הורוסקופ שבועי 31.07.15 – 06.08.15

Aries

מזל טלה
אפילו אם אתם נוכחות דיסקרטית במקום העבודה, הפעילות שלכם חיונית לאנשים שיודעים להעריך את ערככם האמיתי וגם יזכירו לכם מפעם לפעם כמה אתם חשובים עבורם. ההכנסות לפי הורוסקופ שבועי הן טובות, כך שאתם מצליחים לנהל את קרן חיסכון מכובדת למדי, אז אתם לא יכולים להתלונן מבחינה זו. אולם הכל טוב אבל אתם חייבים להיות גם בהמשך נבונים בכל הנוגע לקניות.
אהבה: בני הזוג יבינו שאתם עוברים תקופה קשה בעבודה והם יהיו לצידכם לאורך כל הדרך. יש לכם מזל שמי שאוהב אתכם הוא לא מהסס לתמוך בהם בכל מצב. גם אתם יודעים כמה זה חשוב והשבוע את על פי תחזית אסטרולוגית הם יהיו בראש סדר העדיפויות ולא תזניחו אותם כאשר הם יהיו זקוקים לעזרתכם.
בריאות: זה שבוע שבו אתם פשוט עקשניים ומסרבים לכל עצה או דעה הקשורה לבריאותכם. תתחילו לשים בצד את ה"לא" כי גישה זו היא לא תמיד הכי טובה. מבחינת הבריאות הפיזית, לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים לא מבשרים על סיבות לדאגה אך קיימת ברקע אי הנוחות מסוימת.

Taurusמזל שור
אתם לוקחים סיכונים רבים במקום העבודה וזה יוצר יתרון מול אחרים. על פי הורוסקופ שבועי מאמציכם יתקבלו בברכה ובערכה על כך שאתם כל הזמן מנסים לשפר את תוצאות העבודה. מצד שני אתם צריכים לנהל יותר טוב את הכסף שאתם מרוויחים, כי תהיה תקופה שבה יהיו לא מעט הוצאות אשר ישפיעו על התקציב.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית החיים סנטימנטאליים יהיו בלתי יציבים. אתם לא מוצאים מישהו שהוא לטעמכם, כך שאתם משלבים הרפתקאות של לילה בודד לבין ניסיונות ליצור מערכת לטווח ארוך. משום מה שום דבר לא מספק אתכם.
בריאות: יש לכם הרבה אנרגיה וזאת לפי המלצת אסטרולוגיה שבועית אתם לא צריכים לבזבז על פעילויות חסרות תועלת. בתקופה זו אתם מבלים שעות רבות בעבודה וגם חייבים לעמוד בדרישות מסוימות כך שתמיד אתם צריכים להיות במצב הכי טוב.

Geminiמזל תאומים
רק מפני שהדברים לא מתגלגלים כמו שתכננתם, זה לא אומר שאתם צריכים לאבד תקווה. אתם צריכים לפעול עם יותר נחישות ומבלי להסס, כדי ליהנות מהצלחה אמיתית.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי תחזית אסטרולוגית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Cancerמזל סרטן
ההרגשה הכללית היא של פסימיות ושל חוסר סיפוק כאילו אתם לא מתקדמים לשום מקום. לפי הורוסקופ שבועי השגרה היום יומית לא היא זאת שעושה לכם לא טוב ואתם תתחילו לחשוב על אלטרנטיבות אחרות. אולי היגיע הזמו למצאו מקום עבודה חדש, שבו תרגישו שאתם יכולים להצליח ולהתקדם.
אהבה: בגלל כל הדאגות אתם תשימו את מערכת יחסים במקום השני ורוצים לשמור על מרחק או אפילו לסיים את מערכת היחסים הזו. גם הוויכוחים לא תורמים לאווירה הכללית. לפי אסטרולוגיה שבועית אם אתם רוצים רק קצת שלווה, זה לא הפתרון ולפני שאתם תקבלו החלטה כל שהי, תחשבו היטב. לגבי הרווקים, ייתכן שמישהו מן העבר יחזור לתמונה ויצליח לעורר רגשות שחשבו שמזמן נעלמו.
בריאות: אתם מרגישים בעיקר חסרי אנרגיה. לפי תחזית אסטרולוגית אתם בתקופה זו אתם מגזימים גם בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. מומלץ לעשות שינויים דראסטיים בתזונה ולשנות את הקצב של חייכם, לנוח יותר כדי להתמלא באנרגיה חיובית.

Leoמזל אריה
אם אתם רוצים להצליח בקריירה אתם חייבים לקחת צעד אחורה ולראות מה אתם לא עושים נכון ולתכנן את העתיד באופן רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתרחק מדברים אשר מפריעים במימוש המטרות הנוכחיות. אתם תצטרכו לעשות מאמצים יותר גדולים ולהתמיד.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית מחכה לכם בתוך מערכת היחסים קצת אכזבה. אל תשכחו שבכל מערכת יש מורדות ועליות ובעיקר פשרות. הדברים יסתדרו בסופו של דבר. ייתכן שהרווקים יכולים לחיות מעורבים רגשית באהבה בלתי אפשרית אבל זה לא מפריע להם. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי או שהוא מאוהב במישהו אחר.
בריאות: השבוע כוכבי לכת רבים ישפיעו לטובה על בריאותכם. לפי הורוסקופ שבועי הם יעניקו לכם המון אנרגיה חיובית, אבל אל תבזבזו אותה סתם. אם אתם רוצים לשמור על איזון יש לנוח מספיק ולהימנע ממתחים מיותרים.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי מדובר על שבוע די מוצלח מבחינת הקריירה. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על העבודה שעשיתם בזמן האחרון. מבחינה כלכלית אתם מתחילים להיות שקולים יותר בכל אשר נוגע לבזבוזים מיותרים. אם החלטתם לבקש הלוואה תחשבו פעמיים אם אתם יכולים לעמוד בהחזרים.
אהבה: השבוע זה הזמן המתאים לפתור בעיות שהיו עם בני הזוג. יתרה על כך, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לדחות את העניין אחרת הכל יהיה מסובך יותר.  יהיו גם כמה אתגרים חדשים במערכת אבל אם אתם רוצים מערכת מוצלחת יש להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים לבני זוגכם. הרווקים כבר לא מרוצים להיות לבד וזאת תהיה תקופה חיובית כדי לעורר את חיי האהבה.
בריאות: בעיות בריאות מיוחדות על פי תחזית אסטרולוגית לא יהיו השבוע, אבל אתם חייבים להמשיך להיות זהירים עם אורח החיים שלכם. לאבד לילות, לרוץ כל הזמן אחרי כל מני דברים שאתם רוצים להשיג ולאכול מתי שרק זוכרים זה לא עושה טוב לבריאות.

Libraמזל מאזניים
אתם מרגישים שנמאס לכם ממקום העבודה הנוכחי ותתחילו לחשוב על שינוי במישור המקצועי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתחיל לחפש אפשרויות אחרות ולראות מה מתאים לכם. במישור הפיננסי אין לכם הוצאות כספיות גדולות ותצליחו לשים כסף בצד ולעשות התוכניות לגבי חופשה.
אהבה: יהיו לכם כמה יציאות בלתי מבוקרת כלפי בני זוגכם לחיים החיים וזה ישפיע על כל השבוע. לפי הורוסקופ שבועי יהיו מתחים, וויכוחים ללא סיבות רציניות. אתם צריכים להירגע ולנסות לתקשר בפתיחות, אחרת יהיה לכם בעיות גדולות בזוגיות.  עבור הרווקים לא יקרה שום דבר מיוחד השבוע חוץ מקצת פלרטוטים פה ושם. אם וחלטתם להתחיל מערכת חדשה תהיו זהירים עד שאתם תהיו בטוחים ברגשותיכם.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים יגרמו לטלטלה רצינית במישור הבריאות הנפשי ופחות מבחינה פיזית. זה זמן למצאו גם את האיזון הנפשי. ייתכן, במיוחד בחלק הראשון של השבוע, תרגישו אי נוחות מתוח ואפילו תפתחו כמה תסמינים בשל חששות שקיימת רק בראש שלכם.

Scorpioמזל עקרב
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Sagittariusמזל קשת
השבוע נושאים הנוגעים למימון והמשפחה יצופו על פני השטח. על פי הורוסקופ שבועי בעבודה המאמצים שאתם עושים יקבלו תשומת לב רבה. זה זמן מצוין לקבל החלטות שישנו את דרככם להצלחה.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם נדרשים לעמוד מול יעדים לא פשוטים. זה יהיה קשה, מפני שבהתחלה היה מדובר על יעדים לא מסובכים ובתאריך מסוים אשר היה משאיר לכם די זמן לפתור כל הבעיות. השבוע אתם תצטרכו לפעול תחת לחץ ומתח אשר יגרמו לכם כאבי ראש לא קטנים.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי הורוסקופ שבועי זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Aquariusמזל דלי
כדי להוכיח למשהו למישהו אתם עובדים מאוד קשה ובסופו של דבר תצליחו לעשות זאת. ידעוה לכולם שאפשר לסמוך עליכם והבוסים לא רק שיישמו לב לזה, אבל גם לפי הורוסקופ שבועי ידאגו שתקבלו את התמורה עבור התמדה והמסירות שלכם עד כה.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Piscesמזל דגים
אסטרולוגיה שבועית מכריזה על בריתות חדשות בשבילכם השבוע. זה בדיוק פרק הזמן שאתם מתחילים לחוש שמשהו טוב יקרה לכם. למעשה, ההרגשה הזו היא מאד נכונה. אתם מרוויחים הרבה בכל התחומים לא לפי מה שאתם עושים, אלא לפי מה שאתם אומרים. להימנע מאפליה ומהפיתוי לכפות דעות אישית בכל מחיר, בפני אחרים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  הורוסקופ שבועי ממליץ לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.



עמוד זה נצפה ע"י 2,576 גולשים