הורוסקופ שבועי 21.10.16 – 26.10.16

Aries

מזל טלה
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מתקדמים צעד אחר צעד, עם משמעת קפדנית, עבודה קשה והתמדה. זה היתרון הגדול שלכם וכך תקבלו את התגמולים שאתם רוצים.
אהבה: מרקורי מפעיל השפעה חיובית בחיי הנישואין תחזית אסטרולוגית ותזכו לשלווה ושקט. הלא נשואים יכולים ליהנות תחת ההשפעה של השמש, מרגעים של אושר. השמש מבטיחה דברים נהדרים ויופיטר יזכיר להם על נישואין.
בריאות: הבריאות היא טובה, אבל מי שיודע שהגזים עם האוכל אסטרולוגיה שבועית ממליצה לבצע בדיקת כולסטרול.

Taurusמזל שור
אתם נתמכים היטב על ידי פלוטו במישור המקצועי, בטוחים יותר ויותר בעצמכ, ומסוגלים לעבוד בתנופה. לפי הורוסקופ שבועי אתם תפעלו בנחישות והחלטיות. התוצאה? הקריירה שלכם תתקדם במהירות.
אהבה: השמש, לפי תחזית אסטרולוגית, מביאה את החיי הנישואין בעדיפות הראשונה, כך ששום דבר לא יפריע למערכת היחסים. הרווקים חברותיים מאד, וזה דבר טוב. יוצאים הרבה ויקבלו הזדמנות ליצור קשר מבטיח מאוד. זה אפשרי שידידות גרידא, תהפוך לאינטימי יותר.
בריאות: אתם בכושר פיזי מדהים וזה מאפשר לכם לעשות כל דבר שאתם רוצים. אלה שסבלו מבעיות נשימה בגלל השינויים במזג האוויר לפי אסטרולוגיה שבועית ירגישו הקלה.

Geminiמזל תאומים
במשרד, במפעל, או בכל מקום עבודה, בכל מה שתעשו לפי תחזית אסטרולוגית ילך לכם מצוין. אתם יכולים לפתור את הבעיות מהר יותר מאשר כל אחד אחר. זה היתרון, אבל צריך להיזהר, כי יש מאלה מקנאים: כמה מהעמיתים יכולים לחשוב על איך "לנטרל" אתכם.
אהבה: בתוך חיי הנישואים לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום. אלה שלא נשואו רוצים לנצל את החופש שלהם והם לא חושבים על נישואים. בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, אל תבזבזו יותר מדי את האנרגיה שלכם. לנוח, לישון 7-8 שעות בלילה, לשמור על רמת המתח והעצבנות.

Cancerמזל סרטן
השמש על פי הורוסקופ שבועי מאפשרת להפיק תועלת והקלות בחיים המקצועיים. אבל כוכב שבתאי לא כל כך נדיב: יש מספיק עבודה, אבל פחות מתגמלת.
אהבה: חיי הנישואין הם נהדרים, תחת חסות של הכוכבים. אלה שלא על פי תחזית אסטרולוגית נשואו מנצלים כל ההזדמנות שבדרך ולא רוצים להסתבך בנישואין בכל מחיר. אבל, אבוי, הם יכירו מישהוא השבוע וירגישו את השינוי בגישה שלהם.
בריאות: הגוף שלכם לא כל כך מצליח להגן על עצמו. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיזהר מוירוסים וחיידקים. מצד שני המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יתושש מהר יותר.

Leoמזל אריה
בדרך כלל אתם לא אוהבים שינויים, אלא רק אם אתם מחליטים על כך! זה לא המקרה … אתם לא תוכלו להישאר בשלטה על המצב. לפי תחזית אסטרולוגית בסך הכל, השינויים האלה יביאו יותר יתרונות מאשר חסרונות. אז תאמצו אותם תתחילו לעבוד!
אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי כדי להבטיח את היציבות של הנישואין. אלה שלא נשואו לפי הורוסקופ שבועי נמשכים חזק לאלה שלא מסתכלים לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" אותם, כבר לא מעוניינים!
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית, השמש ויופיטר יעניקו לכם סיבולת וחיוניות. כמה זמן שני הכוכבים האלה אחראים על הבריאות שלכם אתם תהיו בסדר.

Virgoמזל בתולה
בעבודה תתחילו להבין שמספיק עם העיכובים והמכשולים שהיו בזמן האחרון. לאחר תקופה "קשה", לפי הורוסקופ שבועי כעת אתם יכולים לנשום. עם זאת צריך להיזהר שלא ליפול לצד השני והקיצוני ולפעול יותר מדי!
אהבה: בחיי הנישאים, לאחר תקופה של דאגות, על פי תחזית אסטרולוגית היחסים בין בני הזוג משפרים באופן משמעותי. אלה שלא נשואו נהנים מהחופש, אבל לא להרבה זמן. פנינה נדירה תופיע ואז הם ייפרדו מהחופש!
בריאות: אתם נהנים ממצב כללי טוב, אבל לפי אסטרולוגיה שבועית לאוראנוס השפעה לא טובה והוא מביא מעט עצבנות. אתם חייבים להירגע ולנוח.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי אתם נחושים יותר מתמיד לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם. אבל, זה לא הזמן להציג את עמכם כגיבורים היחידים בעבודה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לזכור שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: לפי הורוסקופ שבעי, מרקורי מאפשר בתוך המשפחות דיונים מתורבתים עם בני הזוג, על מנת לחזק את יציבותו של המשפחה. אלה שלא נשואו מבזבזים הרבה זמן עם האהבה; אבל הם חייבים הרבה סבלנות, עד להופעת ה"הלם" שתגנוב את לבם ותשנה את חייהם.
בריאות: מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל על פי תחזית אסטרולוגית באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. די עם הקפה, תה שחור או טבק.

Scorpioמזל עקרב
באופן כללי, הכל הולך טוב בתחום המקצועי ואין בעיות מיוחדות. אבל, נפטון לפי תחזית אסטרולוגית יכול לגרום לאנשים שנולדו במזל זה, לקבל החלטה לגבי עתידם המקצועי. במקרה זה, לא כדאי לקחת החלטות חפוזות, זכרו את כל הרכיבים שבמשחק וטוב לקחת זמן לחשוב.
אהבה: אלה שכבר נישאו לוקחים החלטה לצאת מהשגרה וזו עושה רק טוב לקשר. הלא נשואים לפי הורוסקופ שבעי ממשיכים לאסוף הנאות והרפתקאות. אך פגישה מכרעת יכולה לשנות את דעתם ועל כל מה שהם חושבים על אהבה.
בריאות: יופיטר על פי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם טונוס טוב, אבל יש לשים לב למאדים אשר עלול להוות סיכון של פציעה.

Sagittariusמזל קשת
בחיים המקצועיים כאילו יש לכם כנפיים! לפי אסטרולוגיה שבועית הכל נראה קל ואתם עובדים באינטנסיביות על פרויקטים אהובים כי אוראנוס יעזור בכל מה שאתם מתחייבים. אך לשים לב, בלי יותר מדי רעש ובלי יוזמות "צעקניות" כפי שאתם עושים בדרך כלל.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק.
בריאות: לפי הורוסקופ שבעי אתם יודעים לנהל היטב את האנרגיה בכל מני פעילויות הגורמות לכם לפחית מתח ועצבנות.

Capricornusמזל גדי
בחיים המקצועיים, אתם תחרותיים. לפי הורוסקופ שבעי מאדים, כוכב הדינאמיות, מדרבן ואתם רוצים לפתח את מעמדכם ולקיים את תוכניתכם. אתם נשכנים ושאפתנים בצורה יוצאת דופן.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם נהנים ביחד מכל מני דברים. למי שלא נשואי, התקופה הזו לפי תחזית אסטרולוגית עשויה להיות ללא חשיבות מיוחדת. האנשים מהמין השני שאתם פוגשים כעת הם לא לטעמכם, וזה לא מאפשר התעוררות של תחושות מסוימות.
בריאות: למרות שבסך הכל אתם מרגישים טוב, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה מסוימת. לאור המצב הזה אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשנות כמה דברים בתזונה ובאורח חיים בכלל.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי, תוכלו לראות כיצד ההתמדה שלכם נותנת פירות. זהירות לא ליפול לתוך התקף של התרגשות ולהרוס כל מה שאתם בניתם עד כה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לקחת אחריות על תפקידכם, ללא תלונות על מכשולים או תזמונים לא נכונים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבעי האושר בחיי הנישואין מובטח! עבור חלק מכם – לידתו של תינוק. הלא נשואים נסגרים לתוך עצמם, ולא מחפשים אהבה. הם מרגישים פחד ללא גבולות מול מוסד הנישואין. אז… למעשה האהבה היא במצב רדום.
בריאות: כמו בכל התקופה אחרונה אתם מרגישים נפלא. על פי תחזית אסטרולוגית המורל גבוה וזה יעזור להתגבר על כל סבל.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית השמש ויופיטר יגנו על חייכם המקצועיים. יש לכם את כל היתרונות להתקדם באופן חיובי ובמהירות. אלה, אשר, מתמודדים עם חוסר סבלנות, כדי להם לשבת בשקט: למה שקורה עכשיו יש השלכות חיוביות בעתיד. כדאי לשמור על הביטחון העצמי.
אהבה: הזוגות הנישואים מתקשרים היטב ויש בניהם הבנה. ונוס לפי הורוסקופ שבעי נמצא בזווית טובה עבור הרווקים ויעברו חוויית הרפתקה מרגשת, מבטיחה. הם יתנו ללב לדבר ולרגשות במקומם.
בריאות: הבריאות שלכם משביעה רצון טוב, אבל אסטרולוגיה שבועית מזהירה על כמה סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל.


עמוד זה נצפה ע"י 1,879 גולשים