הורוסקופ שבועי 27.11.15 – 03.12.15

Aries

מזל טלה
עליכם לעשות את מרב את מאמצים כדי שהדברים להתקדם כמו שצריך במקום העבודה, על מנת להשיג את התוצאות הצפויות. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להיות ערים לכל שינוי ולראות איזה מידע יוכל לעזור. עם הכסף אתם חייבים להיות זהירים מאוד ולא להחמיץ שום הזדמנות להשיג הכנסות נוספות.
אהבה: מי שנמצא במערכת יחסים יציבה על פי תחזית אסטרולוגית שבוע הקרוב לא יביא שום שינוי והכל מתנהל על מי מנוחות. הרווקים שבניכם לא ממרים להתחיל מערכת יחסים רצינית ומעדיפים לבלות עם חברים. אפילו אם יש מישהו בתמונה אתם לא רוצים שהיחסים יהיו אישיים מדי. עליכם להיות זהירים בהקשר זה, על מנת לא לסבול.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לעסוק בפעילויות מהנות על מנת להיפטר מהלחץ היומיומי ולא לשקוע בעייפות. אם אנחנו מדברים על מקצוע זה אימון לאחרונה, גם על מדיטציה, או פעילויות להזין את נשמתך. באופן כללי הבריאות היא די טובה, כך שמומלץ לעשות פעילות גופנית באופן קבוע.

Taurusמזל שור
לפי הורוסקופ שבועי מדובר על תקופה טובה בתחום המקצועי, עם פרויקטים מוצלחים. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס כספי על מאמציכם. מבחינה כלכלית אתם מאד רוצים להיות יותר מחושבים בכל הנוגע לקניות ופיתויים. מומלץ לא לקחת הלוואות, כי הכוכבים הם לטובת שיפור של מצב הכלכלי.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Geminiמזל תאומים
אתם לפי תחזית אסטרולוגית מצליחים להתמודד בצורה נפלאה מול כל האתגרים ומוכנים לתת הכל כדי להצליח. לא תהיה לכם שום בעיה למלא את כל הדרישות מבלי להשמיע שום תלונה. אל תחשבו שלא מגיע לכם הזדמנויות להתקדם או שאתם לא מסוגלים לממש אותן, כי רק כך יהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד עם האתגרים אם אתם תאמינו ביכולותיכם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם דורשים הרבה גם מעצמכם אך גם מאחרים ועם זאת אתם אולי סומכים יותר מדי על בני זוגכם. שימו לב שלא תמיד הם הוכיחו שמגיע להם וזאת הסיבה שהשבוע תופתעו לא לטובה. תנסו לפתור את הבעיה ולהסיק את המסקנות הנכונות הקשורות לעתיד יחסיכם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה, אבל תישארו עם הרגליים על הקרקע ואל תתנו לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. מצב בריאות באופן כללי יהי תקין ורק אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות. תמשיכו לפקח על עורך חיים בריא, על שעות מנוחה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Cancerמזל סרטן
האווירה במקום העבודה היא לא כל כך נוחה וזאת לפי תחזית אסטרולוגית בגלל טינה של מעמיתיכם לעבודה. למרבה המזל הכוכבים תומכים בכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת. השבוע, אתם תעבדו לא מעט, אך בעזרת ההשפעה שהחיובית של הכוכבים אתם תתגברו על כל המכשולים אשר יעמדו בדרככם. אהבה: אם אתם חושבים שבמערכת היחסים יכולה להיות מנוהלת על ידי הגורל אתם טועים. תנסו להיות יותר מעורבים, תתרמו יותר, תוותרו על האגו ותתחשבו יותר גם ברצונותיהם של בני זוגכם. בעיות של הרווקים בתחום האהבה עלולות להחמיר. לפי הורוסקופ שבועי מומלץ להיזהר יותר מהיכרויות עם אנשים החדשים אחרת אתם תפגעו. בריאות: למרות כל המתחים גם בזוגיות וגם בעבודה אתם מלאי אנרגיה ומרגישים מסוגלים לעשות כל דבר אשר אתם רוצים. רצוי לא למתוח את הגבולות כי לפי אסטרולוגיה שבועית העייפות כן תגיע בסוף. יש להירגע ככל האפשר, אם אתם רוצים לשמור על האיזון הבריאותי.

Leoמזל אריה
השבוע בעבודה, אולי בפעם ראשונה המאמצים שלכם זוכים להערכה או אפילו תקבלו קידום מסוים שעליו חלתם במשך זמן רב. בעיות כספיות הן בראש הדאגות שלכם ולפי הורוסקופ שבועי אתם במצב שבו חייבים למצאו דרכים להשיג קצת כסף. יהיו לכם לא מעט הוצאות ותנסו לתכנן אותן לפי סדר העדיפויות. אוהבה: הרגשת הביטחון אשר מעניק לכם בני הזוג נותן לכם כנפיים ולעשות מאמצים גדולים כדי להראות להם כמה אתם אוהבים אותם. אתם מסתדרים מצוין ובכל פעם שאתם בבעיה בזרועותיהם אתם מוצאים נחמה ורגיעה. הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית דווקא לא חושבים על קשר מחייב אלא רק רוצים ליהנות מהחיים. בריאות: מבחנה פיזית המצב הוא טוב כי על פי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים יתמכו במערכת החיסונית ואינם מופיעים על המפה האסטרולוגית היבטים מדאיגים הקשורים לבריאותכם. עם זאת, מבחינה נפשית אתם תצטרכו להתמודד עם כל מיני אתגרים ותצטרכו למצוא פתרונות כדי למנוע או לפחות לא להעצים קונפליקטים מסוימים עם הסובבים אתכם. לקראת סוף השבוע תתחילו להרגיש עייפים למדי.

Virgoמזל בתולה
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה. אהבה: מנקודת המבט הסנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תרגישו מלאי אנרגיה, להוטים לשתף את הרגשות והרצונות שלהם. ייתכן שאתם תפגעו בבני זוגכם בגלל דברים שלא מובנים נכון. אולם, במקום לנסות לתקן את השני, אתם צריכים ללמוד לקבל את הפגמים. מערכות יחסים שמתחילות עכשיו ייתכן שיהיה בעלות עניין וימשיכו זמן קצר מאד. בריאות: אתם נמצאים בתקופה של בעבודה מאומצת, דורשים ממכם הרבה וקשה להתמודד עם האינטנסיביות כזו לתקופה ארוכה.  אסטרולוגיה שבועית חושבת שכדאי לצאת לחופשה קצרה כדי לחדש את הכוחות שלכם.

Libraמזל מאזניים
אם תתחילו את השבוע בפרויקטים חדשים הם יובילו להצלחה. אתם יצירתיים ופעילים, כך בתחום הקריירה וגם התחום הפיננסי אתם בכיוון הנכון. מצד שני, לפי הורוסקופ שבועי עמוק בפנים אתם מרגישים צורך עז לעבור שינוי במישור האישי. אהבה: אתם תצליחו להיפטר מהשעמום שבמערכת היחסים על ידי הפתעה נעימה שתכינו לבני זוגכם או להחליט לנסות דברים חדשים ביחד.
לפי אסטרולוגיה שבועית תפסיקו לנסות לשלוט תמיד ברגשות ואם תעשו זאת תבינו שתמיד יכולים אתם לגלות משהו חדש ומרגש בזוגיות. בריאות: אם כבר החלטתם לעשות שינויים בחייכם, כגון בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מלאי מוטיבציה והתוצאות לא יאחרו להראות. קחו את המושכות בידיים ותתחילו לחות חיים בריאים ומאושרים יותר.

Scorpioמזל עקרב
על פי תחזית אסטרולוגית שבועית הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. ייתכן שהממונים יטילו עליכם יותר אחראיות או תהיה הזדמנות לשנות את מקום העבודה. עם זאת, עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, כדי שעתידכם לא יפגע. גם יותר יוזמה לא תזיק והיא רק יכולה להביא רווחים נאים במישור הפיננסי. אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך.
לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם. בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Sagittariusמזל קשת
זאת תקופה של חגיגה אמיתית במישור המקצועי. אתם תתקדמו ותרגישו גאווה על כך שהצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או התערבות מצד הסובבים אתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתשתמשו גם באינטונציה שלכם כדי להגיע ליעדים שקבעתם לעצמכם.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית דעתכם מוסחת ממערכת היחסים ואתם לא שקטים. תזכרו שמי שרוצה לתפוס שתי ציפורים ייתכן שלא יצליח לתפוס אף אחת מהן. הרווקים פעילים בחיי החברה פעילים וכך יכירו כל מיני אנשים חדשים. משהו ימשוך את תשומת לבכם במיוחד על אף שהקשר הזה נראה בלתי אפשרי, אל תרימו ידיים.
בריאות: שימו לב למצבי הרוח ותעניקו גם לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי וזה בטוח יעשה לכם טוב. מומלץ לפי הורוסקופ שבועי שאם יהיו תסמינים של מחלה לפנות לרופא כי משהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות.

Capricornusמזל גדי
זאת תקופה יצירתית ומלאה בהשראת במיוחד בעבודה. על פי תחזית אסטרולוגית רעיונותיכם מוערכים על ידי הבוסים שלכם. הפוטנציאל לזכות בקידום הוא גדול ואתם מרוצים איך שהדברים מתקדמים. מבחינת הכסף, לאחר תקופה עם הרבה הוצאות מיותרות, אתם מתחילים לאט, לאט להתאושש. עם קצת מאמץ, עד סוף החודש המצב יחזור לקדמותו.
אהבה: אתם מרגישים לפי הורוסקופ שבועי מוכנים נפשית להתחיל מהתחלה. נמאס לכם לחיות מזיכרונות ואתם נחושים למצוא את אהבת חייכם. אל תתייאשו אם היא לא תופיע בימים הקרובים כי הכוכבים הם לצדכם בעתיד הקרוב.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נאבקים עם בעיות בריאות הנגרמת על ידי מתח. תנסו להירגע וממומלץ במגביל להתחיל טיפול עם תוספי ויטמינים. תהיו זהירים יותר כשמדובר על עייפות, כי ההשפעה יכולה להיות הרבה יותר חמורה ממה שאתם חושבים.

Aquariusמזל דלי
בחלקו הראשון של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי שינויים מסוימים בבית  ישפיעו על התפקוד בעבודה. לכן,  יהיה קושי להתרכז בעבודה ומול משימות מסובכות אתם תרימו ידיים. בנוסף אתם תגלו בעיות בגלל תחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או תשלום עבור עבודה שעשיתם יתעכב.
אהבה: מפני שאתם הייתם מאד עסוקים לאחרונה אתם מרגישים צורך להגדיש תשומת לב ליקיריכם ויש להניח שדבר זה יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם אתם תרצו לבלות את סוף השבוע עם המשפחה. בגלל שהתקשורת עם בני הזוג, הוא נושא רגיש אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה על בילוי משותף, זמן מצוין לשתף דברים.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הצורך להימלט מן השגרה היום יומית ולהקדיש יותר זמן לעצמכם רק עולה וגובר. העייפות שאתם מרגישים תגרום לכם להתרחק מהרבה אנשים או ממקומות עמוסים. על מנת לשמור על בריאותכם תעשו כל דבר במתינות. כוכב נפטון גם יכול לגרום לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Piscesמזל דגים
אתם לא צריכים לאבד את התקווה רק בגלל שהדברים לא מסתדרים כפי שתכננתם. אולי אתם צריכים לפעול מבלי להסס ועם יותר נחישות כדי להגיע להצלחה אמיתית. לפי הורוסקופ שבועי בסך הכל הקריירה שלכם ממשיכה באותה מגמה כלפי מעלה. בתקופה האחרונה היו לכם הוצאות גדולות ממה שתכננתם ועכשיו אתם במצב שתצטרכו לחסוך כמה שיותר.
אהבה: אם אתם כבר במערכת יחסים אל תסתובבו עם הרגשה שאתם הצודקים תמיד או שכל מי שסובב אתכם הם אנשים מסובכים וקשה להבין אותם. הרווקים על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית חייבים להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם שמעבר למה שנדמה שהם רואים. ייתכן שהם יהיו מופתעים מדברים מסוימים שלא ראו קודם לכן.
בריאות: יכול להיות  שלא תרגישו טוב בתחילת השבוע ותתנו למחשבות השליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לרופא. על פי תחזית אסטרולוגית ברגע שתרגישו טוב יותר, כבר תהיו בטוחים שהבעיות נעלמו, אבל תהיו זהירים ותמשיכו בטיפול ובתרופות לפחת עוד כמה ימים.
בריאות: אתם במצב טוב מבחינה פיזית. רק אל תגזימו מכל מני דברים, ותהיו פעילים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,526 גולשים