הורוסקופ שבועי 27.07.13 – 02.08.13

מזל טלה
תנועת הכוכבים בשמיים, תעזור לכם להגשים את השאיפות המקצועיים ולהשקיע את כל כוחות בקריירה. אם יש לכם רצון לעשות משהו ובגדול, עכשיו יש את כל הסיכויים להצליח. אתם ניחושים, חרוצים, מאורגנים, אינטואיטיביים, וכל אלה רק תומכים בהזדמנות שיש לכם השבוע, לפי הורוסקופ שבועי. ההשפעה של הכוכבים תהיה החזקה יותר עבור מי שעובד בחינוך ובתקשורת.
אהבה: בתוך חיי המשפחה השלווה שולטת, אבל חייבים לעשות גם מאמץ קטן… למי שלא נשואים, התקופה יכולה להיות מאד מעניינת. למעשה, הם יכולים להתאהב פתאום. האהבה הזאת תהפוך לאהבה מתמשכת ועל זה הם מברכים את עצמם.
בריאות: העייפות עשויה להיות יותר נפשית מאשר פיזית. יש להימנע ביתר פעילות ולקחת מדי פעם פסק זמן.

 

מזל שור
הכוכבים יעודדו אתכם לרצות להצליח ומצד שני, אתם לא מחפשים תהילה קצרת ימים. אתם, לפי הורוסקופ שבועי, תשקיעו בעבודה כוח יוצא דופן, ולא תבזבזו שום מאמץ כדי להגיע למטרה. אתם מתמקדים במטרתכם בעקשנות ואתם תצליחו!
אהבה: חיי הנישואין של יכולים להיות מגוונים: חלקם קרובים פרידה, לאחרים יש קשיים בחיים המיניים או בעיות אחרות.
אולם, אירועים בלתי צפויים, יכולים לבוא ולתקן את המצב. אלה שלא נשואו לא צריכים להתבלבל בין רצונותיהם לבין המציאות, כי סביר להניח שקשר בתקופה הזאת יביא יותר אכזבות מאשר אושר.
בריאות: מאדים משפיע לטובה על בריאותכם: לא יחסר דינאמיות והתלהבות. אבל להיזהר כי אוראנוס, יכול לגרום לעצבנית ולרגישות.

 

מזל תאומים
אתם, לפי הורוסקופ שבועי, מאוד דינאמיים ומלאים יוזמות, בתחום המקצועי. שום מכשול וקושי, לא יעצור אתכם להתקדם קדימה בנחישות, בלי היסס כדי לעשות מעשה בקנה מידה גדול. הגישה הזאת של בלתי מנוצח, תביא לתוצאות שאתם מצפים להם. אבל יש להיזהר , מסיכונים מיותרים והתלהבות יתרה.
אהבה: בחיי המשפחה, האווירה קצת מתוחה , אך גם מגורה. אלה שלא נשואו נלחצים חזק בגלל הבדידות. אבל, הם יפגשו עכשיו את השותפה או השותף האידיאלי, בנסיבות לא צפויות או בהתרחשויות בלתי רגילות.
בריאות: מרקורי ויופיטר, הם שומרים טוב על הבריאות שלכם, עם זאת לשים לב לתזונה.

 

מזל סרטן
עם מאדים שנמצא בזווית שתומכת בכם, אתם מתפקדים עם הרבה אנרגיה במישור המקצועי. אבל יש להימנע מלקחת החלטות לא מחושבות ולהתרחק ממצבים שיכולים לבלבל אתכם.
אהבה: בתוך המשפחות אווירה חמה, לוהטת, לשמחתו של בני הזוג שלכם. הלא נשואים, בזכות ההשפעה החיובית של אוראנוס, תהיה היכרות, לא צפויה ו מאד החלטית. האושר יאיר את חייהם שנים רבות.
בריאות: אתם נהנים ממצב בריאותי מעולה. רק חלקם עשויים להרגיש "לחץ" בהשפעה של אוראנוס, אבל ניתן להתגבר על כל זה עם תה מרגיע.

 

מזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי, שום דבר באמת חשוב קורה בתחום המקצוע. שבתאי יסייע להתקדם, אבל שום דבר מרהיב בזה, זה רק יעזור לכם להיות יעילים במקצוע. השאפתניים ביותר מבניכם, חושבים אולי לקידום או שינוי במקום עבודה, אבל לא להיות פזיזים! הסבלנות מתוגמלת.
אהבה: בתוך המשפחות כל הבעיות יסתדרו באמצעות דיאלוג וזאת הדרך הטובה ביותר! הלא נשואים שהאמינו שמדובר על קשר לא רציני יהיו מופתעים לשים לב שזה הופך לקשר מתמשך. ולא יצטערו על כך!
בריאות: יש לכם אנרגיה פנומנאלית! אבל אם אתם לא תנהלו את האנרגיה הזאת כמו שצריך היא תרד לטמיון…

 

מזל בתולה
מאדים נמצא הזווית הרמונית וזה ייתן דחיפה גדולה לקריירה שלכם. היוזמות רבות ואתם יעלים יותר מתמיד. בנוסף, יופיטר יגביר את הדיפלומטיה ויעזור לכם לנצל כל ההזדמנויות שעולות על הפרק. יש לכם את כל הסיכויים לסיים פרויקטים התחלתם.
אהבה: במשפחות מחליטים שהתקשורת היא האמצעי היחיד שנותן פתרון לבעיות הזוגיות. ונוס נמצא בזווית טובה עבור הרווקים, כך שהם מוגנים בפני כל האכזבות קטנות או גדולות. בנוסף, יש גם ההזדמנות לדייט יוצא דופן.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, טובה מכל הבחינות, אודות ההשפעה של יופיטר. אבל הוא, אתם יודעים, יכול לגרום לכם לאכול הרבה יותר…

 

מזל מאזניים
במקצוע, אתם משקיעים יצירתיות רבה וזאת הנקודות החוזק שלכם, כי נפטון הוא בזווית הרמונית. אל תהססו להציג את הפרויקטים שמייצגים את אישיותכם. אם אתם חושבים, הרבה זמן לעבוד בתחום של יצירה אל תהססו לעשות זאת .
אהבה: אלה שנישאו כבר, מעריכים עכשיו את הנאמנות יותר מכל דבר אחר, כדבק של הנישואים. הרווקים גם אם הם מרגישים בודדים, לא צריכים להיצמד מהראשון שמגיע, כי זה יזמין אכזבות. סבלנות! הדברים הולכים ומסתדרים בקרוב.
בריאות: פלוטו הוא קצת שובב. בגלל זה יש לעמוד על המשמר, כי למרות שאין שום דבר רציני, אם תהיו רשלנים מדי יהיו על כך השלכות שליליות.

 

מזל עקרב
לפי הורוסקופ שבועי אתם בתקופה של תנופה ואופטימיות. הגיע הזמן לעסוק בפרויקט שדורש תשומת לב רבה מצדכם. אבל יש צורך לשלוט על באגרסיביות, כי אחרת המצב עלול להיות קריטי לטווח הבינוני. בנוסף להימנע מלקחת החלטות פזיזות, ללא מחשבה עמוקה.
אהבה: בתוך המשפחות הדיאלוג מתחדש וזה בסיס מצוין ליציבות. נפטון מביא עבור לרווקים הזדמנות לשפר את חייהם סנטימנטאליים. תהיה הזדמנות, לתרגם את הפנטזיות שהיו לכם ל מציאות. בכל מקרה, הגיע הזמן לנצל כל רגע…
בריאות: להימנע מעודף מזון או מין. לאמץ אורך חיים בריא ואתם תרגישו הכי טוב שיש..

 

מזל קשת
על פי הורוסקופ, אף כוכב לכת אינו משפיע ישירות על תחום המקצועי שלכם. זה אומר שאתם עובדים ללא חשק, אבל עדיין נשארים שפע של כוכבי לכת אחרים, אשר יעניקו לכם רעיונות טובים ומעניינים. לרשום, להשתמש ולהתחיל לממש אותם.
אהבה: בתוך המשפחות משתדלים לגרש את השגרה והשעמום: בלב שלהם יש חגיגה.
הרווקים חייבת לדעת בדיוק מה הם רוצים. לא טוב בשבילם להבטיח, אם הם יודעים שלא יכולים לקיים את ההבטחה. זה יכול להוביל אותם הרבה יותר רחוק משחשבו. שעלולים להתעורר כל מני סיבוכים.
בריאות: שום מחלה רצינית, רק ההשפעה האומללה של שבתאי יכולה להביא מחשבות שחורות ולמצב הרוח רע. תנסו להיות אופטימיים יותר.

 

מזל גדי
יש לחזק את הקריירה שלכם באמצעות אנשים, אשר מכירים ומעריכים את יכולותיכם. על פי הורוסקופ שבועי, בתחום הקריירה הכל הולך חלק. אבל, אם אתם לא זהירים במה שאתם אומרים, או מתבדחים, הדברים יכולים לחזור נגדיכם.
אהבה: עבור אלה שכבר נישאו מדובר על תקופה טובה, שקטה. הרווקים צריכים לשים לב לנטייה לבדידות מוגזמת. נפטון יכול לגרום להם לעשות הכל כדי לברוח מן הבדידות. אתם חייבים להיות סבלניים. הפתגם אומר "מי שיודע לחכות, הזמן פתח לו את כל הדלתות ".
בריאות: אתם מלאי אופטימיות. אוראנוס יכול להביא הסיכון קטן לתאונות: למשל אם אתם עוסקים בגינון, חתכים או מכות באצבעות.

 

מזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועי העתיד נפתח לצד הטוב עם הרבה הזדמנויות ועם ביטחון עצמי מחודש. מאדים ויופיטר יעניקו לכם הזדמנות של טיפוס מהיר הירארכיה המקצועית … אם אתם מתכננים לפתוח עסק משלכם, עכשיו זה הזמן המתאים.
אהבה: בחיק המשפחות יש תחושה של טוב, של שלמות, של סביבה חמה. הלא נשואים מרגישים את הכובד של התחושה להיות לבד, אבל מפגש מכריע יגרום לחשוב לכיוון הנישואים.
בריאות: חיוניות ואופטימיות! אך, כאבי שיניים יכולים להפריע, כך שרצוי ללכת לרופא שיניים לעיתים קרובות יותר.

 

מזל דגים
יהיה לכם הזדמנות כדי להתבלט בעבודה השבוע. אם עד עכשיו נשארתם בצל, כעת באפשרותכם להפתיע לטובה, מבחינה מקצועית. השאפתניים הסובבים אתכם חייבים לזכור שאתם שם. שלא יהיה ספק שאתם מצטיינים במקצוע.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתוך המשפחות מרגישים אווירה של שקט ושלווה . הרווקים עשויים לריב עם בני הזוג: הם לא באותה דעה וזה מביא למחלוקת בניהם. יש למנוע ממצב כזה ולהביע את רצונם האופן ברור.
בריאות: למאדים ונפטון השפעות על בריאותכם, אשר יכולות לגרום לאי יציבות, אבל שום דבר רציני. אם העייפות, עוצרת את ההתלהבות קצת בילוים יכול לתקן הכל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות