הורוסקופ שבועי 25.03.16 – 31.03.16

Aries

מזל טלה
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו ויעזרו לכם להגשים את השאיפות. אל תהססו להסתכל על הדברים בגדול, ואפילו לקחת סיכונים: הסיכויים הם טובים.
אהבה: אווירה טובה בחיי המשפחה: יהיו הרבה פעילויות כפיות ומרגיעות. אלה שלא נשואו יזכו בהרפתקאות רבות, וחיים את החיים עם שמחה ואמונה. תהיה הזדמנות נהדרת לפגוש את האדם שיגרום להם לחשוב על נישואים.
בריאות: אתם לא יכולים להתלונן מכלום במהלך תקופה זו. במיוחד אם לא תעשו דברים קיצוניים.

Taurusמזל שור
אסטרולוגיה שבועית צופה שדברים ברמה המקצועית מסתדרים טוב. אפשר שתקבלו העלאה, אפילו אם היא אינה באה מיד, הכרתכם המקצועית רק גדלה. עם זאת, אל תעשו דברים בכפייה, תנו להם לזרום.
אהבה: החיים בתוך המשפחות הם שלווים מאשר כרגיל וכדי לסלק את השעמום, חייבים השקעת במערכת היחסים שלהם. הרווקים רודפים אחרי הרפתקאות. מלאי אופוריה, הם קופצים על כל אחד שפוגשים. בתנאים האלה, זה קל להבין שלילה אחד לא יכול להפוך לאהבה לכל החיים!
בריאות: מרקורי מגן על בריאותכם ויופיטר עוזר גם. אתה לא צריכם להיות מודאגים מבחינת הבריאות.

Geminiמזל תאומים
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועי העתיד נפתח לצד הטוב עם הרבה הזדמנויות ועם ביטחון עצמי מחודש. מאדים ויופיטר יעניקו לכם הזדמנות של טיפוס מהיר הירארכיה המקצועית … אם אתם מתכננים לפתוח עסק משלכם, עכשיו זה הזמן המתאים.
אהבה: בחיק המשפחות יש תחושה של טוב, של שלמות, של סביבה חמה. הלא נשואים מרגישים את הכובד של התחושה להיות לבד, אבל מפגש מכריע יגרום לחשוב לכיוון הנישואים.
בריאות: חיוניות ואופטימיות! אך, כאבי שיניים יכולים להפריע, כך שרצוי ללכת לרופא שיניים לעיתים קרובות יותר.

Cancerמזל סרטן
אתם מאוד דינאמיים ומלאים יוזמות, בתחום המקצועי. שום מכשול וקושי, לא יעצור אתכם להתקדם קדימה בנחישות, בלי היסס כדי לעשות מעשה בקנה מידה גדול. הגישה הזאת של בלתי מנוצח, תביא לתוצאות שאתם מצפים להם. אבל יש להיזהר , מסיכונים מיותרים והתלהבות יתרה.
אהבה: בחיי המשפחה, האווירה קצת מתוחה , אך גם מגורה. אלה שלא נשואו נלחצים חזק בגלל הבדידות. אבל, הם יפגשו עכשיו את השותפה או השותף האידיאלי, בנסיבות לא צפויות או בהתרחשויות בלתי רגילות.
בריאות: מרקורי ויופיטר, הם שומרים טוב על הבריאות שלכם, עם זאת לשים לב לתזונה.

Leoמזל אריה
תחילתו של השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, עשוי להיות די נעים, אם בגלל קבלת חדשות טובות או בגלל חידוש הקשר עם חבר ותיק. אחרי זה, מעבירו את תשומת הלב עוברת פנימה, מבט פנימי, בהתחשב שהירח יהיה בזווית יותר דיסקרטי וסבוכה. כך שזה זמן להאט , להחזיר את האנרגיה שלכם, לסנן את המידע ואת הרעיונות מן התקופה האחרונה. אם חלק מהמטרות שלכם נראות שקשה להשיג, יש לקחת צעד אחורה ולראות מה באפשרותכם לשנות בחשיבה ובגישה.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית הינם כמה סיבוכים. . תתרחקו מהתקפי כעס: שלכם או של אחרים. ייתכן שאתם תהיו קורבן של חסימות או עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח. לא להיכנס לפאניקה: ההתקדמות המקצועי לא מאוים.
אהבה: חיי הנישואין אינם אלא נהר ארוך ושקט. האהבה עבור הרווקים היא יותר מסובכת: המפגשים באים אחד אחרי השני.
בריאות: היא מושפעת מיופיטר וונוס. אז הבריאות טובה. אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא טוב.

Libraמזל מאזניים
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בשעות הבוקר. יהיו שינוים במפת הכוכבים, שינוים שממוקדים לא רק בסדר עדיפויות, אלא גם במצבכם הרגשי. אתם מצליחים להוריד קצת מהלחץ ולקבל פרספקטיבה חדשה על מספר פרויקטים. תרשו לעצמכם לקבל השראה מהרעיונות חבריכם.
אפשרי שפגישה ידידותית או השתתפות באירוע, ייתן הזדמנות מצוינת עבור קידום.

Scorpioמזל עקרב
אם מדובר על תחזית אסטרולוגית, אתם רוצים לעשות הרבה דברים, יש לכם רעיונות חדשים, זקוקים להרפתקאות וכל זה בגלל הכוכבים. עם זאת, שבתאי קורא לזהירות, מתינות ושמרנות. במילים אחרות, לפני אתם מתחילים משהו חדש, בין אם זה מערכת יחסים או פרויקט, לשים לב לכל הפרטים, להימנע מפשרות.השבוע, מקור השראה לפתרונות הנכונים הוא בפרטים, בקפידה ונוכחות. התוצאות הטובות של הבחירות שלכם, יורגשו במיוחד בכיס.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי יש ההזדמנות לביצועים טובים. עלפי הורוסקופ שבועי, חייבים להיות ערניים מאוד, לא לקחת סיכונים מיותרים.
אהבה: האחריות כבדה מדי, וזה לא יגרום לבני הזוג הנישואים שמחה גדולה! הרווקים, חיים מיום ליום והנינים, אך בסוף השבוע תהיה פגישה מכרעת עבור העתידה.
בריאות: השמש מעניקה בריאות טובה, אך מאדים יכול לתת עודף אנרגיה ועצבנות. יוגה או טכניקות הרפיה,יכולות לעזור או פשוט הליכות מהירות.

Capricornusמזל גדי
אתם מגלים בתדהמה שיש לכם פחות ופחות שחברים אף על פי שאף פעם לא אכזבתם את הציפיות של חברכם. אבל על פי הורוסקופ שבועי, הדברים יקבלו תפנית לטובה. אתם תהיו הרבה יותר אופטימיים בתקופה זו וזה ימשוך אנרגיות חיוביות. ובהחלט שכל מה שאתם מתכוונים לעשות, תוכלו להשיג.
כמה חברים יציעו ייעוץ או אפילו קצת עזרה בעת הצורך. עבור אלו שעדיין לא מצאו את החצי השני שלהם במישור הסנטימנטאלי יכול להיות שיהיו כמה שינויים. תהיה לכם הזדמנות מפתיעה בתקופה הזו למצאו את האדם הנכון.

Aquariusמזל דלי
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי יש בלבול: אתם יכולים לשכוח דברים חשובים. באותה מידה חייבים לשים לב על אחרים, כדי למנוע אי הבנות.
אהבה: החושניות משתלטת על הזוגות הנישואים. הרווקים עשויים למצוא אהבה אידיאלית אודות לנוגה, אבל זה דורש זמן וסבלנות פגישות.
בריאות: התקופה מועילה מאד: מבחינה הפיזית ונפשית. הבריאות שלכם היא מברזל!

Piscesמזל דגים
בתחום המקצוע לא צריך לפחד מכלום: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם!
אהבה: מרקורי מקדם את ההבנה של בני הזוג בתוך המשפחות. לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקים. הוא בהחלט לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: יש לכם את כל העניין להיות הגיוני בתחום זה. בכל מקרה, בהקדם האפשרי, תוותרו על טבק, אלכוהול, כדורי שינה, תרופות הרגעה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,459 גולשים