הורוסקופ שבועי 22.08.14 – 28.08.14

Ariesמזל טלה
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  תחזית אסטרולוגית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Taurusמזל שור
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בחלק השני של השבוע ועדיף בשעות הבוקר.
השבוע יהיו שינוים במפת הכוכבים, שינוים שממוקדים לא רק בסדר עדיפויות, אלא גם במצבכם הרגשי. אתם מצליחים להוריד קצת מהלחץ ולקבל פרספקטיבה חדשה על מספר פרויקטים. תרשו לעצמכם לקבל השראה מהרעיונות חבריכם.
אהבה: אפשרי שפגישה ידידותית או השתתפות באירוע, ייתן לכם הזדמנות מצוינת להיכרות חדשה. מומלץ לנוהג בתבונה ובסבלנות רבה כי יש כל הסיכויים שהקשר הזה יתחזק עם הזמן.
בריאות: בהתחלת השבוע יתכן שתרגישו פחות טוב ולא תהיה לכם את האנרגיה הרגילה לבצע דברים. מומלץ לעשות מספר בדיקות רפואיות במיוחד עם אתם סובלים מלחץ דם.

Geminiמזל תאומים
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה .
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: לאחר ירידה קלה ברמת האנרגיה, מאדים, לפי אסטרולוגיה שבועית יעזור לחזור לעצמכם ולעשות כל מה שאתם רוצים.

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועי, יהיו כמה שינויים צפויים ואחרים, לחלוטין בלתי צפויים. לא לחיות בשגרה, אלא להתאים את הזדמנויות לפי הצרכים שלכם. משהו נגמר, אבל למרות כל זה השינויים האלה הם נוחים לגמרי, אין לכם על מה להתלונן!
אהבה: הרמוניה – הרמוניה, אבל אתם לא צריכה להעמיד במבחן את הסבלנות של בני הזוג שלכם. לרווקים: כוונות טובות ורגישות בכל קשר סנטימנטאלי. אך אתם נוטים להיות חולמניים, מה יכול להביא להכזבות. יכול להיות שאתם נמשכים אל האדם הלא נכון וזה יגרום לאי הנוחות.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, המערכת החיסונית היא חזקה, אבל לשים לב למתיחת של שריר אם אתם מתאמנים באופן קיצוני.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. כלומר, אתה מוכן להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלך במקום העבודה. באהבה, הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה.  ההתייחדות כדי.  הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: השפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.

Virgoמזל בתולה
בעבודה המאמצים שלכם יהיו יותר ויותר מוערכים. בכל מקרה, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח במקצוע זה מה שייתן לכם את הדחף לא לוותר, גם כאשר הנסיבות נראות חיוביות.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Libraמזל מאזניים
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. ייתכן, לפי  תחזית אסטרולוגית, שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לחגיגה אמיתית. אתם מרגישים גאים מאוד מהעובדה הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Sagittariusמזל קשת
במישור המקצועי מחכה לכם יעדים תובעניים כבר מתחילת השבוע.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. יתר על כן, אתם צריכים לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על ההוצאות ואז לא תגיעו לפי המועד האחרון של תשלום או החזר חוב.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, מרגישים שכאילו בני זוגכם אינם מתקשרים מספיק טוב. על פי אסטרולוגיה שבועית מאד הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את הצרכים של חיבה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שזה מדובר על ידידות ישנה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של רומנטיקה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה הכוכבים יתמכו בכם. ומה התוצאה? על פי תחזית אסטרולוגית, אתם תמלאו את חובותיכם בעבודה אודות כשורותיכם בצורה מעולה. יש תמיכה עוצמה, כך שנתיב הקריירה מתחיל לטפס כלפי מעלה.
אהבה: בחיי הזוגיות, לפי הורוסקופ שבועי אתם חיים רגעים של שביעות רצון, והלא נשואים נפגשים עם אנשים רבים. עם זאת, בחלק מהם אין מחשבות של יציבות, בעוד שאחרים, חושבים על קשר רציני.
בריאות: הכוכבים עומדים על המשמר, וזה על פי אסטרולוגיה שבועית
מעניק לכם בריאות טובה. עדיין יש סיכון של עצבנות ופציעות קטנות שיכולות להתרחש מפעילות ספורטית או בתוך הבית.

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה אתם מעוניינים לקבל את ההכרה שמגיע להם במלואה. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם רוצים יותר אוטונומיה ואחריות. השפעת הכוכבים היא חיובית ואתם מקבלים את כל זה לאחר מאמצים.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים. בחייהם של הרווקים על פי הורוסקופ שבועי אינם שינויים משמעותיים. הם יוכלו לחוות רגעים נעימים ולא צריכים להיות מאוכזבים או להרגיש חרטה. יבואו הזמן גם לקשר חדש: נעים, מוצק ויציב.
בריאות: השפעת הכוכבים על בריאותכם היא טובה, על פי הורוסקופ שבועי. אתם תתמלאו בחיוניות חדשה, רק שצריך להתרחק ממחשבות חולניות ולא יציבות.

Piscesמזל דגים
יהיה שבוע של ארגון מחדש של כל מני דברים. הירח החדש על פי אסטרולוגיה שבועית מסמל התחלות חדשות. עכשיו אתם מרגישים נמרצים ונלהבים ותצליחו לפתור כל מני בעיות אשר עד עתה לא הצלחתם למצוא להן פתרונות. בעבודה, עדיף להתרכז בלשפר את הביטחון העצמי ולדעת לעמוד על עצמכם. היגיע הזמן לעשות רושם טוב גם על אחרים.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: ירח חדש בבית חיוניותכם יביא, לפי תחזית אסטרולוגית ללא ספק פלוס של אנרגיה כבר מהימים הראשונים של השבוע. בהקשר לזה, עדיף לנצל את התקופה הזאת כדי לשפר את הכושר הפיזי על ידי פעילות גופנית כל שהי.