הורוסקופ שבועי 20.03.15 – 26.03.15

Aries

מזל טלה
בתחום הקריירה יש לכם הרגשה יותר חיובית ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מוכנים להתחרות מול אחרים. בדרך הזאת תוכלו להבין טוב יותר את מערכות היחסים עם עמיתים לעבודה. מצב הרוח המצוין יאפשר לכם לעסוק בדברים מעניינים. בנוסף דרך הנחישות תוכלו לחזק את המוניטין.
אהבה: חיי הנישואים הם טובים ואתם עושים תוכניות ארוכות טווח, אך שימו לב שהשתיקה היא האויב המסוכן ביותר ביחסים בין בני הזוג. עבור אלה שלא נשואים, הקשרים שמתחילים השבוע, לפי אסטרולוגיה שבועית מבוססים על הבנה, מה שיכול להוביל לקשר אמין ומתמשך. במילים אחרות הם יפגשו את אהבת חייהם וזוכים להגשים את חלומותיהם.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי תחזית אסטרולוגית, יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם ואתם יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק בני אדם.

Taurusמזל שור
מבחינת מקצועית לא יקרה משהו יוצא דופן. תמלאו את חובתכם עם במודעות ובשקט. לפי הורוסקופ שבועי, גם אם שום דבר לא קורה, עכשיו יופיטר מכין לכם תקופה טובה. ייתכן שמדובר על נקודת התחלה חזקה עבור קריירה מבריקה. והזמן הזה יגיע!
אהבה: אנשי המשפחות מתחילים להבין עד כמה הם קשורים לבני זוגם וכמה הם אוהבים אותם והם יודעים להעריך כל רגע ביחד. בחיי האהבה של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית לא יקרה שום דבר ראוי לציון, אך יהיה רומן, אפילו אם זה יהיה לזמן קצר הוא יהיה סוער למדי.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Geminiמזל תאומים
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.


Cancerמזל סרטן
מדובר על שבוע עמוס על פי תחזית אסטרולוגית. ירח חדש יגרום לכם להיות יותר חברתיים. כעת אתם יכולים לפגוש אנשים חדשים, להשתתף בפעילויות הקבוצתיות ויכולים לזכות ברווחים אם יש לכם עסקים. יכול להיות הזדמנות לעבוד החדשה או לקידום בעבודה. יהיה שבוע טוב מבחינה כלכלית, אבל לשים לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Leoמזל אריה
מתברר שמבחינה מקצועית יהיה שבוע מוצלח, אך מבחינה סנטימנטאלית יהיה שבוע של משברים. לפי תחזית אסטרולוגית האנשים שסביבכם יסתכלו עליכם בספקנות, או יחשדו שיש לכם אינטרסים נסתרים.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי הורוסקופ שבועי
יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אשר תמשכו את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו מזה יותר מדי עניין , אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Libraמזל מאזניים
ההרגשה שלכם היא שאתם צודקים בכל מה שאתם עושים ולפי הורוסקופ שבועי זה באמת נכון. אתם תוכלו ליישם כל רעיון מקורי שהוא קשור לתחום המקצועי. כל זה קורה אודות תמיכתו של פלוטו אשר יעזור לכם למצאו את הטענות המתאימות, על מנת להבטיח הצלחתכם.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים רק טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. בני הזוג שנישואים כבר מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים אשר משפיעים לטובה על בריאותכם. אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא תיגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Scorpioמזל עקרב
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שבתחום הקריירה אתם נמרצים וזה ידחוף אתכם להצלחה ולהתקדמות די מהירה. במידה שאתם תהיו יותר נועזים כך תקבלו את העידוד ואת העזרה אשר דרושים לכם. אל תפזרו את האנרגיות שיש לכם לכל מני כיוונים אלא תשתמשו בהן רק למטרה אחת: להתקדם קדימה.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית ישנם סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: אתם לא תתמודדו עם בעיות בריאות, אבל חייבים להיות יותר זהירים עם אורח החיים שלכם. הימנעו מלאבד לילות ויש להקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה אתם יכולים לצפות לדרישות יותר ויותר גבוהות וגם לקצב עבודה אשר גדל בעקביות. זאת לא סיבה לפחד כי לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מוכנים לעמוד בכל קריאת תגר ואפילו תקבלו שבחים מכולם. מבחינה פיננסית זו התקופה המתאימה לנצל כל הזדמנות להרוויח וזאת ללא מאמצים גדולים מדי.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. הדרך הפשוטה להבין את רגשותיכם תהיה לצאת לחופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי הורוסקופ שבועי כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Capricornusמזל גדי
זאת תקופה שבה כל הדלתות נפתחות מעצמן לפניכם. הורוסקופ שבועי מבשר על הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה, אבל עליכם לשקול כל הצעה ולשמור על קור רוח. אל תקבלו שום החלטה חשובה תחת דחף של הרגע, אלא לבדוק לעומק כל העניין בפני עצמו.
בסופו של דבר אתם תשיגו בדיוק מה שאתם רוצים.
אהבה: ההבנה בין בני הזוג הנישואים תהיה מושלמת, עם רגעים של חיבה משני הצדדים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם יותר סובלניים, ואוהבים ועושים מאמץ ניכר כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים. מערכות היחסים של הרווקים בתקופה הזו עומדים תחת הסימן של חוסר יציבות.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי אסטרולוגיה שבועית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם.

Aquariusמזל דלי
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שבמקום העבודה ידברו על נושאים רציניים אשר יכולים להשפיע באופן ישיר עליכם. כל הדיבורים האלה יזכירו לכם בדיוק את הדברים שגורמים לכם לא להיות מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי אתם חשבתם כבר שזאת לא העבודה האידיאלית והעמיתים הם לא הכי נחמדים אבל זה לא הזמן לחפש עבודה אחרת.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Piscesמזל דגים
אתם לא צריכים להגיב בפזיזות בתחום הפיננסי וגם לא להיכנס לחובות אשר אתם יודעים שלא תוכלו להחזיר. על פי הורוסקופ שבועי יהיו עליכם להתמודד בקרוב עם כמה מכשולים, יותר נכון בחלק האחרון של השבוע. מומלץ להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ורק כך תשיגו כמה מטרות.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי אסטרולוגיה שבועית
לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.



עמוד זה נצפה ע"י 2,820 גולשים