הורוסקופ שבועי 18.07.14 – 24.07.14

Ariesמזל טלה
במישור המקצועי אתם מרכזים את המאמצים דרך מוטיבציה. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו תוצאות טובות ואתם תזכו בהצלחה. תמה התקופה הקשה ועכשיו הגיע הזמן לממש את הפרויקטים ורעיונות שלכם. מומלץ לחפש אנשים שיכולים לעזור לקריירה שלכם.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה, תגרום לכם להרגיש נפלא. אתם מאוזנת היטב גם מבחינת מנטאלית. יהיו אולי רק מעט הפרעות שינה.

Taurusמזל שור
השבוע, אתם משקעים את כל המאמצים למען הקריירה. רוח הארגונית שיש לכם מאפשר קבלת התוצאות הטובות ביותר, במיוחד אם מדובר על מקצוע הליברלית או אתם עוסקים במסחר. יש לכם רעיונות טובים שיעזרו לכם לקדם את הקריירה.
אהבה: יש לכם הרבה סקס אפיל, ולכן יש צורך לשים לב לנאמנות. אלה שלא נשואים והם מנצלים גם הם את ההשפעה של ונוס, באמצעות הסקס אפיל, כדי להגשים את רצונותיהם. עלולים להיות כיבושים רבים. אבל רובם קצת…זמניים.
בריאות: להימנע מלבזבז את האנרגיה על דברים פעוטים ורק כך תזכו בכוח. זמן טוב לניתוחים.

Geminiמזל תאומים
מבחינת מקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הרעיונות והפרויקטים שלכם מתחילים לתפוס צורה. לא להיות פזיזים, כדי לא לסכן הכל ומשהו יתקלקל. אתם חייבים להשלים משימות יומיומיות בזהירות, כדי לא לחוות מכשולים אשר יכולים להרתיע אתכם. תבצעו את הכל באופן שיטתי ובקצב.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Cancerמזל סרטן
בקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים ולקחת צעד אחורה כדי להכשיר את הקרקע עבור פעילויות עתידיות. יהיה עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק את כל מה שמפריע במימוש המשימות הנוכחיות ולהתמקד במטרות מוגדרות. אתם צריכים לעשות מאמצים, אבל הם יפוצו.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית חוזה על כך שבקריירה הנמרצות ידחוף אתכם קדימה ותצליחו להתקדם מהר מאד בתחום זה. ככל שאתם תהיו יותר יוזמתיים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם. תשתמשו באנרגיות שלכם כדי להתקדם קדימה.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא יגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Virgoמזל בתולה
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: הזוג הנשואי יעשה הכל בשביל להתקרב זה לזאת כמה שיותר. הרווקים יהיו במצב לא ברור.הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות ואהבה. אבל גם לעמימות יש קסם!
בריאות: יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שלפי אסטרולוגיה שבועית יהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.

Libraמזל מאזניים
כוכב הלכת מרקורי נותן תנופה חדשה לעיסוק המקצועי שלכם. כל זה, זה מתרגם לתוצאות מוחשיות. הרעיונות החדשים ייתנו את התנופה כדי לנוע קדימה, בתנאי שאתם תתארגנו ביעילות כדי להישאר במסגרת הגבולות של היכולות שלכם.
אהבה: יש אווירה ההרמונית אצל הזוגות הנישואים וגם חושניות. מי שלא נשואו אהבה היסטורית וחדשה תגיע ותכנס לחייהם בסערה, ותהפוך למערבולת של תשוקה מתערבל. זה לא ייקח זמן רב עד יתחילו לדבר על נישואין.
בריאות: פלוטו מגביר את העצבנות. להימנע מהגזמות, ולאמץ עורך חיים בריא. לצאת לטבע. יהיה מצויין!

Scorpioמזל עקרב
בחיים המקצועיים, על פי הורוסקופ שבועי, הדברים מתחילים להשתפר ולהסתדר. תהיה לכם ההזדמנות להשיג מטרות חשובות. עכשיו, תהיה לכם נטייה לנוח על זרי הדפנה הרווחתם. תתאוששו ותתעוררו, חזקו את ההצלחות שהשגתם עד כה, ונסו גם דברים אחרים.
אהבה: הרמוניה בנישואין בין בני הזוג, הרחקת פיתוים, ולדיאלוג אפקטיבי, הן המשימות עבור מזל זה. נפטון ואוראנוס דואגים לחיים של הרווקים. ההשפעה שלהם היא מועילה: היא מקלה על המפגשים שלכם. יהיו פגישות עוצרות נשימה!
בריאות: הרבה אנרגיה בגלל מאדים. עייפים או חולים, אתם מתאוששים במהירות.

Sagittariusמזל קשת
הורוסקופ שבועי ממליץ עבורכם לא לוותר על פגישות עסקיות או משפחתיות! אתם תסתכלו על האירועים ועל מצבים עם יותר ביטחון ותתחילו לא לתת תשומת לב להערות של כמה קולגות.
נראה כי במהלך התקופה הזאת שום דבר לא ישפיע עליכם וזה רק יעזור לכם לנצח. כבר מיום שני תינתן לכם הזדמנות לדבר עם אנשים חשובים, אפשר לומר אפילו שתדברו על רעיונותיכם וכך אפשר לקבל אפילו של מימון. אתם צריכים השבוע, עוד שותפים בפעולה מימון רצינית.
אהבה: הורוסקופ צופן שהשבוע יהיה לכם דייטינג לא צפוי. בשבועות הקרובים תהיה אפשרות לדעת אם מדובר על משהו רציני או לא.
בריאות: המצב הבריאותי טוב אבל יש סימנים של חרדות ודיכאון שאסור לזלזל בהם.

Capricornusמזל גדי
ברמה המקצועי אתה צריך להיזהר: לא להמר בפרויקטים אשר אינם מספקים כל ערבויות או בשיתופים מפוקפקים המאיימים למצבך. המציאות יכולה להיות שונה מן הציפיות שלך. להיזהר ולהשתמש בכל הדקויות כדי להימנע ממלכודות, מכשולים או צעדים לא נכונים.
באהבה: האווירה במשפחה היא בינונית, בני הזוג הם אדישים אחד לשני וזה  לא עושה טוב לזוגיות. אלה שלא נשואים מסתכנים לאבד את הביטחון העצמי: הם יותר מדי ביישנים. אבל זה הופך אותם לשונים ומעניק להם אטרקטיביות וקסם. וכן, יש יותר הסיכויים לאהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ומרקורי, תומכים, כך שהאנרגיה והבריאות הם טובים. רק שבתאי וונוס יכולים להשפיע על הגרון: לא לאמץ את הקול שלך.

Aquariusמזל דלי
בפרק הזמן הזה מבחינת מקצועית, לימודים או ראיון עבודה זה בדיוק הזמן הכי טוב. האינטלקטואלים והחוקרים מלאי רעיונות ברורים ומקוריים ואפילו מבריקים. יש לנצל את ההשפעות הטובות של הכוכבים ולחשוב באופן רציני. עכשיו זה הזמן לשינויים חיוביים מבחינת מקצועי.
באהבה: היחסים עם בני הזוג שלהם, הם די מתוחים. יש צורך להרבה דיפלומטיה כדי לא להגיע לפיצוץ. הרווקים "שוחים" באוקיינוס של תשוקה. החלומות שלהם יכולים להתגשם, אבל אם הם לא יישארו מציאותיים ויהיו תמימים מדי, הצד השני יכול לנצל זאת.
בריאות: אתם מלאים באנרגיות. השתמשו בה לפעילויות ספורטיביות, אך לא למשהו קיצוני.

Piscesמזל דגים
זה אפשרי שברמה המקצועית אתם תנקטו כמה צעדים שישפרו באופן משמעותי את מצבכם. לא להזניח את עצתי של אדם מוסמך, כי זה יכול להיות דבר מאד יעל.
אהבה: מאדים מביא הרמוניה ביו בני הזוג, אבל גם את הנטייה לכיוון בגידה. האווירה הכללית עבור אלה שלא נשואים מצביעה על הכיוון "אהבה ממבט ראשון". יש טעם חדש ברומנים שלכם, אבל צריך להיות זהירים ולא לוותר בקלות!
בריאות: מאדים מביא מצב כללי מדהים. אבל זה גם יכול לגרום פעילות יתרה: טוב לדעת את הגבולות שלכם!