הורוסקופ שבועי 17.01.14– 23.01.14

Ariesמזל טלה
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: לאלה שנישואים יש את ההזדמנות להעמיק את הקשר ולגרום לכך שחיי המשפחה יהיו נעימים. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית הם כמו מגנט בתקופה הזאת וזה בגלל הביטחון העצמי די מופרז שיש להם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהכוכבים יעניקו לכם חיוניות ורק הכוכב פלוטו יכול לעודד עצבנות ותיאבון. אז, תשימו לב!

Taurusמזל שור
השבוע מתחילה תקופה שתורמת לשיפור ולפיתוח המקצועי שלכם. אתם לא מנצלים די את הסיכויים המופיעים בתחילת השבוע ותרגישו צער כאשר הם נעלמים. למרות זאת השבוע טעונה מאוד, לא רק מבחינת כלכלית, אלא גם מבחינת רגשית. היפראקטיביות, בכל הזמן הזה, שכל כך מאפיית. אם לא תפסיקו עם הקיצוניות, אתם יכולים להגיע לבעיות בריאות כרוניות. אל תקשיבו ל"חברים" האלה ה"מייעצים" לכם רק כדי שיהיה להם טוב! בהמשך השבוע, עדיין לא תאמינו שהחברים הטובים שלכם מקנאים בכם ואפילו לא רוצים לטובתכם. כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להנמיך את העצבים, לציית לזמנים של הרפיה ומנוחה, אחרת האנרגיה שלכם מבוזבזת באופן מיותר.
אהבה: עבור בני מזל שור רווקים לא ניתן יותר לדחות וזה הזמן לקבל החלטה לגבי חבר/ה חדש שהכרתם. מומלץ לשקול טוב את ההחלטה כדי לא להצטער מאוחר יותר.

Geminiמזל תאומים
אתם מרכזים את כל הכוחות כדי לקדם את הקריירה. זה זמן טוב לנצל את הידע ואת הקשרים ולדבר על התוכניות. אולי, שינוי יביא את הקידום שחלמתם עליו.
אהבה: דברים טובים במערכת היחסים שבתוך המשפחה: אווירה רגועה שולטת. הרווקים הם נשמות רגישות שזקוקות לנחמה מהמין השני. גישה כזו יכולה להביא הרפתקאות רבות, רק נותר להתנגד או להיכנע…
בריאות: יופיטר ופלוטו אחראים לבריאותכם, מה שאומר על הורוסוקפ שבועי מעולה שלא חסר כלום, אך רצוי להימנע ממתחים, שומן ומלח.

Cancerמזל סרטן
אסטרולוגיה שבועית חוזה על כך שבקריירה הנמרצות ידחוף אתכם קדימה ותצליחו להתקדם מהר מאד בתחום זה. ככל שאתם תהיו יותר יוזמתיים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם. תשתמשו באנרגיות שלכם כדי להתקדם קדימה.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך משפחות, לפי הורוסקופ שבועי כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא יגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Leoמזל אריה
התקופה הזאת, שהיא תחת החסות של יופיטר, היא חיובית עבור הפוליטיקאים ועבור עסקאות מסחריות. מצד שני, יופיטר גורם לרבים נטייה להישאר באותו מצב, מה שהופך אותם לבלתי מסוגלים לנהל כהלכה כמה שינויים שעשויים להופיע פתאום.
אהבה: בעוד שהקשור הזוגי הוא טוב, אתם חושבים כעת יותר על הכסף. ובכל זאת, קצת תשומת לב עבור בני הזוג לא יעשה החור בתקציב!הרווקים, נשים או גברים שחושבים שהבדידות יכולה להיות דרך חיים הם טועים בגדול. אבל זה לא נכון: השבוע באוויר יש אהבה ממבט ראשון. ואז…
בריאות: לא בסכנה, אבל מרגישים עייפות. כאשר הגוף לא מצליח למצוא את הקצב הוא זקוק למנוחה ורגיעה.

Virgoמזל בתולה
זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות יהיו טובות אם אתם תהיו מעורבים כמה שיותר. אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד של העמיתים לעבודה בעיקר על יכולת הארגון ועל כישרונותיכם.
אהבה: אלה שנישא כבר יעסקו יותר בצד החומרי והרווחי של החיים, מאשר באהבה. הרווקים רוצים לתבל את חיי האהבה, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית נשים או גברים, לא יהיו מוכנים ללכת בעקבותיכם.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצה של הורוסקופ שבועי המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה.

Libraמזל מאזניים
יש לחזק את הקריירה שלכם באמצעות אנשים, אשר מכירים ומעריכים את יכולותיכם. על פי הורוסקופ שבועי, בתחום הקריירה הכל הולך חלק. אבל, אם אתם לא זהירים במה שאתם אומרים, או מתבדחים, הדברים יכולים לחזור נגדיכם.
אהבה: עבור אלה שכבר נישאו מדובר על תקופה טובה, שקטה. הרווקים צריכים לשים לב לנטייה לבדידות מוגזמת. נפטון יכול לגרום להם לעשות הכל כדי לברוח מן הבדידות. אתם חייבים להיות סבלניים. הפתגם אומר "מי שיודע לחכות, הזמן פתח לו את כל הדלתות ".
בריאות: אתם מלאי אופטימיות. אוראנוס יכול להביא הסיכון קטן לתאונות: למשל אם אתם עוסקים בגינון, חתכים או מכות באצבעות.

Scorpioמזל עקרב
תחזית אסטרולוגית מדברת על כך שמבחינה מקצועית, התזמון הוא חיובי ליוזמות. אם תבקשו תמיכה תקבלו וזה מבטיח את הצלחתכם בקריירה. יש להתעקש ולהשתמש בכוח השכנוע ואתם בהחלט תצליחו.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי אסטרולוגיה שבועית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי המצב הבריאותי הוא מעולה וכל מאמץ שתעשו לא יגרום לכם להרגיש שום תחושה של עייפות.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי, מרקורי מעניק לכם רעיונות מבריקים וזה מאפשר לכם להתקדם בקריירה. הוא יעזור לכם שוב לזהות ההזדמנויות שעולות על הפרק. תתרחקו מהנטייה לחלום יותר מדי.
אהבה: חיי הנישואין, תחת עינו הפקוחה של יופיטר, יהיו קלים ומהנים. למי שלא נשואים, חיי האהבה, תחת עינו של ונוס, יתמלאו בהמון תשוקה . הגיע הזמן לפגישות לא צפויות והרפתקאות מלאות תאווה. אבל, כמו שלאף אחד אין אנרגיה בלתי מוגבלת, הם יהיו חייבים להנמיך את הלהט.
בריאות: מי שמאמץ משטר של חיים בריאים, לא יתלונן על כלום.

Capricornusמזל גדי
בפרק הזמן הזה מבחינת מקצועית, לימודים או ראיון עבודה זה בדיוק הזמן הכי טוב. האינטלקטואלים והחוקרים מלאי רעיונות ברורים ומקוריים ואפילו מבריקים. יש לנצל את ההשפעות הטובות של הכוכבים ולחשוב באופן רציני. עכשיו זה הזמן לשינויים חיוביים מבחינת מקצועי.
באהבה: היחסים עם בני הזוג שלהם, הם די מתוחים. יש צורך להרבה דיפלומטיה כדי לא להגיע לפיצוץ. הרווקים "שוחים" באוקיינוס של תשוקה. החלומות שלהם יכולים להתגשם, אבל אם הם לא יישארו מציאותיים ויהיו תמימים מדי, הצד השני יכול לנצל זאת.
בריאות: אתם מלאים באנרגיות. השתמשו בה לפעילויות ספורטיביות, אך לא למשהו קיצוני.

Aquariusמזל דלי
הורוסקופ שבועי מבשר על סביבה שמימית שיכולה להביא שינויים, הבטחות, אבל גם עיכובים בעבודה. הסתגלות למצבים החדשים חייבים להתבצע לפתע, ורוב הזמן, אתם תרגישו זרוקים אל הבלתי נודע, דבר אשר שונאים מאד.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית בין הזוגות הנישואים הכל נראה מושלם ויש תשומת לב רבה אחד עבור השני. עבור הרווקים הכוכבים מייצרים תנאים נוחים, כך שתהיה להם הזדמנות למצוא אדם נאה, רציני ומאוד חושני.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי אתם תהיו מלאי מוטיבציה, עקב הנוכחות של כוכבי לכת רבים שיעזור לכם למצוא רעיונות עבור עתיד טוב. לפי הורוסקופ שבועי רצוי להשיג את היתרון של העצמאות ושל האחריות, אפילו אם זה יהיה קצת יותר קשה.
אהבה: תקשורת, בחיי הנישואין יכולה להרגיע את המצב. לרווקים קשה מאד עם הבדידות . אבל לא חייבים להיות מיואשים, כי ונוס יכול לגרום לכך תפגשו את האדם שאתם מחפשים זמן רב.
בריאות: עם פלוטו ויופיטר בסביבה, אתם חזקים כמו סלע והכל יהיה בסדר, אם לא תגזימו עם האוכל או עם השתייה.