הורוסקופ שבועי 27.02.15 – 05.03.15

Aries

מזל טלה
אתם לא אמורים להיכנס לחובות אם אתם יודעים שלא תוכלו לעמוד בהם וגם לא חייבים להגיב באופן לא שקול מבחינת הכסף. על פי תחזית אסטרולוגית אתם הולכים לקרת בכמה סיבוכים, בחלק האחרון של השבוע. יהיה צורך להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא ובעלי ניסיון ורק בדרך הזו תוכלו להשלים מספר מטרות.
אהבה: ייתכן, לפי הורוסקופ שבועי שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תפתחו את השבוע מלאי אנרגיה. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, תישארו את החיוך על שפתיים.

Taurusמזל שור
לאחרונה אתם נדרשים לעשות הרבה מאמצים בעבודה ועל פי תחזית אסטרולוגית זה יכול משפיע על בריאותכם. אולי בגלל זה אתם מרגישים צורך לפנק את עצמכם, על ידי קניות וזה רק יגרום לחור גדול בכיסכם. לא תצליחו למלא את הריקנות בחייכם עם בגדים בארון או עם חפצים.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Geminiמזל תאומים
המאמצים שעשיתם בעבודה יקבלו ערכה אמיתית, דבר אשר יגרום לכם הרבה הנאה, לאור העבדה שעבדתם כל כך הרבה לאחרונה. אתם וויתרתם על בילוים עם חברים או עם יקירכם. ההצלחה בעבודה תאפשר לכם על פי תחזית אסטרולוגית לפתור בעיות כלכליות, אבל עדיין יש מה לשפר, כי לאחרונה עשיתם הוצאות מיותרות .
אהבה: הכוכבים השבוע על פי הורוסקופ שבועי משפעים לטובה אז זה הזמן הנכון לקחת כמה החלטות חשובות ברמה האישית, במיוחד כאשר בני זוגכם משדרים על אותו הגל. תיהנו מהתקופה הזאת מלאה באהבה והרמוניה. אלה שלבד לעומת זאת, ימשיכו ליהנות מחיי הרווקות כי עדיין לא מוכנים לוותר על החופש שלהם.
בריאות: מבחינת הבריאות הכל נראה תקין, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה על ביקור אצל רופא המשפחה כדי להלים חוסר מסוים של כמה ויטמינים, בעיקר שייתכן שתחלו בשפעת. זה יחזק את הגוף ותחלימו יותר בקלות.

Cancerמזל סרטן
במקום העבודה אתם חייבים להיות קצת יותר נועזים, להפעיל את כוח הרצון כדי להוכיח במה אתם באמת מסוגלים לעשות. תעשו כל מה שמאפשר כדי לעמוד בתחרות לפני העמיתים לעבודה. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים מעניקים לכם כל התכונות האלה וזה יהיה רק לטובתכם.
אהבה: תהיה הרמוניה גדולה בחיי הנישואים, בתנאי לא לפתוח דיון על ניהול הכספים. עבור הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית מתחילה תקופה חדשה בחייהם בכלל ובחיי האהבה בפרט. ייתכן שתפקיד מכריע יהיה לפגישה באירוע חברתית או משפחתית.
בריאות: תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות יכולה לגרום לפציעות. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתיזהרו בכל אשר אתם עושים!

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תמיכה של מאדים בתחום הקריירה ובכך יש לכם ההזדמנות לעשות דברים חדשים ומרחיקי לכת. אתם מרגישים מלאי יוזמה והתחרותית עושה לכם רק טוב, כך שהכל הולך מצויין.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי ההרגשה היא של דכדוך מסוים, אתם לא מרוצים, מרגישים תקועים במקום ושלא מתקדמים לשום מקום. השגרה מעיקה ולא עושה לכם טוב כך שאתם מתחילים לחשוב ברצינות על אלטרנטיבות אחרות. שימו לב, מאד מומלץ להתחיל לחפש מקום עבודה חדש, מקום שבו אתם תרגישו מכבדים אתכם.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, בני זוגכם אינם מספיק פתוחים. על פי תחזית אסטרולוגית זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את החיבה שאתם זקוקים לה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שמדובר על ידידות ישנה.
בריאות: בתקופה הזאת אתם נוטים להפריז בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים לא בריאים.

Libraמזל מאזניים
מצבכם הכללי ראוי לקנאה כי יש לכם המון אנרגיות חיוביות. לפי הורוסקופ שבועי אתם מלאי חריצות ורעיונות אשר יאפשרו לכם להרוויח כסף או לצבור יתרונות מול אחרים. במקביל תוכלו להבליט את כישרונותיכם ואת התובנה בהסדרים הכספיים.
אהבה: הכוכבים מנבאים אושר בחיי הנישואין. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית נחושים לקחת את גורל חיי האהבה לידיים ומסרבים שיעבדו עליהם. אם אתם חשים שמשהו עבד עליכם אתם תדאגו להחזיר באותו מטבע.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה!

Scorpioמזל עקרב
יחסי העבודה עם העמיתים הולכים ומשתפרים מאד. לפי הורוסקופ שבועי המאמצים המשותפים ועבודת צוות יובילו אתכם להצלחה. בעבודה אתם תרגישו יותר בטחון עצמי וזה שיאפשר לכם להתקדם די מהר בתחום הקריירה.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי תחזית אסטרולוגית  את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, לפי אסטרולוגיה שבועית, אם לא תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל. יש לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Sagittariusמזל קשת
על פי תחזית אסטרולוגית  אתם מצליחים להתמודד בצורה מושלמת מול האתגרים, משקיעים את כל האנרגיות כדי להצליח ממלאים את הדרישות ללא להשמיע ביקורת. אל תחשבו שאתם לא ראויים להזדמנויות חדשות או שאתם לא מסוגלים לבצע אותן. הרבה יותר קל להתמודד עם אתגרים שונים אם אתם מאמינים בכוחותיכם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Capricornusמזל גדי
אסטרולוגיה שבועית מכריזה על שבוע טוב מבחינה מקצועית, עם מטרות אשר תצליחו להשיג. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על עבודתכם. מבחינה פיננסית אתם מאד רוצים להיות יותר מחושבים בכל מה שקשור לקניות או מול פיתויים שונים. בסופו של דבר כל זה יהיה רק לטובה.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי הורוסקופ שבועי יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Aquariusמזל דלי
במהלך שבוע זה, לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו לעשות מאמצים רבים כדי לשלוט בכל ההוצאות. אולי שווה לחשוב על תכנון פיננסי לטווח ארוך, כדי לא להגיע למצב שאין כסף בכיסכם. בעבודה הדברים מסתדרים יותר ויותר טוב, כך שאין סיבה לדאוג ותוכלו ליהנות מהצלחה ושביעות רצון.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת, מביאים לאנשי המשפחה תשוקה גם לזוגות הצעירים וגם לאלה שפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין. הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים".
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מחליטים לשים קץ לכל דבר שהוא מוגזם, תקופה שבה איזון זה המילה. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה. אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא הכרחי.

Piscesמזל דגים
אתם מאושרים מפני שהשבוע היחסים עם הסובבים הם מאד ידידותיים. כנרה שזאת הסיבה שאתם עובדים בלהט, אבל עם זאת יהיה לכם קושי לקיים אינטראקציה עם עמיתים לעבודה. יהיה מעין קצר בתקשורת איתם.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתהיו קשובים ולנסות להבין מה גורם לקצר הזה.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה יש לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע על פי תחזית אסטרולוגית יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.