יפגשו את האדם שחלמו עליו.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, אבל אל תגזימו: תעשו ספורט, אבל במידה. להתרחק מקפה, תה, אלכוהול וטבק.


עמוד זה נצפה ע"י 2,868 גולשים