הורוסקופ שבועי 25.05.13 – 31.05.13

מזל טלה
אם היו לכם קצת קשיים להסתגל לשינויים, מבחינת מקצועית, השבוע הדברים יסתדרו בקלות וכל זה יעשה רק טוב. אתם מתאימים מצוין למקום העבודה ומוכיחים שאתם טובים במה שאתם עושים, דבר שיגרום לכך שאתם יוצאים מחוזקים עוד יותר מכל הסיפור.
אהבה: בבית עם משפחות של מזל זה, היציבות שולטת. אלה הלא נשואים, יש אווירה טובה באהבה. קשר חדש נבנה לאט ולא בקלילות, בניגוד לאישית שלכם. עם סבלנות, אתם תגלו מהן הכוונות של האדם המדובר.
בריאות: נפטון ופלוטו יהפכו אתכם למימוזה רגישה: הגרון מגורה, האוזניים כואבות, אבל תיאבון המיני הוא יותר טוב מאי פעם.

מזל שור
התקופה הזאת מצוינות מבחינת מקצועית. אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדו להביא לכם קידום במקצוע, אך גם יותר כסף. את הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים. אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.
אהבה: הנישואין הוא תוסס כמו נהר, עכשיו זה בסדר, עכשיו זה לא. עבור אלה שהם לא נשואים, כוכב הלכת מרקורי ישפיע חיובי בפרשיות אוהבים. עם זאת, יהיו קשיים מסוימים, אם אתם תערבבו את חיי האהבה עם עניינים כספיים. יותר דיפלומטיה לא תזיק.
בריאות: נפטון מחליש את המערכת העצבים שלכם, דבר אשר יכול לגרום לנדודי שינה. יש להימנע מארוחות כבדות וגדולות מדי.

מזל תאומים
מספיק עם מכשולים או קיפאון בחיים המקצועיים! יש לכם יד חופשית לממש את התוכניות באופן מלא. יש לכם את המוטיבציה, המאפשר לכם לעבוד עם תנופה. זה אפשרי להשיג עבודה שהכיתם לה הזמן רב.
אהבה: תחת הדחף של אוראנוס, אלה שנישאו כבר, יכולים לחיות אושר אמיתי. לא אותו הדבר קורה עם הרווקים, אשר תחת השפעה של נפטון, יכולים להגיע לבעיות כמו פרידות, מריבות, מחלוקות. במהלך תקופה זו, רוב הרווקים נעשים מודעים יותר למה שהם רוצים מן החיים, אבל הבהרות הנדרשות.
בריאות: קצת עייפים בתחילת השבוע, אך לאחר מכן הכוכבים משפעים לטובה על בריאותכם והכוחות יחזרו.

מזל סרטן
בטוחים ביכולות שלכם, באופן מוצדק, יש לכם חלומות גדולים הוגנים.השמש ממריצה ואתם יכולים להשיג יעדים מקצועיים חשובים. רוח התחרות היא מורגשת היטב והמתחרים? כדי להם להיזהר טוב!
באהבה: השבוע יכולים להגדיר את החיים בתוך המשפחה בשתי מלים: הרמוניה והנאה. למי הם לא נשואים, היבט מסוים של מרקורי יכול לשים קץ באופן סופית לקשר רציני. לא להתנהג בביטול אל משהו, לפני שאתם מכירים היטב את האנשים הנוגעים בדבר.
בריאות: קצת עצבניים ומצוברחים. מומלץ להיות זהירים מאחורי ההגה וגם בהפעלת מכשירי חשמל.

מזל אריה
האופק המקצועי שלכם הוא הכי בהיר שאפשר. בזכות כוכבי הלכת יופיטר ונפטון, אתם תקבלו סיכויים טובים במישור המקצועי. אוראנוס, כוכב הלכת של המקוריות, יעזור לכם להציג רעיונות מעניינים ושבתאי יעזור בארגון יעיל ומהיר יותר. אבל אם יש לכם דרישות מוגזמות יש לצפות לאכזבה .
אהבה: החיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם איזון פנימי עמוק. השמש, מחממת את מזג של הרווקים. אבל אתם די מבולבלים, כך שתעדיפו הרפתקאות מסוכנות, תוך התעלמות מאהבה שקטה. חיי האהבה הם כמו קרוסלה, תענוגות אינטנסיביות ומגוונות.
בריאות: נפטון יגן על בריאותכם כמה שהוא יכול, אבל לשים לב גם לפלוטו, אשר יכול לגרום להיות עצבניים. מומלץ לעשות ספורט ופעילות גופנית.

מזל בתולה
במישור המקצועי אתם מוגנים על-ידי כוכב הלכת מאדים, כוכב המאבקים, אשר יאפשר ביצועים מבריקים ומוצלחים, במיוחד אם יש במקצועות הליברליים או עצמאיים.
אהבה: השמש מביאה ארוטיקה לתוך קשר הנישואין שלכם. לגבי הרווקים, ההשפעה של ונוס יכולה להיות מתורגם למספר דברים: הכרויות, אהבה ממבט ראשון, בבלבולים, אי הבנות, אהבה מאושרת, התפתחות לא צפויה של רגשות והרצון להיות נאהבים. הכל אפשרי, במובן הטוב של המילה.
בריאות: טובה, רק צריך תשומת לב לתזונה. הקיבה רגישה וכואבת.

מזל מאזניים
עקב ההשפעה המיטיבה של כוכב הלכת אוראנוס, אתם דיפלומטים יותר, חברותיים יותר ב מישור המקצועי. לכן, יש לכם קשרים טובים עם עמיתים לעבודה ועם הבוסים הממונים עליכם. הקשרים עם אנשים חשובים שימושיים מאד בקריירה שלכם והיא תתחיל לטפס.
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה טובה וגל של תשוקה. רוב הרווקים מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית. אז במקרה כזה, רבים יגיעו לרבנות. וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה…
בריאות: לשמור על הכוחות, אל תבזבזו את האנרגיה וכך לא תיבהלו באופן מיותר.

מזל עקרב
למרות שכוכב הלכת פלוטו יכול לתת לכם הרגשה של חוסר שקט במישור המקצועי, לא צריך לפחד. עליכם רק להתאמץ קצת, כדי להסתגל למצבים החדשים העולות בפעילות המקצועית, אשר, אגב, הם מועילים מאד. אתם צריכים לפחד רק מהרגלים הישנים.
אבל בעצם אין מי מה לפחד.
אהבה: ההנאה תהיו בבית בחברת בני משפחה של מזל זה.הרווקים בגלל היבטים מסוימים של כוכב הלכת ונוס, יגרום להם לעוף מפרח לפרח. יהיו הצלחות יפות בחיי האהבה, אלא שהן יכולות להיות ארעיות וכל זה נמשך בכל התקופה הזאת.
בריאות: אין מה לדאוג!

מזל קשת
מבחינת מקצועית, אתם נוטים להיות לא זהירים, ולהמשיך לסמוך על מה שהשגתם קודם לכן. תעשו חושבים, אחרת תשלמו ביוקר. מגיע הזמן להתעורר, אחרת תשלמו ביוקר! גם לא לשרוף את הגשרים.
אהבה: הזוגיות שיש בתוך המשפחות, תהיה שלווה הרבה יותר מאשר בעבר. הרווקים עלולים למצוא את עצמם במצב עדין בפרשת אוהבים, משום שהם מערבבים כסף עם אהבה. נדרשת תשומת לב רבה, שכן אנו יודעים כי כסף ואהבה ביחד זה חומר נפץ…
בריאות: אתם נמרצים בגלל מאדים, אבל זה יכול לגרום לתוקפנות. תוכלו למצוא הקלה בפעילות מתמשכת בספורט.

מזל גדי
כוכבי הלכת יפנקו אתכם בחיים המקצועיים בתקופתי הזאת. הם מבטיחים נסיבות חיובית, יש אוטונומיה טובה ואת האמצעים הדרושים לארגון תקין של הדברים. העבודה היומית תביא סיפוק מרבי.
אהבה: הרמוניה במקום הראשון של בני הזוג של מזל זה והחושניות מגיעה במקום השני. החיים הסנטימנטאליים של הרווקים יכולים להסתכן כאשר האהבה והכסף מתערבבים. אי אפשר לקבל הכל באותו הזמן!
בריאות: אנרגיה גופנית ונפשית היא בשיא. רק הירח יכול להפוך אתכם לרגישים מדי.

מזל דלי
עבור המישור המקצועי הולכת להיות תקופה של שפע. אתם רוצים לנצל את כל ההזדמנויות שעולות בדרך ותצליחו לפתח את הקריירה שלכם. צף באוויר קידום. אם אתם רוצים לבקש העלאה, עכשיו זה הזמן!
אהבה: כוכב הלכת ונוס, מארגן אווירה חמה וחושניות עבור זוגות שכבר נישאו. עבור הרווקים ההשפעה של הכוכבים גורמת לכך שהאינסטינקטים גוברים על הרציונאל. חלק יבחרו בנישואין, אחרים ינצלו את הפרי האסור, יעדיפו אהבה הרפתקנית וכן ישמירו על החופש היקר כל כך להם.
בריאות: יש איזון מעולה מבחינת נפשית, יכולת מצוינת לעמוד בלחצים והבריאות היא טובה.

מזל דגים
מבחינת מקצועי הכל חיובי, יש הזדמנויות רבות ומעניינות. אם אתם תדעו איך לנצל אותן, הקריירה שלכם תתקדם יפה. יש לכם עניין לשחק בקלף של היוזמה והאומץ. לא נשאר אלא רק לבסס את ה"כיבושים" המקצועיים.
אהבה: הכנסה של פלוטו מביאה תשוקה וחושניות בין בני הזוג הנישואים. הרווקים ייתכן שיקפצו לתוך בריכה ללא מים…, אם הם הופכים את בני הזוג לאלים. לחלומות צנועים ומציותים יותר, יש יותר סיכויי להצלחה.
בריאות: סטורן ופלוטו גורמות שבריאותכם תהיה טובה עם איזון פיזי ונפשי מצוין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות