הורוסקופ שבועי 19.08.16 – 25.08.16

Aries

מזל טלה
לפי תחזית אסטרולוגית אתם מצליחים להתמודד בצורה נפלאה מול כל האתגרים ומוכנים לתת הכל כדי להצליח. לא תהיה לכם שום בעיה למלא את כל הדרישות מבלי להשמיע שום תלונה. אל תחשבו שלא מגיע לכם הזדמנויות להתקדם או שאתם לא מסוגלים לממש אותן, כי רק כך יהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד עם האתגרים אם אתם תאמינו ביכולותיכם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם דורשים הרבה גם מעצמכם אך גם מאחרים ועם זאת אתם אולי סומכים יותר מדי על בני זוגכם. שימו לב שלא תמיד הם הוכיחו שמגיע להם וזאת הסיבה שהשבוע תופתעו לא לטובה. תנסו לפתור את הבעיה ולהסיק את המסקנות הנכונות הקשורות לעתיד יחסיכם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה, אבל תישארו עם הרגליים על הקרקע ואל תתנו לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. מצב בריאות באופן כללי יהי תקין ורק אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות. תמשיכו לפקח על עורך חיים בריא, על שעות מנוחה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Taurusמזל שור
אפילו אם אתם נוכחות דיסקרטית במקום העבודה, הפעילות שלכם חיונית לאנשים שיודעים להעריך את ערככם האמיתי וגם יזכירו לכם מפעם לפעם כמה אתם חשובים עבורם. ההכנסות לפי הורוסקופ שבועי הן טובות, כך שאתם מצליחים לנהל את קרן חיסכון מכובדת למדי, אז אתם לא יכולים להתלונן מבחינה זו. אולם הכל טוב אבל אתם חייבים להיות גם בהמשך נבונים בכל הנוגע לקניות.
אהבה: בני הזוג יבינו שאתם עוברים תקופה קשה בעבודה והם יהיו לצידכם לאורך כל הדרך. יש לכם מזל שמי שאוהב אתכם הוא לא מהסס לתמוך בהם בכל מצב. גם אתם יודעים כמה זה חשוב והשבוע את על פי תחזית אסטרולוגית הם יהיו בראש סדר העדיפויות ולא תזניחו אותם כאשר הם יהיו זקוקים לעזרתכם.
בריאות: זה שבוע שבו אתם פשוט עקשניים ומסרבים לכל עצה או דעה הקשורה לבריאותכם. תתחילו לשים בצד את ה"לא" כי גישה זו היא לא תמיד הכי טובה. מבחינת הבריאות הפיזית, לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים לא מבשרים על סיבות לדאגה אך קיימת ברקע אי הנוחות מסוימת.

Geminiמזל תאומים
אם תתחילו את השבוע בפרויקטים חדשים הם יובילו להצלחה. אתם יצירתיים ופעילים, כך בתחום הקריירה וגם התחום הפיננסי אתם בכיוון הנכון. מצד שני, לפי הורוסקופ שבועי עמוק בפנים אתם מרגישים צורך עז לעבור שינוי במישור האישי. אהבה: אתם תצליחו להיפטר מהשעמום שבמערכת היחסים על ידי הפתעה נעימה שתכינו לבני זוגכם או להחליט לנסות דברים חדשים ביחד.
לפי אסטרולוגיה שבועית תפסיקו לנסות לשלוט תמיד ברגשות ואם תעשו זאת תבינו שתמיד יכולים אתם לגלות משהו חדש ומרגש בזוגיות.
בריאות: אם כבר החלטתם לעשות שינויים בחייכם, כגון בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מלאי מוטיבציה והתוצאות לא יאחרו להראות. קחו את המושכות בידיים ותתחילו לחות חיים בריאים ומאושרים יותר.

Cancerמזל סרטן
לפי תחזית אסטרולוגית השמש מביאה איתה הזדמנויות להתקדמות עבור הקריירה שלכם. היא מעניקה לכם יתרון במקום העבודה, ואתם תצליחו להשיג תוצאות חיוביות. לא רק השמש אלא גם כוכבי לכת אחרים ממזגים את כוחותיהם לטובתכם, כך שתוכלו להשיג כמה מטרות חשובות. אהבה: הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מעדיפים לבלות ביחד וכל מה שיעשו ייעשה להם רק טוב ויגרום להם הרבה נחת. ואפשר להגיד ששום דבר לא יטריד אותם בפקק זמן זה. השאיפות הרומאנטיות של הרווקים עומדות להתגשם. הם נוטים להתאהב בקלות וזה יכול לגרום לתסבוכות, אבל מצד שני זה מביא גם לשמחה. ייתכן שקשר קיים יקבל מעמד רשמי. בריאות: אם אתם תרגישו לא טוב כנראה שהיגיע הזמן ללכת להיבדק אצל רופא ולא לדחות את זה שוב כי המצב עלול להחמיר וכך תצטרכו לעבור טיפול ארוך. על פי המלצת הורוסקופ שבועי טוב תעשו לשים לב יותר לכל מה שקשור לבריאות שלכם.

Leoמזל אריה
בימים אלה, עליכם להיות זהירים מאוד בקשר למה שאתם מדברים, במיוחד אם יש לכם נטייה להגיד מה שעובר בראשכם מבלי לחשוב גם על ההשלכות. לפי אסטרולוגיה שבועית זה יגרום רק לדבר אחד: תרכשו אויבים חדשים כאילו שאין מספיק.תנסו לשקול את המילים ולא לגלות סודות אשר הצלחתם להסתיר כל כך טוב עד עכשיו.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: בתחילת השבוע הורוסקופ שבועי ממליץ שתעשו ערכה מחודשת של מצבכם הבריאותית הכללית. הסיבה אשר גורמת לכל מני בעיות בעיקר מבחינה נפשית בימים אלה, היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Virgoמזל בתולה
השבוע אתם תעבדו מאד קשה וזאת רק כדי להוכיח למשהו למישהו. בסופו של דבר אתם כן תצליחו לעשות את זה בהמשך השבוע. לפי הורוסקופ שבועי זה לא סוד שכולם יודעים שאפשר לסמוך עליכם כולל הבוסים אשר ידאגו לכך שתקבלו תמורה עבור המסירות והתמדה שחוכמתם עד כה.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Libraמזל מאזניים
תהיה לכם על פי תחזית אסטרולוגית התנגשות עם הבוס או עם עמית לעבודה שאיתם אתם עובדים ישירות. אתם באמת צריכים לתאם מהלכים ולתקשר ביעילות כי זה מתקרב במהירות תאריך יעד של פרויקט מסוים. כנראה שיכנס סכום קטן של כסף, כסף אשר תבזבזו במהירות.
אהבה: היציבות והנאמנות זה מה שמאפיין את הזוגיות של אנשים שכבר נמצאים במערכת יחסים. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים ממש בייאוש את האהבה האידיאלית, אבל הכל נראה להם נטול ערך וזה לא הופך את חייהם לקלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר לא ממש קיימת.
בריאות: לכוכבי הלכת יש השפעה חיובית על בריאותכם כמו למשל כוכב הלכת מאדים, אשר לפי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם המון אנרגיה, אבל מרוב התלהבות זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Scorpioמזל עקרב
במקום העבודה אסטרולוגיה שבועית מכריזה על שבוע שקט, שבו אתם תפתרו את הבעיות ללא טרחה רבה מדי. לפי כך, אתם תוכלו לנצל את ההזדמנות הזאת, כדי לעלות כמה רעיונות עבור פרויקטים עתידיים. לגבי הכסף, כל עוד אתם לא תגזימו ולא תזרקו את הכסף על דברים חסרי תועלת, לא תצטרכו להצטמצם. אף על פי שיהיו הוצאות בלתי צפויות, אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם המצב.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי הרגשתכם היא שנמאס מהצורה שבה בני זוגכם מתייחסים לכל מה שקשור למערכת היחסים. אתם נחושים לראות איזה חלופות יש למצב שבו אתם מצאתם את עצמכם. הפעם אתם נחושים להשאיר מאחור את כל האכזבות בתחום האהבה אשר היו לכם לאחרונה ולהמשיך קדימה.
בריאות: זהו שבוע מלא אתגרים עבורכם שבוע שבו אתם תהיה תחת לחצים גדולים. לפי תחזית אסטרולוגית ישנה השפעה לא חיובית של הכוכבים במישור הרגשי ואתם תהיו חסרי סבלנות ועצבניים. עם כל זה באופן כללי הבריאות היא טובה, המערכת החיסונית היא חזקה ואפילו אם תצטרכו להתמודד עם הצטננות קלה, הכל יעבור מהר.

Sagittariusמזל קשת
על פי הורוסקופ שבועי פלוטו ישפיע באופן חיובי על התחום המקצועי. המיומנות והסבלנות יעזרו לכם לפתור בעיות שונות ואתם תצליחו לעשות זאת על ידי עקשנות ומקצועיות. אתם תהיו גאים מאוד מהעובדה שהצלחתם בכוחות שלכם, בלי סיוע מהצד.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Capricornusמזל גדי
שימו לב שהשבוע על פי תחזית אסטרולוגית ייתכן התנגשות עם משהו ממקום העבודה. אם הקונפליקט קשור לתיאום במהלכים או בתקשורת תבדקו את עצמכם כדי לא להגיע למצב זה. סכום כסף קטן יכנס לחשבונכם, אבל תבזבזו אותו במהירות.
אהבה: מה שמאפיין את במערכת היחסים היא היציבות והנאמנות, כך ששום דבר מיוחד לא יפריע לאווירה הטובה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי די מייאשים בחיפושים לאחר אהבה אידיאלית והכל נראה להם זניח וזה ולא עושה את חייהם קלים יותר. אם אתם מחפשים את השלמות אל תשכחו שדבר כזה לא קיים.
בריאות: כוכבי הלכת ישפעו באופן חיובית על בריאותכם כמו לדוגמה מאדים, אשר לפי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם אנרגיה, אבל אל תתלהבו כי זה יכול לגרום לפציעות מינוריות. דבר נוסף זה להיות זהירים בנהגיה או כאשר אתם עושים דברים בבית.

Aquariusמזל דלי
עליכם לעשות את מרב את מאמצים כדי שהדברים להתקדם כמו שצריך במקום העבודה, על מנת להשיג את התוצאות הצפויות. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להיות ערים לכל שינוי ולראות איזה מידע יוכל לעזור. עם הכסף אתם חייבים להיות זהירים מאוד ולא להחמיץ שום הזדמנות להשיג הכנסות נוספות.
אהבה: מי שנמצא במערכת יחסים יציבה על פי תחזית אסטרולוגית שבוע הקרוב לא יביא שום שינוי והכל מתנהל על מי מנוחות. הרווקים שבניכם לא ממרים להתחיל מערכת יחסים רצינית ומעדיפים לבלות עם חברים. אפילו אם יש מישהו בתמונה אתם לא רוצים שהיחסים יהיו אישיים מדי. עליכם להיות זהירים בהקשר זה, על מנת לא לסבול.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לעסוק בפעילויות מהנות על מנת להיפטר מהלחץ היומיומי ולא לשקוע בעייפות. אם אנחנו מדברים על מקצוע זה אימון לאחרונה, גם על מדיטציה, או פעילויות להזין את נשמתך. באופן כללי הבריאות היא די טובה, כך שמומלץ לעשות פעילות גופנית באופן קבוע.

Piscesמזל דגים
סוף, סוף, המאמצים שעשיתם בתקופה האחרונה מתוגמלים. הממונים משמעים מול העמיתים לעבודה רק מילים טובות עליכם. לפי הורוסקופ שבועי אם אתם תמשיכו באותה הדרך, אתם תשפרו את מצב הכלכלי. הכסף תופס מקום מרכזי במחשבותיכם ואתם מפחדים שאף פעם לא יהיה מספיק, כך שאתם שוקלים פעמיים כל הוצאה.
אהבה: בתוך מערכת היחסים לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מתייחסים כלפי בני זוגכם די בקרירות. שימו לב, על הריחוק הזה ייתכן שתשלמו ביוקר. אל תגיעו למצב של אולטימאטום מצדם מהסוג: או שתשתנו או שנפרד. עכשיו זה הזמן להחליט מה אתם רוצים.
בריאות: שבוע מתחיל לפי תחזית אסטרולוגית עם סדרה של מתחים. המתח הזה יכול להצטבר ולהשפיע באופן שלילי על בריאותכם. נסו לשמור על אורח חיים מאוזן יותר ולהתמקד רק בנושאים עם עדיפות עליונה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,022 גולשים