הורוסקופ שבועי 19.09.14 – 25.09.14

Ariesמזל טלה
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית, תמשכו את כל תשומת הלב והנוכחות שלכם תעמיד בצל את כולם. אפילו אם אתם חושבים שכולם בעדכם, חשוב לא לגרום לקנא. לא זו בלבד, לא יזיק להראות כלפי בני זוגכם אהבה והבנה ולא לפגוע בהם. אתם לא תפסידו כלום אם אתם תהיו מתונים!
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Taurusמזל שור
יש נסיבות הקיימות במישור המקצועית המאפשרות קידום הקריירה או בעבודה בכלל. אתם תהיו יותר לפי תחזית אסטרולוגית יותר נחושים ולא תתנו לדברים הקטנים להפריע לעבודה וכך כל דבר שתעשו יהיה יעיל יותר.
אהבה: לאנשי המשפחה יהיו חיים ללא אירועים מיוחדים. למי שלא נשואי, לפי תחזית אסטרולוגית תחת חסותו של ונוס, האהבה תהיה הצד החזק בחייהם. יש להם קסם ויצליחו להפוך לאספנים של לבבות.
בריאות: הבריאות שלכם תהיה טובה, לפי הורוסקופ שבועי,  אם תשמרו על שלושה ארוחות ביום ועל האופטימיות.

Geminiמזל תאומים
באופן כללי מבחינה מקצועי, עכשיו, על פי הורוסקופ שבועי לא נעשים צעדים משמעותיים. מצד שני התקופה הזאת היא דינאמיות, מלאה רעיונות, פרויקטים ואולי אפילו תעשו טיול לחו"ל.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מבשרת לאנשי המשפחות, שוונוס מבטיחה רגעים של אושר אשר צריכים לנצל. הכוכבים נדיבים בענייני האהבה של אלה שלא נשואים ומבטיחים מפגשים מהנים ואינטנסיביים בתקופה הזאת.
בריאות: אתם חייבים להיפטר מהעצבנות מן העבר. אתם עכשיו, על פי תחזית אסטרולוגית מוגנים מפני הסבל הכי קטן. אתם מרגישים מלאי חיים, בכושר פיזית ונפשית מעולים.

Cancerמזל סרטן
הכוכבים הם יחסית ניטראליים מבחינת התוכניות במישור המקצועי. בשלושת הימים הראשונים של השבוע, הכל הולך בדרך כלל רגיל, אבל אז, לפי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להיות זהירים כי תצטרכו להתאמץ יותר או להפחית ציפיות.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, במשפחה יהיה אירוע משמח. אלה שלא נשואו מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת.
בריאות: כוכב הלכת מאדים, לפי הורוסקופ שבועי מעניק חיוניות ואנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית מבטיחה מבחינה המקצוע עבור ילידי מזל זה הזדמנויות חדשות. הכוכבים מבשרים שבמקום העבודה האווירה טובה. הם גם מבטיחים הזדמנות נדירה בתקופה הזאת, אשר צריך לנצל באופן מיידי.
אהבה: ונוס על ידי מסלולו יכול לגרום על פי תחזית אסטרולוגית לאנשי משפחה לנהל רומן שלא יביא סיפוק. עבור אלו שהם לבד עם תהיה פגישה בלתי צפויה עם האדם האידיאלי, אבל צריך להיזהר כי קיימת סכנה להפוך אותו למשהו לא ריאלי.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים משפיעים באופן חיובי על בריאותכם ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב.

Virgoמזל בתולה
אם אתם נמנעתם לשלם חובות או תשלומים, טוב יהיה, על פי הורוסקופ שבועי שעד יום חמישי תסדרו את הדברים . בנוסף, במקום העבודה השקעתם די הרבה כך שאתם מוערכים בדרך אחת או אחרת. נסו לא להיות תלויים באחרים זמן ארוך מדי.
אהבה: הירח גורם לאווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא לסמוך יותר מדי על יכולותיכם להסתגל לשינויים סביבתיים ולוירוסים שמסתובבים השבוע, כי מערכתכם החיסונית לא כל כך חזקה. רצוי, באופן זמני לשנות את התזונה כך שהגוף שלכם לא ירגיש חוסר בויטמינים ומינרלים וירגיש בעייפות. פעילות גופנית קבועה מסייעת להחזיר את האנרגיה שלכם.

Libraמזל מאזניים
התקציב שלכם בימים האלה לא פטור מארגון מחדש, במיוחד אם אתם נאלצים להכניס את היד עמוק לכיס כדי לשמור על אורח חיים מסוים או לבצע פרויקט אישי. על פי הורוסקופ שבועי טווח הימים שלישי עד חמישי יהיה הכי מועיל מבחינה מקצועי, כלומר לא יזיק להתמודד עם המטלות הדורשות ריכוז ויעילות דווקא בימים אלה.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית נתחילה עם החלק הפחות נחמד של השבוע שהוא בעניין המשקל. אתם יכולים לחיות עם התחושה ששום דבר לא קורה אם אתה נהנים מכמה ממתקים יותר מאשר כרגיל. כאשר אתם מרשים לעצמכם כמה פינוקים קולינאריים, אז תתחילו בהליכה של כמה דקות או פעילות גופנית.

Scorpioמזל עקרב
על פי הורוסקופ שבועי לכוכבים יהיה השפעה חזקה על חייכם הפרטיים ובעודה בתקופה זו. יהיה עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, גם אם יהיו לחצים עליכם. בחלק האחרון של השבוע תצטרכו לפעול בזהירות רבה יותר, במיוחד ליד אנשים מסוימים. ייתכן שקשרים ישנים יתחדשו, אבל הכל תלוי בכם.
אהבה: יש להיזהר לתת אמון בחלק מהאנשים שאתם לא מכירים זמן רב, כי, על פי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים כאילו הם לעולם לא יאכזבו אתכם. אפשר שהאירועים שיהיו ביום חמישי או שישי יוכיחו את ההיפך. היחסים יהיו אינטנסיביים השבוע כי ונוס ושבתאי יהיו בתוך בית הנישואים. מערכות יחסים אשר יתחילו עכשיו עשויות להיות לטווח ארוך. אם אתם נשואים, יהיו כמה עליות ומורדות במערכת היחסים.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Sagittariusמזל קשת
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי יהיה שבוע די תוסס. בעבודה, אתם פעילים ואנרגטיים מאוד ואז כל מה שתעשו עם אחריות ותזכו בהצלחה. זו תקופה טובה עבור מי שעובד בבנקים או בריאה חשבון.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: ככל הנראה, המטרה שלכם זה להרגיש טוב השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית יש לשים לב לבריאותכם אפילו אם ההרגשה היא מצוינת. חשוב שבכל מה שאתם עושים יהיה גבול ומידה, אחרת, ייתכן שתצטערו שמתחתם את החבל יותר ממה שהם יכולים, לפחות לעת עתה.

Aquariusמזל דלי
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית הוא שבוע רגוע ביחס לשבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. זה יהיה טוב לנתח את הדברים שעשיתם עד כה, כי זה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אתם חייבים להיות זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצב לא נעים. תכנון נכון יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה:
השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Piscesמזל דגים
מדובר על שבוע עמוס על פי תחזית אסטרולוגית. ירח חדש יגרום לכם להיות יותר חברתיים. כעת אתם יכולים לפגוש אנשים חדשים, להשתתף בפעילויות הקבוצתיות ויכולים לזכות ברווחים אם יש לכם עסקים. יכול להיות הזדמנות לעבוד החדשה או לקידום בעבודה. יהיה שבוע טוב מבחינה כלכלית, אבל לשים לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.