הורוסקופ שבועי 22.07.16 – 28.07.16

Aries

מזל טלה
עבודת צוות או אינטראקציה ישירה עם הלקוחות לפי הורוסקופ שבועי יהיו תובעניים השבוע בגלל הירח המלא. הנטייה שלכם  היא לנצל כל הזדמנות רק לטובתכם, אשר זה לא כל כך בסדר מבחינה מוסרית, אם אתם עובדים בצוות. הראה את תהיו פתוחים להצעות או דעות של עמיתים בעבודה.
אהבה: אפילו בחיי הזוגיות, לפי תחזית אסטרולוגית זה נראה שהכל נופל עליכם הודות הירח המלא. אם כל הקשיים הם כתפיכם או שתיהנו מתשומת הלב של יקירכם, נחיה ונראה. חשוב לא לסמוך על העובדה שבני הזוג תמיד יבינו את הרמזים אשר מפזרים מילולית או באמצעות ג’סטות. תגידו להם בבירור, בלשון בוטה מה אתם מרגישים.
בריאות: עם כל העומס שאתם צריכים להתמודד השבוע לא יזיק יותר מאשר אי פעם לנצל כל הזדמנות להירגע ולנוח. תטפלו בעצכם כי לפי אסטרולוגיה שבועית המצב יכול להחריף ולא לטובה. אל תנסו לקפוץ מעל הפופיק כי בסך הכל אתם רק בני אדם.

Taurusמזל שור
לפי הורוסקופ שבועי מדובר על שבוע די מוצלח מבחינת הקריירה. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על העבודה שעשיתם בזמן האחרון. מבחינה כלכלית אתם מתחילים להיות שקולים יותר בכל אשר נוגע לבזבוזים מיותרים. אם החלטתם לבקש הלוואה תחשבו פעמיים אם אתם יכולים לעמוד בהחזרים. אהבה: השבוע זה הזמן המתאים לפתור בעיות שהיו עם בני הזוג. יתרה על כך, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לדחות את העניין אחרת הכל יהיה מסובך יותר. 
יהיו גם כמה אתגרים חדשים במערכת אבל אם אתם רוצים מערכת מוצלחת יש להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים לבני זוגכם. הרווקים כבר לא מרוצים להיות לבד וזאת תהיה תקופה חיובית כדי לעורר את חיי האהבה. בריאות: בעיות בריאות מיוחדות על פי תחזית אסטרולוגית לא יהיו השבוע, אבל אתם חייבים להמשיך להיות זהירים עם אורח החיים שלכם. לאבד לילות, לרוץ כל הזמן אחרי כל מני דברים שאתם רוצים להשיג ולאכול מתי שרק זוכרים זה לא עושה טוב לבריאות.

Geminiמזל תאומים
על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תקבלו משימה תובענית אשר תעמיד למבחן את כישרונותיכם הארגוניים, אבל גם את אלה הקשורים לקבלת החלטות. זו הזדמנות מושלמת כדי להוכיח את היכולות. מפני שאתם אנשים מחושבים בעניין הכסף, כסף אשר שמתם בצד יעזור בבעיה לא צפויה שתתרחש באמצע השבוע.
אהבה: השבוע לאלה אשר נמצאים במערכת יחסים יוכלו ליהנות מערבים מלאי תשוקה ואהבה. בני זוגכם יעשו הכל להפתיע אתכם ברגעים רומנטיים. אפילו הרווקים אשר איבדו את התקווה שימצאו מישהו שיעמוד בדרישותיהם, לפי הורוסקופ שבועי יופתעו לפגוש אדם שירשים אותם חזק מספיק כדי לתת לו הזדמנות.
בריאות: זה שבוע טוב מבחינה בריאותית. הכל משתפר בתחום זה  וכמה תסמינים על פי אסטרולוגיה שבועית אפילו ייעלמו. מומלץ מאוד לא להפסיק טיפול מסוים ולשמור על אורח חיים בריא, כי הכוכבים לא תמיד יעמדו לצדכם.

Cancerמזל סרטן
אתם תקבלו על פי תחזית אסטרולוגית יחס קשוח מהבוסים או מעמיתים לעבודה וזו הסיבה שאתם מרגישים מוגבלים לעשות את הדברים כפי שאתם חשבתם. ייתכן שלקרת סוף השבוע תסכימו להצעה של שיתוף פעולה, הצעה שהיא קשורה לפרויקט אשר בכל מקרה לא יכולתם לעשות אותו לבד.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים הורוסקופ שבועי ממליצץ להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Leoמזל אריה
אתם לא בדיוק במצב הכי טוב ולכן כל דבר או כל הערה קטנה גורמים לכם להתעצבן. אתם מרגישים כאילו אתם יושבים על הקוצים. תנסו לא להיות יותר מדי אגרסיביים עם אחרים, כי עדיין, אף אחד לא אשם שאתם עוברים תקופה קשה יותר.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה תקופה חיובית כדי לייצב את חיי האהבה.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. הורוסקופ שבועי ממליץ על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Virgoמזל בתולה
אתם צריכים  להוכיח נחישות ושליטה עצמית בימים הראשונים של השבוע כי לא תוכלו לשלוט במה שיקרה סביבכם. על פי הורוסקופ שבועי חדשות טובות תקבלו בסוף השבוע, במיוחד מהרגע שמרקורי יחדש את מסלולו הישיר. האווירה הכללית תהפוך ליותר ויותר נעימה.
אהבה: אתם מרגישים כאילו שמערכת היחסים היא לא בדיוק על המסלול הנכון. אתם גם  מאמינים שיש צורך במעורבות גדולה יותר של שני בני הזוג. למרות שיש לכם רגשות חזקים, על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם לא בטוחים שהיחסים יוכלו להמשיך בצורה הזאת. אל תהיו פזיזים ואל תקבלו החלטות לא נכונות.
בריאות: השבוע הלחץ הפסיכולוגי ישפיע באופן שלילי על מצבכם הנפשי. אתם תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות ותחומי האחריות. לפי אסטרולוגיה שבועית הלחץ יהפוך לאויב האמיתי של בריאותכם וזה במיוחד במחצית השנייה של השבוע.
מבחינה גופנית המצב הוא טוב, אבל הסטרס ישפיע על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע, ולהימנע מקונפליקטים עם הסובבים אתכם.

Libraמזל מאזניים
במקום עבודתכם לפעמים אתם מרגישים שלא מעריכים אתכם מספיק וזה גורם לחוסר ביטחון. שימו בצד את הרגשות האלה וכך תוכלו להוכיח מה באמת אתם שווים כי השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יהיה רק לצידכם. עם זאת, בתקופה זו יהיו גם רגעים לא נעימים, אבל תהיה בה גם פוטנציאל גדול להצלחה והתקדמות.
אהבה: לאחרונה אתם לא מרוצים מכל מני דברים שבעיניכם הם דברים חשובים ועל זה תרצו לדבר עם בני זוגכם. הדבר שמפריע לכם הכי הרבה זה האדישות שלהם. על פי תחזית אסטרולוגית לקרת סוף השבוע אתם תנהלו איתם שיחה רצינית ותחזרו לרגשות יותר טובים. עקב השיחה תבינו שלפעמים אתם קודם כל צריכים לבדוק את עצמכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם אפילו חלק קטן מזמנכם הפנוי כדי לנסות להפחית מתחים. למשל תקדישו זמן לדברים שאתם אוהבים שבטוח יעשה לכם טוב לנשמה וכך תתמלאו באנרגיות חיוביות. גם זמן איכות עם יקיריכם זה יכול לעזור ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר.

Scorpioמזל עקרב
האופן שבו הירח החדש משתלב בבית התקשורת מרמז על שינוי שאתם חייבים לעשות בקשר להתבטאויות. יש דרך לבטא את הרעיונות בתוך פגישות עבודה, פגישות עם משפחה או עם חברים. לפי הורוסקופ שבועי הירח בשילוב כזה יכול לאותת גם התחלה חדשה ברמה המקצועית, כולל הרחבת האחראיות.
אהבה: הבית החדש של הירח על פי תחזית אסטרולוגית מסמל התחלה של תקופה שבה הכעסים משתלטים על מערכת היחסים.
אתם מודעים לעובדה שבמערכת היחסים המצב לא טוב, אך אין לכם את האומץ הדרוש לדבר באופן כנה עם בן זוגכם. אתם מפחדים מפרידה, גם אם זאת תהיה ההחלטה הנכונה, אתם מעדיפים לדחות את רגע האמת.
בריאות: בגלל הלחץ שבו חייתם לאחרונה, אתם עצבניים ומגיבים בצורה אשר גורמת לכך שהיחסים עם הסובבים אתכם מתדרדרים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לקחת פסק כדי לנוח, אחרת הלחץ והעצבים יתחילו להשפיע בסופו של דבר גם על בריאותכם.

Sagittariusמזל קשת
בתחום הפיננסי ישנו קושי מסוים אך זאת לא סיבה להיכנס לחובות על ידי עוד הלוואות אשר אתם יודעים שלא תוכלו להחזירן. על פי הורוסקופ שבועי תצטרכו להתמודד בחלק האחרון של השבוע עם כמה מכשולים, יותר נכון. מומלץ להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ורק כך להתגבר על הכל.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אתם דואגים יותר מדי למצב הכלכלי מאשר למצב הסנטימנטאלי. לאחרונה תכננתם יחד עם בני זוגכם השקעה כל שהיא, אתם מבינים שדבר זה לא כל כך מציאותי מפני שהאמצעים לא מספקים. ייתכן שדבר זה יגרום לבעיות מסוימות בזוגיות שלכם.
בריאות: אתם עוברים תקופה לא פשוטה, של אי שקט פנימי וחרדות. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם סובלים לא מצליחים לישון טוב ולא מצליחים למצוא את מקומכם. אם אתם רוצים שמצב זה ישפיע על בריאותכם שאתם חייבים להוריד את רמת הלחץ באופן טבעי: לאכול בריא ולעשות פעילות גופנית ואתם תרגישו טוב יותר.

Capricornusמזל גדי
לפי תחזית אסטרולוגית יתרחשו שינויים במשפחה וזה יגרום לכם לקושי להתרכז בעבודה ולתפקד כרגיל. אתם חסרי סבלנות מול כל תהפוכות האלה. בנוסף גם במקום בעבודה ייתכן שיהיו בעיות אולי בגלל תמורה לא הוגנת על העבודה אשר עשיתם או אולי בגלל התחרות שלא במקומה של עמית לעובדה.
אהבה: אתם כבר מבינים שני זוגכם לא נותנים יותר מדי אמון בבחירות או בסיכויים המקצועיים להתקדם בעבודה הנוכחית. מצד שני אתם בטוחים בעצמכם ומה אתם רוצים לעשות בעתיד זה עדיין לא מספיק להם. לפי הורוסקופ שבועי זה הזמן המתאים לדבר איתם על מה אתם מרגישים בקשר לזה מפני שחשוב שהמתיחות שנוצרה על ידי הבעיה הזו ייעלם.
בריאות: התובענות והשעות הארוכות בעבודה יגרמו לכך שמפלס החרדה יעלה ויעמידו במבחן את סבלנותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשמור על האנרגיות ולא להתיש את עצמכם לגמרי. אתם תצטרכו את האנרגיה הזאת גם לימים הבאים, כי אתם בוודאי זקוקים לה.

Aquariusמזל דלי
כנראה שהמקום היחיד שבו אתם מצליחים לא רע השבוע זה מקום העבודה ותזכו בערכה מצד הממונים. בהחלט, העלאה שכר או קידום הם דברים אשר עומדים על הפרק.לעומת זאת על פי תחזית אסטרולוגית אתם נוטים לברוח מבעיות אחרות כמו בעיות בחיק המשפחה.
אהבה: השבוע הכוכבים יהיו לא לטובת הרמוניה בזוגות. ההרגשה הכללית היא שכל דבר אשר אתם רוצים לעשות הוא ההיפך ממה שבני זוגכם רוצים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה מאד על שיחה אמיתית שיכולה להביא לפתרון. ייתכן שהרווקים יפגשו אדם מעניין שיכול למשוך את תשומת לבם אבל הם צריכים להחליט אם קשר כזה מתאים להם.
בריאות: אתם תמיד רצים לכל הכיוונים ואף פעם לא מוציאים זמן לעצמכם. היגיע הזמן לנשום ולהרגיע! הורוסקופ שבועי ממליץ לכם
לעסק גם בדברים אשר עושים לכם טוב, כמו לצאת לטייל לבד, עם משפחה או חברים וזה יאפשר לכם למלא את המצברים מחדש.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי ההרגשה היא יותר טובה ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי ביטחון עצמי ואנרגיה. גם מערכות היחסים עם עמיתים לעבודה יתבהרו וכך תוכלו לפתוח דף חדש. עקב זה תגיעו לתוצאות טובות ולהתקדם בתחום הקריירה. אפילו אם יהיו שינויים במקום העבודה אתם תצליחו להתגבר על כך.
אהבה: אתם יודעים היטב שהשתיקה היא האויב הגדול ביותר ביחסים בין בני הזוג. תפתחו את נשמה ותשתפו בהכל את בני זוגכם וזה יביא לאווירה שונה בבית. לפי אסטרולוגיה שבועית הרווקים שמתחילים מערכות יחסים השבוע הן יהיו מבוססות על הבנה וזה יכול להוביל לקשר מתמשך ואמין.
בריאות: אתם תרגישו צורך להימלט מן השגרה ולהקדיש לעצמכם יותר זמן. לפי תחזית אסטרולוגית העייפות שאתם הרגשתם לאחרונה מתחילה להתפוגג ואתם רוצים לחזור ולעסוק בדברים מהנים. מומלץ בכדי לשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.


עמוד זה נצפה ע"י 1,912 גולשים