הורוסקופ שבועי 19.06.15 – 25.06.15

Aries

מזל טלה
האופן שבו הירח החדש משתלב בבית התקשורת מרמז על שינוי שאתם חייבים לעשות בקשר להתבטאויות. יש דרך לבטא את הרעיונות בתוך פגישות עבודה, פגישות עם משפחה או עם חברים. לפי הורוסקופ שבועי הירח בשילוב כזה יכול לאותת גם התחלה חדשה ברמה המקצועית, כולל הרחבת האחראיות.
אהבה: הבית החדש של הירח על פי תחזית אסטרולוגית מסמל התחלה של תקופה שבה הכעסים משתלטים על מערכת היחסים.
אתם מודעים לעובדה שבמערכת היחסים המצב לא טוב, אך אין לכם את האומץ הדרוש לדבר באופן כנה עם בן זוגכם. אתם מפחדים מפרידה, גם אם זאת תהיה ההחלטה הנכונה, אתם מעדיפים לדחות את רגע האמת.
בריאות: בגלל הלחץ שבו חייתם לאחרונה, אתם עצבניים ומגיבים בצורה אשר גורמת לכך שהיחסים עם הסובבים אתכם מתדרדרים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לקחת פסק כדי לנוח, אחרת הלחץ והעצבים יתחילו להשפיע בסופו של דבר גם על בריאותכם.

Taurusמזל שור
אתם לא כל כך אוהבים את מקום העבודה הנוכחי ולפי תחזית אסטרולוגית מרגישים שצריך לעשות שינוי מסוים. ישנם גם מחשבות על התפטרות ועד סוף השבוע אתם תמשיכו להתלבט. חבר קרוב יבקש מכם הלוואה באופן מפתיעה, אבל אתם לא יכולים לסרב וזה יאלץ אתכם לתכנן מחדש המשאבים הפיננסיים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתחום האהבה יהיה שבוע די חיובי. אתם תהיו מעורבים במערכת יחסים עם אדם אשר הצליח לעורר בכם את הרצון להיות קרובים אליו, לאחר תקופה ארוכה שבה היו כשלים שונים. לא מן הנמנע שמדובר סוף, סוף על האדם אשר יהיה החצי השני.
בריאות: בתחילת השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית תתחילו לחוש שהלילות הלבנים שהיו לאחרונה גורמים לכם להרגיש חוסר אנרגיה. יהיו כמה בעיות רפואיות קלות אשר עדיין לא כדאי להזניח אותן. נסו לבקר אצל הרופא כדי לראות מה הם צריכים לעשות.

Geminiמזל תאומים
לפי אסטרולוגיה שבועית זו תקופה שקטה בעבודה והקשרים עם העמיתים משתפרים בהדרגה. אתם כבר חושבים על החופשה השנתית, במיוחד מאחר שהייתם עסוקים מאד במחצית הראשונה של השנה. כשמדובר בהוצאות אתם לא פועלים בהגיונית, במיוחד כאשר אתם מקבלים סכום כסף אשר לא היה צפוי. שימו בצד את השטויות ותתמקדו בדברים הכרחיים.
אהבה: לאחר תקופה שבה היה לא פשוט בתחום האהבה, נראה שהכוכבים משפיעים באופן חיובי. הפתעה נעימה מצד בני הזוג תגרום לכם להבין לפי הורוסקופ שבועי שהאדם המיוחד שלידכם הוא האשם אשר איתו אתם רוצים לבלות את שארית חייכם. ייתכן שמדובר על מתנה שעליה חלמתם במשך זמן רב.
בריאות: מצבכם הבריאותי טוב מאוד, דבר אשר רק יכול לשמח אתכם. אתם לפי הורוסקופ שבועי אימצתם אורח חיים בריא ועכשיו זה הזמן שתוכלו רק ליהנות מהתוצאות החיוביות תוצאות. תזונה מאוזנת ומספיק שעות שינה גורמים לכם להראות טוב מתמיד.

Cancerמזל סרטן
לשים לב לדרך שבה אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם. המסרים שלכם לפי הורוסקופ שבועי הם סותרים ורוב האנשים יבינו אתכם לא נכון וזה ישפיע עליכם. מסיבה זו, יהיו לכם בעיות ופרויקטים שבהם אתם מעורבים יתעכבו. גם מבחינה פיננסית לא מדובר על תקופה יותר מדי טובה. יהיו כמה בעיות לא צפויות.
אוהבת: יש לכם ציפיות מאוד גבוהות ממערכת היחסים שבה אתם מעורבים ובגלל זה לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם רגעים שבהם אתם לא מאושרים עם מה שקורה. אם אתם רוצים שהדברים יסתדרו, תנסו להוריד מהציפיות ולהיות מתונים יותר.
בריאות: לאחר לוח זמנים מאד צפוף אתם חייבים לקחת את פסק הזמן שכל כך ציפיתם לו. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנוח מספיק כדי לטעון את הסוללות ואתם תראו תוצאות גם מבחינה רפואית: כאבי הראש והסחרחורות יתחילו להיעלם.

Leoמזל אריה

זאת תקופה יצירתית ומלאה בהשראת במיוחד בעבודה. על פי תחזית אסטרולוגית רעיונותיכם מוערכים על ידי הבוסים שלכם. הפוטנציאל לזכות בקידום הוא גדול ואתם מרוצים איך שהדברים מתקדמים. מבחינת הכסף, לאחר תקופה עם הרבה הוצאות מיותרות, אתם מתחילים לאט, לאט להתאושש. עם קצת מאמץ, עד סוף החודש המצב יחזור לקדמותו.
אהבה: אתם מרגישים לפי הורוסקופ שבועי מוכנים נפשית להתחיל מהתחלה. נמאס לכם לחיות מזיכרונות ואתם נחושים למצוא את אהבת חייכם. אל תתייאשו אם היא לא תופיע בימים הקרובים כי הכוכבים הם לצדכם בעתיד הקרוב.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נאבקים עם בעיות בריאות הנגרמת על ידי מתח. תנסו להירגע וממומלץ במגביל להתחיל טיפול עם תוספי ויטמינים. תהיו זהירים יותר כשמדובר על עייפות, כי ההשפעה יכולה להיות הרבה יותר חמורה ממה שאתם חושבים.

Virgoמזל בתולה
יהיה שבוע מאד עמוס במיוחד מבחינה חברתית. לפי תחזית אסטרולוגית  זה הזמן לפגוש אנשים חדשים, לצאת ולבלות, ואם יש לכם עסקים תזכו ברווחים נעים. קיים סיכוי לעבודה חדשה או לקידום בעבודה. השבוע גם מאד חיובי מבחינה כלכלית, אבל תמשיכו לנהל את הכסף בחוכמה.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Libraמזל מאזניים
השבוע תקבלו את ההארה הכרחית אשר תאפשר לכם לקחת החלטות מהירות וטובות. הודות לתמיכתם של הכוכבים, תדעו איך לקבל את ההחלטות המתאימה ביותר. הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל את התקופה הזאת כדי לממש את תוכניותיכם.
אהבה: ברמה הסנטימנטאלית אתם עוברים אחת התקופות הטובות של השנה. מצד אחד בני זוגכם דורשים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ולעשות סדר במחשבות וגם בחיים ומצד שני המשפחה שלכם לא תראה בעיניים טובות את הביקורת, אבל במציאות הכל לטובתכם. על פי אסטרולוגיה שבועית מומלץ להימנע ממלחמות של אגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת הורוסקופ שבועי בנושא הקריירה הכוכבים יעודדו אתכם להשיג דברים על ידי התמדה ואומץ. בעקשנות שלכם בסופו של דבר תלויים דברים רבים בקריירה. רצוי לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים להשגת מטרות שונות ולמצאו הזדמנויות מתאימות.
אהבה: הזוגות הנשואים יעשו הכל כדי להתקרב זה לזאת כמה שיותר. בסך הכל החיים אצל הנישואים הם טובים. הרווקים יהיו במצב לא ברור לגמרה. הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות לבין אהבה. אבל גם לעמימות יש קסם ומצד שני תמשיכו לחפש את האהבה.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה תגרום לכם להרגיש נפלא. גם מבחינה מנטאלית אתם מאוזנים היטב. הכוכבים מעניקים לכם אנרגיה וחיוניות, ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. תנסו להצטרף לקבוצה של יוגה.

Sagittariusמזל קשת
בעבודה אתם תשקיעו מאמצים רבים והמאמצים שלכם יזכו סוף, סוף לערכה. בכל אופן, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח בקריירה זה מה מעניק לכם את הדחף ולא לוותר, גם אם הנסיבות נראות לא חיוביות במיוחד. טוב תעשו לא לקבל שום החלטה תחת לחץ, אלא לשקול לעומק את כל העניין.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Capricornusמזל גדי

לאחרונה אתם נדרשים לעשות הרבה מאמצים בעבודה ועל פי תחזית אסטרולוגית זה יכול משפיע על בריאותכם. אולי בגלל זה אתם מרגישים צורך לפנק את עצמכם, על ידי קניות וזה רק יגרום לחור גדול בכיסכם. לא תצליחו למלא את הריקנות בחייכם עם בגדים בארון או עם חפצים.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Aquariusמזל דלי
השבוע אתם מרגישים סוג של חולשה ועייפות ועל פי הורוסקופ שבועי ותרצו בעיקר לקחת פסק זמן מהכל. הירח החדש בבית השתים עשרה הוא סמל של תקופה של דין וחשבון. עכשיו, למרות כל התחושות האלה אתם חייבים להתרכז בעבודה במיוחד שהביטחון העצמי הוא חזק. במקום העבודה ישנם עמיתים המקנאים בכם בגלל היכולות שלכם ולמרות זאת זה חשוב מאוד להמשיך להיות ידידותיים גם איתם. בעת הזאת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם בזמן האחרון.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה.

Piscesמזל דגים
ההאשמות שנשמעו כלפיכם "בפינות" יחשפו מתישהו בתחילת השבוע והן צצות בגלל המתח עם עמיתים או עקב כשל של יוזמות מקצועי. לאחרונה איבדם עניין ורצוי מאד לנסות להתעשת. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא להתחיל פרויקטים חדשים ולא להסתמך על הבטחות נהדרות אשר אתם מקבלים מכל מני גורמים.
אהבה: במקרה שלכם, המשאלות של ליל שבין השנים 2014- 2015 לא יישארו בשלב של רצונות. עם הפרטנר והחברים כבר מתכננים תוכנית לא רק לטווח של שבוע. ברור שיש לכם חלומות נהדרים ורוצים להשיג כמה שיותר, אבל חייבים להיות רציונאליים ולהגדיר אזה מטרות ניתנות להשגה בתחום האהבה. ייתכן, על פי תחזית אסטרולוגית שתהיו שרויים בחלומות בהקיץ וזה יכול לעלות לכם ביוקר גם מבחינה נפשית וגם כספית. תחשבו בגדול!
בריאות: אם אתם עוברים טיפול מסוים, הורוסקופ שבועי ממליץ לכם לעמוד בפני הפיתוי לקטוע אותו לפחות עד יום שני ושלישי. לפעמים לא רואים את התוצאות באופן מיידי, אבל אל תוותרו. ילידי מזל זה אשר סובלים ממחלות כרוניות חייבים לשים לב לכל שינוי במצב הבריאותי ולדווח לרופא בזמן הקצר ביותר.



עמוד זה נצפה ע"י 2,276 גולשים