הורוסקופ שבועי 20.09.13 – 26.09.13

Ariesמזל טלה
אתם נחושים בדרך כלל בכל מה עושים אבל בעבודה התוכנה הזאת מתבטאת באופן מוגזם. הקצב שלכם הוא מאוד מהיר ואתם תמהרו לסיים כל הפרויקטים. לא למהר "לשרוף" את השלבים הנחוצים: קונפוציוס אמר "חוסר סבלנות קטן יכול להרוס פרויקט גדול".
באהבה: כל אלה שכבר נישאו אינם יכולים להתאפק שלא להעביר ביקורת על בני הזוג. אלה שלא נישאו נמצאים תחת השפעת כפולה של מאדים וונוס. משמעות הדבר היא שהתשוקה סקס-אפיל נמצאים בבית כך שאף אחד ושום דבר לא יכול להתנגד להם. יחיו עבורם רגעים בלתי נשכחים בזרועותיה של האהבה.
בריאות: ההשפעה של מאדים יכולה לגרום נדודי שינה. הפיתרון: ארוחת ערב קלה, תה קמומיל או פרחי תפוז.

Taurusמזל שור
מבחינת מקצועי הכל חיובי, יש הזדמנויות רבות ומעניינות. אם אתם תדעו איך לנצל אותן, הקריירה שלכם תתקדם יפה. יש לכם עניין לשחק בקלף של היוזמה והאומץ. לא נשאר אלא רק לבסס את ה"כיבושים" המקצועיים.
אהבה: הכנסה של פלוטו מביאה תשוקה וחושניות בין בני הזוג הנישואים. הרווקים ייתכן שיקפצו לתוך בריכה ללא מים…, אם הם הופכים את בני הזוג לאלים. לחלומות צנועים ומציותים יותר, יש יותר סיכויי להצלחה.
בריאות: סטורן ופלוטו גורמות שבריאותכם תהיה טובה עם איזון פיזי ונפשי מצוין.

Geminiמזל תאומים
ברמה מקצועי, האקלים החודשי ייבצר תנאי אופוריה שקשה להסביר. זה יגרום לך לאבד זמן עם החברים או במסיבות, על חשבון העבודה שלהם. אולי אתה יכול לחשוב על זה…
באהבה: פלוטו מביא כמה מחלוקת במשפחות של מזל זה. הלא נשואים חייבים  להיות פתוחים יותר, כדי להראות שהם זמינים יותר מאשר באופן כללי, אם הם רוצים רומן לכל החיים. אם אתם מציגים את עצמכם כאנשים מתוסבכים, זה מקטין את הסיכויים לרומן מוצלח.
בריאות: יופיטר ופלוטו, שני כוכבי הלכת עם עוצמה ואנרגטית, ישדרו לכם את יתרונותיהם. הכל הולך טוב, גם במונחים של בריאות. אתה  צריך להיות מעט אופטימי.

Cancerמזל סרטן
הכל יהיה חיובי ומשתלם מבחינת מקצועי. הכוכבים מעניקים לכם עוצמה רבה של ריכוז ועבודה. אתם סבלניים ונחושים, מה שמאפשר לכם להגיע ליעדים המקצועיים החשובים ביותר.
אהבה: לכוכב הלכת שבתאי כוונות טובות, וזה יגרום להיות סבלניים עם הזוג שלכם ואוהבים עם ילדיכם. עבור הרווקים, הבדידות הרגשית, במהלך תקופה זו, הוא דבר בלתי נסבל. אין צורך לאבד תקווה! ונוס מביא עוד לפני סוף השבוע את האדם האידיאלי עבורכם. זה יהיה אירוע חשוב מאד.
בריאות: אוראנוס שומר על בריאות טובה מאוד. החולים הכרוניים, יודעים גם הם תקופה טובה.

Leoמזל אריה
במונחים של כסף אתם המועדפים. אתם מצפים לראות רכלנים רבים ותנסו לנטרל אותם בזמן, במיוחד כי אתם נוטים לתגובות אלימות ובלתי צפויות. אף אחד לא ייקח ברצינות את הדאגות שלכם הנחשבות להיות מופרזות. הערכה על המאמצים יופיעו מאוחר יותר. אתם קורסים בגלל ריבוי המטלות בעבודה, שהן יותר ויותר מסובכות. אתם מרגישים אחראיים על גורל של מישהו, שהוא עדיין חלש מאוד. האנרגיה שלכם חוזרת, אך נוטים לבזבז אותה לחיות עם עצבים.
צריך לחשוב גם לאהבה ובמיוחד לאלה שאוהבים אותכם והזנחתם אותם בגלל חוסר שזמן.
על הבריאות אסטרולוגיה שבועית מזהירה אותכם שמתקרבת תקופה לא הכי נעימה.

Virgoמזל בתולה
בתחום המקצוע אתם תקבלו הזדמנויות מעניינות. אתם צריכים שיהיו לכם ערבויות רציניות, אולי אפילו הסכמים בכתב. בלי זה, אתם יכולים להיות מופתעים לא לטובה כבר בחודש הבא.
אהבה: במשפחות, מאדים מביא הרבה חושניות. הרווקים מבוקשים מאד וזה מוסיף המון לאגו שלהם. יהיה גם מפגש לא צפוי עם אדם מסוגל לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: טונוס טוב ודינאמיות. אבל זאת לא סיבה לבזבז את האנרגיה. יש לנהל את ההון הזה בתבונה.

Libraמזל מאזניים
הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים. הכל כל כך יפה… הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

Scorpioמזל עקרב
בחיים המקצועיים כאילו יש לכם כנפיים! הכל נראה קל ואתם עובדים באינטנסיביות על פרויקטים אהובים כי אוראנוס יעזור בכל מה שאתם מתחייבים. אך לשים לב, בלי יותר מדי רעש ובלי יוזמות "צעקניות" כפי שאתם עושים בדרך כלל.
אהבה: אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק.
בריאות: אתם יודעים לנהל את האנרגיה, אבל לשים לב למתח ועצבנות.

Sagittariusמזל קשת
תנועת הכוכבים בשמיים, תעזור לכם להגשים את השאיפות המקצועיים ולהשקיע את כל כוחות בקריירה. אם יש לכם רצון לעשות משהו ובגדול, עכשיו יש את כל הסיכויים להצליח. אתם ניחושים, חרוצים, מאורגנים, אינטואיטיביים, וכל אלה רק תומכים בהזדמנות שיש לכם השבוע, לפי הורוסקופ שבועי. ההשפעה של הכוכבים תהיה החזקה יותר עבור מי שעובד בחינוך ובתקשורת.
אהבה: בתוך חיי המשפחה השלווה שולטת, אבל חייבים לעשות גם מאמץ קטן… למי שלא נשואים, התקופה יכולה להיות מאד מעניינת. למעשה, הם יכולים להתאהב פתאום. האהבה הזאת תהפוך לאהבה מתמשכת ועל זה הם מברכים את עצמם.
בריאות: העייפות עשויה להיות יותר נפשית מאשר פיזית. יש להימנע ביתר פעילות ולקחת מדי פעם פסק זמן.

Capricornusמזל גדי
על פי אסטרולוגיה שבועית צפויים לכם רק דברים טובים בעבודה! ניתן יהיה לנצל את איכויותיכם הספציפיות: ההיערכות המקצועית, רצינות, כוח ריכוז. יתכן שיציעו לכם תפקיד חדש שיפתיע אותכם ואין ספק שחשוב להסכים בלי הרבה התלבטויות.
אהבה: עבור אלה שנשואים אסטרולוגיה שבועית מושפעת ע"י ונוס אשר יעניק ירח הדבש השני. הרווקים כדי לא להיות לבד, יכולים להישאר במערכת יחסים אשר תביא יותר אכזבות מאשר סיפוק. אבל חייבים לתת אמון בונוס: תהיה פגישה חשובה בימים אלה.
בריאות: מצב כללי מעולה! תשמרו על זה.אם התחלתם לא מזמן להתאמן חש/וב לא לוותר גם אם זה קשה לכם.

Aquariusמזל דלי
בעבודה יש לכם פרויקטים וקשרים שימושיים. שבתאי מקל, ובכן יהיו לכם הישגים חשובים. נצלו את היתרונות כי יש לכם קשרים חזקים, ממוקמים היטב, אשר יקלו על ההצלחה.
אהבה: זאת תקופה של רגיעה בין בני הזוג הנישואים ובנוסף, מלאה חושניות. עבור הרווקים במקרים מסוימים, מי שמתאים לרצונות שלכם, לא פנוי כך שאו תוותרו או שתצטרכו לעשות פשרות .
בריאות: עליכם לשמור בפני ההשפעה הנפשעת של נפטון ולעמוד על המשמר כדי למנוע את הסיכון לתאונות.

Piscesמזל דגים
כדאי לחשוב להיות פחות לחוצים כי הלחץ עבורכם יהפוך להיות מצב יותר ויותר שגרתי במיוחד בעבודה וזה לא טוב. הורוסקופ שבועי מדבר על מצבים שיעצבנו מאד אתכם. יש צורך שתהיו זהירים יותר ולא לפרוק את רצונותיכם, כי זה יכול להשפיע על אנשים אחרים. אתם תהיו כל כך עייפים, עד שלא יהיה לכם זמן עבור השותף לחיים. כבר מיום שני, יהיה צורך להוכחה המון סבלנות. נסו למצוא פעילות כדי שהזמן יעבור בקלות רבה יותר. ביום רביעי בעבודה אולי יצטרכו את עצתכם. לקראת סוף השבוע, תצטרכו לקחת כמה החלטות, אז תנסו לנתח כל פרט, לפני שאתם מחליטים.
אהבה: נצלו כמה שיותר זמן פנוי עבור הבן/בת הזוג שהזנחתם בזמן האחרון. נסו לבלות יותר ביחד.
הבריאות שלכם טובה מאוד אבל אם תמשיכו לעבוד כל כך הרבה, בלי לנוח יתכן שהעייפות יגרום לנזקים. אם אתם מאשנים חשוב לחשוב להפסיק.