הורוסקופ שבועי 23.05.14 – 29.05.14

Ariesמזל טלה
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, תמשכו את כל תשומת הלב והנוכחות שלכם תעמיד בצל את כולם. אפילו אם אתם חושבים שכולם בעדכם, חשוב לא לגרום לקנא. לא זו בלבד, לא יזיק להראות כלפי בני זוגכם אהבה והבנה ולא לפגוע בהם. אתם לא תפסידו כלום אם אתם תהיו מתונים!
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Taurusמזל שור
ברמה המקצועית אתם אגרסיביים יותר ומוכנים יותר להתמודד עם כל בעיה, מאשר בדרך כלל. רוח היוזמה היא מאוד חדה וההתפתחות מקצועית היא בטוחה מאד. מאחר והשבוע יש הורוסקופ חיובי, לא לחשוש לאומר למנהל שלכם על הדברים שיכולים לגרום לקידום העסק וגם הקידום האישי שלכם.
אהבה: אתם תכבשו את בני הזוג שלכם בפעם השנייה והזוגיות בתוך המשפחות תהיה חזקה מתמיד. הלא נשואים חייבים להתבטא בזהירות: נפטון יכול להפוך את החוויה הייחודית ללוהטת, עם רגשות עזים, אשר יכול להוביל להרפתקה שבקושי תצאו ממנה ללא כאב.
בריאות: היא בדרך כלל טובה, אבל עדיין יש קצת עצבנות! מומלץ שלפני השינה לשתות תה חם ולנסות להירגע.

Geminiמזל תאומים
בעבודה זהו שבוע מלא שאפתנות ונחישות והזמן לקצור הצלחות. שימו לב שאם ברצונכם לעזור לחבר בעבודה עשו זאת בעדינות מבלי לחנכו כי התוצאה יכולה להיות הפוכה מהצפוי.
אהבה: השבוע מצפה לכם הורוסקופ עם טלטלה בנושא הזוגיות, יחסים עם חברים נתונים להשפעה, לכן עליכם לשים לב במיוחד לכל הקשור לקצרים בתשורת בין אישית על מנת שלא לגרום לעימותים מיותרים.
שימו לב למצב בכספי אשר יוגבל מעט השבוע זה ייטיב עמכם בעתיד ואל תחשפו סיבות מדוע אלה פשוט זרמו עם המצב.
בריאות: אתם חייבים למנוחה גם אם לא חשבתם על זה. חשוב מאוד למצוא את הדרך לעבוד פחות.

Cancerמזל סרטן
ההשפעות של כוכבים הן טובות ומדובר על הורוסקופ מאוד חיובי בשבוע הקרוב וכנראה גם בשבוע הבא. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

Leoמזל אריה
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, אודות ליופיטר, אשר נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס גורם לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

Virgoמזל בתולה
הורוסקופ שבועי טוען שהשבוע תגלו מחדש שבני זוגכם וההורים הם התומכים האמיתיים. אם הם מתנדבים לעזור לכם, זה לא אומר שיש להם רושם שאתם לא יכולים להתמודד בכוחות עצמכם, אלא הוכחה שהם מאמינים בחלומותיכם. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לאפשר להם להיות מעורבים יותר מאשר אתם מרגישים בנוח.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם מבקשים הרבה גם מעצמכם וגם מאחרים, אבל ייתכן שאתם סומכים יותר מדי על בני זוגכם מבלי שהם יוכיחו שמגיע להם. בדיוק מסיבה זו, השבוע תהיה הפתעה לא נעימה. עם זאת, אתם תנסו לפתור את הבעיה איכשהו ולהסיק מסקנות קשורות לעתיד היחסים שלכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Libraמזל מאזניים
ע"פי הורוסקופ צפוי שתקבלו סכום כסף ביומיים הראשונים של השבוע. מומלץ שתשתמשו בו לתשלום חובות, או, בפשטות, יש צורך לחסוך אותו. במובן מסוים, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מרגישים כאילו שאתם מתקדמים לכיוון הנכון, יש יותר בטחון לגבי העתיד, אבל, מצד שני, אורח החיים הנוכחית מגביל אתכם ומקלקל את ההתרגשות.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא כל כך סומכת על עתידכם המקצועי וגם אם אתם יודעים בוודאות מה אתם רוצים לעשות עדיין זה לא מספיק טוב בשבילם. על פי תחזית אסטרולוגית אתם חושבים שהגיע הזמן לדבר אתם על מה שאתם באמת מרגישים ועל חששות שלכם. הדבר הזה יתרום להפחתת המתח שנוצר על ידי בעיה זו.
בריאות: עם כל הדאגות שיש לכם אתם שוככים לטפל בכם כמו שצריך. אסטרולוגיה שבועית מזכירה לכם כמה חשוב לנוח מספיק, כדי למלא את סוללות האנרגיה, אחרת, בריאותכם תיפגע. תשמרו על עצמכם יותר!

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי מחכה לכם יעדים תובעניים כבר מתחילת השבוע.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. יתר על כן, אתם צריכים לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על ההוצאות ואז לא תגיעו לפי המועד האחרון של תשלום או החזר חוב.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Sagittariusמזל קשת
לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מתמודדים בצורה מושלמת מול כל האתגרים, נותנים הכל כדי להצליח ומנסים למלא את כל הדרישות ללא להשמיע ביקורת. רצוי שלא תחשבו שאתם לא ראויים מול ההזדמנות המופיעות או שאתם לא מסוגלים לממש אותן. זה יהיה הרבה יותר קל להתמודד עם אתגרים אם אתם מאמינים ביכולותיכם.
אהבה: ייתכן, לפי הורוסקופ שבועי שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועי הכל יהיה שקט ובלי בעיות. האווירה נינוחה הזאת תאפשר לפסק זמן שבו ניתן להביט על המטרות החדשות והפרויקטים העתידיים. רבים מילידי מזל זה יפנו לכוון חדש ולמקצוע אחר, יותר עצמאי, יצירתי יותר או עם רווחים יותר גדולים.
אהבה: הזוגיות היא תחת סימן של דינאמיות ופעילות, במטרה לגרש את השגרה של זוגות הנשואים. לגבי הרווקים השבוע תהיה להם מערכת יחסים חדשה, אשר תיתן להם סיפוק רב. עדיין, זה טוב לשמור על דיסקרטיות מסוימת על המערכת הזאת.
בריאות: אין על מה להתלונן, אם לא תגזימו.

Aquariusמזל דלי
זוהי תקופה שבה הדברים שבמישור המקצועי מתפתחים מהר מהצפוי ואתם יכולים לראות את המשאלות שלכם מתגשמים. צלילות הדעות והיכולת הגדולה לעבוד זה יעזור. אם יש לכם עבודה בתחום הקשר עם קהל המגנטיות שלכם יעשה את שלו. הזוכים הגדולים בשבוע זה הם האמנים והיוצרים.
אהבה: יהיו יחסים חיוביים בין בני הזוג של שבתוך המשפחה. לתקופה טובה של פרשת חיים מתנזר. עבור הרווקים עכשיו יש תקופה שחייבים לפתח מערכות היחסים, לחזק את אלה שהן חיוביות ולסלק כל דבר שהוא מיותר.
בריאות: התיאבון הוא הפכפך. יש לדאוג לארוחות סדירות, שלוש פעמים ביום ובלילה לוותר על תאווה לשוקולד.

Piscesמזל דגים
מבחינת מקצועית אתם תצליחו לפתור דבר מסובך נורא, אשר יגרום לכם לפופולאריות בין העמיתים לעבודה. לעומת זאת, בכל הקשור לארגון, דאגות היומיום, ההיבטים של הכוכבים גורמים רק לטוב.
אהבה: החיים של בני הזוג הם בתוך המשפחה הם הרפתקה. אחת מהנה. למי שלא נשואים, יש סימני של התקופה יציבה וטובה של חיי האהבה, גם עבור הרווקים וגם עבור הרווקות. עכשיו יש אפשרות לזוגיות יציבה ולתווך ארוך.
בריאות: חיוניות טובה, התלהבות, המון שמחת חיים. להיפטר מהעצבנות שנצברה בתקופה האחרונה.