הורוסקופ שבועי 27.09.13 – 03.10.13

Ariesמזל טלה
מבחינת מקצועי יש ההזדמנות לביצועים טובים. על פי הורוסקופ שבועי, עם זאת חייבים להיות ערניים מאוד, לא לקחת סיכונים מיותרים במיוחד כאשר מדובר בהתחייבויות ישנות יותר. בגלל החופש שהיה לכם בזמן האחרון שכחתם להגיד בזמן עבודה. חשוב להזדרז ולסיים אותה בהקדם.
אהבה: האחריות כבדה מדי, וזה לא יגרום לבני הזוג הנישואים שמחה גדולה! הרווקים, חיים מיום ליום והנינים, אך בסוף השבוע תהיה פגישה מכרעת עבור העתידה.
בריאות: השמש מעניקה בריאות טובה, אך מאדים יכול לתת עודף אנרגיה ועצבנות. יוגה או טכניקות הרפיה,יכולות לעזור או פשוט הליכות מהירות.

Taurusמזל שור
השבוע יש לכם תחזית אסטרולוגית שבועית בעיתי. אתם רוצים לעשות הרבה דברים, יש לכם רעיונות חדשים, זקוקים להרפתקאות וכל זה בגלל מצב הכוכבים. עם זאת, שבתאי קורא לזהירות, מתינות ושמרנות. במילים אחרות, לפני אתם מתחילים משהו חדש, בין אם זה מערכת יחסים או פרויקט, לשים לב לכל הפרטים, להימנע מפשרות. השבוע, מקור השראה לפתרונות הנכונים הוא בפרטים, בקפידה ונוכחות. התוצאות הטובות של הבחירות שלכם, יורגשו במיוחד בכיס.
אהבה וזוגיות: יתכן שהשבוע הבן/בת זוג יבוא בטענות על דברים ישנים, דבר שיכול לגרום למריבות. נסו לא להגיב כי רק ברוגע ניתן יהיה לעשות שלום בי.

Geminiמזל תאומים
יש לכם הורוסקופ שבועי שצופה לכם דברים טובים. אף כוכב לכת אינו משפיע ישירות על תחום המקצועי שלכם. זה אומר שאתם עובדים ללא חשק, אבל עדיין נשארים שפע של כוכבי לכת אחרים, אשר יעניקו לכם רעיונות טובים ומעניינים. לרשום, להשתמש ולהתחיל לממש אותם.
אהבה: בתוך המשפחות משתדלים לגרש את השגרה והשעמום: בלב שלהם יש חגיגה.
הרווקים חייבת לדעת בדיוק מה הם רוצים. לא טוב בשבילם להבטיח, אם הם יודעים שלא יכולים לקיים את ההבטחה. זה יכול להוביל אותם הרבה יותר רחוק משחשבו. שעלולים להתעורר כל מני סיבוכים.
בריאות: שום מחלה רצינית, רק ההשפעה האומללה של שבתאי יכולה להביא מחשבות שחורות ולמצב הרוח רע. תנסו להיות אופטימיים יותר.

Cancerמזל סרטן
במשרד, במפעל, או בכל מקום עבודה, ילך לכם מצוין. אתם יכולים לפתור את הבעיות מהר יותר מאשר כל אחד אחר. זה היתרון עבור התדמית שלכם! אבל צריך להיזהר, כי יש מאלה מקנא: כמה מהעמיתים יכולים לחשוב על איך "לנטרל" אתכם עם שיטות לא-כל כך מכובדות!
אהבה: בתוך חיי הנישואים נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום: בידור, ספורט, טיולים. . בראבו! אלה שלא נשואו יש לנצל את החופש שלהם, והם לא חושבים על נישואים. עם כל ההתנגדות שלהם, בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית, לא לנצל יותר מדי את האנרגיה שלכם. לנוח, לישון 7-8 שעות בלילה, לשמור על רמת המתח והעצבנות.

Leoמזל אריה
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית והכוכבים צופים לכם השבוע הכי שהיה לכם בחודשים אחרונים. השבוע זהו הזמן להיכרויות ולשיפור התחום הרומנטי, צאו לבלות, לרקוד וליהנות. אם אינכם נשואים החל מהשבוע זהו הזמן למצוא חתן/כלה, הקשר אותו תפתחו השנה כנראה יוביל לחופה.
גם בתחום המקצועי והקריירה השבוע מטיב עמכם אך אם זאת אל תהיו תובעניים מדיי בכדי להימנע מעימותים מיותרים של אגו. זהו הזמן ליהנות ולתת לילד שבכם לצאת החוצה, ייסחפו ותנו לדמיון להיאבד בתוך המציאות.
בריאות: לקראת סוף שבוע מישוה במשפחה שאתם אוהבים ירגיש לא טוב. חייב לקחת אותו לבדיקות רפואיות למרות שהוא לא רוצה.

Libraמזל מאזניים
הכוכב ונוס מטפח יצירתיות, נותן לכם רעיונות טובים ונחישות רבה להוציא אותם לפועל. יש לקחת את היתרון הזה ולא להתעכב כדי ליצר משהו, כל דבר, או להשיק פרויקט חדש, שהצלחתם יובטח על ידי כוכבי הלכת.
אהבה: ונוס מבטח חיי נישואין יציבים. אלה שלא נשואים, לא אוהבים יחסים שלא מביאים משהו בונה. בזמן הזה הם עשויים להכיר מישהו, שנראה כמו האדם האידיאלי עבורם. הם יחשבו על נישואין במהירות! אבל מהר…
בריאות: פלוטו מביא סיבולת גופנית ומצב רוח טוב. אתם גם עלולים לסבול מדלקות עיניים או חניכיים, אך אין לזה חשיבות רבה.

Scorpioמזל עקרב
השבוע, במישור המקצועי, אתם יותר שאפתנים ולהוטים לטפס בסולם ההירארכי, במיוחד שהכוכבים משפיעים לטובה. אתם עוברים תקופה של מלנכוליה, אשר, מיוצרת על ידי פגישה עם אהבה ישנה. הזיכרונות חוזרות באופן אובססיבי כל יום השבוע.
גם אם אתם מרגישים שאתם עסוקים מאוד, תגלו שאתם עדיין מסוגלים לטפל בעניינים של אחרים. באמצע השבוע תקבלו ותתנו מתנות יקרות.
בסוף השבוע, כל התוכניות שלכם ישתנו, בגלל הופעתו של אדם שיחייב אתכם למלא את כל חובותיכם. הטונוס והמרץ שלכם הם בשיא: אתם לא יודעים מה זה עייפות, אך לשים לב לקיבה.

Sagittariusמזל קשת
בעבודה יש הורוסקופ שבועי מתאים להתפתח וחשוב להראות למנהלים שלכם שאתם באמת מומחים בתחום. הם ידעו להעריך זאת עם זאת, אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ.

Capricornusמזל גדי
בחיים המקצועיים, אתם תיתנו ביצועים מעולים וכדאי לקחת אחראיות ויוזמות. לא לוותר ולא לתת לפסימיות, של הסובבים לייאש אתכם. לכו קדימה!
אהבה: כוכב הלכת ונוס מקל על היחסים בין בני הזוג במשפחות ומאיר את חייהם. הרווקים הם סלקטיביים יתר על המידה: אפילו האדם המושלם ביותר בעיניהם לא מספיק טוב. הנה, איך הם מפחיתים את סיכוייהם למצאו את החצי השני שלהם! אתם צריכים להיות פתוחים יותר ופחות תובעניים.
בריאות: יופיטר נמצא בזווית הרמוני ומביא לכם בריאות טובה. כדי לשמור על זה אל תשכחו לאכול!

Aquariusמזל דלי
מבחינת מקצועית, אתם נוטים להיות לא זהירים, ולהמשיך לסמוך על מה שהשגתם קודם לכן. תעשו חושבים, אחרת תשלמו ביוקר. מגיע הזמן להתעורר!  זהירות לא לשרוף את הגשרים ויחסים עם השותפים בעבודה.
אהבה: הזוגיות שיש בתוך המשפחות, תהיה שלווה הרבה יותר מאשר בעבר. הרווקים עלולים למצוא את עצמם במצב עדין בפרשת אוהבים, משום שהם מערבבים כסף עם אהבה. נדרשת תשומת לב רבה, שכן אנו יודעים כי כסף ואהבה ביחד זה חומר נפץ…
בריאות: אתם נמרצים בגלל מאדים, אבל זה יכול לגרום לתוקפנות. תוכלו למצוא הקלה בפעילות מתמשכת בספורט.

Piscesמזל דגים
האקלים שנוצר מסידור כוכבי הלכת יעזור לכם להתבטא עם טאקט ובאופן מקצועי, אך בחוזקה ועם סמכות, אשר יאפשרו לנצל היטב את הנסיבות החיוביות. אתם צריכים להתעלם מאתגרים ולא לתת חשיבות לביקורות. המנהלים שלכם בודקים את התיק שלכם במטרה להציע לכם תפקיד חדש. הדבר יתממש בשבועות הקרובים אם תהיו זהירים ותעשו עבדוה משלמת.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית אומרת שזה הזמן כדי לדון בשלווה, על חלוקי הדעות שבחיי הנושאים. לגבי הרווקים, הם חיים במתערבל של תשוקה. יחיה סיפור אהבה נפלא, בנסיבות יוצאות דופן ובלתי צפויה. אבל כל זה יכול להפוך למשהו לא נעים אם אתם חיים באשליות עקרות, ולא עם הרגליים על הקרקע.
בריאות: נפטון בהיבט הרמוני לבריאות שלכם, אז יהיה רק טוב.