הורוסקופ שבועי 20.04.13 – 26.04.13

מזל טלה
מקצועית, אתה כנראה היחיד אשר יכול לגרום לאחרים לקבל פרויקט שהוא יקר ללבכם. הממונים שלך. הממונים לא יישאר אדישים לרעיונות שלך. לפיכך, הדרך להצלחה פתוחה. באהבה, מי שכבר נשוי רוצה להדק עוד יותר את הקשר עם בני הזוג: סוף שבוע ביחד יהיה דבר נפלא. אלה שלא נשואים יש להם השבוע כל הסיכויים לפגוש את אהבתו. זה יכול לקרות אפילו בסביבת המקצועית. הבריאות תמיד טובה  , אבל ההשפעה של נפטון יכול לגרום למצב פיזי ונפשי ירוד.

מזל שור
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. כלומר, אתה מוכן להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלך במקום העבודה. באהבה, הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה.  ההתייחדות כדי.  הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: השפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.

מזל תאומים
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, השאיפות המקצועיות, הן נתמכות על-ידי הכרה העצמית הטובה, של היכולות האמיתיות. הדבר הזה יאפשר לך השגת המטרות אבל יש לשמור על עקביות. יופיטר יביא עזרה, תן אמון בו.
באהבה: אלה שכבר נשואים רוצים "לשבור" את השגרה וזה יצליח. הלא נשואים הם מובלים בחיים הסנטימנטאליים על ידי תשוקה מטורפת. אוהבים ונאהבים. זהו זמן נהדר לרומנטיקה וטירוף ארוטי. בריאות: יש לך הרבה אנרגיה, אלא גם הרבה מתח ועצבנות. לילות שלווים, עם הרבה שינה, יסירו את הבעיות אלה.

מזל סרטן
על פי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית, ההשפעה הטובה של הכוכבים תאפשר לך למצוא פתרונות מהירים ויעילים ולהתגבר על הקשיים ולמנוע סיבוכים. יש להיזהר בלשתף אחרים עם סודות אישיים : כך תוכל להימנע מתהפוכות אפשריות של מצבים שונים בדקה האחרונה.
באהבה: במשפחה האהבה לא יציבה: מריבות אלימות ולאחר מכן פיוסים נלהבים. למי שלא נשואים הם המאוהבים כל הזמן:  סטוצים והרפתקאות לא חסרים. אבל לאמרות כל זה התחושה היא תחושה של בדידות. הכל בסדר, אבל לא להגזים יותר מדי במשחק הזה, כי עמוק בליבם, הם שואפים יחסים בר קיימא.
בריאות: מאדים מעניק אנרגיה, כוח, אך גם דלקות ואלרגיות.

מזל אריה
בתחום המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי אתה מלא חוכמה ותושייה.  מצד שני השבוע אתה עצבני מדי, דבר שיכול לגרום לך לשכוח את הלוגיקה, להגיב באופן מוזר בעיני של קולגות לעבודה. לציית למשמעת העבודה אם ברצונך שיהיו תוצאות טובות למה שאתה עושה.
באהבה: במשפחה האקלים משתפר בהדרגה. הכוכב ונוס מביא אלה שלא נשואים תשומת הלב של אנשים משפעים, מכל הבחינות. האנשים האלה שורצים סביב  לנשים או לגברים ומחכה לסימן של עידוד מהם; הלא נשואים יכולים לומר "כן" עכשיו בבטחה.
בריאות: פלוטו הוא הכוכב שיגרום לך לחשוה על הבריאות ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

מזל בתולה
מבחינת מקצועי, לפי הורוסקופ שבועי,  אתה צריך לשים לב! כמה עננים צפויים מעל אזור הזה. היכולות שלך יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלך.
באהבה: במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות . אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש הדהים בחלק המוקדם של התקופה. הם יהיו כל כך מאושרים עד שישכחו מרעב ושינה!
בריאות: יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

מזל מאזניים
במישור המקצועי, עליך לקיים את ההתחייבויות שלקחתה על עצמך.על פי הורוסקופ שבועי, לא להתחייב על דברים שאתה יודע שאתה לא יכול לקיים. בעסקים ובעבודה אתה צריך להיות רציני מאוד, כדי לשמור על כל הסיכויים שלך לקידום.
באהבה: אם אתה מנסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. אנשים לא נשואים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון: והנה איך, חושבים על העתיד ועל הנישואין.
הבריאות היא טובה: מאדים מעניק את האנרגיה ואת טעם לחיים. אתה מעורר קנאה!

מזל עקרב
מבחינת מקצועי, גם אם אתם רוצים להירגע, לנוח, לא ניתן יהיה לעשות זאת: יש המון עבודה ואתה תצטרך לעבוד בלי הפסקה. לא יישאר יותר מלקחת הפסקות קטנות במהלך היום, כדי לשחזר את הכוחות שלך.
באהבה: קיימת אווירה "חמה" בזוגיות, אשר צפויה להסלים למחלוקת ודיונים סוערים. אתם עצבניים ומתוחים. הלא נשואים, יכולים להשיג את הסיפוקים הגדולים ביותר: התשוקה היא בשיא. אפשרי שחלק מכם ימסדו קשר ארוך שהיה להם.
ילידי מזל זה חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי אתם כבר עליתם יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. בצע דיאטה או ניקוי רעלים.

מזל קשת
ברמה המקצועי אתה צריך להיזהר: לא להמר בפרויקטים אשר אינם מספקים כל ערבויות או בשיתופים מפוקפקים המאיימים למצבך. המציאות יכולה להיות שונה מן הציפיות שלך. להיזהר ולהשתמש בכל הדקויות כדי להימנע ממלכודות, מכשולים או צעדים לא נכונים.
באהבה: האווירה במשפחה היא בינונית, בני הזוג הם אדישים אחד לשני וזה  לא עושה טוב לזוגיות. אלה שלא נשואים מסתכנים לאבד את הביטחון העצמי: הם יותר מדי ביישנים. אבל זה הופך אותם לשונים ומעניק להם אטרקטיביות וקסם. וכן, יש יותר הסיכויים לאהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ומרקורי, תומכים, כך שהאנרגיה והבריאות הם טובים. רק שבתאי וונוס יכולים להשפיע על הגרון: לא לאמץ את הקול שלך.

מזל גדי
במישור המקצועי, פרויקט שאתם קשורים אליו, בסופו של דבר, רואה אור היום. זה נכון שאתה נתת תנופה חזקה כדי לראותו מתבצע. אתה יודע טוב לארגן את הזמן יש לך רצון חזק להפגין את היכולות שלך. אתה עושה את כל המאמץ הדרוש, מבלי לבזבז זמן וללא צורך להישען על אחרים.
באהבה: בתוך המשפחה נמצאים בדילמה: יציבות זוגית או רצון בהרפתקאות חדשות? הדילמה הכוזבת ולא בריא, תגרום אירועים כמו מריבות ונזיפות. אז, שימו לב לכיף המשפחתי! אם אתם אלה שלא נשואים מחפשים זוג, לא לסרב שום הזמנה, להכיר משהו חדש. פגישה מכריעה יכולה להתרחש בנסיבות אלה, במיוחד לקראת סוף השבוע.
בריאות: היא טובה בדרך כלל, למרות מצב רוח די מדוכדך….

מזל דלי
מבחינת מקצועי, הדברים מסתדרים לפי טעמך. הכל תלוי בזה שאתה צריך להיות סבלני כדי לקחת ולבדוק  כל פרט, בלא להותיר דבר שיהיה במקרה. יהיה לך מספיק זמן כדי לעשות ולסדר את הדברים כדי שיהיו כמו שצריך.
באהבה: הדיונים של הזוג ילידי מזל יהיו בנושא הכסף. אלה שלא נשואים יש להם אישורים רבים עבור חיי האהבה שלהם: הורים בעד האדם שאתה אוהב והאהבה הזאת מזמינה הפתעות נעימות. הם רק צריכים להיות מוכנים לקבל אותן. ניתן לקבל כל החלטה שאתם  רוצים בנושא האהבה, כי הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי, לצידכם.
בריאות: הסיבולת הפיזית די טובה, אם אתה מטפלים בכבד שלכם ובכיס המרעה. יש להגן עליהם.

מזל דגים
ברמה מקצועי, האקלים החודשי ייבצר תנאי אופוריה שקשה להסביר. זה יגרום לך לאבד זמן עם החברים או במסיבות, על חשבון העבודה שלהם. אולי אתה יכול לחשוב על זה…
באהבה: פלוטו מביא כמה מחלוקת במשפחות של מזל זה. הלא נשואים חייבים  להיות פתוחים יותר, כדי להראות שהם זמינים יותר מאשר באופן כללי, אם הם רוצים רומן לכל החיים. אם אתם מציגים את עצמכם כאנשים מתוסבכים, זה מקטין את הסיכויים לרומן מוצלח.
בריאות: יופיטר ופלוטו, שני כוכבי הלכת עם עוצמה ואנרגטית, ישדרו לכם את יתרונותיהם. הכל הולך טוב, גם במונחים של בריאות. אתה  צריך להיות מעט אופטימי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות