הורוסקופ שבועי 28.08.15 – 03.09.15

Aries

מזל טלה
למרות שאתם מרוצים ממקום העבודה הנוכחי, לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי אשר ימריץ אתכם מבחינה אינטלקטואלית וכספית. בתקופה אחרונה לא הצלחתם להימנע מקניות ועכשיו נגמר הכסף וזה אומר שתצטרכו לתכנן מחדש את ההוצאות לשבועות הקרובים כדי לא להישאר עם חובות.
אהבה: יחסי האהבה עם בני זוגכם לחיים יגיעו לנקודת שבה לעתים קרובות יותר ויותר תריבו ואף אחד מכם לא נראה מוכן להתפשר.
אם אתם לא מעורבים במערכת יחסים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיה לכם הזדמנות אמיתית להכיר אדם אשר איתו תרצו לצאת ולבלות כמה שיותר זמן.
בריאות: השבוע האויב הגדול ביותר של בריאותכם הוא המתח. על פי אסטרולוגיה שבועית במיוחד בחלקו האחרון של השבוע אתם תצטרכו לעמוד מול מצבים בלתי צפויים, אשר יכולים להוליד קונפליקטים מסוימים. תנסו לשמור על קור רוח, להיות סובלניים כדי להוריד רמת המתחים.

Taurusמזל שור
לפי תחזית אסטרולוגית הירח המלא יוצר גשר בין הבית לבין הקריירה ומשפחה. של ההורוסקופ כללית שלך. מצב זה בטח יפיק הרבה אירועים קשורים למשק הבית, לדיור ולכן עניינים מסוימים הקשורים לנדל"ן עלולים להסתדר בימים הבאים. הסוף תלוי אופן אשר ניהלתם את הנושאים האלה עד כה.
אהבה: הירח המלא של יכול להחזיר מתחים ישנים במשפחה, במיוחד בבית. אם הדברים מסתדרים כבר זמן מה באופן נורמאלי אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתאפק ולא להביא לדיון נושאים דיון אשר בעבר גרמו לסכסוכים עם ההורים או עם בני משפחה אחרים. תנסו לא להסתיר דברים מהם, כי בדרך זו או אחרת, הכל יתגלה.
בריאות: חוויות פחות נעימות מן העבר הרחוק יחסית גורמות לכם לנוסטלגיה וזיכרונות על ימים טובים יותר. חשוב לא לשכוח להתמקד בהווה ולראות את חצי הכוס המלאה. בסך הכל לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הביאותי הוא טוב וכדאי לכם ליהנות מכל רגע.

Geminiמזל תאומים
קצב העבודה הוא יותר ויותר מהיר יותר, אך, אתם בלי להסס תעשו כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא לפי הורוסקופ שבועי מתאימה להחלטות חשובות, תקופה מועילה מאד עבור עתידכם. כל מה שתעשו זה יסייע לאינטרסים שלכם. תחרותיות זו המילה שאתם אוהבים כל כך בימים אלה.
אהבה: בקרב אנשי משפחה הכל מתנהל תחת הרמוניה והרומנטיות בהחלט שולטת. זאת תקופה מאושרת אבל אתם חייבים לשים בצד את המופנמות, להיות פתוחים יותר ולדבר עם בני זוגכם על הכל. ונוס מעניק לרווקים את כוח הפיתוי וחושניות. עכשיו על פי תחזית אסטרולוגית הרווקים יצליחו למשוך את כל תשומת הלב של אחרים וכן, האהבה היא בדרך.
בריאות: מצב הבריאותי הוא ללא בעיות מיוחדות, אבל, למרות שאתם נהנים לעבוד הרבה אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא להגזים כי עומס יתר יביא לעצבנות ומתינות. כדי להיפטר מעצבנות תשלבו מנוחה עם פעילות גופנית. גם דיאטה קצרה לא תזיק.

Cancerמזל סרטן
לפי אסטרולוגיה שבועית רצונכם להצליח בתחום הקריירה והעובדה שאתם מוערכים זה מה שידחוף אתכם לא לוותר, גם כאשר הדברים לא נראים הכי טוב. אל דאגה, בסוף הכל יסתדר לצד הטוב ביותר!
אהבה: אתם מרגישים צורך לקחת מרחק או אפילו לסיים את מערכת היחסים הנוכחית, מפני שנמאס לכם מהוויכוחים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם ממש זקוקים לשלווה. יש לזכור, לפני שאתם מקבלים החלטה כל שהי, כמה פעמים האי הסכמות היו מבוססת על העובדה שאתם גרמתם לכך.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי השבוע לא יהיו לכם תלונות לגבי בריאותכם. אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו עורך חיים מאוזן, מצב הרוח והמצב הפיזי רק ישתפרו יותר ויותר. שימו לב שעצבנות יכולה להוציא אתכם מהאיזון שהשגתם.

Leoמזל אריה
על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים ישפיעו בצורה חיובית על כל מה שקשור לתחום הקריירה. בנוסף יש להזכיר את ההשפעה המועילה של השמש, אשר תעזור לכם שמאמציכם יהיו מתוגמלים לפי שוויכם האמיתי וזה יקרה בקרוב. שימו לב לכמה אנשים אשר מקנאים בהצלחתכם!
אהבה: מבחינת האהבה, על פי הורוסקופ שבועי אתם תרגישו יותר מתמיד שאתם רוצים לשתף איתם כל דבר אשר אתם עוברים. מרוב התלהבות ייתכן שאתם ללא כוונה תפגעו בבני זוגכם וזה בגלל אי הבנות. מאד מומלץ שבמקום לנסות לשנות את בני זוגכם, אתם צריכים ללמוד לעשות כל מני פשרות. אם אתם תיכנסו למערכות יחסים חדשה זאת תהיה מערכת לתווך קצר.
בריאות: המטרה שלכם, ככל הנראה, זה ליהנות השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לשים לב לבריאותכם למרות שההרגשה היא מעולה. בכל מה שאתם עושים חשוב שיהיה מדתיות וגבול, אחרת, תצטערו שמתחתם את החבל יותר מדי. לפחות עכשיו תטפלו נכון בעצמכם.

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע מלא אופטימיות, כך שכל המגבלות והאילוצים שהיו בחייכם ייעלמו בהדרגה. עם כל זה אתם עדיין זקוקים לסוג של ביטחון עבורכם ועבור הסובבים אתכם. בתחום המקצועי אתם נדרשים להשקיע הרבה אנרגיה ומאמצים.
אהבה: חיי האהבה שלכם הם יציבים מספיק כדי להחזיק מעמד בפני מכשולים שונים בחיי הזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מקבלים את תמיכתם של הכוכבים, כך שהצרכים ה סנטימנטאליים יהיו מסופקים היטב. אתם חייבים להיות כנים עם עצמכם ולהיפטר מכל המסכות שלבשתם עד כה.
בריאות: שימו לב שזאת תקופה אשר בה הכוכבים ישפיעו על תיאבון שלכם. אם אתם תתחילו "לטחון" כל מה ששמים על השולחן מהר מאד תעלו במשקל. ההמלצה של  הורוסקופ שבועי היא לשמור על אכילה נכונה או לעסוק בפעילות גופנית, כדי לשמור על מצב בראותי תקין.

Libraמזל מאזניים
על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תקבלו משימה תובענית אשר תעמיד למבחן את כישרונותיכם הארגוניים, אבל גם את אלה הקשורים לקבלת החלטות. זו הזדמנות מושלמת כדי להוכיח את היכולות. מפני שאתם אנשים מחושבים בעניין הכסף, כסף אשר שמתם בצד יעזור בבעיה לא צפויה שתתרחש באמצע השבוע.
אהבה: השבוע לאלה אשר נמצאים במערכת יחסים יוכלו ליהנות מערבים מלאי תשוקה ואהבה. בני זוגכם יעשו הכל להפתיע אתכם ברגעים רומנטיים. אפילו הרווקים אשר איבדו את התקווה שימצאו מישהו שיעמוד בדרישותיהם, לפי הורוסקופ שבועי יופתעו לפגוש אדם שירשים אותם חזק מספיק כדי לתת לו הזדמנות.
בריאות: זה שבוע טוב מבחינה בריאותית. הכל משתפר בתחום זה  וכמה תסמינים על פי אסטרולוגיה שבועית אפילו ייעלמו. מומלץ מאוד לא להפסיק טיפול מסוים ולשמור על אורח חיים בריא, כי הכוכבים לא תמיד יעמדו לצדכם.

Scorpioמזל עקרב
הכל מסתדר מצוין בעבודה. הקשר עם הבוסים ועמיתים לפי תחזית אסטרולוגית הוא הצלחה אחת גדולה, אשר הפוך כל בעיה למשהו שקל להתגבר עליה. חגיגת הבזבוזים שהיה בזמן האחרון מתחילה לתת את אותותיה ואתם בסיטואציה שבה תצטרכו להצטמצם.
אהבה: אתם מרגישים בני מזל כי לידכם יש בני זוג אשר מבינים ואוהבים, לטוב ולרע. אפילו אם את רבים מפעם לפעם, בסוף הכל נגמר ברגעים רומנטיים. אם אתם רווקים, לפי הורוסקופ שבועי אדם מרגש נכנס לתוך חייכם ומתחיל לשנות אותם, לאט, לאט. אתם נהנים לצאת, שמחים שיש מישהו לצדכם, אבל עדיין חוששים להתחיל מערכת יחסים.
בריאות: הבריאות טובה, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתייחס יותר לעצמכם. נסו לארגן את הזמן טוב יותר כדי שיהיה לכם יותר שעות של מנוחה בלילה. הקושר הגופני טוב, אבל יש מקום לשפר את התפריט היומי.

Sagittariusמזל קשת
תהיה לכם על פי תחזית אסטרולוגית התנגשות עם הבוס או עם עמית לעבודה שאיתם אתם עובדים ישירות. אתם באמת צריכים לתאם מהלכים ולתקשר ביעילות כי זה מתקרב במהירות תאריך יעד של פרויקט מסוים. כנראה שיכנס סכום קטן של כסף, כסף אשר תבזבזו במהירות.
אהבה: היציבות והנאמנות זה מה שמאפיין את הזוגיות של אנשים שכבר נמצאים במערכת יחסים. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים ממש בייאוש את האהבה האידיאלית, אבל הכל נראה להם נטול ערך וזה לא הופך את חייהם לקלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר לא ממש קיימת.
בריאות: לכוכבי הלכת יש השפעה חיובית על בריאותכם כמו למשל כוכב הלכת מאדים, אשר לפי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם המון אנרגיה, אבל מרוב התלהבות זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Capricornusמזל גדי
במקום עבודתכם לפעמים אתם מרגישים חסרי ביטחון, אך עם קצת כוח רצון תוכלו להוכיח מה אתם מסוגלים לעשות. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יהיה רק לטובתכם. אל תשכחו שתקופה זו יכולה לפעמים להביא רגעים מביכים, אך יש בה גם פוטנציאל גדול להצלחה.
אהבה: אתם תרצו לדבר עם בני זוגכם בעניינים כואבים או על דברים אשר אתם קשורים אליכם. דבר אחד מפריע לכם והו האדישות שהם מפגינים. על פי תחזית אסטרולוגית בחלקו השני של השבוע אתם תחזרו לרגשות יותר טובים, כאשר תבינו שהסלחנות ויכולת להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה להעניק לעצמכם חלק קטן מזמנכם הפנוי. תקדישו זמן לעניין שאתם אוהבים או תעזבו את העיר לכמה שעות וזה בטוח יעשה לכם טוב מבפנים ותתמלאו במחשבות חיוביות. אתם רק צריכים להחליט על כך. תנו לעצמכם זמן איכות ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן.

Aquariusמזל דלי
ייתכן שעמית לעבודה שאינכם מסתדרים איתו יעמיד אתכם במצבים לא נעימים בלשון המעטה וקונפליקטים. כדי להתגבר בהצלחה על המכשולים האלה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור קור רוח ולא ליחס חשיבות רבה מדי לכל מזימות כי כמו שאומרים "הכלבים נובחים והשיירה עוברת".
אהבה: ניתן לאומר שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד בכל מה שקשור לזוגיות: מי שמסתדר מסתדר ומי שלא לא. הרווקים מאד רוצים זוגיות ומחכים להזדמנות אבל חוששים בפני כל התחייבות. שימו לב, אם תמצאו האהבה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם היא טובה ואפילו גם אם לא יהיו שום הפתעות לא נעימות, אל תיקחו את העבודה הביתה ותתנתקו מכל מה שקשור אליה. מומלץ לתכנן אורח חיים בריא, מאוזן וללא הגזמות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית כל שהי, יהיה שיפור משמעותי במצב.

Piscesמזל דגים
מבחינה מקצועית, מדובר על שבוע עמוס בכל מני פרויקטים. אם תצליחו להתמודד מול כל הדרישות ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על מאמציכם. מבחינה פיננסית, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות יותר שקולים בכל מה שקשור לקניות מיותרות. אתם מסוגלים גם לחסוך לא רק לבזבז.
אהבה: מערכת היחסים תשתפר בשל נוכחותו של הכוכב ונוס. לפי תחזית אסטרולוגית השפעתו תעניק לכם רוגע ורומנטיות. הרווקים נחושים בדעתם לפתוח פרק חדש בחייהם ולשים בצד את הבדידות. ייתכן שתפגשו מישהו שעשוי למשוך את תשומת לבכם, אבל אתם עדיין מהססים לעשות את הצעד הזה.
בריאות: השבוע לא יהיו בעיות בריאות מיוחדות, אבל אתם חייבים לשמור על אורח חיים מאוזן ככל האפשר. לפי הורוסקופ שבועי אתם במצב גופני ונפשי מאד טוב. כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות במערכת העיכול. מפני שאתם עובדים קשב בתקופה זו אל תאבדו לילות ושימו לב למה שאתם אוכלים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,426 גולשים