הורוסקופ שבועי 20.05.16 – 26.05.16

Aries

מזל טלה
על פי אסטרולוגיה שבועית השבוע תצטרכו להתמודד במקום העבודה עם משימות תובעניות ולהוכיח את כישרונותיכם הקשורות לקבלת החלטות. זו הזדמנות מצוינת להתקדם בקריירה. אתם מנסים להיות שקולים בכל מה שקשור לעניין הכסף והחסכונות שצברתם יעזרו לפתור בעיה לא צפויה באמצע השבוע.
אהבה: לאלה שנמצאים כבר במערכת יחסים מצפה שבוע מלא תשוקה ואהבה. בני זוגכם יפתיעו אתכם ברגעים רומנטיים. גם הרווקים שחושבים שאין תקווה למצאו מישהו אידיאלי עבורם, לפי הורוסקופ שבועי יפגשו אדם שיצליח להרשים אותם מספיק כדי לתת לזה הזדמנות.
בריאות: מבחינה בריאותית יהיה שבוע די טוב. לפי תחזית אסטרולוגית הכל הולך ומשתפר בתחום זה. אבל מומלץ מאוד לא להפסיק לשמור על אורח חיים בריא, כי הכוכבים לא תמיד יהיו לצדכם. שימו לב גם לתאונות קטנות שיכולות להתרחש בבית.

Taurusמזל שור
תחום הקריירה גורם לכם סיפוק רב. כולם מוכנים להקשיב לכם מפני שאתם עושים את הדברים באופן מעורר קינה. כוכבי לכת רבים על פי הורוסקופ שבועי, משפיעים על החשיבה שלכם כך שאתם חושבים בצורה רציונאלית והיכולת לשכנוע אחרים היא בשיא. עם זאת ישנו דבר אחד שיכול לגרום לנזק: הנטייה לזלזל בסמכותם של הבוסים.
אהבה: יכול להיות שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. ככול הנראה מדובר במערכת יחסים שלא מומשה עד תום. הסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות, אבל יהיה צורך להעמיד את הדברים על דיוקם פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו גם כמה בעיות עם בני המשפחה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם כדי לשמור על בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר ממתחים. שום פעילות לא משתווה לזה. אתם נחרצים לעשות שינויים מבחינת סגנון החיים, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה אתם מתוחים. תנו לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Geminiמזל תאומים
אתגרים בעבודה, זה דבר אשר אתם אוהבים ותעשו הכל כדי להצליח. אתם מרוכזים רק בדבר אחד: להתקדם לעבר המטרות שקבעתם לעצמכם. מבחינת הכסף על פי הורוסקופ שבועי אתם צריכם להתמודד עם סדרה של הוצאות ולכן נאלצים להשתמש בחסכונות אשר הצלחתם לעשות לאחרונה. אתם די מתוחים בגלל זה ולמרבה הצער זה ימשיך גם לאחר השבוע הזה. אהבה: יחסי האהבה עם בני זוגכם לחיים הם יותר ויותר חזקים, הודות כוכב יופיטר, אשר על פי תחזית אסטרולוגית מרחף מעל המזל שלכם. יש לכם כלפי בני הזוג, הרבה סבלנות ונותנים בהם אמון ומספיק חופש וכך הם מרגישים נפלא לידכם. הרווקים שבניכם חושבים שהיגיע הזמן לקשר רציני. בריאות: השבוע אתם נחושים לעשות שינוי באורח החיים ובשביל זה תתחילו לצבור קצת מידע. אתם רוצים הצלחה והתקדמות גם בצעד של החיים. הבריאות לפי אסטרולוגיה שבועית היא טובה, אבל יש מקום לשיפור. זה אפשרי שתתמודדו עם מחלות עונתיות או תרגישו עייפות מסוימת, לכן מומלץ לנוח ככל האפשר.

Cancerמזל סרטן
בתחום הקריירה אתם תהיו חייבים להיות יותר צייתנים ולעשות חושבים בכדי להכשיר את הקרקע עבור עתידכם. לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל גורם אשר מפריע במימוש המטלות שאתם ממלאים ולהתמקד רק במטרות מוגדרות. אתם תצטרכו להתאמץ יותר אבל לא תצטערו על כך.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר!
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי תחזית אסטרולוגית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Leoמזל אריה
בתחום המקצועי תצטרכו לעשות שימוש במיומנות והבנה, כי השלב הזה בקריירה יהיה צעד אחד קדימה לקראת ההצלחה. באותה הזדמנות , על פי הורוסקופ שבועי  אתם תוכלו לתקן כמה טעויות אשר עשיתם לאחרונה.
אהבה: ונוס על ידי מסלולו יכול לגרום לאנשי משפחה לנהל רומן שלא יביא סיפוק. הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מנמצאים תחת הסימן של יעילות, וכל מה שהם יעשו יחד ייעשה טוב ועם נוחות. השאיפות הרומאנטיות של אלה שלבד עומדים להתגשם. זה אפשרי שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Virgoמזל בתולה
בקריירה אתם חייבים להכשיר את הקרקע עבור פעילויות שיקדמו אתכם בעתיד. עליכם, לפי המלצת הורוסקופ שבועי להסיר כל המכשולים העומדים בדרך למימוש המשימות המטרות אשר הגדרתם לעצמכם. אומנם אתם צריכים להשקיע מאמצים, אבל בסוף הכל משתלם.
אהבה: בחיי הנישואין הדברים ברורים מתמיד ואתם לפי תחזית אסטרולוגית מבינים עוד יותר טוב את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הרווקים ללא כל מאמץ מיוחד מצידם ימשכו להרגיש הרבה אהדה ועם כל זה לא תהיה להם שום מערכת יחסים לטווח ארוך.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הירח ישפיע לא בדיוק לטובה על בריאותכם וזה יגרום לכך שאתם תהיו פחות דינאמיים ותאבדו מהחוזק הפיזית והנפשית. עדיין יש סיכון לפציעות קלות שיכולות להתרחש בזמן פעילות ספורטאית או בבית.

Libraמזל מאזניים
גם בימים האלה התקציב שלכם חייב להיות מארגון, במיוחד אם אתם תצטרכו להכניס עמוק את היד לכיס ברצון לשמור על רמת חיים מסוימת. על פי הורוסקופ שבועי הימים שלישי עד חמישי יהיו הימים הכי טובים מבחינה מקצועי. לא יזיק לרכז את המאמצים ולהתמודד עם המטלות השותפות דווקא בימים אלה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Scorpioמזל עקרב
השבוע תצליחו להבין כמה דברים אשר יאפשרו לכם לקבל החלטות מהירות ונבונות. לפי הורוסקופ שבועי בזכות תמיכתם של הכוכבים תגיעו להחלטות המתאימה ביותר לתקופה זו. תנצלו את התקופה הזאת שהיא חיובית למדיי כדי להוציא לפועל את תוכניותיכם.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלית אתם בהחלט עוברים תקופה מאד טובה. בני זוגכם, כרגיל, מאד רוצים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ושתאמצו סדר עדיפויות אחר חדש. למרבה הצער המשפחה המורחבת לא תקבל בהבנה את הביקורת של בני זוגכם, אבל בפועל הכל יהי לטובתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה גם לשים בצד את האגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: הכוכבים אשר משפיעים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית בעת זו יעניקו לכם הרבה אנרגיה, אבל ייתכן שתצטרכו להתמודד עם מצבי רוח וזאת מפני שאתם יותר מדי רגישים. אל תיקחו ללב כל דבר!

Sagittariusמזל קשת
אתם לא כל כך אוהבים את מקום העבודה הנוכחי ולפי תחזית אסטרולוגית מרגישים שצריך לעשות שינוי מסוים. ישנם גם מחשבות על התפטרות ועד סוף השבוע אתם תמשיכו להתלבט. חבר קרוב יבקש מכם הלוואה באופן מפתיעה, אבל אתם לא יכולים לסרב וזה יאלץ אתכם לתכנן מחדש המשאבים הפיננסיים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתחום האהבה יהיה שבוע די חיובי. אתם תהיו מעורבים במערכת יחסים עם אדם אשר הצליח לעורר בכם את הרצון להיות קרובים אליו, לאחר תקופה ארוכה שבה היו כשלים שונים. לא מן הנמנע שמדובר סוף, סוף על האדם אשר יהיה החצי השני.
בריאות: בתחילת השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית תתחילו לחוש שהלילות הלבנים שהיו לאחרונה גורמים לכם להרגיש חוסר אנרגיה. יהיו כמה בעיות רפואיות קלות אשר עדיין לא כדאי להזניח אותן. נסו לבקר אצל הרופא כדי לראות מה הם צריכים לעשות.

Capricornusמזל גדי
המגמה בתחום המקצועי ממשיכה כלפי מעלה, ללא שום עזרה של הכוכבים. אתם פשוט צריכים להישאר רציניים ומרוכזים וכך המצב רק ילך יותר וישתפר. על פי הורוסקופ שבועי המצב הפיננסי גם משתפר אודות השקעות מן העבר אשר עכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. לא לשכוח שהחלטות חשובות בהקשר לכספים יש לקבל ביחד עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: בני מזל זה עוברים תקופה שבה השותפות עם בני זוגכם היא קצת בירידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתקשר יותר איתם ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Aquariusמזל דלי
התקופה זו היא מבחינת מקצועית תקופה מצוינות. לפי הורוסקופ שבועי אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדים להביא לקידום במקצוע, אך גם ליותר רווחים. כל הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים, אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי. אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי בכדי להבטיח את יציבות הנישואין וזה נחמד! לפי תחזית אסטרולוגית אלה שלא נשואו נמשכים חזק דווקא לאלה אשר לא מסתכלים אפילו לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" את האנשים האלה, הם כבר לא מעוניינים.
עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו מה זו אהבה. בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Piscesמזל דגים
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: מנקודת המבט הסנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תרגישו מלאי אנרגיה, להוטים לשתף את הרגשות והרצונות שלהם. ייתכן שאתם תפגעו בבני זוגכם בגלל דברים שלא מובנים נכון. אולם, במקום לנסות לתקן את השני, אתם צריכים ללמוד לקבל את הפגמים. מערכות יחסים שמתחילות עכשיו ייתכן שיהיה בעלות עניין וימשיכו זמן קצר מאד.
בריאות: אתם נמצאים בתקופה של בעבודה מאומצת, דורשים ממכם הרבה וקשה להתמודד עם האינטנסיביות כזו לתקופה ארוכה.  אסטרולוגיה שבועית חושבת שכדאי לצאת לחופשה קצרה כדי לחדש את הכוחות שלכם.


עמוד זה נצפה ע"י 2,273 גולשים