הורוסקופ שבועי 29.07.16 – 04.08.16

Aries

מזל טלה
בתחום הקריירה על פי הורוסקופ שבועי חלק מהתוכניות שלכם מתחילים לתפוס צורה. עם זאת, אל תהיו לא שקולים, כדי לא לסכן הכל או שמשהו ישתבש. לפי כך, אתם תהיו חייבים להשלים מטלה היומיומיות בצורה זהירה, כדי לא להתנסות בכישלונות אשר יכולים להרתיע אתכם.
אהבה: אתם מתייחסים ברצונות לגבי חיי האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על תקופה טובה והכוכבים מעודדים את מערכות היחסים ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם מצפים, אבל במערכת היחסים יכולות להיות אי הבנות בניכם לבין בני הזוג. עדיף להיות סובלניים וסבלנים.
בריאות: במקום לבזבז את האנרגיה שלכם ללא שום תועלת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למצות דרך כדי להתמודד עם כל מני משימות באופן שיטתי, מבלי למהר. היפראקטיביות, חוסר תשומת לב, יכולים לגרום לתאונות. יש לשים לב גם לקטע של המנוחה. תמצאו את הזמן לנוח מספיק.

Taurusמזל שור
אם אתם רוצים להצליח בקריירה אתם חייבים לקחת צעד אחורה ולראות מה אתם לא עושים נכון ולתכנן את העתיד באופן רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתרחק מדברים אשר מפריעים במימוש המטרות הנוכחיות. אתם תצטרכו לעשות מאמצים יותר גדולים ולהתמיד.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית מחכה לכם בתוך מערכת היחסים קצת אכזבה. אל תשכחו שבכל מערכת יש מורדות ועליות ובעיקר פשרות. הדברים יסתדרו בסופו של דבר. ייתכן שהרווקים יכולים לחיות מעורבים רגשית באהבה בלתי אפשרית אבל זה לא מפריע להם. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי או שהוא מאוהב במישהו אחר. בריאות: השבוע כוכבי לכת רבים ישפיעו לטובה על בריאותכם. לפי הורוסקופ שבועי הם יעניקו לכם המון אנרגיה חיובית, אבל אל תבזבזו אותה סתם. אם אתם רוצים לשמור על איזון יש לנוח מספיק ולהימנע ממתחים מיותרים.

Geminiמזל תאומים
לאחר תקופה ארוכה שבה עבדתם ללא הפסקה, הגיע הזמן לקבל את התמורה. אפילו אם אתם לא חשבתם על כך על פי אסטרולוגיה שבועית זה נראה שהבוסים שלכם מעריכים יותר את מאמציכם וככל הנראה תוכלו להתקדם. גם בתחום הפיננסי אתם נחושים לשפר את המצב בגלל זה אתם מנסים להבין באילו דרכים יש לך לעשות את זה. אתם חושבים להקים עסק קטן משלכם או להשקיע בפרויקט שבו תקבלו כסף לאחר תקופה מסוימת. אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית יהיו בניכם לבין בני זוגכם כמה מריבות אשר ישפיעו על תחילת השבוע, אבל אתם תצליחו להשלים רצון ואפילו לצאת לסופ" ש רומנטי כדי להשכיח את חילוקי דעות שהיו בניכם. הרווקים יקבלו הרבה הזדמנויות השבוע לפגוש אנשים חדשים ויהיה משהו יצליח למשוך את תשומת לבם. בריאות: למרות שהמודדות מול הלחץ תהיה קשה יותר מאשר בדרך כלל, לפי הורוסקופ שבועי אתם תצליחו להתגבר על הכל. מבחינת הבריאות גופנית, ישנה אזהרה לגבי אלה אשר סובלים מבעיות בבלוטת התריס או ההפרעה האנדוקרינית אחרת, אך גם לגבי אלה שהיו חולים לאחרונה ומערכת החיסונית נחלשה.

Cancerמזל סרטן
אם אתם נמנעתם לשלם חובות או תשלומים, טוב יהיה, על פי הורוסקופ שבועי שעד יום חמישי תסדרו את הדברים . בנוסף, במקום העבודה השקעתם די הרבה כך שאתם מוערכים בדרך אחת או אחרת. נסו לא להיות תלויים באחרים זמן ארוך מדי.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Leoמזל אריה
על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה סנטימנטאלית יש סימנים טובים. עם זאת, אתם באופן כללי לא מאושרים מפני שדבר לא מובן עבורכם. תסמכו על האינטואיציה שלכם שהיא חזקה וכך תוכלו לקבל החלטות חשובות ונכונות. מומלץ גם להפריד בין חייכם הסנטימנטאליים  לבין התחום הקריירה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תתחילו להפגין קצת יותר הבנה, לגבי כל מני בעיות אשר יקיריכם חווים לאחרונה. האווירה המתוחה שבתוך הבית תשפיע עליכם. אם תצלחו לשים לב יותר לכל מה שמתרחש בבית תבינו שלא מדובר על משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. לאט, לאט, תצליחו לראות שגם בני הבית מתמודדים עם בעיות, לא רק אתם.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ואתם במצב הכי טוב ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב. אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית שבועית הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. ייתכן שהממונים יטילו עליכם יותר אחראיות או תהיה הזדמנות לשנות את מקום העבודה. עם זאת, עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, כדי שעתידכם לא יפגע. גם יותר יוזמה לא תזיק והיא רק יכולה להביא רווחים נאים במישור הפיננסי.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך.
לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Libraמזל מאזניים
לשים לב לדרך שבה אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם. המסרים שלכם לפי הורוסקופ שבועי הם סותרים ורוב האנשים יבינו אתכם לא נכון וזה ישפיע עליכם. מסיבה זו, יהיו לכם בעיות ופרויקטים שבהם אתם מעורבים יתעכבו. גם מבחינה פיננסית לא מדובר על תקופה יותר מדי טובה. יהיו כמה בעיות לא צפויות.
אוהבת: יש לכם ציפיות מאוד גבוהות ממערכת היחסים שבה אתם מעורבים ובגלל זה לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם רגעים שבהם אתם לא מאושרים עם מה שקורה. אם אתם רוצים שהדברים יסתדרו, תנסו להוריד מהציפיות ולהיות מתונים יותר.
בריאות: לאחר לוח זמנים מאד צפוף אתם חייבים לקחת את פסק הזמן שכל כך ציפיתם לו. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנוח מספיק כדי לטעון את הסוללות ואתם תראו תוצאות גם מבחינה רפואית: כאבי הראש והסחרחורות יתחילו להיעלם.

Scorpioמזל עקרב
באופן כללי במישור המקצועי, על פי הורוסקופ שבועי לא יהיו שינויים משמעותיים ולמרות זאת התקופה הזאת היא פעילה, עם מלאה רעיונות ופרויקטים ואולי אפילו תטוסו לחו"ל. העתיד המקצועי נראה טוב ולא תצטרכו לעשות מאמצים גדולים מדי בשביל להשיג מטרות.
אהבה: בנישואין היחסים רק הולכים ומשתפרים מיום ליום. הכל ברור יותר ואתם לפי אסטרולוגיה שבועית מפגינים הבנה כלפי הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הירח יגרום לאלה שרווקים להיות תובעניים, כך שנראה שהסיכוי שמשהו יפתה אותם הוא די נמוך. אם לא תורידו את רמת הדרישות אתם תהיו לבד עוד הרבה זמן.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא די טובה וגם רמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא יהיו שום בעיות במישור הבריאות, הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים מאושרים ובריאים. מומלץ לאמץ אורח חיים בריא ומאוזן וללא הגזמות מיותרות.

Sagittariusמזל קשת
אתם מתייחסים לעבודה ברצינות רבה ואפילו נהנים ממה שאתם עושים. לפי  תחזית אסטרולוגית אתם גם זוכים מהגנה ותמיכה של כוכבי הלכת, כך שללא ספק תצליחו בכל דבר אשר תעשו. למרות זאת אל תקבלו החלטות לבד אלא תבקשו גם חוות דעת של משהו הכי קרוב במקום העבודה.
אהבה: בזוגיות אתם מאד רוצים לעשות כמה שינויים הקשורים יותר לדברים שיבטיחו יותר נוחות בתוך הבית. לפי הורוסקופ שבועי בני זוגכם ייתנו לכם את תמיכתם. הרווקים לא מצליחים למצאו אהבה בקלות אולי בגלל שהם עצמם לא מתאהבים בקלות. הם חולמים יותר מדי על אנשים מושלמים ומי יודע, עבור חלקם חלומות אלה יהפכו יום אחד למציאות.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית תחת השפעת הכוכבים תהפוך אתכם ליותר מדי רגישים מבחינה נפשית, אבל יכולה להיות ההשפעה גם על מערכת העיכול. תהיו רגועים יותר ותימנעו ממתחים עד כמה שאפשר. חוסר סבלנות ועצבנות לא יתרמו יותר מדי למציאת פתרונות של בעיות שונות.

Capricornusמזל גדי
עבדתם כל כך קשה לאחרונה אבל המאמצים שעשיתם יקבלו ערכה אמיתית וזה יגרום לכם סיפוק רב. לא פעם וויתרתם על בילוים עם יקירכם או עם חברים. ההצלחה בעבודה תאפשר לכם על פי תחזית אסטרולוגית לפתור בעיות פיננסיות. בתחום זה הדרך עוד ארוכה, כי לאחרונה ההוצאות היו גדולות.
אהבה: בני הזוג לחיים לאחרונה לא זכו לתשומת לב מכם בגלל כל מני סיבות כך שעכשיו יש להקדיש להם כל רגע פנוי. אם אתם באמת רוצים לפצות אותם אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתקנו להם מתנה או תארגנו ארוחה רומנטית בסוף השבוע וזה בהחלט יכול לעזור להחזיר את האווירה ההרמונית שהייתה בניכם לפני זה.
בריאות: מבחינה בריאותית הכל נראה תקין, אבל הורוסקופ שבועי ממליץ מאד על ביקור אצל רופא המשפחה לצורך בדיקות תקופתיות. ישנו חוסר מסוים בויטמינים אשר מחליש את הגוף. תשמרו גם בהמשך על עורך חיים מאוזן ובריא.

Aquariusמזל דלי
הקריירה מעניקה לכם לא מעט סיפוק. כולם רוצים לשמוע את דעתכם ומעריכים את הביצועים שלכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מבליטים את החוזק, את הלוגיקה והיכולת שלכם לשכנוע. הדבר היחיד שיכול לקלקל הוא העובדה שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: במערכת היחסים ההבנה בין בני הזוג תהיה כמעט טוטאלית, כך שניתן לומר ששום דבר דרמאתי לא יקרה השבוע. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו יותר סובלניים ותשו כל מאמץ כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים. הרווקים עוברים תקופה תחת סימן של חוסר יציבות מבחינת האהבה. אם מדובר על מערכת יחסים חדשה ואתם חושבים שיש לה פוטנציאל להיות רצינית אל תתביישו להפגין את הרגשות.
בריאות: טוב יהיה אם תחלטו להיפטר מכמה הרגלים המשפיעים באופן שלילי על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שתעשו יביאו רק תועלת. כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים צריך רק רצון. אתם תרגישו יותר טוב עם עצמכם.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע העמוס שבעבודה לא יצליח להפריע לכם. אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות מגוונות וייתכן שתזכו ברווחים נוספים. אם אתם חושבים לעבודה החדשה זה הזמן לעשות זאת. שימו לב כיצד אתם מנהלים את הצד הכלכלי ולתכנן כל הוצאה.
אהבה: אל תתנו אמון באופן אוטומאטי באנשים אפילו באלה אשר אתם מכירים זמן רב, כי, על פי הורוסקופ שבועי חלק לא קטן יאכזבו אתכם. אירועים מסוימים שיהיו השבוע יוכיחו זאת. השבוע ונוס ושבתאי יהיו בתוך בית הנישואים והיחסים בין בני הזוג יהיו אינטנסיביים עם עליות וירידות . גם מערכות יחסים שיתחילו השבוע עלולות להיות רציניות.
בריאות: לאחרונה אתם החלטתם לעשות כמה שינויים בחייכם, במיוחד בכל מה שקשור בסגנון החיים וזה דבר טוב. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מלאי מוטיבציה והתוצאות לא יאחרו להראות. זה הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.


עמוד זה נצפה ע"י 1,974 גולשים