הורוסקופ שבועי 22.06.13 – 28.06.13

מזל טלה
סידור הכוכבים בשמיים השבוע, יביא צעד רציני קדימה בתחום המקצוע. אל תחמיצו את ההזדמנות: יש לפעול בעבודה עם תשוקה ונחישות. זכרו לקחת בחשבון את הדעות של האנשים שאיתם אתם עובדים ולשתף אותם בדעות שלכם וכך תוכלו להתקדם באופן הבלתי צפוי. אתם חייבים לנצל את הויברציות הקוסמיות החיוביות במיוחד.
אהבה: בזוגיות של אלה שנישואים כבר הכל טוב: הם "מתכננים" תינוק חדש. עבור הרווקים הכוכבים הם לא כל כך נוחים, משום שהם מרגישים שהיחסים עם בני הזוג הנוכחים, כעת מתפרקים, ואחרים מרגישים שעדיין לא מצאו את בני הזוג המתאימים. אבל באים זמנים יותר טובים …
בריאות: הזנחה והגזמות הם דברים שמשלמים עליהן. בסימן הקל ביותר של כאב לכו לרופא.

מזל שור
אתם תמיד שאפתנים, תמיד מוכנים לטפס על הסולם היררכי של הקריירה והשבוע יש השפעה חיובית של כוכבי הלכת על העניין המקצועי. מאדים עשוי לגרום להשהיות מסוימות, אבל שום דבר לא יכול למנוע את ההתקדמות. בזכות השפעתו של סטורן, יש לכם סבלנות, נחישות והמכשולים הקטנים האלה לא יוכלו למנוע מלהשיג את המטרות שלכם.
אהבה: רוך ויציבות; זה מה ששבתאי משדר לזוגות הנשואים. הרווקים מעורבים ברומנים אטרקטיביים, אבל שטחיים. יותר מדי שינויים הם גם ככה לא אוהבים, ומחפשים לשווא מערכת יחסים יציבה. אבל סבלנות, זה מגיע…
בריאות: טונוס, דינאמיות וסיבולת מ"ברזל". אבל הקיבה יכולה לגרום לבעיות קטנות.

מזל תאומים
מאדים נמצא בזווית חיובית בשמיים ומשפיע לטובת החיים המקצועיים. אתם בצדק שאפתניים, אבל יש לוותר על הפרויקטים שהם מעבר ליכולותיכם או שיש להם סיכוי שיכשלו מההתחלה.
אהבה: היחסים בין בני הזוג הנשואים הם מלאי רוך וחום. הרווקים נמצאים בתקופה סוערת: עדיף לא לקחת על עצמם ההתחייבויות רציניות, כדי לא לסבול מאכזבות. הם רוצים שינוי, אבל עדיין לא מוכנים לזה. עדיף יהיה לחכות קצת…
בריאות: טובה, אבל המניעה היא אמה של הבריאות.

מזל סרטן
בתחום המקצוע, לוונוס יש השפעה טובה על הוכח ההתמדה שלכם. אתם מצליחים לשכנע, מה שהופך את רעיונותיכם והצעותיכם להיות מקובלות וליישם אותן בפרקטיקה. יש לנצל את הנסיבות החיוביות האלה כדי לקדם פרויקטים יצירתיים, או כדי לבצע כמה מהלכים עדינים יותר.
אהבה: ונוס מביא חמימות, חושניות והרמוניה בין הזוגות הנישואים. עבור הרווקים וונוס מביא סיכוי לפגישות חשובות בטווח הזמן הזה. אם הם לא יעשו את כל הצעדים כדי לשמור על אותו אדם, האהבה, תיעלם מהר מאד, אחרת, ייתכן שמדובר על אושר מתמשך.
בריאות: הזמן הוא נהדר לצאת לים או לבריכה. תזונה: ללא שומן או ממתקים.

מזל אריה
יש לנצל את התקופה הזו לטובת המקצוע שלכם ולהשתמש בכל ההזדמנויות העולות על הפרק. כמובן לנצל את התמיכה היוצאת דופן של כוכבי הלכת. אתם יכולים להתחיל פרויקטים יקרים ללבכם או לסיים את אלה שכבר התחלתם.
אהבה: המתנה של כוכבי הלכת עבור זוגות נשואים: יציבות ונאמנות. הרווקים לא יסבלו מבדידות, ומנהלים חיים של רווקים שמחים. אך יכולה להיות פגישה יוצאת דופן והם יהפכו לאנשים הנאמנים ביותר בעולם.
בריאות: מאדים הוא גורם של חיוניות פיזית.

מזל בתולה
ונוס מטפח יצירתיות, נותן לכם רעיונות טובים ונחישות רבה להוציא אותם לפועל. יש לקחת את היתרון הזה ולא להתעכב כדי ליצר משהו, כל דבר, או להשיק פרויקט חדש, שהצלחתם יובטח על ידי כוכבי הלכת.
אהבה: ונוס מבטח חיי נישואין יציבים. אלה שלא נשואים, לא אוהבים יחסים שלא מביאים משהו בונה. בזמן הזה הם עשויים להכיר מישהו, שנראה כמו האדם האידיאלי עבורם. הם יחשבו על נישואין במהירות! אבל מהר…
בריאות: פלוטו מביא סיבולת גופנית ומצב רוח טוב. אתם גם עלולים לסבול מדלקות עיניים או חניכיים, אך אין לזה חשיבות רבה.

מזל מאזניים
יופיטר ואוראנוס נוטים להקל על כל מני מצבים ולייצר דברים חיוביים רבים, בחיים המקצועיים וגם בפיתוח המקצועי. ייתכן שיהיו אירועים חיוביים. עליכם לעשות מאמץ קטן כדי להסתגל לשינויים שיתרחשו. חייבים להזדרז כדי לנצל את ההזדמנות הזאת.
אהבה: הכוכבים מביאים תשוקה בין בני הזוג הנשואים. הלא נשואים שמים את הדגש בקשר הנוכחי, אשר זוכה בחשיבות רבה. אתם צריכים לתת לקשר הזה את תשומת ה המלאה, כי זה יכול להביא לאושר אמיתי וליציבות הרצויה.
בריאות: אתם נהנים מאיזון גופני מעולה ולזה שני יתרונות עיקריים מצב פיזי טוב ובריאות מאוזנת.

מזל עקרב
החיים המקצוענים יהיו קלים יותר עד כה. ונוס מביא אווירה נעימה בסביבה המקצועית והבנה עם הבוסים ועם העמיתים. מי שידעה הכזבות או עיכובים בלתי רצויים בעבודה, אין לו כבר על מה להתלונן.
אהבה: ונוס מביא שלווה בקרב הזוגות הנשואים. עבור אלה שלא נשאו, זה אפשרי שידידות ישנה תתפתח ליחסים של אהבה. אבל, אזהרה: לא לערבב אהבה עם כסף כי יש הסיכוי לאבד את שניהם.
בריאות: יופיטר גורם לזה שלא תהיה שום סיבה לדאוג לבריאות שלכם. אבל, להיזהר: יופיטר דוחק לעודף מזון או אלכוהול.

מזל קשת
במישור המקצועי אתם נתמכים היטב על-ידי אוראנוס. יש לכם כל הסיכויים להשיג את התוכניות השאפתניות ביותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיחסים הטובים עם הסביבה המקצועית. אתם מעבירים התלהבות ורצון להצליח לכל מי שעובד אתכם. אתם תצליחו בגדול.
אהבה: חיי הנישואין ממשיכים להיות מושפעים לטובה מכוכבי הלכת: נהנים מחושניות רוך ואהדה. אלה שלא נשואים כבר לא מסתפקים בקסם הדיסקרטי שיש להם. האסטרטגיה זו צפויה לעבוד. הם ייתנו יותר חשיבות למראה החיצוני מה שמעניק להם הסקס אפיל.
בריאות: זהו תחום רגיש עכשיו, כי השברירים שבניהם יסבלו קלות מאלרגיות או הפרעות הורמונאליות, אבל שום דבר רציני.

מזל גדי
במקום העבודה זה אפשרי להשיג מה שאתם רוצים: תפקיד של כבוד, העלאה בשכר או אפילו לשנות את מקום העבודה למקום טוב יותר. הכוכבים תומכים בכם בכל הכוח, כך שאין על מה להתלונן.
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות נהנים מחיים שקטים ומהנים. אנשים שלא נשואים יכולים להיות מופתעים על ידי מגמה לרעתם בפרשיות אהבה. כלומר, רק אם יסרבו ללמוד שבחיים צריך גם לתת ולא רק לקבל.
בריאות: בריאות של "ברזל", מוראל טוב וכוח פיזי יוצאת מין הכלל.

מזל דלי
במישור המקצועי, למרות שעמיתים רבים רוצים לשים אתכם בצל אתם תצליחו, אבל תיזהרו. לעומת זאת, עדיף פיוס: אוראנוס עוזר לכם לזהות הזדמנויות, אשר בהן ניתן לנטרל עוינות, אחרת אתם עלולים להיות מופתעים בצורה לא נעימה בסוף התקופה הזאת.
אהבה: בני זוג שכבר נישאו צריכים הרבה הדיפלומטיה כדי לטפל בנושא כסף. הרווקים ממשיכים לאסוף הרפתקאות מרגשות, אבל שלא מביאות שביעות רצון. הם יכולים להיפגש ולהתאהב במישהו רציני בתנאי שלא לדחות את האדם הזה.
בריאות: בדרך כלל אתם חזקים כמו סלע, אבל עכשיו תרגישו עייפים מעת לעת. זה לא משהו רציני, קצת יותר מנוחה ושלווה יפתרו את הבעיה.

מזל דגים
בתחום המקצוע אתם תקבלו הזדמנויות מעניינות. אתם צריכים שיהיו לכם ערבויות רציניות, אולי אפילו הסכמים בכתב. בלי זה, אתם יכולים להיות מופתעים לא לטובה כבר בחודש הבא.
אהבה: במשפחות, מאדים מביא הרבה חושניות. הרווקים מבוקשים מאד וזה מוסיף המון לאגו שלהם. יהיה גם מפגש לא צפוי עם אדם מסוגל לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: טונוס טוב ודינאמיות. אבל זאת לא סיבה לבזבז את האנרגיה. יש לנהל את ההון הזה בתבונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות