הורוסקופ שבועי 20.11.15 – 26.11.15

Aries

מזל טלה
זו התקופה הכי טובה לחשוב על עתידכם המקצועי ולשם כך תצטרכו להגביר את מאמציכם בתחום זה. לפי תחזית אסטרולוגית, אתם תשיגו תוצאות במידה ותהיו מוכנים לשינויים לדוגמה ללמוד דברים חדשים. מבחינה כלכלית אתם לא צריכים לדאוג יותר מדי, בתנאי שתמשיכו להיות שקולים.  
אהבה: בני זוגכם דורשים מכם שתחזרו עם הרגליים על הקרקע ולהפסיק לחלום יותר מדי על דברים בלתי ניתנים למימוש. תתחילו לעשות סדר במחשבותיכם וגם בחייכם. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם לא תראו בעיניים טובות את הביקורת הזו, אבל בסופו של דבר הכל יהי לטובתכם. מלחמות אגו במישור הסנטימנטאלי לא מובילות אף פעם לדברים טובים.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי בגלל שאתם תמיד רצים כדי להספיק כמה שיותר זה גורם לכך שאין לכם זמן לעצמכם. תתחילו ללמוד להירגע וליהנות גם מהחיים גם כאשר לא עסוקים. המתחים יתחילו להשפיע על בריאותכם אם לא תעשו כך.

Taurusמזל שור
בינתיים, על פי הורוסקופ שבועי קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: בקרב המשפחות הכל כמו בחלום והרומנטיות שולטת. אל תקלקלו זאת! על פי תחזית אסטרולוגית לרווקים ונוס מעניק להם את כוחו של הפיתוי. מלאי חושניות, הרווקים מושכים את כל תשומת הלב של אחרים. האהבה היא בדרך.
בריאות: הודות יופיטר, הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתקפידו לנוח מספיק.

Geminiמזל תאומים
מבחינה מקצועית, על פי תחזית אסטרולוגית אפשר לומר שאתם על הגל בתחילת השבוע. תקבלו משימות או פרויקטים חדשים, אבל אתם לא לגמרה מרוצים כי מרגישים שמפספסים משהו. תנסו להבין ולברר למה אתם מרגישים כך. אולי מדובר על ההשלכות של חוסר יוזמה, חוסר החלטיות מן העבר. עכשיו זה הזמן לבצע בחירה נכונה!
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר!
בריאות: מקור המחלות הפסיכוסומאטיות שאתם עלולים לפתח השבוע, הוא הסכסוך הפנימי בין האינדיבידואליות והצורך להתפשר ולמצוא פתרון שיספק את שני הצדדים. המיגרנות, האימפולסיביות והסחרחורות, על פי הורוסקופ שבועי הם סימפטומים בשל העובדה שאתם תחת לחץ מתמיד ואתם לא מצליחים להתמודד מולו. תנסו לשחרר את הלחץ על ידי פעילות גופנית או יוגה!

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לחגיגה אמיתית. אתם מרגישים גאים מאוד מהעובדה הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד הסובבים אתכם.
אהבה: יגיעו אליכם שמועות הקשורות לבני זוגכם. על פי תחזית אסטרולוגית מישהו מהמעגל החברים הקרובים, ייספר לכם על אי נאמנות של בני הזוג, אבל אין סיבות לדאוג. אחרים הם פשוט מקנאים שהכל עובד בצורה מושלמת במערכת היחסים שלכם והיו עושים הכל כדי לשנות את זה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי לא מוכנים להתפשר, על פחות ממה שהם חושבים שמגיע להם. במילים אחרות, אתם לא רוצים להיכנס לתוך מערכת יחסים רק כדי לא להיות לבד, גם אם יש לכם הרבה מעריצים המבקשים להיות איתכם.
בריאות: בתקופה הזאת אתם נוטים להפריז בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים לא בריאים.

Leoמזל אריה
על פי תחזית אסטרולוגית יש סבירות גבוהה  שבעבודה ידברו על נושאים חשובים שעשויים להשפיע עליכם ישירות. זה יזכיר לכם כמה דברים שאתם לא מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי זאת לא העבודה האידיאלית או העמיתים לא הכי נוחים אבל עליכם למצוא מכנה משותף בניכם לבנם וללמוד לעבוד בצוות!
אהבה: זה יכול להיות הזמן שהמתנתם כל כך הרבה. עבור אלה שיש להם בני זוג, לפי הורוסקופ שבועי, זאת תקופה חשובה שבה באפשרותכם לחדש בריתות ורגשות, את מערכת היחסים ובכך תקבלו תגובות שלא יאכזבו אתכם. אלה שהם לבד, לא סביר שיישארו כך בגלל שיש אנשים שמוכנים להתפשר על מנת לכבוש אותם.
בריאות: התובענות, הדיונים והישיבות בעבודה, יעמידו במבחן את סבלנותכם ויעלו את מפלס החרדה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית מבטיחה מבחינה המקצוע עבור ילידי מזל זה הזדמנויות חדשות. הכוכבים מבשרים שבמקום העבודה האווירה טובה. הם גם מבטיחים הזדמנות נדירה בתקופה הזאת, אשר צריך לנצל באופן מיידי.
אהבה: ונוס על ידי מסלולו יכול לגרום על פי תחזית אסטרולוגית לאנשי משפחה לנהל רומן שלא יביא סיפוק. עבור אלו שהם לבד עם תהיה פגישה בלתי צפויה עם האדם האידיאלי, אבל צריך להיזהר כי קיימת סכנה להפוך אותו למשהו לא ריאלי.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים משפיעים באופן חיובי על בריאותכם ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב.

Libraמזל מאזניים
אם השבוע מתחיל עם סיבוכים ומריבות עם עמיתים לעבודה, מיום רבעי המתח ייפוג. לפי תחזית אסטרולוגית הקשר עם הבוסים משתפר ואפילו תצליחו להשיג קידום בעבודה או משכורת יותר גבוהה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Scorpioמזל עקרב
ההשפעה של מאדים, לפי אסטרולוגיה שבועית מובילה לצעד אחד קדימה בקריירה או בעסק שלכם. אתם תתקדמו, במיוחד במערכות יחסים עם העמיתים לעבודה. יש לזכור שרצינות מביאה רווחים רבים ויכולה להביא אתכם במעמד של מנצח.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: מבחינה בריאותית, לפי תחזית אסטרולוגית , באופן כללי אתם בסדר רק לשים לב לשפעת. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Sagittariusמזל קשת
תוכלו להתקדם במישור המקצועי, כי אתם, לפי אסטרולוגיה שבועית תהיו מלאי רעיונות בונות ותהינו מתמיכה של קשרים שימושיים עבור הקריירה. יהיו גם הזדמנויות רבות, אשר עליכם לנצל. שימו לב, אתם יכול להרוס את הכל אם תקפצו מעל הפופיק.
אהבה: במשפחה זוגות יעמדו בפני השגרה וגילוי מחדש של השמחה של תחילת הקשר. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית מבחינת הבריאות אתם צריכים להיות זהירים, כי גופכם די חלש. אם אתם עושים ספורט לא להתאמץ יותר מדי.

Capricornusמזל גדי
מבול של מזל נראה באופק מבחינה מקצועית, בתקופה הזאת. כוכב הלכת שבתאי, לפי הורוסקופ שבועי , יספק יציבות ויעזור להתקדם בקריירה.
אהבה: אנשי המשפחה זוכרים תמיד את הלהבה של האהבה, כך שחיי הנישואים טובים מתמיד. אלה שלא נשואו, לפי תחזית אסטרולוגית גם מרגישים רוח של אהבה. הם מודעים לכוח המשיכה שיש להם וישתמשו בכוח הזה כדי להגשים את היעדים ואת למלא את מבוקשתם.
בריאות: הבריאות על פי תחזית אסטרולוגית תהיה טובה לאורך כל התקופה הזאת. שימו לב, שיכולות להיות תאונות קטנות בתוך הבית.

Aquariusמזל דלי
בעבודה לא חסרה אנרגיה. את מאוד פעילים ויוזמתיים, אבל ההתלהבות תצטמצם לאורך הזמן. גם כן. לאט, לאט אתם עוזבים את הפרויקטים שבהם אתם עובדים כנגד רצונכם. לסיים אותם. . יהיה יותר כוח רצון ועקשנות להוביל את אלה שקרובים לליבכם. אהבה: בין בני הזוג יהיו כמה סכסוכים קטנים, אבל שום דבר רציני.
מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים. בריאות: סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. דיאטה קצרה לא תזיק.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי תהיה קצת מהומה. אבל, אתם תוכל לנהל את המצב בצורה יעילה. מרקורי יצייד אתכם עם חוש מעולה של הסתגלות ויעניק לכם רעיונות מקוריים.
אהבה: הגיע הזמן עבור זוגות נישואים עם בעיות לנקוט בצעדים כדי לשפר את היחסים. כדאי לשים לב. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, חייבים לעמוד על המשמר! אדם מאוד מפתה אבל לא קן, עושה הבטחות חסרות שחר.
בריאות: אתם במצב טוב מבחינה פיזית. רק אל תגזימו מכל מני דברים, ותהיו פעילים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,560 גולשים