הורוסקופ שבועי 28.10.16 – 03.11.16

Aries

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי יהיו "תזוזות" בחיים המקצועיים, אולם שינויים אלה אינם בהכרח שליליים. לנהל אותם עם רוגע, זה הכל. עליכם להקטין את האימפולסיביות ולקחת צעד אחורה אל מול מצבים מלחיצים.
אהבה: בתוך חיי המשפחה, לפי תחזית אסטרולוגית ונוס ומאדים מבטיחים חיים נעימים ללא הפרעות ובהרמוניה. בחיים של הרווקים ההרפתקאות הן לשביעות רצונם. אבל, זה דורש שיקול דעת נוסף, אם אתם רוצים לשמור על מוניטין.
בריאות: המורל מעולה ואנרגיה של מאה אנשים, אך אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור מרחק מאנשים חולים כי יש סיכוי למחלות וויראליות.

Taurusמזל שור
אתם נתמכים היטב על ידי פלוטו, במישור המקצועי, לפי כך על פי תחזית אסטרולוגית אתם בטוחים יותר בעצמכם ומתמודדים עם הקשיים בנחישות. התוצאה: הקריירה שלכם פשוט תיתפס לשחקים.
אהבה: השמש מביאה את חיי הנישואין במקום הראשון. לפי הורוסקופ שבועי לא יהיו שום בעיות שאין אפשרות לפתור. הרווקים יהיו חברותיים מאוד, דבר אשר מביא יתרונות: לצאת החוצה אל העולם, לקבל הזמנות והיכרויות מבטיחות. זה אפשרי שידידות גרידא תעשה טוויסט למשהו אינטימי יותר.
בריאות: אתם בכושר גופני די טוב והמורל מדהים. עם זאת אסטרולוגיה שבועית ממליצה לחולים כרוניים שירגישו הידרדרות במצבם לפנות לרופא.  

Geminiמזל תאומים
הכוכבים משפיעים לטובה וזה הזמן להצליח בגדול בכל התוכניות מגירה שהיו לכם. בתחום המקצועי אסטרולוגיה שבועית מומליצה לתת יחס טוב יותר לעמיתים לעבודה, קצת יותר סבלנות ונחמדות.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. על פי תחזית אסטרולוגית הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: בגלל שיש לכם מורל טוב, זה יעזור להרחיק החץ ועצבנות, אבל הורוסקופ שבועי ממליץ לא לנצל זאת כדי לשמור בבתן דברים לא פתורים.

Cancerמזל סרטן
החיים המקצועיים, הם בתקופה של שלווה ובלי שום אירועים מיוחדים. כעת, ניתן יהיה לעשות תוכניות לעתיד באופן מפורט, כדי למצוא את האמצעים להשלימן בהצלחה. על פי הורוסקופ שבועי מרקורי מקדם את השאיפות שלכם ולממש אותן היטב.
אהבה: ונוס, אלת האהבה, על פי תחזית אסטרולוגית מבטיחה תקופה של הרמוניה. למי שלא נשואים, יש לסמן תחילתה של אהבה גדולה. קשר יכול להפוך לאהבה מתמשכת, עד ש יחשבו על נישואים. מרגישים חתונה באוויר…
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להשתמש בכל שיטות הרפיה שהן טובות עכשיו במטרה לסלק את התוקפנות המצטברת תחת השפעתו של מאדים. יוגה ואומנויות לחימה יכולות למנוע נדודי שינה או כאב.

Leoמזל אריה
אתם מתחילים לפי תחזית אסטרולוגית אחת התקופות הכי טובות, ברמה מקצועית, בשל ההיבטים החיוביים של שבתאי. סוף, סוף מעריכים את היכולות שלכם. אבל אם אתם לא לוקחים ברצינות את הזדמנויות האלו, הן ילכו לאיבוד.
אהבה: במשפחות עליכם לספק מעט אש לתשוקה שביניכם, מאחר שעוצמתה… נמוכה. הרווקים מגבירים את קצב הכיבושים, אך הם לא מתכוונים להתמסד. אבל לפי הורוסקופ שבועי פגישה מחשמלת עומדת להתרחש והם יכולים לשנות במהירות את מחשבתם…
בריאות: יש לכם קושר גופני טובה, אבל לפי אסטרולוגיה שבועית תחת השפעתו של סטורן ופלוטו המורל לא כל כך טוב. תעשו ספורט ותהיו מוקפים באנשים אופטימיים.

Virgoמזל בתולה
על מנת לקבל תוצאות טובות בעבודה זה הכרחי לטפח סבלנות ויכולת להתאמ.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לעשות שימוש בהתמדה ושום דבר לא יהיה קל. היתרון הוא, בבניית בסיס מוצק של הקריירה, שסופו של דבר, יחזק את מעמדכם המקצועי.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית במשפחות נהנים מאווירה נלהבת ודינאמית. אלה שלא נשואים, גם אם הם מתאהבים ב- 300.000 אנשים, אינכם צריכם להמתין…אלא לפעול. אם מדובר על רגשות חזקים וכנים, האושר לא רחוק: מבטיח זאת אוראנוס.
בריאות: הבריאות יכולה להיות מספקת, אם לא תגזימו, אחרת על פי הורוסקופ שבועי אתם החושפים לבעיות כבד או כולסטרול.

Libraמזל מאזניים
אתם עובדים עם והתלהבות, אשר יאפשר לכם לפתור דברים שנותרו מאחוריכם. אבל הורוסקופ שבועי ממליץ לא לחשוב על שיכולותיכם הן כאלה מדהימות ולא לפעול ברגע אחרון. קיים קשר טוב עם עמיתים ועם הממונים.
אהבה: הזוגות שבתוך המשפחות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה. אלה שלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית יש להם הזדמנות טובה להיכרות חשובה בתקופה זו, ויבינו מהר מאד שזה לא עוד ההרפתקה רגילה…
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית מרקורי ישפיע על המורל: פעם למעלה, פעם למטה. אחרת הכל טוב: יכולת הסיבולת הפיזית טובה, מערכת חיסונית טובה.

Scorpioמזל עקרב
מספיק עם מכשולים או קיפאון בחיים המקצועיים! יש לכם יד חופשית לממש את התוכניות באופן מלא. יש לכם את המוטיבציה, המאפשר לכם לעבוד עם תנופה. עכשיו לפי תחזית אסטרולוגית זה אפשרי להשיג עבודה שהכיתם לה הזמן רב.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי תחת הדחף של אוראנוס, אלה שנישאו כבר, יכולים לחיות אושר אמיתי. לא אותו הדבר קורה עם הרווקים, אשר תחת השפעה של נפטון, יכולים להגיע לבעיות כמו פרידות, מריבות, מחלוקות.
בריאות: אתם קצת עייפים בתחילת השבוע, אך לאחר מכן הכוכבים לפי אסטרולוגיה שבועית משפעים לטובה על בריאותכם והכוחות יחזרו.

Sagittariusמזל קשת
השבוע כדאי להתחיל לפעול למען עתיד מקצועי טוב יותר. אסטרולוגיה שבועית ממליצה ללכת על הזדמנויות אשר ייפתחו עבורכם דלתות בעתיד אל תיכנעו לקושי הממונים, עמדו על שלכם ותשגו את אשר אתם חפצים בו מבלי לפחד מהלא מוכר.הזמן הקרוב גם הזמן לבנות בסיס כלכלי יציב וזאת בתנאי שתנהלו זאת בצורה אחראית.
אהבה: בתוך המשפחות הדברים חוזרים לשגרה ובשבילם דבר טוב. הורוסקופ שבועי חוזה שזהו בהחלט הזמן להיכרויות, צאו לבלות עם חברים ובכלל למצאו זוגיות.
בריאות: אתם לפי תחזית אסטרולוגית מרגישים חזקים כפי שלא הרגשתם אף פעם. תמשיכו בפעילות הפיזית שהתחלתם לאחרונה.

Capricornusמזל גדי
האופק המקצועי שלכם הוא הכי בהיר שאפשר. על פי הורוסקופ שבועי בזכות כוכבי הלכת יופיטר ונפטון, אתם תקבלו סיכויים טובים במישור המקצועי. אוראנוס, כוכב הלכת של המקוריות, יעזור לכם להציג רעיונות מעניינים ושבתאי יעזור בארגון יעיל ומהיר יותר.
אהבה: החיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם איזון פנימי עמוק. לפי תחזית אסטרולוגית השמש, מחממת את מזג של הרווקים. אבל אתם די מבולבלים, כך שתעדיפו הרפתקאות מסוכנות. חיי האהבה הם כמו קרוסלה.
בריאות: נפטון יגן על בריאותכם כמה שהוא יכול, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב גם לפלוטו, אשר יכול לגרום להיות עצבניים. מומלץ לעשות ספורט ופעילות גופנית.

Aquariusמזל דלי
אם היו לכם קצת קשיים להסתגל לשינויים, מבחינת מקצועית, השבוע על פי תחזית אסטרולוגית הדברים יסתדרו בקלות וכל זה יעשה רק טוב. אתם מתאימים מצוין  למקום העבודה ומוכיחים שאתם טובים במה שאתם עושים, דבר שיגרום לכך שאתם יוצאים מחוזקים עוד יותר מכל הסיפור.
אהבה: בבית עם משפחות היציבות שולטת. עם הלא נשואים, לפי הורוסקופ שבועי יש אווירה טובה באהבה. קשר חדש נבנה לאט ולא בקלילות, בניגוד לאישית שלכם. עם סבלנות, אתם תגלו מהן הכוונות של האדם המדובר.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית נפטון ופלוטו יהפכו אתכם למימוזה רגישה: הגרון מגורה, האוזניים כואבות, אבל תיאבון המיני הוא יותר טוב מאי פעם.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. אסטרולוגיה שבועית צופה שאתם צריכים להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלכם במקום העבודה.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה. הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: ההשפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.


עמוד זה נצפה ע"י 1,863 גולשים