הורוסקופ שבועי 29.05.15 – 04.06.15

Aries

מזל טלה
אתם מתייחסים לעבודה ברצינות רבה ואפילו נהנים ממה שאתם עושים. לפי  תחזית אסטרולוגית אתם גם זוכים מהגנה ותמיכה של כוכבי הלכת, כך שללא ספק תצליחו בכל דבר אשר תעשו. למרות זאת אל תקבלו החלטות לבד אלא תבקשו גם חוות דעת של משהו הכי קרוב במקום העבודה.
אהבה: בזוגיות אתם מאד רוצים לעשות כמה שינויים הקשורים יותר לדברים שיבטיחו יותר נוחות בתוך הבית. לפי הורוסקופ שבועי בני זוגכם ייתנו לכם את תמיכתם. הרווקים לא מצליחים למצאו אהבה בקלות אולי בגלל שהם עצמם לא מתאהבים בקלות. הם חולמים יותר מדי על אנשים מושלמים ומי יודע, עבור חלקם חלומות אלה יהפכו יום אחד למציאות.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית תחת השפעת הכוכבים תהפוך אתכם ליותר מדי רגישים מבחינה נפשית, אבל יכולה להיות ההשפעה גם על מערכת העיכול. תהיו רגועים יותר ותימנעו ממתחים עד כמה שאפשר. חוסר סבלנות ועצבנות לא יתרמו יותר מדי למציאת פתרונות של בעיות שונות.

Taurusמזל שור
לפי הורוסקופ שבועי יהיה שבוע די תוסס. בעבודה, אתם פעילים ואנרגטיים מאוד ואז כל מה שתעשו עם אחריות ותזכו בהצלחה. זו תקופה טובה עבור מי שעובד בבנקים או בריאה חשבון.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: ככל הנראה, המטרה שלכם זה להרגיש טוב השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית יש לשים לב לבריאותכם אפילו אם ההרגשה היא מצוינת. חשוב שבכל מה שאתם עושים יהיה גבול ומידה, אחרת, ייתכן שתצטערו שמתחתם את החבל יותר ממה שהם יכולים, לפחות לעת עתה.

Geminiמזל תאומים
בתחום הקריירה, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להתמקד בסוגיות ופרויקטים לטווח רחוק. אתם חייבים להתבונן על כל מה שקשור לארגון ומימון, מתוך ראייה רחבה. אל תסתכלו רק לטווח הזמן הקרוב מפני שיהיו לכם הזדמנויות להתקדם. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד תחפשו אנשים שביכולתם לעזור באמת.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי הורוסקופ שבועי יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שמבחינת הבריאות אתם צריכים להיות זהירים, כי גופכם די חלש. אם אתם עושים ספורט לא להתאמץ יותר מדי.

Cancerמזל סרטן
אתם לא צריכים לאבד את התקווה רק בגלל שהדברים לא מסתדרים כפי שתכננתם. אולי אתם צריכים לפעול מבלי להסס ועם יותר נחישות כדי להגיע להצלחה אמיתית. לפי הורוסקופ שבועי בסך הכל הקריירה שלכם ממשיכה באותה מגמה כלפי מעלה. בתקופה האחרונה היו לכם הוצאות גדולות ממה שתכננתם ועכשיו אתם במצב שתצטרכו לחסוך כמה שיותר.
אהבה: אם אתם כבר במערכת יחסים אל תסתובבו עם הרגשה שאתם הצודקים תמיד או שכל מי שסובב אתכם הם אנשים מסובכים וקשה להבין אותם. הרווקים על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית חייבים להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם שמעבר למה שנדמה שהם רואים. ייתכן שהם יהיו מופתעים מדברים מסוימים שלא ראו קודם לכן.
בריאות: יכול להיות  שלא תרגישו טוב בתחילת השבוע ותתנו למחשבות השליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לרופא. על פי תחזית אסטרולוגית ברגע שתרגישו טוב יותר, כבר תהיו בטוחים שהבעיות נעלמו, אבל תהיו זהירים ותמשיכו בטיפול ובתרופות לפחת עוד כמה ימים.

Leoמזל אריה

לפי תחזית אסטרולוגית בתקופה זו, אתם תוכלו ליהנות מהצלחה ולהיות מרוצים מעבודתכם, אבל תצטרכו לעשות מאמצים נוספים כדי להגיע להוצאות שאתם רוצים. נסו גם לתכנן את הצד הפיננסי לטווח ארוך, כדי לא להגיע למצב שאין לכם מספיק כסף.
אהבה: בתוך לבכם אתם מרגישים מאד קשורים לבני זוגכם, אבל אתם עדיין תוהים אם ישנם רגשות יותר חזקים מאלה. כדי להסיר כל ספק תבלו רק עם בני זוגכם את סוף השבוע, הרחק מהחבר'ה והמשפחה וזה כל מה שאתם צריכים. אם אתם עדיין לא במערכת יחסים, לפי אסטרולוגיה שבועית אדם אשר רוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום בעיניים פתוחות אחרת זה לא יסתדר.
בריאות: בגלל שאתם תמיד רצים לאן שהו, אין בכלל זמן לעצמכם. לפי הורוסקופ שבועי בריאותכם היא טובה אבל לשם שינוי בסוף השבוע הזה תעשו רק בדברים אשר אתם אוהבים וכך תצליחו למלא את המצברים מחדש.

Virgoמזל בתולה
בתחום העבודה על פי תחזית אסטרולוגית השבוע יהיו הזדמנויות רבות אשר יאפשרו לכם לאזן את מצבכם הפיננסי. גם כן טוב תעשו לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה ותסתכלו לא רק לטווח הזמן הקרוב אלא גם קדימה. אם אתם תיאלצו לקבל החלטות חשובות בהקשר הזה, יש להיוועץ גם עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: ככל שתרצו יותר להביא את ההרמוניה ואת השלווה לחיק המשפחה אתם תחת הרושם שבני זוגכם עושים כל המאמצים להרוס זאת. אל תרגישו אשמים ממה שקרה, אלא, המלצת הורוסקופ שבועי היא בצורה כלשהי לגרום ליקיריהם להיות שותפים מלאים בהכל ולא לשאת לבד את כל הקשיים. זה נחוץ שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור למשפחה.
בריאות: על פי כל תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מעולה וללא בעיות חריגות. אתם מלאים חיים, תמיד נמרצים ותמיד במצב רוח טוב, אבל יש לקחת בחשבון את העובדה שאתם זקוקים גם למנוחה ואורח חיים מאוזן כדי להמשיך לתפקד כראוי.

Libraמזל מאזניים
השבוע תצליחו להבין כמה דברים אשר יאפשרו לכם לקבל החלטות מהירות ונבונות. לפי הורוסקופ שבועי בזכות תמיכתם של הכוכבים תגיעו להחלטות המתאימה ביותר לתקופה זו. תנצלו את התקופה הזאת שהיא חיובית למדיי כדי להוציא לפועל את תוכניותיכם.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלית אתם בהחלט עוברים תקופה מאד טובה. בני זוגכם, כרגיל, מאד רוצים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ושתאמצו סדר עדיפויות אחר חדש. למרבה הצער המשפחה המורחבת לא תקבל בהבנה את הביקורת של בני זוגכם, אבל בפועל הכל יהי לטובתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה גם לשים בצד את האגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: הכוכבים אשר משפיעים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית בעת זו יעניקו לכם הרבה אנרגיה, אבל ייתכן שתצטרכו להתמודד עם מצבי רוח וזאת מפני שאתם יותר מדי רגישים. אל תיקחו ללב כל דבר!

Scorpioמזל עקרב
ארגון מחדש של כל מני דברים זאת הכותרת של השבוע וגם מסמל התחלות חדשות. אסטרולוגיה שבועית מבשרת על מרץ וזה מאפשר לכם לפתור כל מני בעיות אשר עד עכשיו לא הצלחתם למצוא להן פתרון. בעבודה, כדאי להתרכז בשיפור הביטחון העצמי כדי שתוכלו לעמוד על עצמכם. זה הזמן לעשות רושם טוב גם על סובבים אתכם.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים. בחייהם של הרווקים על פי הורוסקופ שבועי אינם שינויים משמעותיים. הם יוכלו לחוות רגעים נעימים ולא צריכים להיות מאוכזבים או להרגיש חרטה. יבואו הזמן גם לקשר חדש: נעים, מוצק ויציב. אתם גם צריכים לנסות להיות יותר פתוחים אבל גם יותר מאופקים.
בריאות: האזהרות של תחזית אסטרולוגית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Sagittariusמזל קשת
המצב שאתם נמצאים בו, באל כורכם, יאלץ אתכם פשוט לוותר על עקרונותיכם ולפעול בצורה שבעבר לא הסכמתם. הפעם, הורוסקופ שבועי מאד ממליץ לכם כדי לא לפגוע במקור פרנסתכם לקבל את הפשרה ולשים את האגו שלכם בצד לעת עתה.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע טוב. יש להימנע מרכושנות וקנאה במערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים. פשרה היא מילת המפתח השבוע. לפעמים גם כאשר אתם רוצים להרגיע את הרוחות, אתם רק תוסיפו דלק על האש. אל תנסו להיות צודקים אלא חכמים!
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה מדובר על שבוע מוצלח. למרות שיש לכם הרבה אחריות, אתם מצליחים לנהל את הכל בצורה טובה וזה  ימשוך את תשומת לבם של הממונים. לפי הורוסקופ שבועי כוכבי הלכת ישפיעו לטובה על התחום הפיננסי. אתם צריכים לדעת לנצל את ההשפעה הזאת כדי לפתור בעיות קשורות לכסף.
אהבה: סידור כוכבי הלכת גורם לבני מזל זה לגלות מחדש את התשוקה העזה. עם זאת, אם אתם נמשכים לאדם שאינו בן זוגכם הדברים רק ילכו ויסבכו. על פי תחזית אסטרולוגית רווקים רבים יוכלו וכלו למצוא אהבה במהלך תקופה זו, משום שמצבם הנפשי הוא מיוחד.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Aquariusמזל דלי
השבוע דרך נחישותכם תוכלו לחזק את המוניטין. על פי תחזית אסטרולוגית רק לאלה אשר עוסקים בתחום התקשורת יהיו הסיכויים נמוכים יותר להתקדם.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Piscesמזל דגים
יש לכם הרבה פוטנציאל יצירתי ואתם מסוגלים לעשות דברים מדהימים, אבל נוטים לשלוט בעצמכם יותר מדי. על פי אסטרולוגיה שבועית גם לא מאפשרים לדמיון שלכם להיות חופשי, כי אתם יותר מדי דואגים לגבי איך אחרים יקבלו את רעיונותיכם. תעזו!
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.



עמוד זה נצפה ע"י 2,242 גולשים