הורוסקופ שבועי 19.02.16 – 25.02.16

Aries

מזל טלה
במבט אל תחזית אסטרולוגית שבועי שלכם לשבוע זה יש חשיבות רבה לגבי הקריירה שלכם. אתם נמשכים ורעיונות פורצת דרך. הסיכויים מעולים כך שכל מה שתעשו, יאפשר התקדמות בקריירה שלכם.
אהבה: עם שלושה כוכבי לכת נוחים מאוד, ונוס, מאדים, צדק, האווירה בין בני הזוג היא הרמונית ומהנה מאוד. לרווקים יש תחושה של האדישות ומעדיפים ליהנות רק מהרגע הנוכחי. לחיות את הרגע, כמו שאומרים. יהיו להם המון הרפתקאות. נישואין? זה יבוא…
בריאות: לנצל את היתרונות של מצב הרוח המעולה; בנוסף, יש לנהל את ההון האנרגטי שלכם בחוכמה.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי יש לכם פרויקטים וקשרים שימושיים. שבתאי מקל, ובכן יהיו לכם הישגים חשובים. נצלו את היתרונות כי יש לכם קשרים חזקים, ממוקמים היטב, אשר יקלו על ההצלחה.
אהבה: זאת תקופה של רגיעה בין בני הזוג הנישואים ובנוסף, מלאה חושניות. עבור הרווקים במקרים מסוימים, מי שמתאים לרצונות שלכם, לא פנוי כך שאו תוותרו או שתצטרכו לעשות פשרות .
בריאות: עליכם לשמור בפני ההשפעה הנפשעת של נפטון ולעמוד על המשמר כדי למנוע את הסיכון לתאונות.

Geminiמזל תאומים
הפיתוח המקצועי מושפע על ידי כוכב הלכת יופיטר ושינויים בלתי צפויים יהיו אפשריים. אבל, אם בהתחלה אתם תופתעו, לאחר מכן תראו כי השינויים האלה יתרונות רבים לטווח ארוך. אז אפשר לחייך! אהבה: יש סיכוי לאווירה משפחתית טובה. אווירה לוהטת מחכה גם לרווקים. אך הם נאיביים ונוטים להאמין לכל מה שמבטיחים להם.
ההתלהבות שלהם יורדת בסוף התקופה, אשר יכול להיות הטוב ביותר עבורם. בריאות: להיפטר מהאנרגיה העודפת על-ידי פעילות גופנית, שתעשו באופן קבוע. אתם רגישים לשינויי הטמפרטורה.

Cancerמזל סרטן
הכל יצליח במישור המקצועי, אומרים הכוכבים. "הנשק" של הצלחה היא הנחישות. שום דבר לא יהיה לא מחושב והנחישות שלכם תעזור להשיג את כל המטרות. אהבה: קיים סיכון של המתיחות זמני ושל חוסר איזון במשפחות. ניתן להרחיק כל זה באמצעות יציאות קטנות: לפארק או למסעדה, למשל. עבור הרווקים אהבת בזק יכולה ליפול מלמעלה.
אבל עד שתבינו זאת, אתם וליהנות ממנעמי האהבה. בריאות: החיוניות שלכם היא מעולה. אבל יותר מדי טוב, יכול לחלל את תחום הפרטי של אחרים.

Leoמזל אריה
השבוע, במישור המקצועי, אתם יותר שאפתנים ולהוטים לטפס בסולם ההירארכי, במיוחד שהכוכבים משפיעים לטובה. אתם עוברים תקופה של מלנכוליה, אשר, מיוצרת על ידי פגישה עם אהבה ישנה. הזיכרונות חוזרות באופן אובססיבי כל יום השבוע. גם אם אתם מרגישים שאתם עסוקים מאוד, תגלו שאתם עדיין מסוגלים לטפל בעניינים של אחרים.
באמצע השבוע תקבלו ותתנו מתנות יקרות. בסוף השבוע, כל התוכניות שלכם ישתנו, בגלל הופעתו של אדם שיחייב אתכם למלא את כל חובותיכם. הטונוס והמרץ שלכם הם בשיא: אתם לא יודעים מה זה עייפות, אך לשים לב לקיבה.

Virgoמזל בתולה
מבחינת המקצוע הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים.
מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר. בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ.

Libraמזל מאזניים
עבורכם, השבוע מביא זמן מלחיץ למדי עבור האנשים שמחזיקים עמדות חשובות ומקבלים החלטות. האירועים יתרחשו במהירות, מבלי לתת שום סיכוי להסתגל לשינויים הקיצוניים אשר צצים לפתע.
תהיה הזדמנות באמצע השבוע לביצוע השקעות, אבל הטעות זה שלא ליידע גם את שותפיכם לחיים. ערוצי האנרגיה שלכם מתמודדים עם מצבים קשים ביותר ולכן חשוב שבמהלך התקופה הזו לפעול עם רוגע וסבלנות. לפי הורוסקופ שבועי, חייבים לנתח כל סיטואציה לפני המעשה ולא להרפות, גם כשזה מגיע לפעילויות פחות מלחיצות.

Scorpioמזל עקרב
השבוע אתם תהיו חשופים יותר מהרגיל בעיקר כי הם מעורבים בפעילות שניתן לעכב או שיכולה להתבצע על-ידי אחרים. השבוע יש רעיונות חדשים, הנוגעים לעניינים כספיים.
לכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראה את התוצאות מאוחר יותר! לפי הורוסקופ שבועי, אתם כבר מיום שני יהיה במצב טוב. הוא ירגיש צורך לדבר עם כמה שיותר אנשים וגם להיות מעורבים בפעילויות שונות. הוא לא צריך לדאוג לזמן, כי השבוע אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם כל מה שמעניין אתכם. בני המשפחה והחברים יהיו לידכם, לא משנה מה תבחרו לעשות מבחינה מקצועית.

Sagittariusמזל קשת
ברמה מקצועי, האקלים החודשי ייבצר תנאי אופוריה שקשה להסביר. זה יגרום לך לאבד זמן עם החברים או במסיבות, על חשבון העבודה שלהם. אולי אתה יכול לחשוב על זה…
באהבה: פלוטו מביא כמה מחלוקת במשפחות של מזל זה. הלא נשואים חייבים  להיות פתוחים יותר, כדי להראות שהם זמינים יותר מאשר באופן כללי, אם הם רוצים רומן לכל החיים. אם אתם מציגים את עצמכם כאנשים מתוסבכים, זה מקטין את הסיכויים לרומן מוצלח. בריאות: יופיטר ופלוטו, שני כוכבי הלכת עם עוצמה ואנרגטית, ישדרו לכם את יתרונותיהם. הכל הולך טוב, גם במונחים של בריאות. אתה  צריך להיות מעט אופטימי.

Capricornusמזל גדי
האופק המקצועי שלכם הוא הכי בהיר שאפשר. בזכות כוכבי הלכת יופיטר ונפטון, אתם תקבלו סיכויים טובים במישור המקצועי. אוראנוס, כוכב הלכת של המקוריות, יעזור לכם להציג רעיונות מעניינים ושבתאי יעזור בארגון יעיל ומהיר יותר. אבל אם יש לכם דרישות מוגזמות יש לצפות לאכזבה.
אהבה: החיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם איזון פנימי עמוק. השמש, מחממת את מזג של הרווקים. אבל אתם די מבולבלים, כך שתעדיפו הרפתקאות מסוכנות, תוך התעלמות מאהבה שקטה. חיי האהבה הם כמו קרוסלה, תענוגות אינטנסיביות ומגוונות.
בריאות: נפטון יגן על בריאותכם כמה שהוא יכול, אבל לשים לב גם לפלוטו, אשר יכול לגרום להיות עצבניים. מומלץ לעשות ספורט ופעילות גופנית.

Aquariusמזל דלי
במקצוע, אתם משקיעים יצירתיות רבה וזאת הנקודות החוזק שלכם, כי נפטון הוא בזווית הרמונית. אל תהססו להציג את הפרויקטים שמייצגים את אישיותכם. אם אתם חושבים, הרבה זמן לעבוד בתחום של יצירה אל תהססו לעשות זאת .
אהבה: אלה שנישאו כבר, מעריכים עכשיו את הנאמנות יותר מכל דבר אחר, כדבק של הנישואים. הרווקים גם אם הם מרגישים בודדים, לא צריכים להיצמד מהראשון שמגיע, כי זה יזמין אכזבות. סבלנות! הדברים הולכים ומסתדרים בקרוב.
בריאות: פלוטו הוא קצת שובב. בגלל זה יש לעמוד על המשמר, כי למרות שאין שום דבר רציני, אם תהיו רשלנים מדי יהיו על כך השלכות שליליות.

Piscesמזל דגים
לפי הורוסקופ שבועי, שום דבר באמת חשוב קורה בתחום המקצוע. שבתאי יסייע להתקדם, אבל שום דבר מרהיב בזה, זה רק יעזור לכם להיות יעילים במקצוע. השאפתניים ביותר מבניכם, חושבים אולי לקידום או שינוי במקום עבודה, אבל לא להיות פזיזים! הסבלנות מתוגמלת.
אהבה: בתוך המשפחות כל הבעיות יסתדרו באמצעות דיאלוג וזאת הדרך הטובה ביותר! הלא נשואים שהאמינו שמדובר על קשר לא רציני יהיו מופתעים לשים לב שזה הופך לקשר מתמשך. ולא יצטערו על כך!
בריאות: יש לכם אנרגיה פנומנאלית! אבל אם אתם לא תנהלו את האנרגיה הזאת כמו שצריך היא תרד לטמיון…


עמוד זה נצפה ע"י 3,513 גולשים