הורוסקופ שבועי 18.11.16 – 24.11.16

Aries

מזל טלה
יש לכם תחזית אסטרולוגית שבועית מאוד טובה במישור המקצועי: אתם מלאים בביטחון עצמי ולא מסכימים לתפקיד משני, מה שגורם להבליט את היכולות שיש לכם. יופיטר יגרום לכך שהתוצאות לא יאחרו להגיע. אתם תוכלו להשיג יתרונות חשובים כי אתם על המסלול הנכון.
אהבה: אותו יופיטר לפי הורוסקופ שבועי ישליט הרמוניה בתוך הבית והזוגיות. הרווקים יהיו מעורבים בסדרה של מסיבות, שבמהלכן הם יכרו אנשים רבים. הם יכולים לפלרטט כמה שהם רוצים, עם פחות או יותר הצלחה. אבל הקסם שלכם הוא כובש…
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב על מערכת החסינות שלכם לשים לב גם לתאונות כמו נקעים או מתיחות בשרירים.

Taurusמזל שור
ברמה המקצועית לפי הורוסקופ שבועי אתם אגרסיביים יותר ומוכנים יותר להצליח, מאשר בדרך כלל. רוח היוזמה היא מאוד חדה וההתפתחות מקצועית היא בטוחה מאד.
אהבה: הזוגות שבתוך מערכת היחסים מרגישים שהכל הולך יותר טוב מתמיד. הלא נשואים חייבים להתבטא בזהירות: לפי תחזית אסטרולוגית נפטון יכול להפוך את החוויה הייחודית ללוהטת, עם רגשות עזים, אשר יכול להוביל להרפתקה שבקושי תצאו ממנה ללא כאב.
בריאות: הבריאות שלכם היא בדרך כלל טובה, אבל עדיין יש קצת עצבנות! אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלפני השינה לשתות משהו חם ולנסות להירגע.

Geminiמזל תאומים
השבוע יהיו הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. שימו לב אסטרולוגיה שבועית ממליצה על קבלת ערבויות מרביות ואפילו הסכמים רק בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעות לא נעימות בחודשים הקרובים.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים והכל מתנהל בהרמוניה והמון חיבה. הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית אתם מלאי מרץ, אך יש לנקוט בחוכמה כדי לנהל את החיוניות הזאת ולא לבזבז אותה.

Cancerמזל סרטן
פרויקטים מקצועיים מתקדמים, אבל זאת לא סיבה לקחת סיכונים מוגזמים, להעמיד לסכנה חלק מהיתרונות שכבושם בעבר. על פי אסטרולוגיה שבועית עדיף שתישארו מתונים במעשיכם.
אהבה: בני הזוג שכבר נישואים חייבים להוסיף מגע של פנטזיה לחיים המשותפים, אשר רק ייתן הנאה לשותף שלכם. כאשר יש שימחה, יש גם אהבה. הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית יכולים להיות רגועים: הכוכבים לא שכחו אותם ויהיו בשורות בחיים שלהם. יהיה מפגש עם אהבה גדולה!
בריאות: החדשות הטובות לפי הורוסקופ שבועי הן שהאנרגיה שלכם חוזרת, אך אתם נוטים לבזבז אותה על דברים לא חשובים וחבל.

Leoמזל אריה
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, הורוסקופ שבועי ממליץ לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה,  גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית אוראנוס יגרום לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה יפגינו הבנת מול הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: במישור הבריאותי לפי אסטרולוגיה שבועית כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

Virgoמזל בתולה
מבחינת העבודה הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, על פי תחזית אסטרולוגית אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. על פי אסטרולוגיה שבועית ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר לפי הורוסקופ שבועי יעניקו לכם אופטימיות והמון מרץ. עם כל היתרונות האלה המצב הבריאותי הוא מצוין.

Libraמזל מאזניים
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע ולפי הורוסקופ שבועי זה הרגע המתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולעקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקוט מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג שבתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן  אפשר לצאת ולבלות. בחיים של הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי אשר גורם לכם להיות במצב בריאותי טוב.

Scorpioמזל עקרב
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה יעניק לכם התלהבות ומוטיבציה. לפי אסטרולוגיה שבועית ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים זרים בחייהם. הפרשיות האוהבים של הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזבת: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא משפיע על המצב הפיזית צורה חיובית והבריאות טובה מאד. בכל זאת הורוסקופ שבועי ממליץ לשים לב להגזמות בתזונה.

Sagittariusמזל קשת
החיים המקצועיים שלכם לפי הורוסקופ שבועי יהיו נתונים לשינויים דרסטיים, דבר אשר אתם לא אוהבים, אך שינויים אלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. רצוי להיות ממושמעים,  דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. על פי תחזית אסטרולוגית אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום לכם להגזים. שינה היא התרופה.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, יש לכוון את האנרגיה שלכם לסיום חיובי של כמה פרויקטים ולהוכיח את יכולותיכם, היוצאות מן הכלל. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו מאמץ כפול, אבל התמורה שתקבלו תהיה כפולה: תגשימו את כל המטרות, גם ככה שאפתניות למדי.
אהבה: במשפחה הקשר הזוגי הוא טוב: בן/בת הזוג יתנו כבוד לעצמאות הדדי, אחד לשני ויהיו מאוחדים לגבי פרויקטים משותפים. הרווקים "אוספים" הרפתקאות, אבל לפי הורוסקופ שבועי הם חושבים שפרשיות אוהבים אלה הן חסרות טעם. כתוצאה מכך, הם צריכים לנצל את ההזדמנות ולהתעורר השבוע כי פגישה חשובה עומדת להתרחש.
בריאות: זה הזמן על פי אסטרולוגיה שבועית להתחיל דיאטה ולפקח על התזונה שלכם. רצוי גם להתחיל לעסוק בפעילות גופנית.

Aquariusמזל דלי
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם להתקדם. לפי אסטרולוגיה שבועית יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה בשמיים ולפי תחזית אסטרולוגית מביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Piscesמזל דגים
ההשפעות של כוכבים הן טובות במישור המקצועי. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם לא להסס: זה הזמן לפעול, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר לפי אסטרולוגיה שבועית יביא בריאות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.


עמוד זה נצפה ע"י 1,735 גולשים