הורוסקופ שבועי 25.07.14 – 31.07.14

Ariesמזל טלה
במישור המקצועי אתם תצטרכו להסתדר עם מיומנות והבנה, כך ששלב זה בקריירה יהיה צעד לקראת ההצלחה של התוכניות שקודם לכן לא כל כך הצליחו. ניתן יהיה, על פי הורוסקופ שבועי  לתקן כמה דברים אשר לא הסתדרו טוב מדי.
אהבה: מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא, זה מה שמבשרת אסטרולוגיה שבועית השבוע לאנשי המשפחות. הלא נשואים חוששים לחזק את הקשר. אם תמצאו את האהבה הגדולה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: במילה אחת עייפות, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, אתם זקוקים להרבה גמישות וחשיבה יצירתית בעבודתכם. העשייה המקצועית יכולה להפיק תועלת ניכרת בהזדמנויות שישנן במהלך תקופה זו, בתנאי שאתם עושה כל מה שנדרש. בכל מה שאתם עושים בעבודה אתם משתפים פעולה ועמיתכם יעריכו את התמיכה שאתם נותנים.
באהבה: אלה שכבר נשואים יכולים לקלקל המון עם הקנאה שאין לה שום סיבה. לרווקים , אוראנוס מביא את הצורך לביטחון הרגשי. אם הלב שלהם הוא פנוי, זה לא אומר שיש לזה יתרונות רבים בכל החופש הזה. לכן, המחשבה על נישואין עולות כל הזמן.
בריאות: קצת עייפות. אולי כמה חופש של כמה ימים יעשה רק טוב…

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, עליך לקיים את ההתחייבויות שלקחתה על עצמך.על פי הורוסקופ שבועי, לא להתחייב על דברים שאתה יודע שאתה לא יכול לקיים. בעסקים ובעבודה אתה צריך להיות רציני מאוד, כדי לשמור על כל הסיכויים שלך לקידום.
באהבה: אם אתה מנסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. אנשים לא נשואים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון: והנה איך, חושבים על העתיד ועל הנישואין.
הבריאות היא טובה: מאדים מעניק את האנרגיה ואת טעם לחיים. אתה מעורר קנאה!

Cancerמזל סרטן
אתם מגלים בתדהמה שיש לכם פחות ופחות שחברים אף על פי שאף פעם לא אכזבתם את הציפיות של חברכם. אבל על פי הורוסקופ שבועי, הדברים יקבלו תפנית לטובה. אתם תהיו הרבה יותר אופטימיים בתקופה זו וזה ימשוך אנרגיות חיוביות.
בהחלט שכל מה שאתם מתכוונים לעשות, תוכלו להשיג. כמה חברים יציעו ייעוץ או אפילו קצת עזרה בעת הצורך. עבור אלו שעדיין לא מצאו את החצי השני שלהם במישור הסנטימנטאלי יכול להיות שיהיו כמה שינויים. תהיה לכם הזדמנות מפתיעה בתקופה הזו למצאו את האדם הנכון.

Leoמזל אריה
השבוע אתם תהיו חשופים יותר מהרגיל בעיקר כי הם מעורבים בפעילות שניתן לעכב או שיכולה להתבצע על-ידי אחרים. השבוע יש רעיונות חדשים, הנוגעים לעניינים כספיים. לכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראה את התוצאות מאוחר יותר! לפי הורוסקופ שבועי, אתם כבר מיום שני יהיה במצב טוב.
הוא ירגיש צורך לדבר עם כמה שיותר אנשים וגם להיות מעורבים בפעילויות שונות. הוא לא צריך לדאוג לזמן, כי השבוע אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם כל מה שמעניין אתכם. בני המשפחה והחברים יהיו לידכם, לא משנה מה תבחרו לעשות מבחינה מקצועית.

Virgoמזל בתולה
על פי הורוסקופ שבועי, ישנה הרגשה של התחלות חדשות כמעט בכל התחומים: משפחה, מקצוע בית וכו', אבל אתם, לא צריכים להסתמך על העזרה של מישהו מהסביבה שלכם. יש סדרה של דברים שאתם צריכים לתקן, אבל אתם כבר עייפים, בכדי לתקן את כל מה שאחרים מקלקלים.
אתם חייבים להשתמש בקסם שלכם, כדי להרשים את הסובבים אתכם. בוודאי, זה לא יהיה לכם קשה למשוך הרבה אנשים לצד שלכם. אפשרי אפילו לקבל תשומת לב מאדם מהמין השני. לקראת סוף השבוע תקבלו את חדשות שכל כך שציפיתם להם

Libraמזל מאזניים
ההשפעה של מאדים, לפי אסטרולוגיה שבועית מובילה לצעד אחד קדימה בקריירה או בעסק שלכם. אתם תתקדמו, במיוחד במערכות יחסים עם העמיתים לעבודה. יש לזכור שרצינות מביאה רווחים רבים ויכולה להביא אתכם במעמד של מנצח.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: מבחינה בריאותית, לפי תחזית אסטרולוגית , באופן כללי אתם בסדר רק לשים לב לשפעת. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Scorpioמזל עקרב
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אנשי משפחות חייבים להיות פתוחים יותר, להניח בצד את המופנמות ולשוחח עם בני הזוג שלהם. ונוס שולח חצים של ארוס לכיוון הרווקים: יהיה מפגש לא צפוי ואהבה ממבט ראשון.
בריאות: שילוב מנצח של השפעות של כוכבי הלכת יעניקו לכם חיוניות, שמחת חיים והתלהבות. להיפטר מעצבנות…

Sagittariusמזל קשת
מאדים בקונפיגורציה הרמונית ה"משחררת" את האנרגיה ואת נחישותכם. הורוסקופ שבועי חוזה שבוע שהיא אופטימאלית להפעלת פרויקטים שאפתניים, כי אתם ממולחים ואמיצים.
אהבה: אינטימיות וחושניות שולט בין הזוגות הנשואים. הרווקים מרחפים בעננים! . גם חלומות הם טובים לפעמים, אבל אופוריה מופרזת יגרמו להם לקבל קרפדה כנסיך או נסיכה כמו בסיפור, לפי המקרה. אזהרה: החיים הם לא סיפור אגדה…
בריאות: אותו המאדים ההרמוני ימלא אתכם באנרגיה, ויעניק איזון טוב, גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית.

Capricornusמזל גדי
הנסיבות, מבחינת מקצועית, הן חיוביות ולא יהיו בעיות כדי להשיג את המטרות או אפילו להשיג משרה טובה יותר. כל מה שאתם צריכים זה רק קצת זהירות ולהתרחק מפסיביות. אהבה: שלווה, חיבה וחיי מין טובים, זה מה שמצפה השבוע לבני הזוג שבתוך המשפחות, על פי הורוסקופ שבועי. עבור הרווקים, השמש מהשפעה באופן חיובית והולם.
הם ירגישו הרפתקניים במיוחד, אבל עבור אחרים השבוע מביא משהוא חדש, אשר יהפוך בקרוב מאוד לדבר חשוב בחייהם.
בריאות: ההפרעות של כוכבי הלכת יכולות לגרום לעייפות או לאחרים, עצבנות . להתייחס לדברים האלה ברצינות.

Aquariusמזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי, תחת השפעה של אוראנוס, אין סיכוי שאתם תהיו פסיביים, או תשבו בחוסר מעש, אלא להפך. אל תפחדו לקחת סיכונים. זה טוב להמשיך בדרך הזאת, כי העולם שייך לאמיצים. באותו הזמן תיזהרו לא לעשות דברים פזיזים או חומר או להיות מעורבים בוויכוחים מיותרים.
אהבה: בתוך המשפחות, בני הזוג נהנים מחסותו הטובה של יופיטר, שמביא הרמוניה בתוך הבית. הרווקים גם מקבלים ברכה באהבה מאותו כוכב לכת,יופיטר, לכן יש סיכויים לא צפויים לאהבה. מכאן, יש רק צעד אחד לפגוש את אהבת חייהם.
בריאות: השבוע היא משביעה רצון. יש להתרחק ממצבים מעצבנים ולשמור את האנרגיה שלכם.

Piscesמזל דגים
הנחישות והעקשנות יעזרו לכם לסיים פרויקט מסוים בעבודה, עם כל הקשיים והלחצים המוטלים על ידי אותו פרויקט. כל המאמצים, לפי אסטרולוגיה שבועית יתוגמלו בקרוב. הפלייר יעזור לכם לגלות סכנה מסוימת בזמן ולא להיות מעורב בה.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.