הורוסקופ שבועי 18.09.15 – 24.09.15

הורוסקופ תשע"ו – שנה טובה וגמר חתימה טובה

אסטרולוגיה תשע"ושנה חדשה מביאה איתה לרוב גם התחלות חדשות, בעזרת אסטרולוגיה תשע"ו תוכלו לדעת בדיוק מה הולך לקרות לכם בשנה הקרובה – ואילו דברים חיוביים או שליליים צפויים לפקוד אתכם במהלך השנה החולפת. הורוסקופ שנתי תשע"ו מיועד עבור כל מזל, כל מה שאתם צריכים…
readmore

 

 

Aries

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי אתם תפתחו את השבוע עם כל המפרשים למעלה והמשפחה תזכה גם היא מכל תשומת לבכם. שימו לב ששיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה הופך למשהו הכרחי, במיוחד אם אתם נאלצים על ידי הבוסים לפתור בעיות בכלל לא פשוטות.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים על פי תחזית אסטרולוגית בני הזוג יפתיעו אתכם עם כמה וידויים מפתיעים אשר יגרמו לשנות את דעתכם עליהם. הדברים החדשים שתגלו יגרמו להערכה מחודשת של הקשר ולחשוב ברצינות על העתיד ביחד. הרווקים חולמים לפגוש את האדם האידיאל ולכן הם מאד בררנים. תאנסו להיות יותר מציאותיים, אם אתם רוצים מערכת יחסים.
בריאות: ההשפעות של כוכבי הלכת, לפי אסטרולוגיה שבועית יעוררו בהם תיאבון מופרז ויהיו קשיים להשתלט על זה. תנסו את המנות "גורמה" שהם קטנות וטעימות מאשר לאכול כמויות גדולות ומשמינות.

Taurusמזל שור
אתם לא כל כך אוהבים את מקום העבודה הנוכחי ולפי תחזית אסטרולוגית מרגישים שצריך לעשות שינוי מסוים. ישנם גם מחשבות על התפטרות ועד סוף השבוע אתם תמשיכו להתלבט. חבר קרוב יבקש מכם הלוואה באופן מפתיעה, אבל אתם לא יכולים לסרב וזה יאלץ אתכם לתכנן מחדש המשאבים הפיננסיים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתחום האהבה יהיה שבוע די חיובי. אתם תהיו מעורבים במערכת יחסים עם אדם אשר הצליח לעורר בכם את הרצון להיות קרובים אליו, לאחר תקופה ארוכה שבה היו כשלים שונים. לא מן הנמנע שמדובר סוף, סוף על האדם אשר יהיה החצי השני.
בריאות: בתחילת השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית תתחילו לחוש שהלילות הלבנים שהיו לאחרונה גורמים לכם להרגיש חוסר אנרגיה. יהיו כמה בעיות רפואיות קלות אשר עדיין לא כדאי להזניח אותן. נסו לבקר אצל הרופא כדי לראות מה הם צריכים לעשות.

Geminiמזל תאומים
בעבודה אתם נדרשים לפועל על פי הנהלים וזה גורם לכם אי שביעות רצון. מומלץ לשמור על קור רוח ולקחת צעד אחורה כדי לתכנן שצורה נכונה את התוכניות לעתיד. מעל הכל, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתמקד בלהגדיר את המטרות ולהסיר כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת מטרות אלה. פשוט לא יהי, אך בסופו של דבר המאמצים ישתלמו.
אהבה: האווירה בתחום האהבה, על פי הורוסקופ שבועי היא רגישה ורצוי להימנע להוסיף דלק לאש ולהיות זהירים איך אתם מתקשרים עם בני זוגכם לחיים. אם יש לכם דעות שונות בנושאים מסוימים דברו על זה. הרווקים יהיו מעוניינים מאד במישהו, אבל, הם מתנהגים בתיאטרלית, בתפקיד של המאוהבים הביישנים ובמידה מסוימת הם שומרים על מרחק.
בריאות: המתח והעייפות של התקופה האחרונה יתחילו לפי תחזית אסטרולוגית לתת אותותיהם. אתם מרגישים זאת גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזית. מומלץ לאכול מסודר ובריא ולנוח ככל האפשר. להפיק תועלת מהרגעים השקטים על מנת להירגע או לעשות דברים אשר אתם אוהבים.

Cancerמזל סרטן
אתם לא כל כך אוהבים את מקום העבודה הנוכחי ולפי תחזית אסטרולוגית מרגישים שצריך לעשות שינוי מסוים. ישנם גם מחשבות על התפטרות ועד סוף השבוע אתם תמשיכו להתלבט. חבר קרוב יבקש מכם הלוואה באופן מפתיעה, אבל אתם לא יכולים לסרב וזה יאלץ אתכם לתכנן מחדש המשאבים הפיננסיים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתחום האהבה יהיה שבוע די חיובי. אתם תהיו מעורבים במערכת יחסים עם אדם אשר הצליח לעורר בכם את הרצון להיות קרובים אליו, לאחר תקופה ארוכה שבה היו כשלים שונים. לא מן הנמנע שמדובר סוף, סוף על האדם אשר יהיה החצי השני.
בריאות: בתחילת השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית תתחילו לחוש שהלילות הלבנים שהיו לאחרונה גורמים לכם להרגיש חוסר אנרגיה. יהיו כמה בעיות רפואיות קלות אשר עדיין לא כדאי להזניח אותן. נסו לבקר אצל הרופא כדי לראות מה הם צריכים לעשות.

Leoמזל אריה
בתקופה זו אתם זקוקים ליותר שלווה, להרהר על מה שעשיתם עד כה ולחשוב על הפרויקטים החדשים. אסטרולוגיה שבועית
ממליצה שתלכו אחרי הלב שלכם ותגלו לבד מה ישמח אתכם. לצד האדם האהוב באפשרותכם להגדיר כללים חדשים של דו קיום וזה יפתור מחלוקות רבות.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Virgoמזל בתולה
אתם לא בדיוק במצב הכי טוב ולכן כל דבר או כל הערה קטנה גורמים לכם להתעצבן. אתם מרגישים כאילו אתם יושבים על הקוצים. תנסו לא להיות יותר מדי אגרסיביים עם אחרים, כי עדיין, אף אחד לא אשם שאתם עוברים תקופה קשה יותר.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה תקופה חיובית כדי לייצב את חיי האהבה.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. הורוסקופ שבועי ממליץ על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Libraמזל מאזניים
רק הצד הפיננסי נראה שידאג אתכם השבוע. למרות שתכננתם את התקציב עד הפרוטה האחרונה, שם דבר לא יסתדר עם ההוצאות שתעשו. אולי אתם תהיו חייבים להשקיע סכום מסוים או לקנות משהו בעל ערך, אך בכל מקרה אין מה לדאוג.
אהבה: יגיעו אליכם שמועות הקשורות לבני זוגכם. על פי תחזית אסטרולוגית מישהו מהמעגל החברים הקרובים, ייספר לכם על אי נאמנות של בני הזוג, אבל אין סיבות לדאוג. אחרים הם פשוט מקנאים שהכל עובד בצורה מושלמת במערכת היחסים שלכם והיו עושים הכל כדי לשנות את זה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי לא מוכנים להתפשר, על פחות ממה שהם חושבים שמגיע להם. במילים אחרות, אתם לא רוצים להיכנס לתוך מערכת יחסים רק כדי לא להיות לבד, גם אם יש לכם הרבה מעריצים המבקשים להיות איתכם.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי אסטרולוגיה שבועית מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Scorpioמזל עקרב
בימים אלה, עליכם להיות זהירים מאוד בקשר למה שאתם מדברים, במיוחד אם יש לכם נטייה להגיד מה שעובר בראשכם מבלי לחשוב גם על ההשלכות. לפי אסטרולוגיה שבועית זה יגרום רק לדבר אחד: תרכשו אויבים חדשים כאילו שאין מספיק.תנסו לשקול את המילים ולא לגלות סודות אשר הצלחתם להסתיר כל כך טוב עד עכשיו.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: בתחילת השבוע הורוסקופ שבועי ממליץ שתעשו ערכה מחודשת של מצבכם הבריאותית הכללית. הסיבה אשר גורמת לכל מני בעיות בעיקר מבחינה נפשית בימים אלה, היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Sagittariusמזל קשת
הקריירה מעניקה לכם לא מעט סיפוק. כולם רוצים לשמוע את דעתכם ומעריכים את הביצועים שלכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מבליטים את החוזק, את הלוגיקה והיכולת שלכם לשכנוע. הדבר היחיד שיכול לקלקל הוא העובדה שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: במערכת היחסים ההבנה בין בני הזוג תהיה כמעט טוטאלית, כך שניתן לומר ששום דבר דרמאתי לא יקרה השבוע. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו יותר סובלניים ותשו כל מאמץ כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים. הרווקים עוברים תקופה תחת סימן של חוסר יציבות מבחינת האהבה. אם מדובר על מערכת יחסים חדשה ואתם חושבים שיש לה פוטנציאל להיות רצינית אל תתביישו להפגין את הרגשות.
בריאות: טוב יהיה אם תחלטו להיפטר מכמה הרגלים המשפיעים באופן שלילי על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שתעשו יביאו רק תועלת. כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים צריך רק רצון. אתם תרגישו יותר טוב עם עצמכם.

Capricornusמזל גדי
אתם מרגישים שאין לאן להתקדם במקום העבודה הנוכחי וזאת הסיבה שאתם תתחילו לחפש עבודה חדשה יותר אטרקטיבית. אתם רוצים להוכיח לסובבים אתכם שיכולותיכם הן מעל מה שהם רואים. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תוכלו להצליח לעשות זאת אם תתקדמו צעד אחר צעד.
אהבה: לגבי אלה אשר כבר נמצאים במערכת יחסים כוכב ונוס ישפיע באופן חיובית על הזוגיות. בני הזוג יזכו לתשומת לבכם, מה יביא לתוצאות מדהימות. מאדים יעצים, לפי הורוסקופ שבועי אצל הרווקים את הרצון לפלרטט, מה שיגורם להם להתאהב במהירות. רבים יחשבו שזה משהו שלא מתאים להם, אבל ישלימו עם המצב כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: על פי כל התחזיות של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם היא מצוינת וללא בעיות יוצאות דופן. גם הכוכבים השולטים על בריאותכם משפיעים לטובה ואתם מלאי ויטאליות, תמיד פעילים ותמיד במצב רוח טוב.

Aquariusמזל דלי
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Piscesמזל דגים
בעבודה השבוע רצוי להימנע מכל מהלך חשוב. בסך הכל, לפי תחזית אסטרולוגית  המצב בסדר, אבל זה לא הזמן האופטימאלי לרעיונות נועזים ותוכניות חדשות. מצבכם הכלכלי מאוזן, אז אין לכם על מה לדאוג. תצוגת הכוכבים לפעמים דוחפת אתכם להיות פזיזים.
אהבה: השבוע לפי הורוסקופ שבועי ארבעה כוכבי לכת בזווית מיוחדת יכולים לבשר על קשר אשר יהיה חשוב לכל החיים. אם לא יהיה סיפור אהבה, זה יכול להיות ידידות מופלאה. לאלה שכבר נמצאים במערכת זוגית זה יהיה שבוע מיוחד בשבילם, כי מרגישים פתיחות ושותפות מלאה אפילו בדברים האינטימיים ביותר.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי אסטרולוגיה שבועית עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,485 גולשים