הורוסקופ שבועי 24.10.14 – 30.10.14

Aries

מזל טלה
בעבודה אתם תרגישו שהמוטיבציה לעשות דברים חדשים הולכת וגוברת. גם אם אתם לא תמיד זוכים בתמיכה מעמיתים לעבודה, להתקדם קדימה בביטחון. על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם בעדכם. לגבי המצב הכלכלי תוכלו לזהות הזדמנויות כדי להרוויח כסף. מצד שני תהיו זהירים ולדחות כל הצעה אשר שנראה לכם חשודה.
אהבה: אם אתם בתחילתה של מערכת יחסים או בתקופת ניסיון עם השותף שלכם, אתם מודעים לכך שהדברים נראים טוב עכשיו, אבל העתיד לא מעורר בכם שום מחשבה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשקול את המצב היטב ולא להחליט עדיין שום דבר. הזמן יעשה את שלו והדברים אשר גורמים לכם ספקות יתבררו בהמשך.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Taurusמזל שור
בעבודה המאמצים שלכם יהיו יותר ויותר מוערכים. בכל מקרה, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח במקצוע זה מה שייתן לכם את הדחף לא לוותר, גם כאשר הנסיבות נראות חיוביות.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Geminiמזל תאומים
זה אפשרי שבעצם תגלו שבני זוגכם וההורים הם התומכים האמיתיים. אם הם מתנדבים לעזור לכם, זה לא אומר שיש להם רושם שאתם לא יכולים להתמודד בכוחות עצמכם, אלא הוכחה שהם מאמינים בחלומותיכם. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לאפשר להם להיות מעורבים יותר מאשר אתם מרגישים בנוח.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם מבקשים הרבה גם מעצמכם וגם מאחרים, אבל ייתכן שאתם סומכים יותר מדי על בני זוגכם מבלי שהם יוכיחו שמגיע להם. בדיוק מסיבה זו, השבוע תהיה הפתעה לא נעימה. עם זאת, אתם תנסו לפתור את הבעיה איכשהו ולהסיק מסקנות קשורות לעתיד היחסים שלכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הרעיונות והפרויקטים שלכם מתחילים לתפוס צורה. לא להיות פזיזים, כדי לא לסכן הכל ומשהו יתקלקל. אתם חייבים להשלים משימות יומיומיות בזהירות, כדי לא לחוות מכשולים אשר יכולים להרתיע אתכם. תבצעו את הכל באופן שיטתי ובקצב.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Leoמזל אריה
טווח הזמן של אמצע השבוע, על פי הורוסקופ שבועי עשוי להביא לכם ההזדמנות להפגין את כישרונותיכם, אולי אפילו להתקדפ בתפקיד לאחר תקופה של באנונימיות. אולי זה לא בדיוק מה שאתם אוהבים לעשות, אבל זה חשוב לתת הכל.  ייתכן שתתחילו לשאול את עצמכם אם כדאי להחליף את מקום העבודה.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה  והומור. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, להשאיר את החיוך על שפתיים ומנסה להתחיל את היום עם חיוך!

Virgoמזל בתולה
יש לכם הרבה פוטנציאל יצירתי ואתם מסוגלים לעשות דברים מדהימים, אבל נוטים לשלוט בעצמכם יותר מדי. על פי אסטרולוגיה שבועית גם לא מאפשרים לדמיון שלכם להיות חופשי, כי אתם יותר מדי דואגים לגבי איך אחרים יקבלו את רעיונותיכם. תעזו!
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Libraמזל מאזניים
אסטרולוגיה שבועית מכריזה על בריתות חדשות בשבילכם השבוע. זה בדיוק פרק הזמן שאתם מתחילים לחוש שמשהו טוב יקרה לכם. למעשה, ההרגשה הזו היא מאד נכונה. אתם מרוויחים הרבה בכל התחומים לא לפי מה שאתם עושים, אלא לפי מה שאתם אומרים. להימנע מאפליה ומהפיתוי לכפות דעות אישית בכל מחיר, בפני אחרים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  הורוסקופ שבועי ממליץ לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Scorpioמזל עקרב
סוף, סוף על פי תחזית אסטרולוגית שבוע אשר אתם יכולים להגיד שזה מתחיל טוב, עם אווירה טובה, שבו הכול הרמוני ומסתיים עם גילויה דרך חדשה שבה אתם יכולים ללכת בבטחה. אתם תתחילו אולי עשיית דברים אשר גורמים לכם עונג. מכאן אתם תוכלו לקחת את האנרגיה שאתם צריכים במהלך השבוע.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Sagittariusמזל קשת
אתם חייבים להעריך מחדש את המצב ומה אתם רוצים מהעבודה שלכם. יש לתכנן מחדש את האסטרטגיות ולגלות אם מה שאתם עושים עכשיו זה מה שאתם באמת אוהבים. ברור, שאם באפשרותכם לחדש קשר עם אנשים בעלי השפעה מהעבר, אל תהססו לעשות זאת. על פי הורוסקופ שבועי עדיין מדובר על שבוע של מהומה פנימית.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Capricornusמזל גדי
זה נראה שאין לכם סיבה לדאגה, כי לא משנה כמה קשה זה יהיה ליישב קונפליקטים סביבכם, בהחלט ניתן להגיד שבסוף הכל יסתדר נהדר. אתם גם תבקשו ותקבלו עזרה ועצות מאנשים המבינים את המצבים. מה שאתם צריכים לעשות, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לשמור על פרגמאטיות ולא לשכוח להסתכל על כל התמונה.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לחגיגה אמיתית. אתם מרגישים גאים מאוד מהעובדה הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד הסובבים אתכם.
אהבה: יגיעו אליכם שמועות הקשורות לבני זוגכם. על פי תחזית אסטרולוגית מישהו מהמעגל החברים הקרובים, ייספר לכם על אי נאמנות של בני הזוג, אבל אין סיבות לדאוג. אחרים הם פשוט מקנאים שהכל עובד בצורה מושלמת במערכת היחסים שלכם והיו עושים הכל כדי לשנות את זה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי לא מוכנים להתפשר, על פחות ממה שהם חושבים שמגיע להם. במילים אחרות, אתם לא רוצים להיכנס לתוך מערכת יחסים רק כדי לא להיות לבד, גם אם יש לכם הרבה מעריצים המבקשים להיות איתכם.
בריאות: בתקופה הזאת אתם נוטים להפריז בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים לא בריאים.

Piscesמזל דגים
הדרישות הן יותר ויותר גבוהות וקצב בעבודה גדל באופן עקבי. אל תפחדו, לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מסוגלים לעמוד בכל האתגרים ואפילו תקבלו שבחים. מבחינה כספית זה הזמן הנכון לנצל את הזדמנויות להרוויח וזאת ללא מאמץ גדול מדי.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים אל תשאירו הכול ביד הגורל ותנסו לעזור ולהיות יותר מעורבים. תעשו ויתורים ותתחשבו גם ברצונותיהם של בני הזוג ובשאיפותיהם. הבעיות באהבה של הרווקים עשויות להחמיר אם הם אינם פועלים במהירות האפשרית. לפי הורוסקופ שבועי יש לשים לב יותר להיכרויות עם אנשים החדשים, כדי לא להיפגע.
בריאות: הסיבולת הפיזית ספגה נזק עקב חוסר פעילות. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו לשים לב יותר לבעיה זו ולפנות זמן לעשות ספורט באופן קבוע.