הורוסקופ שבועי 21.08.15 – 27.08.15

Aries

מזל טלה
תחום הקריירה גורם לכם סיפוק רב. כולם מוכנים להקשיב לכם מפני שאתם עושים את הדברים באופן מעורר קינה. כוכבי לכת רבים על פי הורוסקופ שבועי, משפיעים על החשיבה שלכם כך שאתם חושבים בצורה רציונאלית והיכולת לשכנוע אחרים היא בשיא. עם זאת ישנו דבר אחד שיכול לגרום לנזק: הנטייה לזלזל בסמכותם של הבוסים.
אהבה: יכול להיות שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. ככול הנראה מדובר במערכת יחסים שלא מומשה עד תום. הסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות, אבל יהיה צורך להעמיד את הדברים על דיוקם פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו גם כמה בעיות עם בני המשפחה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם כדי לשמור על בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר ממתחים. שום פעילות לא משתווה לזה. אתם נחרצים לעשות שינויים מבחינת סגנון החיים, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה אתם מתוחים. תנו לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Taurusמזל שור
אתם לפי תחזית אסטרולוגית מצליחים להתמודד בצורה נפלאה מול כל האתגרים ומוכנים לתת הכל כדי להצליח. לא תהיה לכם שום בעיה למלא את כל הדרישות מבלי להשמיע שום תלונה. אל תחשבו שלא מגיע לכם הזדמנויות להתקדם או שאתם לא מסוגלים לממש אותן, כי רק כך יהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד עם האתגרים אם אתם תאמינו ביכולותיכם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם דורשים הרבה גם מעצמכם אך גם מאחרים ועם זאת אתם אולי סומכים יותר מדי על בני זוגכם. שימו לב שלא תמיד הם הוכיחו שמגיע להם וזאת הסיבה שהשבוע תופתעו לא לטובה. תנסו לפתור את הבעיה ולהסיק את המסקנות הנכונות הקשורות לעתיד יחסיכם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה, אבל תישארו עם הרגליים על הקרקע ואל תתנו לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. מצב בריאות באופן כללי יהי תקין ורק אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות. תמשיכו לפקח על עורך חיים בריא, על שעות מנוחה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Geminiמזל תאומים
מבחינה מקצועית זו תקופה טובה לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם תקבלו הזדמנות להתקדם. אתם תכירו אנשים חדשים אשר יכולים לעזור לכם לקדם פרויקט מסוים או תוכלו לשמוע מהם על רעיונות חדשים. אם אתם יכולים תרחיבו את הקשרים בתחום הקריירה מחוץ לסביבה הרגילה מפני שרק יעזור לכם להצליח.
אהבה: לאחרונה אתם התחלתם לחשוב שהקשר עם בני זוגכם הוא כבר לא חזק כמו שהאמנתם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לבדוק מה היו הסיבות אשר גרמו לריחוק שבניכם. חשוב לדבר בכנות איתם כדי לברר אפה הדברים עומדים ומה לעשות בהמשך כדי לשפר את המצב.
בריאות: העומס שהיה בעבודה לאחרונה מתחיל לתת את אותותיו, כך אתם לפי הורוסקופ שבועי תהיו יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יהיה מסוגל להתמודד עם הקצב הזה. נסו להיות רגועים יותר, אחרת סביר להניח שתיתקלו בבעיות ריכוז. מומלץ לנוח יותר או לקחת מספר ימי חופש וכך תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Cancerמזל סרטן
יחסיכם עם הסביבה הם די טובים, אולי מפני שאתם מרגישים מאושרים. מהסיבה הזאת אתם עובדים בלהיטות, אבל עדיין קיים קושי בלתקשר עם אנשים מסוימים במקום העבודה. התקשורת הלקויה יכולה לגרום למצבים לא נעימים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להקשיב גם לאחרים ולשים את האגו בצד.
אהבה: בתוך המשפחה יש לכם הרבה סיבות לשמוח ואתם לא תתנו לשום דבר לקלקל את מצב הרוח הטוב. עדיין יש פה ושם דברים תצטרכו לפתור במשפחה, אך הורוסקופ שבועי ממליץ לשכוח מהדאגות, לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות של השבוע. אלה אשר לא נמצאים במערכת יחסים השבוע הזה יהיה מלא במפגשים חברתיים, כך שהם לא יהיו לבד.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית השבוע לא תתמודדו עם בעיות בריאותיות מכל סוג שהו. להפך, אתם מלאי אנרגיה ומצב רוח נהדר. יש למצות את התקופה הזאת לעסוק בפעילות גופנית ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Leoמזל אריה
לפי תחזית אסטרולוגית יהיו כמה אירועים במשפחה אשר יכולים לגרום לכם לא לתפקד כרגיל ואתם חסרי סבלנות מול כל השינויים האלה. גם במקום בעבודה ייתכנו בעיות קשורות בגלל אי תשלום על עבודה אשר עשיתם או אולי בגלל יחס להוגן של עמית לעובדה.
אהבה: אתם התחלתם להבין שאין יותר מדי אמון מצד בני זוגכם בבחירות שלכם בתחום המקצוע. עם זאת, אתם מאד בטוחים בעצמכם ומה שאתם רוצים לעשות בתחום זה לא נראה מספיק בשבילם. הורוסקופ שבועי ממליץ לשוחח איתם על מה רגישותכם בקשר לנושא זה מפני שהמתיחות בגלל הבעיה הזו תייעלם.
בריאות: השעות הרבות והתובענות בעבודה יגרמו לכך שסבלנותכם הולך ופוחתת. העצבנות והדאגות יגרמו לכם להרגיש מותשים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על האנרגיה לדברים חשובים גם לימים הבאים, כי אתם בוודאי תהיו זקוקים לה.

Virgoמזל בתולה
לפי תחזית אסטרולוגית טעות מסוימת שתעשו במקום העבודה יגרום לכך שלזמן מה, אתם תהיו במרכז תשומת הלב של הבוסים, אך אל דאגה הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תהיו שעננים, אבל גם לא שווה לקחת ללב את הסיפור מעבר לכל פרופורציה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי בתקפה זאת יהיו כמה התפתחויות אשר שיזכירו לכם האנשים אשר מאמונים ביכולותיכם ומוכנים לסייע בכל מצב הם קודם כל בני זוגכם. היגיע הזמן להראות להם כמה אתם מעריכים זאת. אלה הרווקים עסוקים בפלרטוטים ולא ממש רוצים להיות רציניים יותר מדי בכל מה שקשור לאהבה.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, אם לא תקלקלו זאת עם אכילה מוגזמת. עבור אלה שבגילאים מתקדמים יותר אסטרולוגיה שבועית חוזה הרגשה של אי נוחות מסוימת. כדאי לבדוק מה הוא המקור של הבעיה על ידי פנייה לרופא המשפחה או לבצע בדיקות.

Libraמזל מאזניים
המצב בעבודה לא הכי טוב וזאת מפני שאתם חייבים להפר כמה מעקרונותיכם ולעשות דברים אשר בעבר לא הסכמתם לעשותם. עם זאת, על פי הורוסקופ שבועי כדי לשמור על מקום עבודתכם, תצטרכו בסופו של דבר לבצע מה שדורשים מכם ולוותר על האגו שלכם.
אהבה: מומלץ לאלה אשר נמצאים כבר במערכת יחסים לא לסמוך רק על גורל אלא לנסות להיות יותר מעורבים בכל מה שקשור לזוגיות. כדאי להתחשב גם ברצונות של בני הזוג ובשאיפותיהם. אצל הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית יהיו לא מעט הבעיות באהבה שיחמירו אם לא ישימו לב שהאנשים החדשים שהם יכירו יכולים לגרום להם להיפגע.
בריאות: לקרת סוף השבוע, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להקדיש גם לעצמכם חלק מהזמן, בין אם מדובר על תחומים אשר מעניינים אתכם או בין לעזוב את העיר לכמה שעות. זה בטוח יעשה לכם רק טוב מבפנים  ואתם תתמלאו באנרגיות חיוביות, אתם רק צריכים להחליט על כך.

Scorpioמזל עקרב
הקריירה שלכם באופן כללי, מושפעת מהירח וזה סימן שבימים הקרובים אתם תצטרכו לעשות שינויים בתחום זה. בהתאם לאופן אשר אתם תנצלו ההזדמנויות ותצטיינו בעבודה או בחברה, תוכלו לטפס בהיררכיה או להפך, לפי הורוסקופ שבועי
ייתכן שתעשו כמה צעדים אחורה. תנסו לקבל אחראיות על מעשיכם ולקבל החלטות נבונות.
אהבה: מפני שהירח המלא ירח מחבר בין הקריירה, המעמד החברתי ומשפחה, צפוי לפי תחזית אסטרולוגית
השפעות בתחום האהבה. אתם חייבים להחזיר את תחושת האיזון, היציבות והביטחון הרגשי למשפחה, במיוחד שלאחרונה עברתם רגעים קשים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הירח חוצה את הבית האחראי למצבכם הנפשי ובהמשך גם פלוטו בנסיגה מצטרף. לפי כך, זה אפשרי שימים אלה יסומנו על ידי רגישות יתרה דבר אשר זה לא בדיוק לטעמכם. תנסו לא לקחת ללב כל דבר לא חשוב.

Sagittariusמזל קשת
המקום היחיד שבו הדברים יעבדו ממש טוב עבורכם יהיה מקום העבודה. בעקבות בעיות נוספות, על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעדיפו לברוח מהן דרך העבודה. זה יהפוך אתכם לעובדים מכובדים מוערכים על ידי הבוסים. ייתכן שתקבלו העלאת שכר או הטבות אחרות.
אהבה: אלו שנשואים מרגישים קצת נוסטלגיה לזמנים עברו אבל נהנים מהרומנייה ואווירה נעימה. לפי אסטרולוגיה שבועית, הכוכבים מבטיחים לרווקים אהבה לוהטת. ייתכן שתהיה אהבה ממבט ראשון, אך אל תהיו אימפולסיביים ולחשוב מיד על נישואין כי לא מדובר על משחק.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי הבריאות תהיה בסך הכל טובה לאורך כל השבוע הזה. עם זאת, ייתכן שלחלק מכם יהיו כמה בעיות של מערכת העיכול וזה אומר שאתם חייבים לאכול נכון ובאופן מסודר. גם כן, לשים לב לתאונות קטנות בתוך הבית.

Capricornusמזל גדי
בעבודה אתם משקיעים לא מעט אנרגיה אבל ההתלהבות שלכם תצטמצם במהלך הזמן. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תעזבו פרויקטים שלא כל כך רציתם. לעומת זאת, עם יכולת שכנוע ועקשנות אתם תוכלו לעסוק בדברים שקרובים לליבכם. התוקפנות והיוהרה, בשלב זה רק יזיקו לכם ואם תהיו סבלניים וההצלחה תגיע.
אהבה: בין בני הזוג, פרט לכמה סכסוכים קטנים ולא רציניים הכל מתנהל כרגיל. לפי הורוסקופ שבועי שילוב מנצח של כוכבי הלכת יעניקו לרווקים הרבה ביטחון עצמי ומצליחים לגייס את כל הפוטנציאל של הפיתוי שיש להם ובכל יהיו מסוגלים למשוך את תשומת הלב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים ישפיעו לטובה על בריאותכם יעניקו בסך הכל בריאות טובה השבוע. החשש היחיד יכול להיות שבגלל האי יציבות העונתית של המזג האוויר ייתכן שמערכת הנשימה תפגע או משהו שקשור למערכת העיכול. לא מדובר על בעיות רציניות.

Aquariusמזל דלי
מבחינה מקצועית, בתקופה הזאת אתם נהנים מחסות של כוכב הלכת שבתאי ולפי הורוסקופ שבועי , הוא יעניק לכם יציבות והתקדמות בקריירה.
אהבה: עבור הזוגות הנשואים מרקורי והשמש יהיו לצדכם והם ישפיעו על חיי הנישואין, כך שמדובר על תקופה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לרווקים יש את כל הסיכויים שציפיותיהם לגבי האהבה שיתממשו.
בריאות: המורל שלכם הוא טוב, אך על פי  אסטרולוגיה שבועית אתם חיים בקצב די מהיר ולאחרונה, אתם מרגישים יותר ויותר עייפים. במידה ואתם סובלים ממחלה כל שהי תנסו להיות עם היד על הדופק. תעשו בדיקות ותנוחו בכל הזדמנות.

Piscesמזל דגים
כוכבי הלכת לפי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם את העקשנות ואת הרצון להצליח בקריירה, כך שלא תהיה שום בעיה להתגבר על קשיים במקום העבודה. אתם מוכנים לעשות כל מאמץ ולא לחסוך בזמן במטרה להתקדם. התמורה לא תאחר להגיע וזה יניע אתכם להמשיך.
אהבה: בחיי האהבה יהיו הרבה רגעים החיוביים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לתקשר יותר טוב עם הפרטנרים שלכם. כפי הנראה תהיה הרמוניה מושלמת ביניכם ולא תצטרכו להתמודד עם מצבים לא נעימים במערכות היחסים שלכם.
גם עבור הרווקים הרומנטיקה חוזרת ובגדול.
בריאות: בזכות ההשפעה החיובית של מספר כוכבי לכת אתם מרגישים די טוב, אבל ברקע יש תחושה של עייפות מסוימת. על פי המלצת הורוסקופ שבועי המשיכו לנוח מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון. גם לגבי הרגלי התזונה אתם חייבים לפקוח עין ולא להגזים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,604 גולשים