הורוסקופ שבועי 27.04.13 – 03.05.13

מזל טלה
במישור המקצועי אתם חייבים לקחת צעד אחד אחורה, מול עשייתכם המתפתחת, כי יכול להיות שיהיו כמה בעיות.
לפי הורוסקופ שבועי אתם צריכים להיות גמישים יותר כדי למנוע את הקיפאון או הימנעות של יוזמות וקבלת החלטות משלכם.
באהבה: קשר הנישואין הולך טוב. הצורך באהבה וחמלה יגרום ליותר רומאנטיות, יעלו רגשות שלא היו בעוצמה כזו במשך זמן רב. האינטרסים הנוכחים שלכם יכולים לקרב אתכם למשפחה. האנשים הלא נשואים, ימשיכו ליהנות מהחיים ויהיו עבורם הזדמנויות רבות להיפגש עם אנשים נעימים. ומכאן הרבה רומנים…
בריאות: אוראנוס משפיע לטובה על הבריאות שלכם. לא חוסר דינאמיות וחיוניות, אבל זהירות, שכל זה לא יגרום לעצבנות כי שיפריע לשינה.

מזל שור
בתחום המקצועי, אתם נחושים באופן מוגזם. הקצב שלכם הוא מאוד מהיר ואתם תמהרו לסיים כל הפרויקטים. לא למהר "לשרוף" את השלבים הנחוצים: קונפוציוס אמר "חוסר סבלנות קטן יכול להרוס פרויקט גדול".
באהבה: כל אלה שכבר נישאו אינם יכולים להתאפק שלא להעביר ביקורת על בני הזוג. אלה שלא נישאו נמצאים תחת השפעת כפולה של מאדים וונוס. משמעות הדבר היא שהתשוקה סקס-אפיל נמצאים בבית כך שאף אחד ושום דבר לא יכול להתנגד להם. יחיו עבורם רגעים בלתי נשכחים בזרועותיה של האהבה.
בריאות: ההשפעה של מאדים יכולה לגרום נדודי שינה. הפיתרון: ארוחת ערב קלה, תה קמומיל או פרחי תפוז.

מזל תאומים
מבחינת מקצועי, יש הצעות מעניינות לגבי העבודה שלכם. השאיפה שלך. אם אתם מסכימים על הביקורת שמעבירים עליכם, אתם תיאלצו לשאת בהשלכותיה. אל תיקחו הכל בקלות. השתמשו בחוש הומור כדי להיות מסוגל לעבור בקלות רבה יותר על פני ההתנגשויות קטנות. לפעמים ניתן לפתור כל מני בעיות אם אתם מוכנים לעשות פשרות קטנות.
באהבה: אלה שנישואים חושבים כל הזמן על בגידה. שימו לב, תהיה נקמה! הרווקים הלא רגועים חייבים להתכונן ל"פצצה": מחכה להם אהבה ממבט ראשון ואין סימנים של פרידה מהאדם הזה.
בריאות: תחת ההשפעה של מאדים אתם בסדר. יש לנצל זאת, לאוכל יותר ויותר בריא.

מזל סרטן
במישור המקצועי אתם גם עובדים קשה ובאופן אחראי מאד. אתם יעילים, אבל מעט מדי סמכותי על פי דעתם של עמיתים או שותפים עסקיים. להרהר בקפידה לפני לקיחת החלטות מכריעות. קחו את זה בקלות…
באהבה: יהיה טוב יותר אם בקשרים עם בני הזוג לא תהיו כל כך רכושניים. לאלה שלא נשואים, התקופה מאד מבטיחה מבחינת החיים הסנטימנטאליים. אתם לא צריכים לפספס שום הזדמנות חברתית, כי זה יוביל להישג גדול: תמצאו את האדם הנכון בשבילכם.
בריאות: אתם ידעתם ימים טובים יותר! "משהו" מונע מכם להיות בכושר טוב. הפתרון: הרפיה, ויטמינים וקצב עבודה איטי יותר.

מזל אריה
בתחום המקצועי, יהיה צורך יותר מאשר כרגיל לעבוד בצוות. הנסיבות הן חיוביות ואתם יכולים לעבוד בקצב שלכם, מבלי שתרגישו שיש תמיד מישהו מאחור.
אהבה: האהבה, לאלה שכבר נישאו, היא כבר לא מאבק בתקופה זו, אלא שותפות נחמדה. אין יותר לחץ על לכם השבוע, אתה צריך להיות ממושמע יותר, זהיר יותר. המפתח להצלחה הוא לפעול בשלווה, לתת עדיפות לשאלות הנוגעות יקירכם. הרווקים שבנכם לרוב חיים יום, יום בלי לקבוע משהו. משמעות הדבר היא שיש לכם חיי חברה פעילים עם הרבה הזדמנויות לפגוש אנשים נחמדים.
בריאות: אוראנוס מביא לכם טונוס טוב. הבעיה היחידה היא ששבתאי יכול להביא למתיחה של שרירים או גידים. שימו לב!

מזל בתולה
מבחינת מקצועי יש אתם חייבים המון ריכוז והתמדה, בגלל שסיבות מרתיעות לא יהיו חסרות. יהיו דברים חשובים שלא צריך לזנוח אותם, אבל עם תשומת לב רבה אתם תצליחו לעבור אותם. גם גמישות רבה יותר אינה מזיקה, כי גם ככה העבודה קשה ורבה.
אהבה: בתוך המשפחה היו ימי שטופים שמש עם אווירה נעימה. כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי על כל אלה שנישאו וגם על רווקים. הם יהיו נשחקים וייעשו שימוש בכוחם שלהם לצורך פיתוי.
בריאות: מצד אחד אתם מלאים באנרגיה, מצד שני אתם לא יודעים איך להשתמש בה. זה הזמן לעצור קצת, לנשום עמוק, כדי לאפשר לגוף ולנפש להיות "להתאוורר".

מזל מאזניים
במישור המקצועי, אתם זקוקים להרבה גמישות וחשיבה יצירתית בעבודתכם. העשייה המקצועית יכולה להפיק תועלת ניכרת בהזדמנויות שישנן במהלך תקופה זו, בתנאי שאתם עושה כל מה שנדרש. בכל מה שאתם עושים בעבודה אתם משתפים פעולה ועמיתכם יעריכו את התמיכה שאתם נותנים.
באהבה: אלה שכבר נשואים יכולים לקלקל המון עם הקנאה שאין לה שום סיבה. לרווקים , אוראנוס מביא את הצורך לביטחון הרגשי. אם הלב שלהם הוא פנוי, זה לא אומר שיש לזה יתרונות רבים בכל החופש הזה. לכן, המחשבה על נישואין עולות כל הזמן.
בריאות: קצת עייפות. אולי כמה חופש של כמה ימים יעשה רק טוב…

מזל עקרב
בפרק הזמן הזה מבחינת מקצועית, לימודים או ראיון עבודה זה בדיוק הזמן הכי טוב. האינטלקטואלים והחוקרים מלאי רעיונות ברורים ומקוריים ואפילו מבריקים. יש לנצל את ההשפעות הטובות של הכוכבים ולחשוב באופן רציני. עכשיו זה הזמן לשינויים חיוביים מבחינת מקצועי.
באהבה: היחסים עם בני הזוג שלהם, הם די מתוחים. יש צורך להרבה דיפלומטיה כדי לא להגיע לפיצוץ. הרווקים "שוחים" באוקיינוס של תשוקה. החלומות שלהם יכולים להתגשם, אבל אם הם לא יישארו מציאותיים ויהיו תמימים מדי, הצד השני יכול לנצל זאת.
בריאות: אתם מלאים באנרגיות. השתמשו בה לפעילויות ספורטיביות, אך לא למשהו קיצוני.

מזל קשת
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של שלושה כוכבי לכת, תהיה לכם יוזמה שאולי תפתיע חלק מן האנשים. השינויים האחרונים בחיים שלכם הופכו לאתגר אמיתי. אתם חייבים להבין כי לא יכולים להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני מבלי שמאוחר יותר יהיו השלכות. שימו לב על מה אתם מדברים כי זה עשוי להפוך ללעג מול אחרים.
באהבה: האקלים שמייצר הכוכבים הוא נפלא עבור האהבה בנישואין: אתם יכולים להיות מאושרים. למי שלא נשואים, ונוס מעודדת אהבה, אך אתם מתפתים יותר מדי קשרים. עם זאת, פגישה בלתי צפויה, הופכת את המצב בן רגע!
בריאות: הכל טוב אבל לשים לב לתיאבון! קצת דיאטה לא יכאב!

מזל גדי
התקופה הזאת, שהיא תחת החסות של יופיטר, היא חיובית עבור הפוליטיקאים ועבור עסקאות מסחריות. מצד שני, יופיטר גורם לרבים נטייה להישאר באותו מצב, מה שהופך אותם לבלתי מסוגלים לנהל כהלכה כמה שינויים שעשויים להופיע פתאום.
אהבה: בעוד שהקשור הזוגי הוא טוב, אתם חושבים כעת יותר על הכסף. ובכל זאת, קצת תשומת לב עבור בני הזוג לא יעשה החור בתקציב!הרווקים, נשים או גברים שחושבים שהבדידות יכולה להיות דרך חיים הם טועים בגדול. אבל זה לא נכון: השבוע באוויר יש אהבה ממבט ראשון. ואז…
בריאות: לא בסכנה, אבל מרגישים עייפות. כאשר הגוף לא מצליח למצוא את הקצב הוא זקוק למנוחה ורגיעה.

מזל דלי
ברמה המקצועית, עכשיו זאת תקופה נפלאה, אשר תתמקדו בפרויקטים יקרים לליבכם, מבלי להיות מוסחים על ידי שיקולים משניים. זה לא הזמן בשביל הכיף, זה הקרב האחרון לפני הניצחון הסופי! על הפרויקטים, כמובן. להרחיק את הבעיות מן העבר והכל יהיה קל יותר.
באהבה: היחסים עם בני הזוג הם בינוניים. התעלמות מוחלטת של האחר יכול להביא לפיצוץ. הרווקים נהנים, כי מאדים יביא אהבות ולוהטות במיוחד, ללא סיכונים במונחים של תביעות לחתונה.
בריאות: היא מוגנת על ידי ונוס, אך נפגעת על ידי מאדים שיפזר את האנרגיה שלכם ותהיו לא יציבים. התרופה? תזונה מאוזנת, מנוחה ושינה.

מזל דגים
במישור המקצועי, אתם מהמרים עדיין על ההבטחות של שכר ששולם על בסיס קבוע. מבחינות אחרות (אתה לא צריך להיות הפרנואיד) ישנם אנשים שרק מחכים שתיכשלו במקצוע. אתם חייבים להיות "חירשים" להערות המגעילות, נשלטות על-ידי קנאה.
אהבה: בזוגיות האהבה קמה לתחייה: ארוחת ערב רומנטית בהפתעה רק תעזור לזה. הלא נשואים חיים אהבה לוהטת, סוערת, תחת הסימן של חושניות. הם מחפשים תענוגות והם ימצאו אותם בקלות. יהיה להם יחסים מלאי הבטחות. אבל מי עומד בהבטחות היום?
בריאות: יכולת טובה בסיבולת הפיזית ונפשית, אודות לתמיכה של שבתאי. רק פלוטו יכול להביא רגעים של עייפות או להפך. סיאסטה יומי קטנה יכולה לחולל פלאים בקשר לזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות