הורוסקופ שבועי 21.02.14– 27.02.14

Ariesמזל טלה
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הכל הולך כשורה. ניתן יהיה למקם את עמדתכם, אפילו תוכלו להתקדם בקריירה.
אהבה: אלת המזל מחייכת השבוע לאנשי המשפחה של מזל זה והאושר המשפחתי מוגן על ידי הכוכבים. עבור האלו שאינם נשואים, אשר מחפשים אהבה גדולה ונזהרים מבינוניות ובנאליות ביחסים שלהם, מחפשים איכות, הכוכבים מבטיחים, לפי תחזית אסטרולוגית  אהבה באותה מידה כמו הנדיבות שלהם.
בריאות: אין לכם סיבות לדאוג לבריאות, כי אתם מלאי תאווה לחיים. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיזהר מהצטננות, כי מרקורי הפכפך, יכול לגרום לכך.

Taurusמזל שור
במשרד, במפעל, או בכל מקום עבודה, ילך לכם מצוין. אתם יכולים לפתור את הבעיות מהר יותר מאשר כל אחד אחר. זה היתרון עבור התדמית שלכם! אבל צריך להיזהר, כי יש מאלה מקנא: כמה מהעמיתים יכולים לחשוב על איך "לנטרל" אתכם עם שיטות לא-כל כך מכובדות!
אהבה: בתוך חיי הנישואים נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום: בידור, ספורט, טיולים. . בראבו! אלה שלא נשואו יש לנצל את החופש שלהם, והם לא חושבים על נישואים. עם כל ההתנגדות שלהם, בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, לא לנצל יותר מדי את האנרגיה שלכם. לנוח, לישון 7-8 שעות בלילה, לשמור על רמת המתח והעצבנות.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית צופה שדברים ברמה המקצועית מסתדרים טוב. אפשר שתקבלו העלאה, אפילו אם היא אינה באה מיד, הכרתכם המקצועית רק גדלה. עם זאת, אל תעשו דברים בכפייה, תנו להם לזרום.
אהבה: החיים בתוך המשפחות הם שלווים מאשר כרגיל וכדי לסלק את השעמום, חייבים השקעת במערכת היחסים שלהם. הרווקים רודפים אחרי הרפתקאות. מלאי אופוריה, הם קופצים על כל אחד שפוגשים. בתנאים האלה, זה קל להבין שלילה אחד לא יכול להפוך לאהבה לכל החיים!
בריאות: מרקורי מגן על בריאותכם ויופיטר עוזר גם. אתה לא צריכם להיות מודאגים מבחינת הבריאות.

Cancerמזל סרטן
מבחינה מקצועית, השמש מעודדת אתכם, לפי אסטרולוגיה שבועית, במקום העבודה כדי להשיג תוצאות חיוביות. גם כוכבים יותר רחוקים מלכדים את כוחותיהם, לטובתכם, כדי להשיג מה שאתם רוצים.
אהבה: חיי הנישואים הם טובים ואתם לעושים תוכניות ארוכות טווח. הלא נשואים לפי הורוסקופ שבועי יקבלו אהבה שהם כל כך צריכים וגם יקבלו חוככות של אמונה ושל חיבה.
בריאות: רצוי, לפי תחזית אסטרולוגית, לעסוק יותר בבריאותכם, בגלל שיהיו כמה בעיות בריאות שיכולות להחליש את המערכת החיסונית והגוף פגיע יתר בפני ווירוסים.

Leoמזל אריה
אתם נמצאים בתקופה קדחתנית, לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם מרגישים לחץ מכל הכיוונים. אבל, זה הזמן ללמוד לבצע את השינויים הדרושים במקום העבודה, לקחת החלטות לגבי האבולוציה שלכם בתחום מסוים מבחינה מקצועית, כדי להסדיר מספר המחלוקות שנוצרו במהלך הזמן עם משהו סמכותי. כיום, ההצלחה שלכם תלויה בתדמית, באמינות וביכולת להעניק השראה לאחרים. גם רעיונות חדשים של שיתוף פעולה עם אחרים יכולים לעזור מאד.

Virgoמזל בתולה
היבטים המעולים של כוכבי הלכת, משרתים את שאיפותיכם ויעניקו לכם מצב רוח טוב. תעשו הכל: הצלחה קרובה, אבל בלי הגזמות ואקסטרווגנטיות. אם אתם תשתמשו טוב ביתרונותיכם, תהיה לכם פינאלה מהסרטים.
אהבה: בחיק המשפחות הכל הולך טוב: כאילו אתם בירח הדבש שלכם. הרווקים מרגישים צורך לחלוק עם מישהו את מחשבותיהם ואת השאיפות. כל זה יתגשם, כי עכשיו יהיה להם מפגש מאוד יפה עם אדם המתאים.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, מאדים ופלוטו, מביאים אנרגיה וסיבולת. ייתכן שיהיו בעיות כבד או עור, הנגרמות על ידי מתח.

Libraמזל מאזניים
במקום העבודה יש קצת אי נוחות. ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שתהיה איבה של מעמיתיכם לעבודה. אבל הכוכבים תומכים ולעוזרים לכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת.
אהבה: אנשי המשפחה בוגרים יותר מרגישים קצת נוסטלגיה לזמנים עברו ואנשי משפחות צעירות נהנים מהרמוניים וחיים נעימים. הירח מעניק, לפי אסטרולוגיה שבועית, לרווקים היבטים מועילים ומעודד אהבה לוהטת. באוויר מרגישים אהבה ממבט ראשון , ואלה שהם אימפולסיביים יחשבו מיד על נישואין.
בריאות: אתם, לפי הורוסקופ שבועי מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה.

Scorpioמזל עקרב
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעבדו קשה, אך ההשפעה שהחיובית של הכוכבים תעזור לכם להתגבר על כל המכשולים. עם זאת, תעשו מאמצים רבים להשגת המטרות, גם אם אתם טובים בעיני הבוסים שלכם.
אהבה: "הישנים" בתחום הנישואים ירגישו הצתה מחדש של הרגשות; הזוגות שנשואו לאחרונה יהיו במצב רוח מרומם. הרווקים לפי הורוסקופ שבועי, שלבם עדיין לא תפוס, יפגשו את אהבת חייהם וזוכים להגשים את חלומותיהם.
בריאות: זאת תקופה טובה עבור בריאותכם: אלה שסובלים ממחלות כרוניות, לפי אסטרולוגיה שבועית ימצאו הקלה לסבל שלהם עכשיו.

Sagittariusמזל קשת
על פי הורוסקופ, אף כוכב לכת אינו משפיע ישירות על תחום המקצועי שלכם. זה אומר שאתם עובדים ללא חשק, אבל עדיין נשארים שפע של כוכבי לכת אחרים, אשר יעניקו לכם רעיונות טובים ומעניינים. לרשום, להשתמש ולהתחיל לממש אותם.
אהבה: בתוך המשפחות משתדלים לגרש את השגרה והשעמום: בלב שלהם יש חגיגה.
הרווקים חייבת לדעת בדיוק מה הם רוצים. לא טוב בשבילם להבטיח, אם הם יודעים שלא יכולים לקיים את ההבטחה. זה יכול להוביל אותם הרבה יותר רחוק משחשבו. שעלולים להתעורר כל מני סיבוכים.
בריאות: שום מחלה רצינית, רק ההשפעה האומללה של שבתאי יכולה להביא מחשבות שחורות ולמצב הרוח רע. תנסו להיות אופטימיים יותר.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי אתם נתמכים היטב על-ידי אוראנוס. יש לכם כל הסיכויים להשיג את התוכניות השאפתניות ביותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיחסים הטובים עם הסביבה המקצועית. אתם מעבירים התלהבות ורצון להצליח לכל מי שעובד אתכם. אתם תצליחו בגדול.
אהבה: חיי הנישואין ממשיכים להיות מושפעים לטובה מכוכבי הלכת: נהנים מחושניות רוך ואהדה. אלה שלא נשואים כבר לא מסתפקים בקסם הדיסקרטי שיש להם. האסטרטגיה זו צפויה לעבוד. הם ייתנו יותר חשיבות למראה החיצוני מה שמעניק להם הסקס אפיל.
בריאות: זהו תחום רגיש עכשיו, כי השברירים שבניהם יסבלו קלות מאלרגיות או הפרעות הורמונאליות, אבל שום דבר רציני.

Aquariusמזל דלי

סידור הכוכבים בשמיים השבוע, יביא צעד רציני קדימה בתחום המקצוע. אל תחמיצו את ההזדמנות: יש לפעול בעבודה עם תשוקה ונחישות. זכרו לקחת בחשבון את הדעות של האנשים שאיתם אתם עובדים ולשתף אותם בדעות שלכם וכך תוכלו להתקדם באופן הבלתי צפוי. אתם חייבים לנצל את הויברציות הקוסמיות החיוביות במיוחד.
אהבה: בזוגיות של אלה שנישואים כבר הכל טוב: הם "מתכננים" תינוק חדש. עבור הרווקים הכוכבים הם לא כל כך נוחים, משום שהם מרגישים שהיחסים עם בני הזוג הנוכחים, כעת מתפרקים, ואחרים מרגישים שעדיין לא מצאו את בני הזוג המתאימים. אבל באים זמנים יותר טובים …
בריאות: הזנחה והגזמות הם דברים שמשלמים עליהן. בסימן הקל ביותר של כאב לכו לרופא.

 

Piscesמזל דגים
מבול של מזל נראה באופק מבחינה מקצועית, בתקופה הזאת. כוכב הלכת שבתאי, לפי הורוסקופ שבועי , יספק יציבות ויעזור להתקדם בקריירה.
אהבה: אנשי המשפחה זוכרים תמיד את הלהבה של האהבה, כך שחיי הנישואים טובים מתמיד. אלה שלא נשואו, לפי תחזית אסטרולוגית גם מרגישים רוח של אהבה. הם מודעים לכוח המשיכה שיש להם וישתמשו בכוח הזה כדי להגשים את היעדים ואת למלא את מבוקשתם.
בריאות: הבריאות על פי תחזית אסטרולוגית תהיה טובה לאורך כל התקופה הזאת. שימו לב, שיכולות להיות תאונות קטנות בתוך הבית.