הורוסקופ שבועי 18.03.16 – 24.03.16

Aries

מזל טלה
מאדים נמצא בזווית חיובית בשמיים ומשפיע לטובת החיים המקצועיים. אתם בצדק שאפתניים, אבל יש לוותר על הפרויקטים שהם מעבר ליכולותיכם או שיש להם סיכוי שיכשלו מההתחלה.
אהבה: היחסים בין בני הזוג הנשואים הם מלאי רוך וחום. הרווקים נמצאים בתקופה סוערת: עדיף לא לקחת על עצמם ההתחייבויות רציניות, כדי לא לסבול מאכזבות. הם רוצים שינוי, אבל עדיין לא מוכנים לזה. עדיף יהיה לחכות קצת…
בריאות: טובה, אבל המניעה היא אמה של הבריאות.

Taurusמזל שור
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.

Geminiמזל תאומים
כל האנרגיה שלכם מרוכזת בערוץ המקצועי כדי לסיים באופן חיובי כמה פרויקטים. אתם רוצים יסודות יציבים עם החברים ועם האנשים שאתם אוהבים ומנסים להתייחס אליהם בצורה המקורית. אך ההצלחה שאתם משיגים גורמת להרתעה מצידכם. רביעי או חמישי, אובדן של משהו יגרום לכם לרצות לא לצאת מהבית.
בעבודה ובנישואין, הכל הולך טוב, בדיוק כמו שאתם רוצים. מצד שני אתם לא יכולים להתרגל למצב החדש. בסוף השבוע אתם תרצו לבלות את הזמן עם המשפחה או את יקירכם. זה הזמן להתחיל דיאטה כנגד חוסר האיזון בתקופה האחרונה.

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועי הכל יהיה שקט ובלי בעיות. האווירה נינוחה הזאת תאפשר לפסק זמן שבו ניתן להביט על המטרות החדשות והפרויקטים העתידיים. רבים מילידי מזל זה יפנו לכוון חדש ולמקצוע אחר, יותר עצמאי, יצירתי יותר או עם רווחים יותר גדולים.
אהבה: הזוגיות היא תחת סימן של דינאמיות ופעילות, במטרה לגרש את השגרה של זוגות הנשואים. לגבי הרווקים השבוע תהיה להם מערכת יחסים חדשה, אשר תיתן להם סיפוק רב. עדיין, זה טוב לשמור על דיסקרטיות מסוימת על המערכת הזאת.
בריאות: אין על מה להתלונן, אם לא תגזימו.

Leoמזל אריה
עקב ההשפעה המיטיבה של כוכב הלכת אוראנוס, אתם דיפלומטים יותר, חברותיים יותר ב מישור המקצועי. לכן, יש לכם קשרים טובים עם עמיתים לעבודה ועם הבוסים הממונים עליכם. הקשרים עם אנשים חשובים שימושיים מאד בקריירה שלכם והיא תתחיל לטפס. אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה טובה וגל של תשוקה. רוב הרווקים מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית.
אז במקרה כזה, רבים יגיעו לרבנות. וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה… בריאות: לשמור על הכוחות, אל תבזבזו את האנרגיה וכך לא תיבהלו באופן מיותר.

Virgoמזל בתולה
אינטואיטיבי ומלא בתובנה, אתם תשתמשו בכישרונות האלה במישור המקצועי כדי להיות יותר יעילים בעבודה. השאיפות מתעוררות וזאת הסיבה למוטיבציה להצליח. בנוסף, תקבלו גם תמיכה.
אהבה: בנישואין המצב משתפר, ואתם אחראיים יותר. הלא נשואים שואפים יותר מדי גבוה ומסתכנים לבזבז מפגש מעניין מאוד בגלל הרושם שהאנשים הם לא כך "מבריקים" כפי שהם רוצים אותם. צריך יותר צניעות, ריאליזם ופחות דרשות.
בריאות: כוכבי לכת רבים יבטיחו בריאות פיזית ונפשית טובה . לנצל את השפעת הירח לטובת הבריאות שלכם.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי אתם מוכיחים יכולות של לוחמים. כדי להשיג את היעדים המקצועיים אל תהססו לקחת סיכונים משמעותיים.כל זה רחוק מלהפחיד אתכם, ההפך, הסיכויים לשינויים רק יגרה אתכם. אתם תהיו החלטיים ומחושבים. אהבה: עבור אלה שכבר נישאים זאת תקופה מעולה, האווירה בין בני הזוג תהיה מושלמת. הרווקים לרוב חיים חלום יפה: אם הייתה לכם בתקופה של אהבה לא טובה, עכשיו והכל טובל בורוד בתשוקה. בריאות: מאדים שומר היטב על הבריאות שלכם: אתם נהנים מהתלהבות ומרץ. אבל לשים לב לבזבוז האנרגיה.

Scorpioמזל עקרב
באופן כללי במישור המקצועי יש דברים טובים: תהיה תקופה חיובית ויעילה נטו. יהיו קשרי מקצוע פנים ובחו"ל ועולות הזדמנויות שלא ניתן להתעלם מהן. רבות מהשאיפות שלכם התממשו עכשיו. כוכב הלכת מאדים תומך ומגן מפני טרטורים מיותרים.
אהבה: חיי המשפחה הם שקטים: הם מהנים, עם זאת, אתם אנשי משפחה. אלה הלא נשואים אינם זקוקים למאמץ נוסף כדי לפתות. לשים לב השבוע, שבה הם/הן לא תהיו לבד, לא בבית או לא במיטה.
בריאות: יש להם טונות של אנרגיה. שימו לב לנטייה ללכת עד הקצה של הכוחות ושל האפשרויות.

Sagittariusמזל קשת
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: מומלץ לפי הורוסקופ שבועי אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות. שימו לב גם למצבי הרוח!

Capricornusמזל גדי
במקום עבודתכם, לפי תחזית אסטרולוגית נדרשים לעמוד בתאריך יעד. זה יהיה קשה, כי בהתחלה היה מדובר על תאריך אחר אשר היה משאיר לכם די זמן לפתור כל הבעיות. השבוע אתם תחת לחץ ומתח שיגרמו לכם כאבי ראש לא קטן.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אתם דואגים יותר למצב הפיננסי מאשר לצד הרגשי. יחד עם בני זוגכם תכננתם השקעה כל שהיא, אך מבינים שזה לא כל כך אפשרי כי האמצעים לא מספקים. דבר זה מעלה בעיות מסוימות בזוגיות שלכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע טוען וקשה מאוד מבחינה פיזית. יהי לכם קושי מסוים לנח וחוסר שינה ואורך חיים מאוזן יגרמו לכם לבעיות בריאותיות. לפחות שימו לב לתזונה.

Aquariusמזל דלי
על פי הורוסקופ שבועי אתם מתנגדים לשינוי ומפה יתעוררו מחלוקת קטנות. בפעם הבאה זה יהיה טוב להימנע ממגע ויריבות עם אנשים כאלה.
אהבה: השבוע מתחיל באופן מושלם בשבילכם, עם חיוך על הפנים, גם אם יש לכם תחושה שבני הבית מכוונים להשפיע עליכם בצורה זו או אחרת וזה מוריד קצת את המורל.
בריאות: המתח הקבוע בסביבה שלכם עלול לגרום לכם ממש נזק פיזי. לכן, העובדה שאתם לא יכולים להתבטא בחופשיות או להפגין רגשות פנימיים, יכולה לערער את האיזון הנפשי ולשנות לגמרי את מצב הרוח. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשבור את הקרח, איכשהו, כדי לקבל את תשומת הלב של אנשים ותשימו בצד כל הכללים. הפעם, לציית לכל מני דברים זה לא מעיל לכם!

Piscesמזל דגים
חייכם המקצועיים ממשיכים באותה מגמה כלפי מעלה, ללא כל השפעה של הכוכבים. על פי הורוסקופ שבועי עליכם להישאר מרוכזים ורציניים והדברים ילכו יותר ויותר טוב. המצב הפיננסי משתפר בזכות כמה השקעות מן העבר שעכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם נאלצים לקחת כמה החלטות חשובות בהקשר לזה, יש להיוועץ עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: אתם עוברים תקופה אשר בה אין כל נקודה משותפת עם בני זוגכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לתקשר יותר ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם במצב פיזי מעורר קנאה, מצב אשר ממשיך להשתפר, אולי, בגלל שעות בחדר כושר אורח חיים מאוזן. לאלו שסבלו ממחלה לפרק זמן ארוך, הם יקבלו חדשות טובות.


עמוד זה נצפה ע"י 2,597 גולשים