הורוסקופ שבועי 24.04.15 – 30.04.15

Aries

מזל טלה
בקריירה אתם חייבים להכשיר את הקרקע עבור פעילויות שיקדמו אתכם בעתיד. עליכם, לפי המלצת הורוסקופ שבועי להסיר כל המכשולים העומדים בדרך למימוש המשימות המטרות אשר הגדרתם לעצמכם. אומנם אתם צריכים להשקיע מאמצים, אבל בסוף הכל משתלם.
אהבה: בחיי הנישואין הדברים ברורים מתמיד ואתם לפי תחזית אסטרולוגית מבינים עוד יותר טוב את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הרווקים ללא כל מאמץ מיוחד מצידם ימשכו להרגיש הרבה אהדה ועם כל זה לא תהיה להם שום מערכת יחסים לטווח ארוך.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הירח ישפיע לא בדיוק לטובה על בריאותכם וזה יגרום לכך שאתם תהיו פחות דינאמיים ותאבדו מהחוזק הפיזית והנפשית. עדיין יש סיכון לפציעות קלות שיכולות להתרחש בזמן פעילות ספורטאית או בבית.

Taurusמזל שור
רצוי שכבר מאמצע השבוע תעברו לתקציב מצומצם. יכול להיות שאתם רוצים מוצרים מסוימים מפני שאתם רואים בהם משהו הכרחי, אבל בטוח תוכלו לוותר עליכם. לפי תחזית אסטרולוגית הממונים מטילים עליכם מטלות די מסקרנות אשר בתחילה עשויות להיראות קלות. מומלץ לא להשלים אותן במאה המטרים האחרונים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי שום דבר ממה שבני הזוג או הילדים יבקשו מכם אינו קשה או מסובך מדי עבורכם, אבל אם אתם תענו על הבקשות הבאות מצדם תתעוררו במקרה הזה שזה יכול להמשיך עוד ועוד. אולי השמחה שעל פניהם מעניקה לכם סיפוק פנימי בלתי יאמן, אך בדרך זו, אתם מגלים להם את הנקודה החלשה שלכם והם ינצלו אתכם בכל הזדמנות.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה שהשבוע אתם תהיו זהירים יותר כי ייתכנו תאונות כמו החלקות. אלה אשר סובלים לעתים קרובות מכאבי פרקים יתעוררו בחלק האחרון של השבוע עם אי נוחות חזקה או קלה יותר במפרקים. גם הקור משפיע לא לטובה כך שתנשו לא להיות בסביבה קרה הרבה זמן.

Geminiמזל תאומים
במקום העבודה יהיו קשיים מסוימים בגין תקשורת לקויה עם העמיתים. יש לוותר על אגו שלכם ולבקש עזרה אם אתם זקוקים לזה, אחרת ייתכנו בעיות אשר יסכנו את הקריירה שלכם. לפי הורוסקופ שבועי תקבלו חדשות לא צפויות ממקום העבודה, אשר ישנו את כל הפרספקטיבה לגבי עתידכם.לאחרונה עשיתם המאמצים רבים כדי לפתור בעיות פיננסיות והם מתחילים לתת תוצאות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית שבוע זה הוא שבוע רגוע ביחס לעומת השבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. קחו צד אחורה כדי לנתח את הדברים וזה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, טוב יהיה אם תהיו זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצבים לא ריצוים. תכנון נכון מבטיח השגת המטרות.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Leoמזל אריה
מבחינה מקצועית, בתקופה הזאת אתם נהנים מחסות של כוכב הלכת שבתאי ולפי הורוסקופ שבועי , הוא יעניק לכם יציבות והתקדמות בקריירה.
אהבה: עבור הזוגות הנשואים מרקורי והשמש יהיו לצדכם והם ישפיעו על חיי הנישואין, כך שמדובר על תקופה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לרווקים יש את כל הסיכויים שציפיותיהם לגבי האהבה שיתממשו.
בריאות: המורל שלכם הוא טוב, אך על פי  אסטרולוגיה שבועית אתם חיים בקצב די מהיר ולאחרונה, אתם מרגישים יותר ויותר עייפים. במידה ואתם סובלים ממחלה כל שהי תנסו להיות עם היד על הדופק. תעשו בדיקות ותנוחו בכל הזדמנות.

Virgoמזל בתולה
לפי אסטרולוגיה שבועית רצונכם להצליח בתחום הקריירה והעובדה שאתם מוערכים זה מה שידחוף אתכם לא לוותר, גם כאשר הדברים לא נראים הכי טוב. אל דאגה, בסוף הכל יסתדר לצד הטוב ביותר!
אהבה: אתם מרגישים צורך לקחת מרחק או אפילו לסיים את מערכת היחסים הנוכחית, מפני שנמאס לכם מהוויכוחים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם ממש זקוקים לשלווה. יש לזכור, לפני שאתם מקבלים החלטה כל שהי, כמה פעמים האי הסכמות היו מבוססת על העובדה שאתם גרמתם לכך.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי השבוע לא יהיו לכם תלונות לגבי בריאותכם. אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו עורך חיים מאוזן, מצב הרוח והמצב הפיזי רק ישתפרו יותר ויותר. שימו לב שעצבנות יכולה להוציא אתכם מהאיזון שהשגתם.

Libraמזל מאזניים
הכוכבים על פי הורוסקופ שבועי ישפיעו בצורה חזקה בכל תחומי החיים בתקופה זו. לפי כך, עליכם לשקול היטב כל החלטה שאתם אמורים לקבל, גם אם יהיו אנשים אשר ילחצו עליכם. בחלקו האחרון של השבוע אתם חייבים להיות זהירים יותר ליד אנשים מסוימים. הכל תלוי בכם כדי להצליח.
אהבה: כדי למנוע וויכוחים מיותרים, אלה שנישואים חייבים להעניק יותר תשומת לב לבני זוגם בתקופה הזאת. על פי תחזית אסטרולוגית אם אתה רווקים, כדאי לפני תחילת מערכת יחסים לדעת כמה דברים על הזוג העתידי. ייתכן שטעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם ולכן, כל בחירה שתעשו חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: השבוע רמת המתח תגיע לרמה הכי הגבוה שהכרתם בזמן האחרון ואם אתם לא תנוחו מספיק, על פי אסטרולוגיה שבועית בסוף השבוע אתם בטוח תרגישו לא טוב. תנסו לא לקחת ללב כל מני דברים לא חשובים אשר יתרחשו בימים האלה.

Scorpioמזל עקרב
לפי תחזית אסטרולוגית שבועית רצוי שהשבוע אתם צריכים לקבל החלטות אשר יכולות להשפיע על עתידכם. לפני שתקבלו כל החלטה רצוי לקבוע מחדש סדר עדיפויות. בעבודה, כרגיל תהיה לכם הרבה עבודה. אתם צריכים הרבה סבלנות כדי להתגבר על כל מני עיכובים.
אהבה: הזוגיות בחיי הנשואים היא נהדרת בימים אלה. ההמלצה של אסטרולוגיה שבועית עבור הרווקים היא שבינתיים כדאי להם להישאר עם הראש על הכתפיים ולקחת צעד אחורה. זה יכול לעזור להם להעריך טוב יותר אירועים מן העבר ולא להתחרט על ההחלטות פזיזות או על הגישה לא נכונה לגבי קשר חדש.
בריאות: באופן כללי, על פי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי הוא די טוב, אבל למרות שהכוכבים חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מבוגרים יותר יכולים להרגיש קצת חוסר נוחות.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה אתם אפאטיים וחסר לכם קצת אומץ, קצת אמביציה כדי להוכיח מה אתם באמת מסוגלים לעשות. אם תאמינו  יותר בעצמכם תצליחו להתגבר על התחרות של העמיתים לעבודה. השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יעוררו בכם את לכם כל התכונות האלה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, אפשר להגיד שחיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים ושלא יקרה שום דבר מיוחד. הלא נשואים מתמלאים באהבה, מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת. הם גם חוששים לחזק את הקשר.
בריאות: אתם חייבים להיפטר מהעצבנות מן העבר. אתם עכשיו, על פי תחזית אסטרולוגית מוגנים מפני הסבל הכי קטן. אתם מרגישים מלאי חיים, בכושר פיזית ונפשית מעולים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום.

Capricornusמזל גדי
אתם תגלו על פי הורוסקופ שבועי ששותף או שלקוח לא כל כך מעריכים את המאמצים שאתם משקיעים. יש לצפות אותו הדבר מהבוסים שלכם אם אתם שכירים, כך שמעמדתכם בעבודה עלול להינזק בגלל משחקי אגו. בכל מקרה, תשקלו כל צד שאתם עושים.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. בחיי המשפחה של בני הזוג לא אמורים להיות בעיות מיוחדות. עם שמיים צבועים עם צבעים של כוכב וונוס, לאלה שלא נשואים יהיו פרשיות אהבה חסרת תקדים, עם אנשים שעדיין לא מכירים.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שיהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.ההשפעה יכולה להיות גם על הקיבה והמעיים.

Aquariusמזל דלי
מבחינה מקצועית מחכות לכם מטרות תובעניות כבר מתחילת השבוע. לפי תחזית אסטרולוגית לא תהיה ברירה אלא להסתגל לסיטואציות הבלתי צפויות.לא זאת בלבד, אתם צריכים לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה, לחשוב גם על ההוצאות ולא להגיע למצב שלא תוכלו לעמוד בהן.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.

Piscesמזל דגים
השבוע מתחיל עם קצת מריבות וסיבוכים עם עמיתים לעבודה, אך כבר מיום רבעי המתח הזה יעלם. עם כל זה לפי תחזית אסטרולוגית התקשורת עם הממונים משתפר וייתכן שתצליחו להתקדם בעבודה או לקבל העלה במשכורת.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי הורוסקופ שבועי יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: מחלות של העבר נשכחו ולפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות שלכם עכשיו היא הרבה יותר טובה. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.



עמוד זה נצפה ע"י 2,622 גולשים