הורוסקופ שבועי 23.01.15 – 29.01.15

Aries

מזל טלה
לפי אסטרולוגיה שבועית יהיו שינויים במשפחה או בבית וזה אומר שיהיה לכם קשה להתרכז בעבודה. אתם מאבדים מהר את הסבלנות מול כל השינויים האלה. גם בעבודה יהיו בעיות מסוימות הן בגלל תשלום לא הוגן על העבודה אשר ביצעתם או בגלל התחרות לא הולמת של עמית לעובדה.
אהבה: הורוסקופ שבועי חוזה שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Taurusמזל שור
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אשר תמשכו את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו מזה יותר מדי עניין , אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים.
אהבה: הורוסקופ שבועי מגלה היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת אשר מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Cancerמזל סרטן
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים משפיעים אופן חיובי על הקריירה שלכם. אתם מאוד נחושים בכך שרוצים להשיג קידום בעבודה. אין דאגה, ההצלחה תבוא, אבל האחריות תהיה גדולה יותר. כדי שתעמדו בכל הדרישות אתם חייבים להתארגן טוב יותר. לחלק של בני מזל זה, כוכב הלכת שבתאי יכול לגרום לעיכובים של בהישגים.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי אתם לא מרוצים, מרגישים תקועים במקום, כאילו לא מתקדמים לשום מקום כבר זמן מה. השגרה היום יומית לא מתאימה לכם בכלל ומתחילים לחשוב באופן רציני על חלופה ואם זה מה שאתם העצה שלנו היא שתתחילו לחפש מקום עבודה אחר, מקום שבו ידוע להעריך אתכם.
אהבה: לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי תחזית אסטרולוגית הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: רמת הלחץ תגיע השבוע לרמה גבוה ואם אתם לא תיזהרו מספיק, ייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו להגיע לאיזון פנימי ולא לקחת ללב כל מני אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש בימים האלה, אחרת, לא יהיה בדיוק קל ליהנות מסוף השבוע.

Virgoמזל בתולה
ארגון מחדש של כל מני דברים זאת הכותרת של השבוע וגם מסמל התחלות חדשות. אסטרולוגיה שבועית מבשרת על מרץ וזה מאפשר לכם לפתור כל מני בעיות אשר עד עכשיו לא הצלחתם למצוא להן פתרון. בעבודה, כדאי להתרכז בשיפור הביטחון העצמי כדי שתוכלו לעמוד על עצמכם. זה הזמן לעשות רושם טוב גם על סובבים אתכם.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים. בחייהם של הרווקים על פי הורוסקופ שבועי אינם שינויים משמעותיים. הם יוכלו לחוות רגעים נעימים ולא צריכים להיות מאוכזבים או להרגיש חרטה. יבואו הזמן גם לקשר חדש: נעים, מוצק ויציב. אתם גם צריכים לנסות להיות יותר פתוחים אבל גם יותר מאופקים.
בריאות: האזהרות של תחזית אסטרולוגית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Libraמזל מאזניים
השבוע מתחיל עם קצת מריבות וסיבוכים עם עמיתים לעבודה, אך כבר מיום רבעי המתח הזה יעלם. עם כל זה לפי תחזית אסטרולוגית התקשורת עם הממונים משתפר וייתכן שתצליחו להתקדם בעבודה או לקבל העלה במשכורת.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי הורוסקופ שבועי יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: מחלות של העבר נשכחו ולפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות שלכם עכשיו היא הרבה יותר טובה. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Scorpioמזל עקרב
קיימת סבירות גבוהה  על פי תחזית אסטרולוגית שבעבודה יעלו נושאים חשובים אשר יכולים להשפיע על עתידכם. זאת תזכורת שישנם כמה דברים במקום העבודה הנוכחי אשר גורמים לכם אי סיפוק. למרות שזאת לא העבודה המושלמת או הקולגות הם לא הכי נעימים אתם חייבים ללמוד לעבוד בצוות.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Sagittariusמזל קשת
אתם תעשו טעות אם תשומת הלב של הבוסים תהיה עליכם. לתקופה מסוימת, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך בסופו של דבר הדברים מסתדרים מעצמם. אל תעשו מזה עניין גדול מדי, אבל גם אל תהיו שאננים, כי על פי תחזית אסטרולוגית המצב יכול להשתנות בן רגע.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Capricornusמזל גדי
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של כוכבי הלכת, אתם תיקחו את היוזמה וזה אולי יפתיע חלק מן האנשים שמכירים אתכם. לפי תחזית אסטרולוגית  השינויים האחרונים בחייכם הופכו לאתגר אמיתי עבורכם. לא תוכלו להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני, מבלי שמאוחר יותר לא יהיו השלכות שליליות. שימו לב על דברים אשר אתם אומרים, כי זה עשוי להפוך ללעג מול אנשים אחרים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.

Aquariusמזל דלי
השבוע הזה הוא שבוע שקט, שבו אתם מצליחים לפתור הרבה מאוד משימות בעבודה, כך שבסוף השבוע שתוכלו לבלות מבלי עם יקיריכם, בלי הלחץ של המחשבות קשורות לעבודה. בעניין הכסף אפילו בהימורים אתם יכולים לזכות להצלחה מעוררת קנאה. לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם בעדכם בתקופה הזאת, אז זה הזמן הנכון להשקיע בעבודה או להקים עסק משלכם.
אהבה: עליכם להקדיש יותר תשומת לב לבני הזוג לחיים אשר לאחרונה בגלל בעיות לא זכו לכך. הורוסקופ שבועי ממליץ שתקנו להם מתנה או תארגנו טיול רומנטי בסוף השבוע. כל זה יכול לעזור להחזיר את האווירה ההרמונית שהייתה בניכם לפני זה. העיקר שתבלו ביחד.
בריאות: העייפות והמתח של התקופה האחרונה הם יותר מברורים. אתם מרגישים זאת גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לאכול מאוזן יותר ולנוח ככל האפשר. תנצלו את הרגעים השקטים כדי להירגע או לעשות דברים אשר אתם אוהבים.

Piscesמזל דגים
האתגרים במקום העבודה עשו אתכם מאושרים לפני זמן מה, אבל עכשיו אפשר לומר שלא אכפת לכם בכלל. נהפכהו, הכל לפי הורוסקופ שבועי אתם חושבים שהכל סביבכם זה מעייף, ללא משמעות וזה רק בגלל שהדברים לא מסתדרים כפי שהיתם רוצים.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא כל כך סומכת על עתידכם המקצועי וגם אם אתם יודעים בוודאות מה אתם רוצים לעשות עדיין זה לא מספיק טוב בשבילם. על פי תחזית אסטרולוגית אתם חושבים שהגיע הזמן לדבר אתם על מה שאתם באמת מרגישים ועל חששות שלכם. הדבר הזה יתרום להפחתת המתח שנוצר על ידי בעיה זו.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.