הורוסקופ שבועי 26.08.16 – 01.09.16

Aries

מזל טלה
במקום העבודה יש קצת אי נוחות. ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שתהיה איבה של מעמיתיכם לעבודה. אבל הכוכבים תומכים ולעוזרים לכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת.
עבור בני מזל טלה שיש להם ילדים שמתחילים ללמוד בכיתה א', לא צריך לדואג יותר מידי כי הכל יהיה בסדר.
אהבה: אנשי המשפחה בוגרים יותר מרגישים קצת נוסטלגיה לזמנים עברו ואנשי משפחות צעירות נהנים מהרמוניים וחיים נעימים. הירח מעניק, לפי אסטרולוגיה שבועית, לרווקים היבטים מועילים ומעודד אהבה לוהטת. באוויר מרגישים אהבה ממבט ראשון , ואלה שהם אימפולסיביים יחשבו מיד על נישואין.
בריאות: אתם, לפי הורוסקופ שבועי מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה.

Taurusמזל שור
יהיה שבוע מתיש, על פי תחזית אסטרולוגית והדבר היחיד שתרצו השבוע זה לקחת הפסקה. ירח חדש בבית השתים עשרה מסמל היא תקופה של סקירה. עכשיו, תשימו יותר תשומת לב ותתרכזו בעבודה. הביטחון העצמי במישור המקצועי הוא חזק והאנרגיה שיש לכם היא נהדרת. עמיתים לעבודה מקנאים בגלל הגישה שלכם. זה מאוד חשוב להיות ידידותיים עם אחרים. כעת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם.
אהבה: אלה שנישואים חייבים לתת תשומת לב יותר לבני הזוג בתקופה הזאת. על פי הורוסקופ שבועי יש להימנע מהתפרצויות. אם אתה רווקים, כדאי להכיר טוב את הזוג העתידי לפני תחילת מערכת יחסים. עכשיו יש ההזדמנות להיות באור הזרקורים אך טעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם. לכן, כל החלטה שתקבלו אתם חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.

Geminiמזל תאומים
היומיים הראשונים של השבוע מביאים שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר יהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבד את הסבלנות אם אתם מתמודדים עם משימות מסובכות. יהיו לפי הורוסקופ שבועי בעיות שעשויות להתגלות לקרת סוף השבוע, בגלל התחרות הלא הוגנת של עמית לעבודה.
אהבה: למרקורי תהיה השפעה המיטיבה חיי הזוגיות. עם העזרה של השפעה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תקופה זו תהיה מלאה בשמחות קטנות והנאות. נסו לשמור על אש התשוקה ואהבה תמיד, על ידי מחוות כלפי בני זוגכם. עבור הרווקים אודות המיקום הנוכחי של כוכבי הלכת, בחייכם צריכים להיות רגעים של אהבה, רוך, שותפות. אם עדיין לא פגשתם את האדם שאתו יכולים לחיות רגעים כאלה, זה עשוי לקרות בקרוב.
בריאות: מבחינת המצב הבריאותי, לפי אסטרולוגיה שבועית, אתם דינאמיים אודות ליופיטר אשר מעניק לכם אנרגיה. הוא גם יסייע לכם להתאושש מהר, במקרה שבימים האחרונים לא הרגשתם כל כך טוב.

Cancerמזל סרטן
זאת תקופה של חגיגה אמיתית במישור המקצועי. אתם תתקדמו ותרגישו גאווה על כך שהצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או התערבות מצד הסובבים אתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתשתמשו גם באינטונציה שלכם כדי להגיע ליעדים שקבעתם לעצמכם.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית דעתכם מוסחת ממערכת היחסים ואתם לא שקטים. תזכרו שמי שרוצה לתפוס שתי ציפורים ייתכן שלא יצליח לתפוס אף אחת מהן. הרווקים פעילים בחיי החברה פעילים וכך יכירו כל מיני אנשים חדשים. משהו ימשוך את תשומת לבכם במיוחד על אף שהקשר הזה נראה בלתי אפשרי, אל תרימו ידיים.
בריאות: שימו לב למצבי הרוח ותעניקו גם לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי וזה בטוח יעשה לכם טוב. מומלץ לפי הורוסקופ שבועי שאם יהיו תסמינים של מחלה לפנות לרופא כי משהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות.

Leoמזל אריה
אתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות ממה שרואים כל הסובבים אתכם ובגלל זה אתם רוצים למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבי אם לא תתקדמו במקום העבודה העכשווי. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם יכולים להצליח אם תעשו זאת צעד אחר צעד. לאחרונה הוצאתים יותר כסף ממה שהיה מתוכנן ועכשיו המצב מאלץ אתכם לחסוך לא מעט.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליץ לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Virgoמזל בתולה
זה יהיה מצוין אם השבוע תיקחו הפסקה. לפי תחזית אסטרולוגית השבוע אתם צריכים לקחת הפסקה כי עד כה עבדתם קשה מאד. זה גם השבוע של קביעת סדר עדיפויות. בעבודה, יהיה לכם הרבה עבודה אבל היעלות נמוכה. עכשיו אתם צריכים סבלנות.
יש להימנע לקבל החלטות בחיפזון בפגישות.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, על פי הורוסקופ שבועי אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Libraמזל מאזניים
לפי תחזית אסטרולוגית כלום לא הולך לכיוון שאתם רוצתם וזאת הסיבה שאתם מרגישים די אומללים מהאווירה במקום העבודה. אתם חושבים שכל האנשים מרכלים עליכם ומנסים לעשות הכל כדי לשים אתכם באור לא טוב. מצד שני אתם בתקופה של יציבות כלכלית, כי הצלחתם לעשות מספיק חסכונות עד כה. אפילו אם אתם שקטים מבחינה זו, אתם תמשיכו להיות זהירים בהוצאות.
אהבה: יהיה לכם שבוע שבו הדברים יסתדרו טוב מאוד מבחינת האהבה. לפי הורוסקופ שבועי אתם תחזקו את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים ותתחילו לראות את עתידכם מאושר ומלא הישגים לצדם. אם אתם עדיין לא מעורבים במערכת יחסים, אז גם לכם המזל יחייך ותוכלו למצאו אהבה.
בריאות: השבוע אתם עמוסים, בייחוד מנקודת מבט פסיכולוגית. אתם על פי אסטרולוגיה שבועית תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות והלחץ יהפוך לאויב אמיתי של בריאותכם. מבחינה גופנית המצב הוא יותר טוב, אבל הלחצים ישפיעו באופן שלילי על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע.

Scorpioמזל עקרב
האווירה במקום העבודה היא לא כל כך נוחה וזאת לפי תחזית אסטרולוגית בגלל טינה של מעמיתיכם לעבודה. למרבה המזל הכוכבים תומכים בכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת. השבוע, אתם תעבדו לא מעט, אך בעזרת ההשפעה שהחיובית של הכוכבים אתם תתגברו על כל המכשולים אשר יעמדו בדרככם.
אהבה: אם אתם חושבים שבמערכת היחסים יכולה להיות מנוהלת על ידי הגורל אתם טועים. תנסו להיות יותר מעורבים, תתרמו יותר, תוותרו על האגו ותתחשבו יותר גם ברצונותיהם של בני זוגכם. בעיות של הרווקים בתחום האהבה עלולות להחמיר. לפי הורוסקופ שבועי מומלץ להיזהר יותר מהיכרויות עם אנשים החדשים אחרת אתם תפגעו.
בריאות: למרות כל המתחים גם בזוגיות וגם בעבודה אתם מלאי אנרגיה ומרגישים מסוגלים לעשות כל דבר אשר אתם רוצים. רצוי לא למתוח את הגבולות כי לפי אסטרולוגיה שבועית העייפות כן תגיע בסוף. יש להירגע ככל האפשר, אם אתם רוצים לשמור על האיזון הבריאותי.

Sagittariusמזל קשת
יחסיכם עם הסביבה הם די טובים, אולי מפני שאתם מרגישים מאושרים. מהסיבה הזאת אתם עובדים בלהיטות, אבל עדיין קיים קושי בלתקשר עם אנשים מסוימים במקום העבודה. התקשורת הלקויה יכולה לגרום למצבים לא נעימים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להקשיב גם לאחרים ולשים את האגו בצד.
אהבה: בתוך המשפחה יש לכם הרבה סיבות לשמוח ואתם לא תתנו לשום דבר לקלקל את מצב הרוח הטוב. עדיין יש פה ושם דברים תצטרכו לפתור במשפחה, אך הורוסקופ שבועי ממליץ לשכוח מהדאגות, לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות של השבוע. אלה אשר לא נמצאים במערכת יחסים השבוע הזה יהיה מלא במפגשים חברתיים, כך שהם לא יהיו לבד.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית השבוע לא תתמודדו עם בעיות בריאותיות מכל סוג שהו. להפך, אתם מלאי אנרגיה ומצב רוח נהדר. יש למצות את התקופה הזאת לעסוק בפעילות גופנית ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Capricornusמזל גדי
האנשים שנמצאים לצידכם חושבים שהמנטאליות שלכם היא לגמרה לא בסדר וינסו לשנות זאת. על פי הורוסקופ שבועי לא תסכימו לשום שינוי וזה יגרום מחלוקת לא קטנות. מומלץ שבעתיד תימנעו ממגע עם אנשים כאלה. תמשיכו לעשות את הדברים כפי שאתם מאמינים לנכון.
אהבה: השבוע, לפי תחזית אסטרולוגית יש סיכוי שהרווקים שבניכם יתחילו מערכת יחסים חדשה. אם אתם במערכת היחסים האווירה תהיה די משעממת בתקופה הזאת. השגרה עם המטלות הביתיות יכולות לגרום למעין אדישות. תנסו לצאת ולבלות הרחק מהשגרה.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Aquariusמזל דלי
בעבודה אתם מרגישים שהדברים מסתדרים לצד הטוב ביותר. לפי תחזית אסטרולוגית הקשר עם העמיתים לעבודה והבוסים הוא נהדר. הבזבוזים הכספיים אשר היו בזמן האחרון מתחילים לתת את אותותיהם ואתם תצטרכו להצטמצם בתקופה הקרבה.
אהבה: לידכם יש בני זוג אשר אוהבים ומבינים אתכם, לטוב ולרע. למרות שאתם רבים מעת לעת, בסוף הכל נגמר בלהשלים אחד עם השני מיד. עבור הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי אדם שירגש אותם יכנס לתוך חייהם ויתחיל לשנות, לאט, לאט לשנות כל מה שהם חשבו עד עכשיו על אהבה. אתם תהיו שמחים שיש מישהו לצדכם, אבל עדיין מהססים להתחיל מערכת יחסים רצינית.
בריאות: הבריאות שלכם היא טובה, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתייחס יותר לעצמכם. אם תהיו יותר מאורגנים עם הזמן שלכם תצליחו לזכות ביותר שעות מנוחה בלילה. תשמרו על הקושר הגופני הטוב, אבל יש מקום לשפר את התזונה.

Piscesמזל דגים
אתם מוערכים בעבודה על מה שאתם עושים וזה אומר שביעות רצון מקסימאלית עבורכם. לפי תחזית אסטרולוגית תצליחו להראות למה אתם מסוגלים, בהתחשב ששום דבר ממה שאתם עושים אינו לשווא. לגבי הכסף אתם לא נאבקים עם בעיות כלכליות, אבל רצוי להיות זהירים יותר כאשר מדובר בהוצאות.
אהבה: תקופה זו היא תקופה לא פשוטה ברמה האישית, במיוחד עבור אלה אשר עברו לאחרונה פרידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות להוציא את הדברים הטובים מן המצב הזה ולחשוב שיהיה לכם סוף, סוף זמן פנוי לעצמכם.
בריאות: המצב הבריאותי הוא מספיק טוב אם תסתכל על המצב כללי, אבל לפי הורוסקופ שבועי יכול להיות שמשהו יטריד אתכם, וזה יקלקל את מצב הרוח. גם אם גוף שלכם חזק ומתפקד טוב ומערכת החסינות היא תקינה, מומלץ מאוד לפנות לרופא על מנת להבהיר את המצב.


עמוד זה נצפה ע"י 2,780 גולשים