הורוסקופ שבועי 24.07.15 – 30.07.15

Aries

מזל טלה
הכוכבים הם בעדכם השבוע, כך שיהיה רק בשורות טובות ופרויקטים חדשים שתרצה לעבוד בהם במלאו הרצון. על פי אסטרולוגיה שבועית בנוסף לכל זה יש לכם תמיכה של עמיתים ושל הממונים, כך התוצאות יהיו הכי טובות. אם תהיו חייבים לקבל החלטה חשובה מבחינה כלכלית, אל תמהרו, נסו לחשוב על ההשלכות ואפילו להתייעץ עם מישהו קרוב. אתם בטוח לא רוצים להתחרט על ההחלטה יותר מאוחר, במיוחד אם מדובר על סכום גדול של כסף.
אהבה: חיי הנישואין מאופיינים על ידי יציבות, ללא כל שינוי משמעותי ביחסים שלכם. אתם משלימים אחד את השני וזה בהחלט יעזור לכם להתקדם במישורים אחרים. אם אתם רווקים ועדיין מחפשים אהבה, לכוכבים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיה השפעה חיובית ואולי תופתעו לטובה. בכל מקרה על תרימו ידיים.
בריאות: אתם על פי הורוסקופ שבועי עוברים שבוע מתוח, אבל תוכלו למצוא פתרונות לבעיות ותצליחו להתמודד עם הלחצים בצורה די טובה. תהיו זהירים בכל דבר שקשור לוויכוחים כי המצב יכול להזיק לבריאותכם. במישור הפיזי, הכוכבים תומכים בבריאות טובה, במיוחד לנוכח במחלות כרוניות קשות, אבל מערכת החסינות ירודה במקצת ואתם אולי  תסבלו מכמה בעיות קטנות.

Taurusמזל שור
השבוע בעבודה, אולי בפעם ראשונה המאמצים שלכם זוכים להערכה או אפילו תקבלו קידום מסוים שעליו חלתם במשך זמן רב. בעיות כספיות הן בראש הדאגות שלכם ולפי הורוסקופ שבועי אתם במצב שבו חייבים למצאו דרכים להשיג קצת כסף. יהיו לכם לא מעט הוצאות ותנסו לתכנן אותן לפי סדר העדיפויות.
אוהבה: הרגשת הביטחון אשר מעניק לכם בני הזוג נותן לכם כנפיים ולעשות מאמצים גדולים כדי להראות להם כמה אתם אוהבים אותם. אתם מסתדרים מצוין ובכל פעם שאתם בבעיה בזרועותיהם אתם מוצאים נחמה ורגיעה. הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית
דווקא לא חושבים על קשר מחייב אלא רק רוצים ליהנות מהחיים.
בריאות: מבחנה פיזית המצב הוא טוב כי על פי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים יתמכו במערכת החיסונית ואינם מופיעים על המפה האסטרולוגית היבטים מדאיגים הקשורים לבריאותכם. עם זאת, מבחינה נפשית אתם תצטרכו להתמודד עם כל מיני אתגרים ותצטרכו למצוא פתרונות כדי למנוע או לפחות לא להעצים קונפליקטים מסוימים עם הסובבים אתכם. לקראת סוף השבוע תתחילו להרגיש עייפים למדי.

Geminiמזל תאומים
לפי תחזית אסטרולוגית כלום לא הולך לכיוון שאתם רוצתם וזאת הסיבה שאתם מרגישים די אומללים מהאווירה במקום העבודה. אתם חושבים שכל האנשים מרכלים עליכם ומנסים לעשות הכל כדי לשים אתכם באור לא טוב. מצד שני אתם בתקופה של יציבות כלכלית, כי הצלחתם לעשות מספיק חסכונות עד כה. אפילו אם אתם שקטים מבחינה זו, אתם תמשיכו להיות זהירים בהוצאות.
אהבה: יהיה לכם שבוע שבו הדברים יסתדרו טוב מאוד מבחינת האהבה. לפי הורוסקופ שבועי אתם תחזקו את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים ותתחילו לראות את עתידכם מאושר ומלא הישגים לצדם. אם אתם עדיין לא מעורבים במערכת יחסים, אז גם לכם המזל יחייך ותוכלו למצאו אהבה.
בריאות: השבוע אתם עמוסים, בייחוד מנקודת מבט פסיכולוגית. אתם על פי אסטרולוגיה שבועית תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות והלחץ יהפוך לאויב אמיתי של בריאותכם. מבחינה גופנית המצב הוא יותר טוב, אבל הלחצים ישפיעו באופן שלילי על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע.

Cancerמזל סרטן
מבחינת הקריירה לפי תחזית אסטרולוגית כבר בתחילת השבוע יחכו לכם יעדים תובעניים. אתם תצטרכו להסתגל למצבים חדשים ובלתי צפויים. יתרה על כן, אתם צריכים לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה, לחשב כל הוצאות כך שלא תצטרכו להתמודד עם חובות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים משפיעים אופן חיובי על הקריירה שלכם. אתם מאוד נחושים בכך שרוצים להשיג קידום בעבודה. אין דאגה, ההצלחה תבוא, אבל האחריות תהיה גדולה יותר. כדי שתעמדו בכל הדרישות אתם חייבים להתארגן טוב יותר. לחלק של בני מזל זה, כוכב הלכת שבתאי יכול לגרום לעיכובים של בהישגים.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Virgoמזל בתולה
במישור המקצועי מחכה לכם יעדים תובעניים כבר מתחילת השבוע.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. יתר על כן, אתם צריכים לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על ההוצאות ואז לא תגיעו לפי המועד האחרון של תשלום או החזר חוב.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Libraמזל מאזניים
אתם נמצאים באל כורכם נמצאים במצב שחייבים להפר את עקרונותיכם ולעשות דברים שלא הסכמתם לעשות בעבר. למרבה הצער, על פי הורוסקופ שבועי אם אתם רוצים לשמור על מקום העבודה, עליכם לקבל את מדיניות החברה ולדרוך על האגו שלכם.
אהבה: אין לכם סבלנות בכלל כלפי בני זוגכם ושום דבר לא מספק אתכם. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם עצבניים כל הזמן ובאים בטענות פחות או יותר מבוססות די הרבה. משנכון, זה שאתם לא הוגנים כלפיהם והופכים את חייהם לעינוי בגלל דברים לא חשובים. יש לידכם מישהו שאוהב אתכם וחבל לקלקל זאת.
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי תחזית אסטרולוגית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Scorpioמזל עקרב
יש לכם המון נחישות הנתמכת על ידי מאדים וזה לפי אסטרולוגיה שבועית זה יעזור לכם להתגבר על כל המכשולים. עם זאת, אתם חייבים לעבוד קשה כדי להשיג את מטרותיכם ולנהל קשרים טובים עם הבוסים. זו תקופה טובה מאוד לפעולות פיננסיות. מומלץ להיחשב בסיכונים, אך הכוכבים הם לטובת שיפור המצב הכלכלי.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי הורוסקופ שבועי אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Sagittariusמזל קשת
אתם מרגישים מוצדקים ונתמכים על ידי הכוכבים. לפי הורוסקופ שבועי זה באמת נכון ואתם יכולים להריץ את כל רעיון מקורי שיש לכם במישור המקצועי. עם התמיכה של פלוטו תמצאו את הארגומנטים המתאימים ביותר, על מנת להבטיח הצלחה.
אהבה: הכוכבים הם ניטרליים לגבי הזוגיות. ונוס, על פי  תחזית אסטרולוגית מספקת לאנשי המשפחה אווירה מעוררת הערצה.  הרווקים הם יותר חברותיים, יוצאים די הרבה ויש להם קסם מסוים בתקופה זאת. ייתכן שתפגשו אדם נפלא, אבל תהיו זהירים ואל תחיו באשליה.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי אסטרולוגיה שבועית, אתם מלאי האנרגיה והמורל הטוב  ילווו אתכם כל התקופה.

Capricornusמזל גדי
יהיה שבוע של ארגון מחדש של כל מני דברים. הירח החדש על פי אסטרולוגיה שבועית מסמל התחלות חדשות. עכשיו אתם מרגישים נמרצים ונלהבים ותצליחו לפתור כל מני בעיות אשר עד עתה לא הצלחתם למצוא להן פתרונות. בעבודה, עדיף להתרכז בלשפר את הביטחון העצמי ולדעת לעמוד על עצמכם. היגיע הזמן לעשות רושם טוב גם על אחרים.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: ירח חדש בבית חיוניותכם יביא, לפי תחזית אסטרולוגית ללא ספק פלוס של אנרגיה כבר מהימים הראשונים של השבוע. בהקשר לזה, עדיף לנצל את התקופה הזאת כדי לשפר את הכושר הפיזי על ידי פעילות גופנית כל שהי.

Aquariusמזל דלי
לאחר תקופה ארוכה שבה עבדתם ללא הפסקה, הגיע הזמן לקבל את התמורה. אפילו אם אתם לא חשבתם על כך על פי אסטרולוגיה שבועית זה נראה שהבוסים שלכם מעריכים יותר את מאמציכם וככל הנראה תוכלו להתקדם. גם בתחום הפיננסי אתם נחושים לשפר את המצב בגלל זה אתם מנסים להבין באילו דרכים יש לך לעשות את זה. אתם חושבים להקים עסק קטן משלכם או להשקיע בפרויקט שבו תקבלו כסף לאחר תקופה מסוימת.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית יהיו בניכם לבין בני זוגכם כמה מריבות אשר ישפיעו על תחילת השבוע, אבל אתם תצליחו להשלים רצון ואפילו לצאת לסופ" ש רומנטי כדי להשכיח את חילוקי דעות שהיו בניכם. הרווקים יקבלו הרבה הזדמנויות השבוע לפגוש אנשים חדשים ויהיה משהו יצליח למשוך את תשומת לבם.
בריאות: למרות שהמודדות מול הלחץ תהיה קשה יותר מאשר בדרך כלל, לפי הורוסקופ שבועי אתם תצליחו להתגבר על הכל. מבחינת הבריאות גופנית, ישנה אזהרה לגבי אלה אשר סובלים מבעיות בבלוטת התריס או ההפרעה האנדוקרינית אחרת, אך גם לגבי אלה שהיו חולים לאחרונה ומערכת החיסונית נחלשה.

Piscesמזל דגים
אתגרים בעבודה, זה דבר אשר אתם אוהבים ותעשו הכל כדי להצליח. אתם מרוכזים רק בדבר אחד: להתקדם לעבר המטרות שקבעתם לעצמכם. מבחינת הכסף על פי הורוסקופ שבועי אתם צריכם להתמודד עם סדרה של הוצאות ולכן נאלצים להשתמש בחסכונות אשר הצלחתם לעשות לאחרונה. אתם די מתוחים בגלל זה ולמרבה הצער זה ימשיך גם לאחר השבוע הזה.
אהבה: יחסי האהבה עם בני זוגכם לחיים הם יותר ויותר חזקים, הודות כוכב יופיטר, אשר על פי תחזית אסטרולוגית מרחף מעל המזל שלכם. יש לכם כלפי בני הזוג, הרבה סבלנות ונותנים בהם אמון ומספיק חופש וכך הם מרגישים נפלא לידכם. הרווקים שבניכם חושבים שהיגיע הזמן לקשר רציני.
בריאות: השבוע אתם נחושים לעשות שינוי באורח החיים ובשביל זה תתחילו לצבור קצת מידע. אתם רוצים הצלחה והתקדמות גם בצעד של החיים. הבריאות לפי אסטרולוגיה שבועית היא טובה, אבל יש מקום לשיפור. זה אפשרי שתתמודדו עם מחלות עונתיות או תרגישו עייפות מסוימת, לכן מומלץ לנוח ככל האפשר.



עמוד זה נצפה ע"י 2,454 גולשים