הורוסקופ שבועי 23.10.15 – 29.10.15

Aries

מזל טלה
במקום העבודה אסטרולוגיה שבועית מכריזה על שבוע שקט, שבו אתם תפתרו את הבעיות ללא טרחה רבה מדי. לפי כך, אתם תוכלו לנצל את ההזדמנות הזאת, כדי לעלות כמה רעיונות עבור פרויקטים עתידיים. לגבי הכסף, כל עוד אתם לא תגזימו ולא תזרקו את הכסף על דברים חסרי תועלת, לא תצטרכו להצטמצם. אף על פי שיהיו הוצאות בלתי צפויות, אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם המצב.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי הרגשתכם היא שנמאס מהצורה שבה בני זוגכם מתייחסים לכל מה שקשור למערכת היחסים. אתם נחושים לראות איזה חלופות יש למצב שבו אתם מצאתם את עצמכם. הפעם אתם נחושים להשאיר מאחור את כל האכזבות בתחום האהבה אשר היו לכם לאחרונה ולהמשיך קדימה.
בריאות: זהו שבוע מלא אתגרים עבורכם שבוע שבו אתם תהיה תחת לחצים גדולים. לפי תחזית אסטרולוגית ישנה השפעה לא חיובית של הכוכבים במישור הרגשי ואתם תהיו חסרי סבלנות ועצבניים. עם כל זה באופן כללי הבריאות היא טובה, המערכת החיסונית היא חזקה ואפילו אם תצטרכו להתמודד עם הצטננות קלה, הכל יעבור מהר.

Taurusמזל שור
בתחום המקצועי, יהיה צורך יותר מאשר כרגיל לעבוד בצוות. הנסיבות הן חיוביות ואתם יכולים לעבוד בקצב שלכם, מבלי שתרגישו שיש תמיד מישהו מאחור.
אהבה: האהבה, לאלה שכבר נישאו, היא כבר לא מאבק בתקופה זו, אלא שותפות נחמדה. אין יותר לחץ על לכם השבוע, אתה צריך להיות ממושמע יותר, זהיר יותר. המפתח להצלחה הוא לפעול בשלווה, לתת עדיפות לשאלות הנוגעות יקירכם. הרווקים שבנכם לרוב חיים יום, יום בלי לקבוע משהו. משמעות הדבר היא שיש לכם חיי חברה פעילים עם הרבה הזדמנויות לפגוש אנשים נחמדים.
בריאות: אוראנוס מביא לכם טונוס טוב. הבעיה היחידה היא ששבתאי יכול להביא למתיחה של שרירים או גידים. שימו לב!

Geminiמזל תאומים
השבוע, אתם משקעים את כל המאמצים למען הקריירה. רוח הארגונית שיש לכם מאפשר קבלת התוצאות הטובות ביותר, במיוחד אם מדובר על מקצוע הליברלית או אתם עוסקים במסחר. יש לכם רעיונות טובים שיעזרו לכם לקדם את הקריירה.
אהבה: יש לכם הרבה סקס אפיל, ולכן יש צורך לשים לב לנאמנות. אלה שלא נשואים והם מנצלים גם הם את ההשפעה של ונוס, באמצעות הסקס אפיל, כדי להגשים את רצונותיהם. עלולים להיות כיבושים רבים. אבל רובם קצת…זמניים.
בריאות: להימנע מלבזבז את האנרגיה על דברים פעוטים ורק כך תזכו בכוח. זמן טוב לניתוחים.

Cancerמזל סרטן
יהיו שינויים בלתי צפויים ברמה המקצועית שיכולים להתרחש, אך אל תפחדו: השינויים יכולים להביא תפנית חיובית בעבודה שלכם. הכל בתנאי שלא לדאוג, לקבל ולהסתגל לתנאים החדשים. תהיו סבלניים.
אהבה: השמיים של בני הזוג הנשואים הם כחולים. למי שלא נשואים, הם יכולים לחזור לאהבה ישנה. יחד עם ההחזרה זאת או לחייהם, הם ירגישו מבולבלים, משום שההרגל הוא להתחיל כל הזמו עם משהו אחר והם עדיין אינם מוכנים ליחסים לטווח ארוך.
בריאות: יש להיזהר בעובדה למכונות וציוד שאתם מפעילים. פציעות של הידיים אפשריים. כל זה הוא ההמשך של העצבנות שנגרמת על-ידי השפעות השליליות של אוראנוס.

Leoמזל אריה
זוהי תקופה שבה הדברים שבמישור המקצועי מתפתחים מהר מהצפוי ואתם יכולים לראות את המשאלות שלכם מתגשמים. צלילות הדעות והיכולת הגדולה לעבוד זה יעזור. אם יש לכם עבודה בתחום הקשר עם קהל המגנטיות שלכם יעשה את שלו. הזוכים הגדולים בשבוע זה הם האמנים והיוצרים.
אהבה: יהיו יחסים חיוביים בין בני הזוג של שבתוך המשפחה. לתקופה טובה של פרשת חיים מתנזר. עבור הרווקים עכשיו יש תקופה שחייבים לפתח מערכות היחסים, לחזק את אלה שהן חיוביות ולסלק כל דבר שהוא מיותר.
בריאות: התיאבון הוא הפכפך. יש לדאוג לארוחות סדירות, שלוש פעמים ביום ובלילה לוותר על תאווה לשוקולד.

Virgoמזל בתולה
הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים. הכל כל כך יפה… הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

Libraמזל מאזניים
לכל מה שאתם עושים עכשיו, יש סיכויי הצלחה גבוהים כי יש לכם הורוסקופ שבועי טוב מאוד. ההחלטה להגיד את האמת, ורק את האמת, תגרום לכך שתעליבו את האדם הכי קרוב אליכם. זאת לא הפעם הראשונה, אבל זאת הפעם הראשונה שהוא מגיב באותו אופן. אתם מרגישים שהאנשים הסובבים אתכם משעממים: הם לא יודעים אלא לדבר סתם, לרכל ולבזבז את הזמן. בדרך כלל, אתם שותפים לדברים האלה, אבל עכשיו באמת יש לכם הרבה עבודה.
אהבה: ייתכן שבסוף השבוע תקבלו מתנה שאתם לא מצפים לה מי חבר/ה שלא הייתם בקשר הרבה זמן, ויש לכם ריאקציה די מוזרה: במקום להודות, אתם נעלמים בלי להגיד מילה.
בריאות: השבוע יש לכם אנרגיה טובה, בתנאי להיות זהירים, אחרת, יכולות להתרחש בעיות עיכול או במחזור הדם.

Scorpioמזל עקרב
סידור הכוכבים בשמיים השבוע, יביא צעד רציני קדימה בתחום המקצוע. אל תחמיצו את ההזדמנות: יש לפעול בעבודה עם תשוקה ונחישות. זכרו לקחת בחשבון את הדעות של האנשים שאיתם אתם עובדים ולשתף אותם בדעות שלכם וכך תוכלו להתקדם באופן הבלתי צפוי. אתם חייבים לנצל את הויברציות הקוסמיות החיוביות במיוחד.
אהבה: בזוגיות של אלה שנישואים כבר הכל טוב: הם "מתכננים" תינוק חדש. עבור הרווקים הכוכבים הם לא כל כך נוחים, משום שהם מרגישים שהיחסים עם בני הזוג הנוכחים, כעת מתפרקים, ואחרים מרגישים שעדיין לא מצאו את בני הזוג המתאימים. אבל באים זמנים יותר טובים …
בריאות: הזנחה והגזמות הם דברים שמשלמים עליהן. בסימן הקל ביותר של כאב לכו לרופא.

Sagittariusמזל קשת
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! תנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: יש לכם איזון טוב, אך הסיבולת, ומערכת החסינות הן פחות יעילות מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

Capricornusמזל גדי
אתם לא אוהבים את השינויים, אלא רק אם אתם מחליטים על כך! זה לא המקרה… אתם מקבלים יותר מדי ההצעות כדי שתוכלו להישאר בשלטה על המצב. בסך הכל, השינויים האלה יביאו יותר יתרונות מאשר חסרונות. אז תאמצו אותם תתחילו לעבוד!
אהבה: בחיי הנישאים אין שום מאמץ גדול מדי, כדי להבטיח את היציבות של הנישואין. זה נחמד! אלה שלא נשואו נמשכים חזק לאלה שלא מסתכלים לכיוון להם; אבל ברגע ש"משיגים" אותם האנשים האלה, כבר לא מעוניינים! עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו אהבה…
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ויופיטר יעניקו לכם סיבולת וחיוניות. כמה זמן שני הכוכבים האלה אחראים על הבריאות שלכם אתם תהיו בסדר.

Aquariusמזל דלי
תנועת הכוכבים בשמיים, תעזור לכם להגשים את השאיפות המקצועיים ולהשקיע את כל כוחות בקריירה. אם יש לכם רצון לעשות משהו ובגדול, עכשיו יש את כל הסיכויים להצליח. אתם ניחושים, חרוצים, מאורגנים, אינטואיטיביים, וכל אלה רק תומכים בהזדמנות שיש לכם השבוע, לפי הורוסקופ שבועי. ההשפעה של הכוכבים תהיה החזקה יותר עבור מי שעובד בחינוך ובתקשורת.
אהבה: בתוך חיי המשפחה השלווה שולטת, אבל חייבים לעשות גם מאמץ קטן… למי שלא נשואים, התקופה יכולה להיות מאד מעניינת. למעשה, הם יכולים להתאהב פתאום. האהבה הזאת תהפוך לאהבה מתמשכת ועל זה הם מברכים את עצמם.
בריאות: העייפות עשויה להיות יותר נפשית מאשר פיזית. יש להימנע ביתר פעילות ולקחת מדי פעם פסק זמן.

Piscesמזל דגים
ההשפעות של כוכבי הלכת הם נוחים מאוד עבור המישור המקצועי. יש לכם רעיונות ליוזמות ומטרות מדויקות ועבור זה אתם תעבדו באופן שיטתי, כדי למלא אותן. אם תמשיכו כך, אין צורך לפקפק ברצון שלכם להצליח.
אהבה: בתוך המשפחות יש הרבה תשוקה בקשר הנישואין, אשר מבטיחה חיים שקטים ונעימים בבית. לרווקים יש רומנים סוערים. הם מחפשים הנאה וימצאו אותה ללא קושי. חבל שתמיד יש להם הערות לא נעימות, אשר עלולות לגרום נזק מלא לאהבה ויחסים.
בריאות: היא טובה. עכשיו אתם יכולים לעשות ניתוחים קטנים או טיפולי שיניים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,418 גולשים