הורוסקופ שבועי 26.02.16 – 03.03.16

Aries

מזל טלה
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה . זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. אל תשכחו שכלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת. בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצת של אסטרולוגיה שבועית המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה. יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת.

Taurusמזל שור
לאחר תקופה ארוכה שבה עבדתם ללא הפסקה, הגיע הזמן לקבל את התמורה. אפילו אם אתם לא חשבתם על כך על פי אסטרולוגיה שבועית זה נראה שהבוסים שלכם מעריכים יותר את מאמציכם וככל הנראה תוכלו להתקדם. גם בתחום הפיננסי אתם נחושים לשפר את המצב בגלל זה אתם מנסים להבין באילו דרכים יש לך לעשות את זה. אתם חושבים להקים עסק קטן משלכם או להשקיע בפרויקט שבו תקבלו כסף לאחר תקופה מסוימת. אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית יהיו בניכם לבין בני זוגכם כמה מריבות אשר ישפיעו על תחילת השבוע, אבל אתם תצליחו להשלים רצון ואפילו לצאת לסופ" ש רומנטי כדי להשכיח את חילוקי דעות שהיו בניכם. הרווקים יקבלו הרבה הזדמנויות השבוע לפגוש אנשים חדשים ויהיה משהו יצליח למשוך את תשומת לבם. בריאות: למרות שהמודדות מול הלחץ תהיה קשה יותר מאשר בדרך כלל, לפי הורוסקופ שבועי אתם תצליחו להתגבר על הכל. מבחינת הבריאות גופנית, ישנה אזהרה לגבי אלה אשר סובלים מבעיות בבלוטת התריס או ההפרעה האנדוקרינית אחרת, אך גם לגבי אלה שהיו חולים לאחרונה ומערכת החיסונית נחלשה.

Geminiמזל תאומים
ההרגשה הכללית היא של פסימיות ושל חוסר סיפוק כאילו אתם לא מתקדמים לשום מקום. לפי הורוסקופ שבועי השגרה היום יומית לא היא זאת שעושה לכם לא טוב ואתם תתחילו לחשוב על אלטרנטיבות אחרות. אולי היגיע הזמו למצאו מקום עבודה חדש, שבו תרגישו שאתם יכולים להצליח ולהתקדם. אהבה: בגלל כל הדאגות אתם תשימו את מערכת יחסים במקום השני ורוצים לשמור על מרחק או אפילו לסיים את מערכת היחסים הזו. גם הוויכוחים לא תורמים לאווירה הכללית. לפי אסטרולוגיה שבועית אם אתם רוצים רק קצת שלווה, זה לא הפתרון ולפני שאתם תקבלו החלטה כל שהי, תחשבו היטב. לגבי הרווקים, ייתכן שמישהו מן העבר יחזור לתמונה ויצליח לעורר רגשות שחשבו שמזמן נעלמו. בריאות: אתם מרגישים בעיקר חסרי אנרגיה. לפי תחזית אסטרולוגית אתם בתקופה זו אתם מגזימים גם בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. מומלץ לעשות שינויים דראסטיים בתזונה ולשנות את הקצב של חייכם, לנוח יותר כדי להתמלא באנרגיה חיובית.

Cancerמזל סרטן
הכל מסתדר מצוין בעבודה. הקשר עם הבוסים ועמיתים לפי תחזית אסטרולוגית הוא הצלחה אחת גדולה, אשר הפוך כל בעיה למשהו שקל להתגבר עליה. חגיגת הבזבוזים שהיה בזמן האחרון מתחילה לתת את אותותיה ואתם בסיטואציה שבה תצטרכו להצטמצם.
אהבה: אתם מרגישים בני מזל כי לידכם יש בני זוג אשר מבינים ואוהבים, לטוב ולרע. אפילו אם את רבים מפעם לפעם, בסוף הכל נגמר ברגעים רומנטיים. אם אתם רווקים, לפי הורוסקופ שבועי אדם מרגש נכנס לתוך חייכם ומתחיל לשנות אותם, לאט, לאט. אתם נהנים לצאת, שמחים שיש מישהו לצדכם, אבל עדיין חוששים להתחיל מערכת יחסים.
בריאות: הבריאות טובה, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתייחס יותר לעצמכם. נסו לארגן את הזמן טוב יותר כדי שיהיה לכם יותר שעות של מנוחה בלילה. הקושר הגופני טוב, אבל יש מקום לשפר את התפריט היומי.

Leoמזל אריה
אתם תקבלו על פי תחזית אסטרולוגית יחס קשוח מהבוסים או מעמיתים לעבודה וזו הסיבה שאתם מרגישים מוגבלים לעשות את הדברים כפי שאתם חשבתם. ייתכן שלקרת סוף השבוע תסכימו להצעה של שיתוף פעולה, הצעה שהיא קשורה לפרויקט אשר בכל מקרה לא יכולתם לעשות אותו לבד.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים הורוסקופ שבועי ממליצץ להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמשיכו להיות תחת מעקב צמוד של הבוסים ותעשו טעות אם לא תשימו את האגו בצד. תפסיקו למשוך את תשומת לבם והדברים יסתדרו מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו יותר מדי עניין מכל דבר, אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: אתם תהיו חייבים להיות יותר זהירים בתקשורת עם בני זוגכם. האווירה, על פי הורוסקופ שבועי היא עדינה ולא צריך להוסיף עוד מתחים. הימנעו מלדבר על נושאים שיכולים לגרום למחלוקות. הרווקים עדיין לא ממש מעוניינים למצאו במישהו ובמידה מסוימת הם שומרים מרחק
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות.

Libraמזל מאזניים
בימים אלה, עליכם להיות זהירים מאוד בקשר למה שאתם מדברים, במיוחד אם יש לכם נטייה להגיד מה שעובר בראשכם מבלי לחשוב גם על ההשלכות. לפי אסטרולוגיה שבועית זה יגרום רק לדבר אחד: תרכשו אויבים חדשים כאילו שאין מספיק.תנסו לשקול את המילים ולא לגלות סודות אשר הצלחתם להסתיר כל כך טוב עד עכשיו.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: בתחילת השבוע הורוסקופ שבועי ממליץ שתעשו ערכה מחודשת של מצבכם הבריאותית הכללית. הסיבה אשר גורמת לכל מני בעיות בעיקר מבחינה נפשית בימים אלה, היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Scorpioמזל עקרב
כוכב הלכת צדק, ישפיע לטובה כך שאתם תרגישו הרבה יותר נוח בעבודה מאשר בעבר. יהיו לכם הזדמנויות להיות מעורבים בכל מני פרויקטים ולמשוך תשומת הלב של הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תבקשו סכום כסף מקרוב משפחה אשר, באמת, זקוקים לו. מומלץ שבעתיד תשקלו טוב כל הוצאה כדי שלא להגיע למצב להלוות כסף.
אהבה: אלה שנישואים חייבים לתת תשומת לב יותר לבני הזוג בתקופה הזאת. על פי הורוסקופ שבועי יש להימנע מהתפרצויות. אם אתה רווקים, כדאי להכיר טוב את הזוג העתידי לפני תחילת מערכת יחסים. עכשיו יש ההזדמנות להיות באור הזרקורים אך טעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם. לכן, כל החלטה שתקבלו אתם חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: אתם מרגישים שרק חופשה יכולה לעזור לכם לטעון את המצברים, לאחר תקופה שבה גופכם היה תחת עומס יתר. למרות שנפשית, רגשית ופיזית אתם מרגישים טוב אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על אורך חיים מאוזן.

Sagittariusמזל קשת
אתם צריכים  להוכיח נחישות ושליטה עצמית בימים הראשונים של השבוע כי לא תוכלו לשלוט במה שיקרה סביבכם. על פי הורוסקופ שבועי חדשות טובות תקבלו בסוף השבוע, במיוחד מהרגע שמרקורי יחדש את מסלולו הישיר. האווירה הכללית תהפוך ליותר ויותר נעימה.
אתם מרגישים כאילו שמערכת היחסים היא לא בדיוק על המסלול הנכון. אתם גם  מאמינים שיש צורך במעורבות גדולה יותר של שני בני הזוג. למרות שיש לכם רגשות חזקים, על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם לא בטוחים שהיחסים יוכלו להמשיך בצורה הזאת. אל תהיו פזיזים ואל תקבלו החלטות לא נכונות.

Capricornusמזל גדי
אתם צריכים  להוכיח נחישות ושליטה עצמית בימים הראשונים של השבוע כי לא תוכלו לשלוט במה שיקרה סביבכם. על פי הורוסקופ שבועי חדשות טובות תקבלו בסוף השבוע, במיוחד מהרגע שמרקורי יחדש את מסלולו הישיר. האווירה הכללית תהפוך ליותר ויותר נעימה.
אהבה: אתם מרגישים כאילו שמערכת היחסים היא לא בדיוק על המסלול הנכון. אתם גם  מאמינים שיש צורך במעורבות גדולה יותר של שני בני הזוג. למרות שיש לכם רגשות חזקים, על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם לא בטוחים שהיחסים יוכלו להמשיך בצורה הזאת. אל תהיו פזיזים ואל תקבלו החלטות לא נכונות.
בריאות: השבוע הלחץ הפסיכולוגי ישפיע באופן שלילי על מצבכם הנפשי. אתם תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות ותחומי האחריות. לפי אסטרולוגיה שבועית הלחץ יהפוך לאויב האמיתי של בריאותכם וזה במיוחד במחצית השנייה של השבוע.
מבחינה גופנית המצב הוא טוב, אבל הסטרס ישפיע על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע, ולהימנע מקונפליקטים עם הסובבים אתכם.

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה אסטרולוגיה שבועית מכריזה על שבוע שקט, שבו אתם תפתרו את הבעיות ללא טרחה רבה מדי. לפי כך, אתם תוכלו לנצל את ההזדמנות הזאת, כדי לעלות כמה רעיונות עבור פרויקטים עתידיים. לגבי הכסף, כל עוד אתם לא תגזימו ולא תזרקו את הכסף על דברים חסרי תועלת, לא תצטרכו להצטמצם. אף על פי שיהיו הוצאות בלתי צפויות, אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם המצב.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי הרגשתכם היא שנמאס מהצורה שבה בני זוגכם מתייחסים לכל מה שקשור למערכת היחסים. אתם נחושים לראות איזה חלופות יש למצב שבו אתם מצאתם את עצמכם. הפעם אתם נחושים להשאיר מאחור את כל האכזבות בתחום האהבה אשר היו לכם לאחרונה ולהמשיך קדימה.
בריאות: זהו שבוע מלא אתגרים עבורכם שבוע שבו אתם תהיה תחת לחצים גדולים. לפי תחזית אסטרולוגית ישנה השפעה לא חיובית של הכוכבים במישור הרגשי ואתם תהיו חסרי סבלנות ועצבניים. עם כל זה באופן כללי הבריאות היא טובה, המערכת החיסונית היא חזקה ואפילו אם תצטרכו להתמודד עם הצטננות קלה, הכל יעבור מהר.

Piscesמזל דגים
בעבודה אתם מרגישים שהדברים מסתדרים לצד הטוב ביותר. לפי תחזית אסטרולוגית הקשר עם העמיתים לעבודה והבוסים הוא נהדר. הבזבוזים הכספיים אשר היו בזמן האחרון מתחילים לתת את אותותיהם ואתם תצטרכו להצטמצם בתקופה הקרבה.
אהבה: לידכם יש בני זוג אשר אוהבים ומבינים אתכם, לטוב ולרע. למרות שאתם רבים מעת לעת, בסוף הכל נגמר בלהשלים אחד עם השני מיד. עבור הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי אדם שירגש אותם יכנס לתוך חייהם ויתחיל לשנות, לאט, לאט לשנות כל מה שהם חשבו עד עכשיו על אהבה. אתם תהיו שמחים שיש מישהו לצדכם, אבל עדיין מהססים להתחיל מערכת יחסים רצינית.
בריאות: הבריאות שלכם היא טובה, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתייחס יותר לעצמכם. אם תהיו יותר מאורגנים עם הזמן שלכם תצליחו לזכות ביותר שעות מנוחה בלילה. תשמרו על הקושר הגופני הטוב, אבל יש מקום לשפר את התזונה.


עמוד זה נצפה ע"י 4,430 גולשים