הורוסקופ שבועי 16.12.16 – 22.12.16

Aries

מזל טלה
לפי תחזית אסטרולוגית קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה מאד נוחה במשפחות של מזל זה. הרווקים עוברים מעין תקופה חלשה של חיי האהבה וזורמים עם מה שקורה. מבחינה חברתית, יותר מאשר אי פעם, הם מתקבלים באהדה, אלא שאיכות היחסים מפוקפקת.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, שמים בצד את המחשבות השחורות אשר ליוו אתכם זמן מה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להמשיך בקו האופטימי.

Taurusמזל שור
אתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית.
אהבה: בחיי הזוגות לפי תחזית אסטרולוגית הנישאים זאת תקופה מאושרת. הרווקים, גם הם נהנים מאקלים התורם לאהבה. הם פחות תובענית, אך יותר זמינים, הם ייהנו מפגישה עם אדם שממלא רצונות ליבם.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית אין לכם בעיות בריאות עכשיו. יש לכם מערכת חסינות ופיזית טובה. רק בעיות רגשיות אולי ידאיגו אתכם.

Geminiמזל תאומים
קריירה נותנת לכם סיפוק רב. לא רק שמקשיבים לכם, אבל גם מבינים אתכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מדגשים את כוחותיכם, את הלוגיקה, והיכולת לשכנוע. "הכתם השחור" היחיד הוא שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. לפי אסטרולוגיה שבועית הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: מצב הבריאותי על פי תחזית אסטרולוגית הוא יותר טוב מאי-פעם. אל תעשו שימוש לרעה באנרגיה שלכם ולהתרחק ממצבים מלחיצים.

Cancerמזל סרטן
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: בקרב המשפחות לפי תחזית אסטרולוגית הכל כמו בחלום והרומנטיות שולטת. אל תקלקלו זאת! לרווקים ונוס מעניק להם את כוחו של הפיתוי. מלאי חושניות, הרווקים מושכים את כל תשומת הלב של אחרים. האהבה היא בדרך.
בריאות: מאדים, כוכב האנרגיה, יספק לכם חוזק פיזי גדול. לפי אסטרולוגיה שבועית החולים הכרוניים מרגישים שיפור בסבל שלהם.

Leoמזל אריה
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי המצב אינו ברור. עיכובים, מצבים מורכבים והסיכון שאופייכם בלתי צפוי ייצרו בעיות נוספות. זה לא הזמן לספר יותר מדי על תוכניותיכם תלויי ולגלות את היתרונות שלכם, יש לחכות קצת.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית יש השפעה נאותה של יופיטר, כך שהכל ילך כשורה בחיי המשפחה. הרווקים יכולים ליהנות מהשפעת של ונוס ולרחף באושר על סוג ורוד של ענן… הם יחיו באוקיינוס של תחושות ורגשות.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים לפי תחזית אסטרולוגית מבטיחה לכם בריאות מאוזנת. נדודי השינה נאלמו, אבל אתם קצת יותר רגישים לוירוסים וחיידקים.

Virgoמזל בתולה
החיים המקצועיים לפי תחזית אסטרולוגית הם כבר לא כל כך קלים. אולי יש לכם טענות או שאתם חושבים על עבודה אחרת, על תפקיד אחר או פעילות אחרת. גישתכם רק יקדם אתכם, אבל להיזהר: לא לחשוף את כוונותיכם.
אהבה: פלוטו מביא אי הבנות בקרב המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי. שבתאי לא ממש טוב עם הרווקים בתחום האהבה. השפעתו מכשילה את הקסם וכוח הפיתוי שלהם. אולי לא יתגמשו כל רצונותיכם בתחום האהבה. אבל, יש זמן…
בריאות: הודות יופיטר, לפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, תקפידו לנוח מספיק.

Libraמזל מאזניים
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אנשי משפחות על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית חייבים להיות פתוחים יותר, להניח בצד את המופנמות ולשוחח עם בני הזוג שלהם. ונוס שולח חצים של ארוס לכיוון הרווקים: יהיה מפגש לא צפוי ואהבה ממבט ראשון.
בריאות: קיים לפי תחזית אסטרולוגית שילוב מנצח של השפעות של כוכבי הלכת יעניקו לכם חיוניות, שמחת חיים והתלהבות. להיפטר מעצבנות…

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי לפי תחזית אסטרולוגית עולות הזדמנויות בלתי צפויות. עבודה חדשה או תפקיד חדש, מאפשרים לכם להשיג תוצאות יוצאות דופן, אשר משפיעים באופן חיובי על ההתקדמות הירארכי שלכם.
אהבה: בקרב אנשי משפחות על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיה אי הבנות ומתחים. עבור הרווקים, הכוכבים מעניקים להם אושר אין סופי! יש סיכוי טוב להזדמנויות מעניינות בתחום המאוהב.
בריאות: עכשיו לפי אסטרולוגיה שבועית לא יהיו בעיות מיוחדות בתחום הבריאות. הכוכבים מעניקים חיוניות טובה, אבל להיזהר באכילה: מערכת העיכול רגישה יותר עכשיו.

Sagittariusמזל קשת
קריירה שלכם תכנס לאבולוציה חזקה, אשר תדגיש את יכולותיכם הרבות. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתהיו סבלניים ושדקנים וההצלחה לא תתעכב. התוקפנות, היוהרה, בשלב זה, רק יזיקו לכם.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת מביאים לאנשי משפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין.  הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא?
בריאות: תתרחקו עומס יתר בעבודה, אשר לפי תחזית אסטרולוגית יביא עצבנות זהירות ומתינות בניהול האנרגיה.

Capricornusמזל גדי
בעבודה לא חסרה אנרגיה. את מאוד פעילים ויוזמתיים, אבל ההתלהבות תצטמצם לאורך הזמן גם כן. לאט, לאט לפי תחזית אסטרולוגית אתם עוזבים את הפרויקטים שבהם אתם עובדים כנגד רצונכם. לסיים אותם. יהיה יותר כוח רצון ועקשנות להוביל את אלה שקרובים לליבכם.  
אהבה: בין בני הזוג לפי הורוסקופ שבועי יהיו כמה סכסוכים קטנים, אבל שום דבר רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לפי אסטרולוגיה שבועית לא משהו רציני. דיאטה קצרה לא תזיק.

Aquariusמזל דלי
כדי להיות מסוגל לסיים את העבודה ואת הפרויקטים במישור המקצועי, יהיה עליך להשקיע מאמצים רבים ולעשות שימוש בשיטות שלפעמים מוזרות ומשעממות. אבל ה"פרס" יהיה שווה את המאמץ והפרויקטים יהיו ברמה. על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים יתמכו בכם, אבל עליכם לעשות את המאמץ הנדרש.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית שפע של כוכבי לכת מועילים לחיי הזוגיות. עבור הרווקים קיים צמד פלנטארית התומך בחיי האהבה שלהם. מלאי בסקס אפיל, אפיל וקסם הם יעשו רק "קורבנות" סביבם.
בריאות: מאדים מביא על פי אסטרולוגיה שבועית רוב בני מזל זה מערכת חסינות העולה, אבל כמה מהם יהיו קצת מתוחים.

Piscesמזל דגים
בחיי הקריירה יש שיפור נטו, וזה מגיע לאחר תקופה שבה כוכב הלכת פלוטו, גרם לחוסר יציבות של המעמד המקצועי, של העתיד, או התמצאות במקצוע. הפעם, לפי תחזית הורוסקופ שבועי, הכל יחזור לקדמותו.
אהבה: האקלים בבית של אלה שנישאו הופך לרומנטי. לפי אסטרולוגיה שבועית הרווקים נהנים מהרפתקאות רומאנטיות רבות ומבלים כל הזמן. אבל הם צריכה להיות ערים: לשקול טוב את היתרונות והחסרונות של מערכות יחסים זמניים.
בריאות: השמש מביאה חיוניות ואנרגיות חיוביות עבור בני מזל זה. לפי תחזית אסטרולוגית ונוס מביא איזון, אבל נקודת התורפה הוא המשקל, כי ונוס יעשה לכם תיאבון.