הורוסקופ שבועי 25.12.15 – 31.12.15

Aries

מזל טלה
אתם תעשו טעות אם תכנסו לעימות עם הבוסים. תתכוננו כי לתקופה מסוימת, אתם תהיו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים יסתדרו מעצמם. אל תתעסקו בזה יותר מדי, אבל גם אל תהיו שאננים, כי על פי תחזית אסטרולוגית המצב יכול להשתנות מהר מאד. אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי הורוסקופ שבועי תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם. בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. גם הגוף שלכם לא מצליח להגן על עצמו כל כך טוב: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אם זאת, המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יחלים מהר יותר.

Taurusמזל שור
על פי אסטרולוגיה שבועית השבוע תצטרכו להתמודד במקום העבודה עם משימות תובעניות ולהוכיח את כישרונותיכם הקשורות לקבלת החלטות. זו הזדמנות מצוינת להתקדם בקריירה. אתם מנסים להיות שקולים בכל מה שקשור לעניין הכסף והחסכונות שצברתם יעזרו לפתור בעיה לא צפויה באמצע השבוע.
אהבה: לאלה שנמצאים כבר במערכת יחסים מצפה שבוע מלא תשוקה ואהבה. בני זוגכם יפתיעו אתכם ברגעים רומנטיים. גם הרווקים שחושבים שאין תקווה למצאו מישהו אידיאלי עבורם, לפי הורוסקופ שבועי יפגשו אדם שיצליח להרשים אותם מספיק כדי לתת לזה הזדמנות.
בריאות: מבחינה בריאותית יהיה שבוע די טוב. לפי תחזית אסטרולוגית הכל הולך ומשתפר בתחום זה. אבל מומלץ מאוד לא להפסיק לשמור על אורח חיים בריא, כי הכוכבים לא תמיד יהיו לצדכם. שימו לב גם לתאונות קטנות שיכולות להתרחש בבית.

Geminiמזל תאומים
בתקופה זו אתם זקוקים ליותר שלווה, להרהר על מה שעשיתם עד כה ולחשוב על הפרויקטים החדשים. אסטרולוגיה שבועית
ממליצה שתלכו אחרי הלב שלכם ותגלו לבד מה ישמח אתכם. לצד האדם האהוב באפשרותכם להגדיר כללים חדשים של דו קיום וזה יפתור מחלוקות רבות.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Cancerמזל סרטן
בזמן האחרון אתם התחלתם לחשוב על מציאת עבודה חדשה שתהיה יותר אטרקטיבית. כל זה בעיקר שאתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות מאשר אחרים חושבים.  על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תצליחו לעשות זאת בגלל ההתמדה והנחישות. שימו לב להוצאות, כי אתם תבזבזו יותר כסף ממה שתכננתם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בזמן האחרון אדם שלא אמור למשוך את תשומת לבכם יעשה זאת ואתם לא שקטים.אל תשכחו שמי שרוצה לתפוס שתי ציפורים בסוף הוא לא יצליח לתפוס אפילו אחת. הרווקים יהיו מאד פעילים וכך יצליחו להכיר כל מיני אנשים חדשים. ייתכן שמישהו מהמכרים החדשים ימשוך את תשומת לבכם ולמרות שזה קשר בלתי אפשרי, אל תתייאשו.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Leoמזל אריה
השבוע אתם תעבדו מאד קשה וזאת רק כדי להוכיח למשהו למישהו. בסופו של דבר אתם כן תצליחו לעשות את זה בהמשך השבוע. לפי הורוסקופ שבועי זה לא סוד שכולם יודעים שאפשר לסמוך עליכם כולל הבוסים אשר ידאגו לכך שתקבלו תמורה עבור המסירות והתמדה שחוכמתם עד כה.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Virgoמזל בתולה
על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תקבלו משימה תובענית אשר תעמיד למבחן את כישרונותיכם הארגוניים, אבל גם את אלה הקשורים לקבלת החלטות. זו הזדמנות מושלמת כדי להוכיח את היכולות. מפני שאתם אנשים מחושבים בעניין הכסף, כסף אשר שמתם בצד יעזור בבעיה לא צפויה שתתרחש באמצע השבוע.
אהבה: השבוע לאלה אשר נמצאים במערכת יחסים יוכלו ליהנות מערבים מלאי תשוקה ואהבה. בני זוגכם יעשו הכל להפתיע אתכם ברגעים רומנטיים. אפילו הרווקים אשר איבדו את התקווה שימצאו מישהו שיעמוד בדרישותיהם, לפי הורוסקופ שבועי יופתעו לפגוש אדם שירשים אותם חזק מספיק כדי לתת לו הזדמנות.
בריאות: זה שבוע טוב מבחינה בריאותית. הכל משתפר בתחום זה  וכמה תסמינים על פי אסטרולוגיה שבועית אפילו ייעלמו. מומלץ מאוד לא להפסיק טיפול מסוים ולשמור על אורח חיים בריא, כי הכוכבים לא תמיד יעמדו לצדכם.

Libraמזל מאזניים
למרות שאתם מרוצים ממקום העבודה הנוכחי, לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי אשר ימריץ אתכם מבחינה אינטלקטואלית וכספית. בתקופה אחרונה לא הצלחתם להימנע מקניות ועכשיו נגמר הכסף וזה אומר שתצטרכו לתכנן מחדש את ההוצאות לשבועות הקרובים כדי לא להישאר עם חובות.
אהבה: יחסי האהבה עם בני זוגכם לחיים יגיעו לנקודת שבה לעתים קרובות יותר ויותר תריבו ואף אחד מכם לא נראה מוכן להתפשר.
אם אתם לא מעורבים במערכת יחסים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיה לכם הזדמנות אמיתית להכיר אדם אשר איתו תרצו לצאת ולבלות כמה שיותר זמן.
בריאות: השבוע האויב הגדול ביותר של בריאותכם הוא המתח. על פי אסטרולוגיה שבועית במיוחד בחלקו האחרון של השבוע אתם תצטרכו לעמוד מול מצבים בלתי צפויים, אשר יכולים להוליד קונפליקטים מסוימים. תנסו לשמור על קור רוח, להיות סובלניים כדי להוריד רמת המתחים.

Scorpioמזל עקרב
יחסיכם עם הסביבה הם די טובים, אולי מפני שאתם מרגישים מאושרים. מהסיבה הזאת אתם עובדים בלהיטות, אבל עדיין קיים קושי בלתקשר עם אנשים מסוימים במקום העבודה. התקשורת הלקויה יכולה לגרום למצבים לא נעימים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להקשיב גם לאחרים ולשים את האגו בצד.
אהבה: בתוך המשפחה יש לכם הרבה סיבות לשמוח ואתם לא תתנו לשום דבר לקלקל את מצב הרוח הטוב. עדיין יש פה ושם דברים תצטרכו לפתור במשפחה, אך הורוסקופ שבועי ממליץ לשכוח מהדאגות, לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות של השבוע. אלה אשר לא נמצאים במערכת יחסים השבוע הזה יהיה מלא במפגשים חברתיים, כך שהם לא יהיו לבד.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית השבוע לא תתמודדו עם בעיות בריאותיות מכל סוג שהו. להפך, אתם מלאי אנרגיה ומצב רוח נהדר. יש למצות את התקופה הזאת לעסוק בפעילות גופנית ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Sagittariusמזל קשת
אפילו אם אתם נוכחות דיסקרטית במקום העבודה, הפעילות שלכם חיונית לאנשים שיודעים להעריך את ערככם האמיתי וגם יזכירו לכם מפעם לפעם כמה אתם חשובים עבורם. ההכנסות לפי הורוסקופ שבועי הן טובות, כך שאתם מצליחים לנהל את קרן חיסכון מכובדת למדי, אז אתם לא יכולים להתלונן מבחינה זו. אולם הכל טוב אבל אתם חייבים להיות גם בהמשך נבונים בכל הנוגע לקניות. אהבה: בני הזוג יבינו שאתם עוברים תקופה קשה בעבודה והם יהיו לצידכם לאורך כל הדרך. יש לכם מזל שמי שאוהב אתכם הוא לא מהסס לתמוך בהם בכל מצב. גם אתם יודעים כמה זה חשוב והשבוע את על פי תחזית אסטרולוגית הם יהיו בראש סדר העדיפויות ולא תזניחו אותם כאשר הם יהיו זקוקים לעזרתכם. בריאות: זה שבוע שבו אתם פשוט עקשניים ומסרבים לכל עצה או דעה הקשורה לבריאותכם. תתחילו לשים בצד את ה"לא" כי גישה זו היא לא תמיד הכי טובה. מבחינת הבריאות הפיזית, לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים לא מבשרים על סיבות לדאגה אך קיימת ברקע אי הנוחות מסוימת.

Capricornusמזל גדי
תקופה זו היא התקופה המתאימה ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, אתם תשיגו התוצאות טובות במיוחד אם תהיו יותר מעורבים בקבלת ההחלטות. אתם תרגישו שאחרים נותנים לכם לא רק את הסכמתם אלא גם כבוד. העמיתים לעבודה מעריצים אתכם בעיקר בגלל היכולת לארגון דברים בזמן קצר. אהבה: מפני שמדובר על שבוע שבו אתם מאד עסוקים, תתקשו לבלות זמן עם יקיריכם וקרוב לוודאי שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. תנסו שהתוכניות שלכם לסוף השבוע יכללו בילוי עם המשפחה. התקשורת עם בני הזוג הוא נושא די רגיש, לפי הורוסקופ שבועי ודרך בילוי משותף אולי תצליחו לשתף אותם בדברים אשר מתרחשים בחייכם. בריאות: רמת העומס תגיע השבוע לרמה גבוה וייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו לשמור על האיזון הנפשי ולא להתייחס ברצינות יתרה על אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש השבוע, אחרת, לא תוכלו ליהנות מסוף השבוע.

Aquariusמזל דלי
לפי תחזית אסטרולוגית כלום לא הולך לכיוון שאתם רוצתם וזאת הסיבה שאתם מרגישים די אומללים מהאווירה במקום העבודה. אתם חושבים שכל האנשים מרכלים עליכם ומנסים לעשות הכל כדי לשים אתכם באור לא טוב. מצד שני אתם בתקופה של יציבות כלכלית, כי הצלחתם לעשות מספיק חסכונות עד כה. אפילו אם אתם שקטים מבחינה זו, אתם תמשיכו להיות זהירים בהוצאות. אהבה: יהיה לכם שבוע שבו הדברים יסתדרו טוב מאוד מבחינת האהבה. לפי הורוסקופ שבועי אתם תחזקו את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים ותתחילו לראות את עתידכם מאושר ומלא הישגים לצדם. אם אתם עדיין לא מעורבים במערכת יחסים, אז גם לכם המזל יחייך ותוכלו למצאו אהבה. בריאות: השבוע אתם עמוסים, בייחוד מנקודת מבט פסיכולוגית. אתם על פי אסטרולוגיה שבועית תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות והלחץ יהפוך לאויב אמיתי של בריאותכם. מבחינה גופנית המצב הוא יותר טוב, אבל הלחצים ישפיעו באופן שלילי על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע.

Piscesמזל דגים
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג. אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי תחזית אסטרולוגית הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם. בריאות: בשבוע על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.


עמוד זה נצפה ע"י 2,484 גולשים