הורוסקופ שבועי 23.08.13 – 29.08.13

Ariesמזל טלה

לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית הינם כמה סיבוכים. . תתרחקו מהתקפי כעס: שלכם או של אחרים. ייתכן שאתם תהיו קורבן של חסימות או עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח. לא להיכנס לפאניקה: ההתקדמות המקצועי לא מאוים.
אהבה: חיי הנישואין אינם אלא נהר ארוך ושקט. האהבה עבור הרווקים היא יותר מסובכת: המפגשים באים אחד אחרי השני.
בריאות: היא מושפעת מיופיטר וונוס. אז הבריאות טובה. אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא טוב.

 

Taurusמזל שור
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בשעות הבוקר. יהיו שינוים במפת הכוכבים, שינוים שממוקדים לא רק בסדר עדיפויות, אלא גם במצבכם הרגשי. אתם מצליחים להוריד קצת מהלחץ ולקבל פרספקטיבה חדשה על מספר פרויקטים. תרשו לעצמכם לקבל השראה מהרעיונות חבריכם. אפשרי שפגישה ידידותית או השתתפות באירוע, ייתן הזדמנות מצוינת עבור קידום.

 

Geminiמזל תאומים
היבטים המעולים של כוכבי הלכת, משרתים את שאיפותיכם ויעניקו לכם מצב רוח טוב. תעשו הכל: הצלחה קרובה, אבל בלי הגזמות ואקסטרווגנטיות. אם אתם תשתמשו טוב ביתרונותיכם, תהיה לכם פינאלה מהסרטים.
אהבה: בחיק המשפחות הכל הולך טוב: כאילו אתם בירח הדבש שלכם. הרווקים מרגישים צורך לחלוק עם מישהו את מחשבותיהם ואת השאיפות. כל זה יתגשם, כי עכשיו יהיה להם מפגש מאוד יפה עם אדם המתאים.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, מאדים ופלוטו, מביאים אנרגיה וסיבולת. ייתכן שיהיו בעיות כבד או עור, הנגרמות על ידי מתח.

 

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי יש לנצל את הנסיבות החיוביות. אתם יכולים להעמיד על הרגליים פרויקטים. אם אתם תשתמשו יותר בדיפלומטיה, תקבלו תמיכה יעילה יותר. יש באווירה של קידום עבור רבים מכם.
אהבה: לחיים בתוך המשפחות יתרונות רבים עודות ההשפעה של הכוכבים ונוס ומארס. מה טוב! הרווקים בדרך כלל לא עושים את הצעד הראשון, אך הפעם ונוס יעזור להשגת החלום הסודי ביותר ואת האומץ: אתם לא תתחרטו על זה!
בריאות: ההשפעה של מאדים מגבירה את האנרגיה שלכם. אבל להתרחק מעצבים אשר יכולים מפריע לשינה.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי אתם בתקופה של תנופה ואופטימיות. הגיע הזמן לעסוק בפרויקט שדורש תשומת לב רבה מצדכם. אבל יש צורך לשלוט על באגרסיביות, כי אחרת המצב עלול להיות קריטי לטווח הבינוני. בנוסף להימנע מלקחת החלטות פזיזות, ללא מחשבה עמוקה.
אהבה: בתוך המשפחות הדיאלוג מתחדש וזה בסיס מצוין ליציבות. נפטון מביא עבור לרווקים הזדמנות לשפר את חייהם סנטימנטאליים. תהיה הזדמנות, לתרגם את הפנטזיות שהיו לכם ל מציאות. בכל מקרה, הגיע הזמן לנצל כל רגע…
בריאות: להימנע מעודף מזון או מין. לאמץ אורך חיים בריא ואתם תרגישו הכי טוב שיש..

Virgoמזל בתולה
מאדים נמצא הזווית הרמונית וזה ייתן דחיפה גדולה לקריירה שלכם. היוזמות רבות ואתם יעלים יותר מתמיד. בנוסף, יופיטר יגביר את הדיפלומטיה ויעזור לכם לנצל כל ההזדמנויות שעולות על הפרק. יש לכם את כל הסיכויים לסיים פרויקטים התחלתם.
אהבה: במשפחות מחליטים שהתקשורת היא האמצעי היחיד שנותן פתרון לבעיות הזוגיות. ונוס נמצא בזווית טובה עבור הרווקים, כך שהם מוגנים בפני כל האכזבות קטנות או גדולות. בנוסף, יש גם ההזדמנות לדייט יוצא דופן.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, טובה מכל הבחינות, אודות ההשפעה של יופיטר. אבל הוא, אתם יודעים, יכול לגרום לכם לאכול הרבה יותר…

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי, תוכלו לראות כיצד ההתמדה שלכם נותנת פירות. זהירות לא ליפול לתוך התקף של התרגשות ולהרוס כל מה שאתם בניתם עד כה. יש לקחת אחריות על תפקידכם, ללא תלונות על מכשולים או תזמונים לא נכונים.
אהבה: האושר בחיי הנישואין מובטח! עבור חלק מכם – לידתו של תינוק. הלא נשואים נסגרים לתוך עצמם, ולא מחפשים אהבה. הם מרגישים פחד ללא גבולות מול מוסד הנישואין. אז… למעשה האהבה היא במצב רדום.
בריאות: אתם מלאים בדינאמיות. המורל הטוב יעזור לסבול כל סבל קטן.

Scorpioמזל עקרב
השינויים בחיים המקצועיים הם הכרחיים ומועילים. שלא יהיו ספקות לגבי כישוריכם או לגבי הסיכוי להצליח. יש צורך לשלוט על התקפי הכעס, גם אם הם נורמאליים בהקשר לאירועי השבוע. לאף אחד אין ספק לגבי איכויותיכם של מארגן מצוין אך בעבודה שבה אתם עוסקים צריך הרבה שלווה ואפילו… כשרון אומנותי. סוף השבוע מציע הזדמנויות חדשות כדי להרוויח כסף, אך אתם נוטים לבזבז יותר ממה שאתם מרוויחים. האמת שאתם נותנים מתנות מאוד יפות, אבל תמיד נשכח לחלוטין את הנושא של החיסכון. אנרגיה לא חסרה, אך השינה היא התרופה הריבונית.

Sagittariusמזל קשת
בתוכניות המקצועיות אתם חייבים לעשות שימוש ברוגע ובסבלנות, כי יהיו קונפליקטים וקשיים מכל מני סוגים. אתה במצב של לא להיות מסוגלים לדעת איך הדברים יתגלגלו. לא לסמוך יותר מדי על ההבטחות והגנה שאתם חושבים שתקבלו. אתם תצליחו לצאת טוב מהמצב הזה.
אהבה: תחת ההגנה של שבתאי, אלה שניאו כבר מצליחים לחיות חיים של זוגיות הרמונית. הרווקים, לרוב יהיו מבוקשים מאד. חלק מכם יפגשו את האדם האידיאלי, אשר יכול לגרום לכם לחשוב על יציבות ועמידות, כלומר לנישואין.
בריאות: מושפעת על ידי ונוס והיא תהיה יחסית טובה. לשים לב לזיהום האוויר, אשר יכול להשפיע.

Capricornusמזל גדי
ברמה המקצועית תהיה תקופה פורייה, עבור אמנים ואומנים, סוחרים ועבור כל אלה המשתמשים באינטואיציה וברגישות כדי לייצר וכדי להתקדם בפעילות המקצועית שלהם. אוראנוס משפיע באופן חיובי על כל הפעילות המקצועי שלכם .
אהבה: עבור הזוגות שבמשפחות, האהבה היא במקום השני. במקום הראשון היא הבעיה של הכסף. הרווקים עומדים מול דילמה: הם רוצים להיות עצמאיים וליהנות מחופש, אך ונוס מבקש לחפש יציבות רגשית. … ומי שרץ לאחר שני ארנבים בסוף לא תופס אף אחד.
בריאות: מעולה, חיוניות ו המון אנרגיה! לא להזניח אכילה מתונה, פעילות גופנית, יוגה, הרפיה.

Aquariusמזל דלי
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של שלושה כוכבי לכת, תהיה לכם יוזמה שאולי תפתיע חלק מן האנשים. השינויים האחרונים בחיים שלכם הופכו לאתגר אמיתי. אתם חייבים להבין כי לא יכולים להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני מבלי שמאוחר יותר יהיו השלכות. שימו לב על מה אתם מדברים כי זה עשוי להפוך ללעג מול אחרים.
באהבה: האקלים שמייצר הכוכבים הוא נפלא עבור האהבה בנישואין: אתם יכולים להיות מאושרים. למי שלא נשואים, ונוס מעודדת אהבה, אך אתם מתפתים יותר מדי קשרים. עם זאת, פגישה בלתי צפויה, הופכת את המצב בן רגע!
בריאות: הכל טוב אבל לשים לב לתיאבון! קצת דיאטה לא יכאב!

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי, פרויקט שאתם קשורים אליו, בסופו של דבר, רואה אור היום. זה נכון שאתה נתת תנופה חזקה כדי לראותו מתבצע. אתה יודע טוב לארגן את הזמן יש לך רצון חזק להפגין את היכולות שלך. אתה עושה את כל המאמץ הדרוש, מבלי לבזבז זמן וללא צורך להישען על אחרים.
באהבה: בתוך המשפחה נמצאים בדילמה: יציבות זוגית או רצון בהרפתקאות חדשות? הדילמה הכוזבת ולא בריא, תגרום אירועים כמו מריבות ונזיפות. אז, שימו לב לכיף המשפחתי! אם אתם אלה שלא נשואים מחפשים זוג, לא לסרב שום הזמנה, להכיר משהו חדש. פגישה מכריעה יכולה להתרחש בנסיבות אלה, במיוחד לקראת סוף השבוע.
בריאות: היא טובה בדרך כלל, למרות מצב רוח די מדוכדך….

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות