הורוסקופ שבועי 17.04.15 – 23.04.15

Aries

מזל טלה
השבוע תזכו בשבוע שקט ביחס לשבועות האחרונים שבהם גם עבדתם וגם ביליתם הרבה . תנצלו זאת כדי לנתח ולהירגע ויאפשר לכם למלא שוב את הבטריות עם אנרגיה שאתם זקוקים לה להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות ערניים במה שקורה סביבכם, כי תכנון נכון של הדברים יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה: יכול להיות, לפי הורוסקופ שבועי תרגישו משיכה כלפי מישהו שאינו פנוי ושלא שותף לרגשות שלכם. מוטב להתעורר למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. במידה ואתם כבר במערכת יחסים, טוב תעשו לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בוודאות לידכם יש אדם מיוחד מאד ומגיע לו אהבה ונאמנות.
בריאות: הדאגות מונעים מכם לטפל בכם כמו שצריך מבחינה בריאותית. אל תשכחו שחשוב לנוח מספיק, אחרת, בריאותכם תיפגע. הורוסקופ שבועי ממליץ להאט את הקצב בעבודה וגם בבית עד כמה שניתן. שימו לב גם לתאונות קטנות שיכולות להתרחש בגלל חוסר זהירות.

Taurusמזל שור
הנחישות שלכם מקבלת תמיכה ממאדים ולפי אסטרולוגיה שבועית זאת תהיה עזרה חשובה כדי להתגבר על מכשולים שבדרך. אתם תהיו חייבים לעשות מאמצים כדי להשיג את מה שאתם רוצים ובעבודה ולא לשכוח לנהל יחסים טובים עם הבוסים. עבור פעולות פיננסיות זאת תקופה נהדרת, אך מומלץ לקחת בחשבון את הסיכונים.
אהבה: השבוע הכוכבים בהחלט לא בדיוק לטובתכם כך שייתכנו קצת בעיות בין בני הזוג. אתם משוכנעים שרצונותיכם הם בניגוד עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ שתנהלו שיחה פתוחה וכנה ובכך תוכלו למצאו פתרון. עבור הרווקים יש סיכוי לפוגש אדם אשר עשוי למשוך תשומת לבם. חבל שהם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון, אבל אולי זה רעיון טוב לבדוק את העיניין.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית סביר להניח שלא תתמודדו עם בעיות בריאות כל שהן, אבל אל תשכחו שאתם חייבים להיות יותר זהירים לגבי אורח החיים. רצוי מאד להימנע לבלות בלילות ולהקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Geminiמזל תאומים
מבחינת מקצועית, על פי תחזית אסטרולוגית הרעיונות שלכם מתחילים לתפוס צורה סוף, סוף, אך אל תהיו פזיזים, כדי לא לסכן או לקלקל משהו. אתם חייבים לבצע את המתלות היומיומיות באופן זהיר וזאת כדי לא לחוות מכשולים שיכולים להרתיע אתכם. אם תפעלו באופן שיטתי ובקצב הכל יצאה כפי שאתם רוצים.
אהבה: הזוגות הנישואים מרגישים שהמערכת רק הולכת ומתחזקת. אתם גם עושים כל מני תוכניות לעתיד. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים עוברים תקופה שהיא מדהימה, שנותנת להם הזדמנות מצוינת לחזק את הזוגיות שיש להם כרגע. שימו לב, לא למהר כי הכסף הוא לא סיבה להגיע לחופה. הרי הם יודעים שאהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: בזמן האחרון, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם במצב שבו אתם שואלים כל מני שאלות ולא לכולן יש תשובות. המצב הזה יוצר תסכולים שישפיעו עליכם כל הזמן לא לטובה. אתם חייבים להבין מה היא הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לטלטל את האיזון הנפשי.

Cancerמזל סרטן
סוף, סוף, בעבודה אתם תקבלו הזדמנות משמעותית והאמיתית למוכיח שיש לכם גם את הידע וגם את היכולת בתחום ספציפי. היגיע הזמן שתשתמשו בכל מה שלמדתם עד עכשיו,ובכך להביא תרומה שתהיה מוערכת על ידי הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית זאת ההזדמנות שלכם להתקדם בעבודה.
אהבה: מערכת היחסים נמצאת בתקופה של קיפאון. אתם מתוסכלים כי אתם יודעים שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת לעומת בני זוגכם שאינם מתקשרים מספיק. על פי אסטרולוגיה שבועית הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. בקשר לרווקים ייתכן משהו ממעגל החברים מתאהב מעל הראש ואתם לא כל כך רוצים זאת, מפני שמדובר על ידידות וותיקה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של אהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד בתנועה ואין אף פעם זמן לעצמכם. תתחילו לנשום ולהירגע! בסוף השבוע תעשו רק בדברים אשר גורמים לכם ליהנות, תטיילו וכך תמלאו את המצברים מחדש. תנסו לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים שלא בריאים.

Leoמזל אריה
בעבודה אתם תרגישו שהמוטיבציה לעשות דברים חדשים הולכת וגוברת. גם אם אתם לא תמיד זוכים בתמיכה מעמיתים לעבודה, להתקדם קדימה בביטחון. על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם בעדכם. לגבי המצב הכלכלי תוכלו לזהות הזדמנויות כדי להרוויח כסף. מצד שני תהיו זהירים ולדחות כל הצעה אשר שנראה לכם חשודה.
אהבה: אם אתם בתחילתה של מערכת יחסים או בתקופת ניסיון עם השותף שלכם, אתם מודעים לכך שהדברים נראים טוב עכשיו, אבל העתיד לא מעורר בכם שום מחשבה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשקול את המצב היטב ולא להחליט עדיין שום דבר. הזמן יעשה את שלו והדברים אשר גורמים לכם ספקות יתבררו בהמשך.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Virgoמזל בתולה
לאחר תקופה של שפל במישור הקריירה, לפי אסטרולוגיה שבועית, באה תקופה שבה יש לפתור מכלול של הבעיות אשר מונעות התקדמות בתחום זה. אולי לא הכל ישתנה לטובה, אבל בטח זאת תהיה התחלה חדשה במיוחד אם לא תהססו לבקש תמיכה או למצאו אנשים שיכולים להשפיע.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות ואולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע.

Libraמזל מאזניים
אתם מצליחים למשוך תשומת הלב של האנשים עם מילותיכם וזה מניע אתכם מהר וגבוהה בתחום הקריירה ואפילו תוכלו לזכות בשיתוף פעולה מעורר עניין. רצוי לא לעשות לעצמכם הנחות ולעבוד קשה. הפדנטיות שלכם בתחום העבודה תגרום לכולם להעריץ אתכם. בכל אופן על פי הורוסקופ שבועי אתם לא צריכים לדאוג מבחינה כלכלית.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: אתם, לפי תחזית אסטרולוגית מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה. הבריאות באופן כללי תהיה טובה לאורך כל התקופה הזאת. שימו לב, שיכולות להיות תאונות קטנות בתוך הבית.

Scorpioמזל עקרב
מתוך הרצון להיראות טוב בעיני העמיתים או הבוסים, אתם תימנעו בלהזכיר דברים מסוימים בפגישות אשר יתקיימו בתחילת השבוע. עם זאת, לפי הורוסקופ שבועי קיים סיכון שהמחדל הזה יהפוך למכשול אמיתי ברמה המעשית. אז אם רעיון שהופץ על ידם  לא נראה לכם נכון או אתם חושבים שמסכן פרויקט מסוים, אתם מתבקשים לנסח את חששותיכם ולבקש עצה.
אהבה: נושאים שלא נדונו מספיק וגורמים מתחים בזוגיות נחשפים מתישהו באמצע השבוע וזה דורש שאתם ובני זוגכם לדבר ולהגיע לחזית משותפת על מנת למצוא את הפתרון. לא משנה כמה קשה זה יהיה, כדי להתגבר על המכשולים אתם חייבים קודם להתגבר על ההבדלים שביניכם. יתרה על כך אסטרולוגיה שבועית מייעצת לכם לפתוח את נשמתכם וללמוד מהשיעור הזה.
בריאות: תנאי המזג האוויר, אבל גם תחזית אסטרולוגית מקשרים אתכם לתנועת. אז מאד רצוי להיות זהירים כאשר אתם נוהגים או הולכים השבוע, במיוחד אם בימי שני או שלישי. ההיו מצוידים כראוי למזג האוויר שבחוץ כדי להימנע מהתקררויות שיכולות לגרום לסיבוכים מיותרים.

Sagittariusמזל קשת
קיימת סבירות גבוהה  על פי תחזית אסטרולוגית שבעבודה יעלו נושאים חשובים אשר יכולים להשפיע על עתידכם. זאת תזכורת שישנם כמה דברים במקום העבודה הנוכחי אשר גורמים לכם אי סיפוק. למרות שזאת לא העבודה המושלמת או הקולגות הם לא הכי נעימים אתם חייבים ללמוד לעבוד בצוות.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Capricornusמזל גדי
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Aquariusמזל דלי
אסטרולוגיה שבועית ממליצה שהשבוע אתם צריכים לקחת פסק זמן מסוים כי עבדתם מאד קשה. השבוע זה גם הזמן המתאים לקביעת סדר עדיפויות חדש. תעבדו הרבה אבל היעלות היא די נמוכה. גם לסבלנות יש תפקיד חשוב ובעיקר יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בחיפזון.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי תתחילו את השבוע די חלש מבחינה אנרגטית, אך המצב הולך ומשתפר ופשוט תתעוררו מלאי אנרגיה וחיוניות, והכי חשוב, אופטימיים ומלאי בטחון ביכולות שלכם. בסופו של דבר, השינוי במצב הנפשי הוא זה שמשפיע באופן חיובי חיובית על חייכם וכמובן על בריאותכם.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים ישפיעו בצורה חיובית על כל מה שקשור לתחום הקריירה. בנוסף יש להזכיר את ההשפעה המועילה של השמש, אשר תעזור לכם שמאמציכם יהיו מתוגמלים לפי שוויכם האמיתי וזה יקרה בקרוב. שימו לב לכמה אנשים אשר מקנאים בהצלחתכם!
אהבה: מבחינת האהבה, על פי הורוסקופ שבועי אתם תרגישו יותר מתמיד שאתם רוצים לשתף איתם כל דבר אשר אתם עוברים. מרוב התלהבות ייתכן שאתם ללא כוונה תפגעו בבני זוגכם וזה בגלל אי הבנות. מאד מומלץ שבמקום לנסות לשנות את בני זוגכם, אתם צריכים ללמוד לעשות כל מני פשרות. אם אתם תיכנסו למערכות יחסים חדשה זאת תהיה מערכת לתווך קצר.
בריאות: המטרה שלכם, ככל הנראה, זה ליהנות השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לשים לב לבריאותכם למרות שההרגשה היא מעולה. בכל מה שאתם עושים חשוב שיהיה מדתיות וגבול, אחרת, תצטערו שמתחתם את החבל יותר מדי. לפחות עכשיו תטפלו נכון בעצמכם.



עמוד זה נצפה ע"י 2,498 גולשים