הורוסקופ שבועי 21.11.14 – 27.11.14

Aries

מזל טלה
בעבודה אתם תעשו טעות אשר מושך את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה על פי הורוסקופ שבועי אתם תהיו תחת פיקוח, אך הדברים מסתדרים בסופו של דבר. אל תדאגו יותר מדי, אך תנסו להיות זהירים יותר בעתיד. המצב הפיננסי משתפר בזכות השקעות אשר עשיתם בעבר ועכשיו הן נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם צריכים לקחת כמה החלטות חשובות בתחום זה, רצוי לשתף גם את בני זוגכם לחיים.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: יש לכם סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה
על דיאטה קצרה שלא תזיק.

Taurusמזל שור
הקריירה גורמת לכם סיפוק רב. לא רק שכולם קשובים לכם, אבל גם מבינים שאתם צודקים. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, גורמים לכם לחשוב בצורה הכי רציונאלית ומחזקים את היכולת לשכנוע אחרים. הדבר היחיד שיכול לגרום לנזק הוא הנטייה לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Geminiמזל תאומים
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים משפיעים אופן חיובי על הקריירה שלכם. אתם מאוד נחושים בכך שרוצים להשיג קידום בעבודה. אין דאגה, ההצלחה תבוא, אבל האחריות תהיה גדולה יותר. כדי שתעמדו בכל הדרישות אתם חייבים להתארגן טוב יותר. לחלק של בני מזל זה, כוכב הלכת שבתאי יכול לגרום לעיכובים של בהישגים.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Cancerמזל סרטן
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תמיכה של מאדים בתחום הקריירה ובכך יש לכם ההזדמנות לעשות דברים חדשים ומרחיקי לכת. אתם מרגישים מלאי יוזמה והתחרותית עושה לכם רק טוב, כך שהכל הולך מצויין.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Leoמזל אריה
מבחינת תחזית אסטרולוגית זה הזמן המתאים ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. אם תהיו מעורבים באמת בכל מה שמתרחש מסביב, התוצאות יהיו טובות מאד. כפעל יוצא מזה אתם תקבלו כבוד ואת ההסכמה של העמיתים לעבודה, בעיקר על יכולתכם לארגן דברים.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Virgoמזל בתולה
תחילתו של השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, עשוי להיות די נעים, אם בגלל קבלת חדשות טובות או בגלל חידוש הקשר עם חבר ותיק. אחרי זה, תהיו עסוקים בכל מני מחשבות לא בדיוק אופטימיות.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Libraמזל מאזניים
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בשעות הבוקר עד כמה שאפשר.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים אסטרולוגיה שבועית מבשרת  על סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטליסטים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Sagittariusמזל קשת
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת, מביאים לאנשי המשפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי תחזית אסטרולוגית לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין. הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא?
בריאות: יש לכם סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה
על דיאטה קצרה שלא תזיק.

Capricornusמזל גדי
בעבודה המאמצים שלכם יהיו יותר ויותר מוערכים. בכל מקרה, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח במקצוע זה מה שייתן לכם את הדחף לא לוותר, גם כאשר הנסיבות נראות חיוביות.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Aquariusמזל דלי
הנחישות והעקשנות יעזרו לכם לסיים פרויקט מסוים בעבודה, עם כל הקשיים והלחצים המוטלים על ידי אותו פרויקט. כל המאמצים, לפי אסטרולוגיה שבועית יתוגמלו בקרוב. הפלייר יעזור לכם לגלות סכנה מסוימת בזמן ולא להיות מעורב בה.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Piscesמזל דגים
אתם רוצים להתקדם במקום העבודה או למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבית. אתם גם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות  מאשר אלה שרואים כל הסובבים אתכם.  על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תצליחו לעשות זאת מפני שתעשו צעד אחר צעד. בזמן האחרון הוצאתים יותר כסף ממה שתכננתם ועכשיו אתם נמצאים במצב שצריכים לחסוך והרהב.
אהבה: יש לכם כבר תוכניות עבור חופשה עם בני זוגכם, תוכניות הכוללות הפתעות משני הצדדים. על פי הורוסקופ שבועי אתם רוצים יותר ממערכת היחסים הזו, אבל לא יודעים איך לפעול. תנסו לתקשר כמה שיותר עם האדם האהוב והדברים יבואו מעצמם.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.